id Software zatrudnia Kevina ’arQon’a Blenkinsoppa.
śro, 25 luty 2009 14:02:01 | Autor: AL|EN | Quake 3 Arena
Wraz z nadejściem Open Bety najnowszego dziecka id Software, serwis QuakeUnity opublikował wywiad z Johnem Carmackiem i Marty Strattonem w którym zawarta jest informacja o zatrudnieniu głównego programisty popularnego modu Challenge ProMode Arena: Kevina ’arQon’a Blenkinsoppa. Możemy się spodziewać, że niedługo w QL zostaną wprowadzone wszystkie najlepsze rzeczy do jakich mamy dostęp obecne w Cpma.
Zapraszam do lektury: **www.quakeunity.com/article=25
**
kos | 2009-02-25 14:27:50
nie no wypas ;D
#748453
nergal | 2009-02-25 14:36:03
no jeszcze lukina do map i bedzie gites:)
#748454
sqra | 2009-02-25 14:52:24
piękna sprawa:D
#748456
54jmon | 2009-02-25 15:20:19
#748457
O]]]satan | 2009-02-25 15:25:48
w koncu sensowny ruch ze strony id. wlasciwy czlowiek na wlasciwym miejscu
#748458
ins1d1um | 2009-02-25 15:31:15
Czyli za jakiś czas będzie przesiadka q3/cpma>QuakeLive
#748462
KefiRR | 2009-02-25 17:25:54
miodzixxx , brawo panowie z id :D
#748467
Bloodpa1nt | 2009-02-25 17:29:50
Jak spierdoli Vq3 movement jak w przeskoku z osp->cpma to go znajdę i mu obetnę fiuta :
#748468
Irae | 2009-02-25 17:31:49
wszystko idzie w dobrym kierunku, nowa krew do grania, więcej lig, więcej funu :)
#748469
THRAWN | 2009-02-25 17:42:16
wohoh
#748472
aiken | 2009-02-25 17:53:50
Dobra wiadomosc, w koncu jakis grosz mu wpadnie za te kilka lat pracy.
edit: tak sobie czytam i trafilem na bardzo interesujaca rzecz:
"While hardcore CPMA fans will be disappointed that the mod's unique gameplay physics will not be incorporated, another popular enhancement from CPMA will be included: the netcode."
edit2:
"(...) already we're over twice our expected development time (...)"
#748473
sch | 2009-02-25 22:28:36
mam nadzieje ze xerpa nie walnie do tego ql ;P chociaz staty i tak sa mocno przesadzone
#748479
AL|EN | 2009-02-25 23:03:49
Xerp już w planach hihi
#748481
ins1d1um | 2009-02-26 00:13:14
Tego wlasnie brakuje. Może jeszcze laghax D:, poproszę.
#748483
Xsi | 2009-02-26 01:44:16
jak ja nie lubie tego fjuta, zabił to co kochalem :(
#748487
Bloodpa1nt | 2009-02-26 02:56:23
Jak będzie w QL coś w rodzaju CPMowego xerpa to gra się spierdoli, znowu 80% fragów to same LG, 80% walk LG vs LG itd., bezsens na chuja :E
#748489
Yeltzyn | 2009-02-26 09:39:03
jesli bedzie cpma netcode i mvd to bedzie przyslowiowa wisienka na torcie!
#748491
Festival | 2009-02-26 10:32:23
jak dla mnie to jest najwiekszy blad jaki tylko moglo zrobic ID, po co robic "q3" na nowo nie lepiej na bazie q3 zrobic inna gre? wyjebac te chujowe mapy typu dm6 dm13 tourney4 itd? zrobic same nowe wiecej frajdy by bylo...
