ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



JeeSports Open 1v1 #5 - dzisiaj

sob, 16 kwiecień 2011 09:30:01 | Autor: _Vh | Inne

Turnieje JeeSports z serii Open to idealne weekendowe dopełnienie turniejów ZOTAC, dzięki nim można spędzić zarówno sobotę i niedzielę walcząc o z quakerami z całej Europy o 100 E. Albo pooglądać coś ciekawego na streamach.

Szczegóły i zapisy

Termin: 16:00, 16 kwietnia (sobota)
Tryb: Duel
Mapy: Aerowalk, Battleforged, Blood Run, Furious Heights, Lost World, Vertical Vengeance, Toxicity
System: SE, bo1, od ćwierćfinałów bo3, finał bo5**

Zapisy:** klik
Limit graczy: 128
Check-in: 15:30 w dniu turnieju

Trzeba mieć konto na stronie jeesports.com i dodać grę Quake Live w swoim profilu, dopiero wtedy można się zapisać.

Nagrody


1. 100 €

Historia rozgrywek z komentarzem

**Open #1

  1. fazz** 2. dem0n *3. daxio *

Jak widać Polacy spisali się całkiem nieźle, czwarte miejsce zajął Mandi, który dość nieopatrznie nie przystąpił nawet do pojedynku o trzecie miejsce.
Open #2
1. pavel
2. spart1e
*3. Ryfje
*

Tym razem żadnemu Polakowi nie udało się wskoczyć na podium, choć dzielnie walczyli. Najdalej zaszedł PopS, troszkę wcześniej odpadł Daxio, następnie Venomy i nunra.

Open #3
1. agent
2. kyto
*3. litium
*

Gdzieś w przedbiegach odpali lotni1k, RSN i pops. Gracze sprytnie wykorzystali nieobecność topowych zawodników, którzy grają/piją we Włoszech podczas UGC.
Open #4

  1. strenx

Linki

Powodzenia!

_2501_ | 2011-03-25 13:50:55

€ (prawy alt+U) i odrazu nagroda lepiej bedzie wygladac :)

_Vh | 2011-03-25 14:35:27

moge Ci nagrac voda kamera, ze u mnie nie dziala, ale bardzo chetnie skopiuje ;)

_2501_ | 2011-03-25 19:25:16

domyslilem sie, ze moze nie dzialac bo juz we wczesniejszym newsie bylo to walkowane wiec wpisalem :) polecam sie na przyszlosc

Gravatar

Mandi | 2011-03-27 13:45:49

pops doszedl dalej niz daxio ;)

Gravatar

venomy | 2011-03-28 00:09:59

:)))

_2501_ | 2011-04-16 12:11:45

przegladam ta stronke i czuje sie troszke zagubiony. moze z czasem bedzie bardziej przyjazna (dla mnie)

_Vh | 2011-04-16 12:41:51

tez uwazam, ze jest bezsensu, ale co zrobic. Zotac ma nowa fajnie zrobiona.

Staszi | 2011-04-16 15:06:12

www.jeesports.com/tournament/PC/Quakelive/54/JeeSports-Open-QL-1v1-Cup-5/home

Tutaj jest link do Cupa #5 ,

Vh w newsie napisales ze Cup ejst #5 ale dales linka do #2 :D ktory byl miesiac temu

_Vh | 2011-04-16 20:42:31

my bad! :(

Zaloguj się by dodać komentarz.

