Koniec fazy grupowej w turnieju 2v2 OSP
A zapowiadało się tak pięknie...
Niestety, rozgrywki w turnieju hostowanym przez quake.owned.pl idą tragicznie. Faza grupowa zaliczyła aż 12 walkowerów na 24 zaplanowane mecze, co daje dokładnie połowę nierozegranych spotkań.
Przypomnijmy - w 4 grupach rywazliowały po 4 drużyny, awans do fazy play-off otrzymują 2 najlepsze. Przyjrzyjmy się im bliżej.
W grupie A wszystko potoczyło się bez żadnych niespodzianek - para w składzie zik & v3rb zdominowała przeciwników, a zaraz za nimi uplasowali się inz4h i rutt. Team OSPrulez w składzie pionier & luz dał radę pokonać najsłabszego przeciwnika - BfmV.
W grupie B na pierwszym miejscu uplasował się faworyt, czyli ajs klajmbers w składzie ATi + ave. Drugie miejsce zajmują Dadek & Vic, co jest chyba małym zaskoczeniem. Niestety pretendenci do drugiej lokaty, najt oraz xEn, oddali 2 walkowery przez co żegnają się z turniejem.
Grupa Śmierci okazała się być... martwa. I to dosłownie. Nie został w niej rozegrany jakikolwiek mecz, wszystkie punkty zostały przydzielone na zasadzie walkowerów. Do następnej fazy awansują ekipy uksz & eQuador oraz GaD & av3k. Miejmy nadzieję, że jeszcze uda nam się ich zobaczyć w akcji.
W grupie D też bez większych emocji - pierwsze miejsce zajmuje zło w składzie matr0x & furi, zaś ostatnim teamem awansującym do fazy play-off są najprawdopodobniej fejki o wiele mówiących nickach xqter & Jurek_owsiak.
Ogromne rozczarowanie, to pierwsze słowa, jakie cisną się na usta. Mogliśmy być świadkami naprawdę świetnego widowiska, niestety ilość walkowerów jest tak powalająca, że ciężko uwierzyć w dalsze rozgrywki turnieju. Miejmy jednak nadzieję, że czekające nagrody zmobilizują 8 pozostałych teamów i zrekompensują niedosyt po fazach grupowych.
olek | 2008-01-18 13:14:32
mozna sie bylo spodziewac... turniej zorganizowany wbrew oczekiwaniom sceny, gdzie motywacja sa tylko i wylacznie nagrody, nie moze rozgrywac sie inaczej jak pod znakiem zniechecenia i braku motywacji do gry, gdy wszyscy inni graja cpma! ;)
#739526
AL|EN | 2008-01-18 13:28:44
Aż normalnie musiałem dać komenta. Wielka to była wizja pt
"OSP to przyszłość bo są super nagrody" ale widać, że zabrakło iskierki ...
#739527
MateoMartinezz | 2008-01-18 14:34:04
e tam, widzicie tylko negatywy - dobrze że się przynajmniej 12 spotkań rozegrało, biorąc pod uwagę platformę OSP
#739528
nxs.izap | 2008-01-18 15:01:18
Według mnie nie miało kompletnie znaczenia platforma rozgrywek, bardziej chodzi o to, że scena jest w rozsypce spowodowanej przez odejściu wielu graczy. Ile jest aktywnych klanów w Polsce obecnie? Wystarczy spojrzeć na temat o PD :/ Pamiętacie jeszcze te czasy kiedy w lidze grało 20 klanów???
#739534
MisieX | 2008-01-18 15:18:01
Chciałeś powiedzieć prawie 40
#739535
b3d | 2008-01-18 15:47:44
emocje sięgają zenitu ! ! ! !