#748494
Festival | 2009-02-26 10:36:45
ja chce grac w ql a nie w q3... jak ten koles to bedzie robil to... boze az strach pomyslec
edit: i tak wiem ze zaraz mi bedziecie cisnac chuje sadzic itd... ale w dupie mam to, to moje zdanie o/
#748495
PeterSchiff | 2009-02-26 10:42:28
Masz prawo do własnego zdania, ale na przyszłość nie wychodź z izolatki bez kaftana i porcji leków :)
#748496
Mav_8217 | 2009-02-26 11:30:49
mj :)))))))))))))))
Festival - tak naprawdę cały rdzeń gry, to jest właśnie q3, czy nam się to podoba czy nie. I, czy nam się to podoba czy nie, właśnie dlatego ta gra jest świetna. W tym artykule Carmac podkreśla, że to właśnie q3 był idealną grą dla takiego systemu. Nic więc dziwnego, że mapy są wyjęte z q3, jeśli się tam sprawdziły :)
#748498
aiken | 2009-02-26 13:07:31
No mapy sa w wiekszosci takie same, bo budzet byl ograniczony jak na taki eksperymentalny projekt, ktory niewiadomo czy w ogole sie oplaci. Jak gra sie przyjmie zacznie przychodzic dochody to ta kase zainwestuja dalej w ta gre i beda nowe mapy, tryby etc. To jest bardzo dobre podejscie ze zaczynaja w ten sposob, zeby to w ogole moglo sie udac.
Zreszta mapy sa troche poprzerabiane w wiekszosci na + i zawsze to jakas odmiana, co nam wszystkim dobrze zrobi. Sa tez nowe mapki i np takie qzca1 to jest imgo mistrzostwo i nie mam zamiaru obnizac picmipa :).
#748507
AL|EN | 2009-02-26 15:04:57
A przepraszam pomyłka: cg_xerpclients 1 już jest bo to cg_smoothclients 1 xD, teraz czekajmy tylko na cg_lagHax hehehe
#748510
sch | 2009-02-26 22:19:37
no to nie wiem z czego sie cieszysz bo to jest jedna z najchujowszych rzeczy jakie mozna bylo wprowadzic
#748531
mGt | 2009-02-27 03:52:11
No nareszcie, jakieś mądre posunięcie ze strony ID :D
#748538
sch | 2009-02-28 12:03:48
i tak mi w ogole cos wpadlo do glowy dzis :Q
z pewnej strony to jest strasznie logiczna decyzja, zabrali arQon'a czyli automatycznie jakiegos patcha czy nowej wersji cpma nie bedzie, odcieli q3 od osoby ktora jeszcze cos robila w tym q3 ( nie wazne z jakim efektem) a teraz robi przy ql :Q
#748553
kos | 2009-02-28 12:38:48
Niech dorobią komendy, niech naprawią fps - bo mi jak cholera skacze, niech zrobią nowe mapki i gtv albo coś w tym rodzaju a bardzo chętnie będę w ql grać. ;d
#748555
aiken | 2009-02-28 13:26:34
sch:
niezaleznie od tej decyzji z tego co wiem to arQon nie zamierzal wypuszczac kolejnej wersji cpma. Zostalo tam kilka poprawek do zrobienia i juz ich nie zrobi w tym jedna bardzo bardzo istotna ze zwalonym trybem coach w multiview :/. On teraz za kase robi dla ID, a w wolnym czasie rozwija tego pms'a yyyy pmX'a, a na wiare vq3 juz sie chyba obrazil za te wszystkie wyzwiska i ciagle narzekania na ESR, a szkoda.
#748557
ins1d1um | 2009-02-28 13:38:23
@kos
wpisz w konsole /cg_nopredict 0 , /com_maxfps 125 , /sv_fps 40 i karaj nawet na neostradzie :).
Hf.
#748558
Bloodpa1nt | 2009-02-28 16:40:17
sv_fps ma wiele do rzeczy... a cg_nopredict 0 to default tak jak i com_maxfps 125, więc nie wiem co Ty tu wypisujesz...
#748560
ins1d1um | 2009-02-28 17:01:00
Skoki fps'ów są tylko z cg_nopredict 1.
Ew. na Pentium 3 z grafiką 16mb ram.
(Czasem jeśli ktoś testuje różne ustawienia w cfg, może zapomnieć o przywróceniu na wartość "0" )
Więc najpierw sprawdź ile jest komend/zmiennych mogących zjebać FPS.