Co nowego

  1. plajer zaktualizował post: @l1nk: Moje możesz pocałować. / Q3 własna mapa
  2. ^M^ zaktualizował post: _usunięty użytkownik napisał:_ > Ziomek ja napisałem swoja prost... / Q3 własna mapa
  3. ZenoPopo zaktualizował post: Cześć! Około miesiąc temu w Warszawskim Muzeum Komputerów i Gier (t... / Turniej Q3 jako atrakcja w Warszawskim Muzeum Komputerów i Gier
  4. bfr_aka_pablonzo napisał post: @ZenoPopo: siemka! no ja bym może mógł pojechać :D lanparty zawsze ... / Turniej Q3 jako atrakcja w Warszawskim Muzeum Komputerów i Gier
  5. ZenoPopo stworzył temat: Turniej Q3 jako atrakcja w Warszawskim Muzeum Komputerów i Gier
  6. Fruity napisał post: @Requiem: Jeśli gdzieś jesteś, daj mi znać gdzieś, jakiś kontakt, b... / Witam i o zdrowie pytam!
  7. slawek napisał post: Dzięki! Teraz pośmigam! / Gdzie Cię znajdę?
  8. Fruity zaktualizował post: Taki piękny efekt chcesz wyłączyć :-) Komenda /cg_noProjectileT... / Gdzie Cię znajdę?
  9. Św.Chooy zaktualizował post: No ja na DC teraz się przesiadłem bo w sumie większość społeczności... / O By cię chuj jak mnie tu dawno nie było
  10. slawek napisał post: Przepraszam, że może nie w temacie, ale czy ktoś wie, jak wyłączyć ... / Gdzie Cię znajdę?
  11. ^M^ napisał post: Hej dziadki! Mam nadzieję, że starzejecie się w zdrowiu :p Co jak... / O By cię chuj jak mnie tu dawno nie było
  12. bfr_aka_pablonzo napisał post: @Św.Chooy: kurła, od 2002 roku =o prawie 20 lat... a grać zacząłem ... / O By cię chuj jak mnie tu dawno nie było
  13. Św.Chooy napisał post: Ło Panie Tyś to jest tu od którego roku? :D Widzę, że ogółem for... / O By cię chuj jak mnie tu dawno nie było
  14. bfr_aka_pablonzo napisał post: siema siema :D ja jeszcze żyję / O By cię chuj jak mnie tu dawno nie było
  15. Św.Chooy stworzył temat: O By cię chuj jak mnie tu dawno nie było
  1. plajer zaktualizował post: @l1nk: Moje możesz pocałować. / Q3 własna mapa
  2. ^M^ zaktualizował post: _usunięty użytkownik napisał:_ > Ziomek ja napisałem swoja prost... / Q3 własna mapa
  3. ZenoPopo zaktualizował post: Cześć! Około miesiąc temu w Warszawskim Muzeum Komputerów i Gier (t... / Turniej Q3 jako atrakcja w Warszawskim Muzeum Komputerów i Gier
  4. bfr_aka_pablonzo napisał post: @ZenoPopo: siemka! no ja bym może mógł pojechać :D lanparty zawsze ... / Turniej Q3 jako atrakcja w Warszawskim Muzeum Komputerów i Gier
  5. ZenoPopo stworzył temat: Turniej Q3 jako atrakcja w Warszawskim Muzeum Komputerów i Gier
  6. Fruity napisał post: @Requiem: Jeśli gdzieś jesteś, daj mi znać gdzieś, jakiś kontakt, b... / Witam i o zdrowie pytam!
  7. slawek napisał post: Dzięki! Teraz pośmigam! / Gdzie Cię znajdę?
  8. Fruity zaktualizował post: Taki piękny efekt chcesz wyłączyć :-) Komenda /cg_noProjectileT... / Gdzie Cię znajdę?
  9. Św.Chooy zaktualizował post: No ja na DC teraz się przesiadłem bo w sumie większość społeczności... / O By cię chuj jak mnie tu dawno nie było
  10. slawek napisał post: Przepraszam, że może nie w temacie, ale czy ktoś wie, jak wyłączyć ... / Gdzie Cię znajdę?
  11. ^M^ napisał post: Hej dziadki! Mam nadzieję, że starzejecie się w zdrowiu :p Co jak... / O By cię chuj jak mnie tu dawno nie było
  12. bfr_aka_pablonzo napisał post: @Św.Chooy: kurła, od 2002 roku =o prawie 20 lat... a grać zacząłem ... / O By cię chuj jak mnie tu dawno nie było

Pokaż więcej »

Gracze

  1. bfr_aka_pablonzo -1 - 33 pkt
  2. Woju -1 - 7 pkt
  3. ZenoPopo - 3 pkt
  4. Fruity - 1 pkt
Zobacz cały »
Zobacz wszystko »

Statystyki graczy ogółem:

  • Wygranych / przegranych: 171026 / 176857
  • Trafień / strzałów: 101459712 / 334685073
  • Fragów / zgonów: 5177277 / 4472152

Więcej statystyk już wkrótce...

Cytaty

Quakecon will soon start getting sponsored by hair loss solutions, erection pills, life insurance and QVC.

Źródło: http://esreality.com/post/2891023/clawz-everyone-can-give-me-a-hard-time-it-is-about/#pid2891208

Dodał: tath

Ankieta

Uważasz, że QC przyczyni się do porządnego resetu serii?

Głosów: 503