#739536
luzio | 2008-01-18 15:55:21
Alien naprawdę jak czytam twoje teorie i komenty to aż trudno tego nie skomentować. Jeśli bym miał podobny tok myślenia jak ty(a twoja bezstronność jest wręcz przygniatająca jak na redaktora przystało) to napisze tak liga neet-leet nie zakończyła się bo nikt nie chciał grac cpma w kuhu w 1 div została 1 ekipa z bodaj 6 a ogólnie to chyba nawet polowa klanów nie zakończyła rozgrywek dlaczego bo nikt nie lubi pełnego bugów cpma. To samo mogę napisać o CB gdzie do fazie grupowej zapisało się o 12 ekip mniej niż rok wcześnie (grano osp) o ilości wycofań i wo nie mowie i skróceniu drabinki przez organizatorów. Dopuki rakiety co nie zadają dmg rg trafiające gdy mierze 5 cm od celu nie będą naprawione nadal twierdze mimo słabego netcodu osp był zdecydowanie najlepszym modem q3 szkoda ze koderzy nie poprawili pewnych mankamentów tylko wzięli się za to cpma vq3 i jak narazi to jest coraz więcej dziwnych bugów niż było wcześniej (gram cpma vq3 od wersji 1.42) Wiec zachowaj swoje aluzje i prowokacje dla siebie jeśli nie brałeś udziału w turnieju. Jak ktoś chciał to zagrał przykład grupa a gdzie mecze rozgrywano po 23 (bo ja wcześniej nie miałem pingu) z 39 stopniowa gorączka w moim przypadku oraz po 8 piwach w przypadku innych. To jest tylko kwestia dogadania i dobrej woli i podejscia a nie tego czy to cpma czy osp. Zawiodła grupa śmierci ale dlaczego nikt nie napisał ze prox maił ciągle ping 120 i dlatego nie zagrał O teamach o dziwnych nazwach i nikach graczy nie wspomne (-2-198 nice) Na 2 raz nie brać ludzi na fejku lub totalnych nonamów do takiego turnieju. Co do organizatorów musze naprawdę pochwalić Fallen (mam nadzieje ze nie przekręciłem niku) co bym się nie spytał czy chciał załatwić to nie było problemu a kontakt niemal natychmiastowy. Powodzenia tym którzy jeszcze są w turnieju .
#739537
AL|EN | 2008-01-18 16:39:16
hoohoho ależ się rozpisał - tylko niepotrzebnie tracisz czas bo dla mnie kolesie który nie rozumieją, że:
-bugi ze splashem były tylko w 1.44 i w bardzo wczesnych wersjach, 1.45 już go naprawia a na OSP dalej jest.
-Rail 5 cm od modelu to tylko postrzeganie i efekt wizualny + właściwości netcode które sprawiają takie wrażenie - i to nie jest jakiś bug!
-w OSTATECZNYM ROZRACHUNKU DOBRO I ZJEDNOCZENIE SCENY JEST NAJWAŻNIEJSZE I TRZEBA POWIEDZIEĆ KONIEC OSP BO JAK MA KTOŚ ZACZYNAĆ Q3 TO NIECH TO ROBI NA CZYMŚ NAJLEPSZYM ! ! ! !
mało wnoszą dla sceny Q3 bo "polska scena quake jest pełna debili".
Jak kaboom pisał, że Q3 TDM umarło przez Cpma to też tak mu napisałeś ?