Proszę weź to pod uwagę następnym razem, dopiero później komentuj.
#748561
kos | 2009-02-28 18:10:30
niestety nic to nie pomogło, grać się wogóle nie da przez te skoki.
#748563
b4lagaN | 2009-02-28 23:22:17
no i po grzybach, miał być powrót do korzeni, normalna fizyka, normalna rakieta i spawarka itd. a tu znów się przyplątał ten dupek który odebrał mi chęci do grania w kłejka, będzie jak na sotw :)
#748564
kos | 2009-03-01 03:34:11
bez przesady ;d jakby chcieli zmieniać fizyke etc to by go wzieli wcześniej raczej ;>
#748565
aiken | 2009-03-01 03:35:10
kos przeciez ty masz takie skoki pinga, moze po prostu tak sie to tutaj objawia, przez losty. Taka dziwna rada, ale sprobuj lagometer wylaczyc, bo cos mi tak z tylu glowy swita.
#748566
sxatan | 2009-03-01 10:34:07
Mam dokladnie ten sam problem co kos, sprzet ma wystarczajacy athlon 2000 , 1 gb ramu i radeon 9700. W configu tez wszytko ok a nadal tnie w practice mode tez.
#748567
ins1d1um | 2009-03-01 11:20:09
Ja @#$% ludzie nie zadawajcie mi bulu, wczoraj u znajomego w firmie na pentimu 3 i gf2 32mb odpalilem ql z fps 100. Jedyne co tnie to niemieckie serwery.
@#$% mały know have:
1.) Włączyć ql.
2.) Wejść na server
3.) Wpisać w konsole /map qzdm6 (bo gdzieś trzeba testować ustawienia)
4.) Wpisać w konsole /cvar_restart
5.) wpisać w konsole (już będzie otwierała się za pomocą klawiszy ctrl+alt+tab) vid_restart.
6.) Po restarcie zapisać stan do swojego custom cfg w sposób /writeconfig japierdole.cfg
7.) Używać głowy nie po to ją macie aby nie kapało do szyi
8.) Broń boże czy ktokolwiek, nie używać cfg z q3 bo jest fajny, efekt będzie fatalny.
9.) Na łatwiznę: jesli zrobisz wszystkie restarty możesz załadować mój cfg wrzucacz.pl/file/5121235902445 wpisz w konsole /exec ql.cfg (ALE PAMIĘTAJ PO RESTARCIE POPRZEDNICH CVAR NIE PRZED)
będziesz miał tylko bindy do poprawy, a wersję finalną zapisuj za pomocą /writeconfig nazwa.cfg
10.) zawsze jak wejdziesz na serwer wpisuj /exec nazwa.cfg
#748568
O]]]satan | 2009-03-01 11:43:57
ins1de ma racje z tym nie kopiowanie cfg z q3. nie wiem jak z reszta ale po skopiowaniu cfg z q3 z ql byly cyrki. po tym jak napisalem cfg od nowa wszystko bylo cacy a sprzetu tez nie mam jakiegos zajebistego
#748569
kos | 2009-03-01 12:17:01
cfg mam zrobiony tylko pod ql juz dawno temu, bez komend od q3 jak sobie gram pratise to nic kompletnie nie ścina, a jak wejde na jakis serw, nawet po 1 w nocy, kiedy nie mam już takich skoków pingu to mam spadki fps praktycznie takie że się nie da biegać prosto wogóle, ścina i celownik wywala mi w randomowe miejsce, te ściny wyglądają tak jak ściny na q3 z pb tylko są tak z 10x gorsze.
edit. o na twoim cfg skoki sa mniejsze z tego co grałem przez 5 min, ale za to teraz mam lagi w cholere aktualnie wiec nie moge przetestowac porzadnie., potestuje w nocy i najwyzej przerobie na swoj.
#748570
As!c | 2009-03-14 10:44:40
"Możemy się spodziewać, że niedługo w QL zostaną wprowadzone wszystkie najlepsze rzeczy do jakich mamy dostęp obecne w Cpma."
cg_xerpclients 1
#748695
Zaloguj się by dodać komentarz.