#739541
PYTON | 2008-01-18 16:58:16
az sie zalogowalem zeby napisac ze cpma ssie i to ostro ;p
osp rulz ;dddd
#739543
luzio | 2008-01-18 17:16:56
No i jak widzę mało zrozumiałeś z mojego komenta. Wypowiadałem się o turnieju a te przytoczenia o niewypałach w ligach były po prostu pokazaniem twojego toku myślenia (który jak się chyba okazuje jest strasznie ograniczony jeśli chodzi o tą kwestie-bez obrazy) a nie pokazaniem wszystkich powodów czemu kuh czy cb tak się zakończyły a nie inaczej (bo chyba każdy kto jest chodź trochę aktywny na scenie wie o jakie powody chodzi poza przechodzeniem na cpma). Twoim jedynym argumentem pod newsem było to ze dlatego w turnieju jest tyle wo bo jest platforma osp (i to napisane w dość drwiący sposób). Ja chciałem Tobie po prostu pokazać, że to nie o platformę chodzi (w grupie śmierci po wycofaniu się proxa z rivalem reszta spotkań nie miała znaczenia i gracze podeszli do tego tak jak podeszli bo wiadomo kto wychodził z grupy (stawiam ze na cpma tak samo by było)–szkoda zobaczymy jak będzie w drabince). Ja nie kwestionuje już drogi wybrano jeśli chodzi o q3 Pozostaje tylko to czy w to gram albo nie (a w cpma vq3 gram chyba jako jeden z pierwszych jeśli chodzi o TDM) .Jak dla mnie to był turniej pożegnanie OSP (nie widziałem nigdzie w info o turnieju ani w wypowiedziach adminów że jest to walka przeciw cpma, a chyba ludzie mogą sobie jeszcze pograć w osp skoro maja ochotę???) Jak tak czytam ogólnie twoje wypowiedzi na ten temat, to tak sobie myślę ze ty to byś zebrał tych co nadal ten mod lubią uważają za lepszy i rozstrzelał dla dobra jedności sceny no paranoja Szkoda że, turniej tak się na razie toczy może faza play off dostarczy nam więcej wrażeń.
Poczytaj esport moje wypowiedzi są pod nikiem lz tez tam się krytycznie wypowiadam o cpma niezależnie kto napisał newsa:P. (zgadzam się z twierdzeniem ze cpma vq3 zabiło tdm OSP ;)) Mi nie jest ciężko się przyznać że, nie sądziłem że, scena się obudzi tak jak teraz tylko czy to będzie pełna pobudka to się jeszcze okaże ;). Mam nadzieje że ty będziesz również zdolny zrozumieć sentyment ludzi do modu, w który grali parę lat a nie umieszczać tylko puste drwiące komenty aby tylko oczernić mod i ludzi którzy w niego grają (lub działają na rzecz q3 bo ja tego turnieju nie odbieram jako walkę, a twój tekst obraza po prostu ludzi którym jeszcze się chce cos zrobić mimo ze gra to już naprawdę staruszka )
Aha jeśli versja 1.45 to naprawi to super narazie wersja beta (nie pograsz na tym chyba 1 serw jest postawiony) a kuh oglosil ze gramy na 1.44 jesli sie nie myle (wiec skoro wersja nie jest jeszcze ogolnie powszecha to narazie tak czy siak bugi sa wiec nie dziw sie ze ludzie krytykuja ten mod bo mają ku temu powody)
Ps chory jestem dlatego takie kolosy bo nie ma co robic:)
#739544
uksz | 2008-01-18 19:24:42
dodame 3 grosze od siebie
OSP TDM umarlo bo ludzie sie powykruszali i nie ma tu zadnego innego powodu!!
cpma/vq3 - ssie pale i zostalo napisane dla burakow co celowac nie potrafia.
#739550
luzio | 2008-01-18 19:57:55
hhe jak to uksz podobnie jak na espoty po takim tekscie nieco brutalnym ale z tym ostanim zdaniem zdecydowanie sie zgadzam:) oczywiscie w nieco bardziej przyjaznej dla ucha formie:)
#739551
uksz | 2008-01-18 20:57:28
lz
w ramach sprostowania:
to ze ktos gra cpma/vq3 nie oznacza ze jest burakiem, bo jak wiemy w duzym stopniu to scena wymusila na ludziach by w to grali.
Moja wypowiedz miala tylko i wylacznie na celu uzmyslowienie wam tego co ja osobiscie sadze o tym modzie, nie mialem na celu urazic tu kogokolwiek.
#739555
luzio | 2008-01-18 21:42:35
ja sie calkowicie zgadzam bo w cpma nie trzeba precyzyjnie celowac a lg czy mg kolo 35-40% to nie jest cos wielkiego w porownaniu z osp gdzie jak ktos mial takiego lg to poprostu miazdzyl. O rg nie wspomne Mialem okazje pewnien czas temu pograc z pionierem na lanie i powiem tak nie mialem szans zrobic tam takich topow jak na pingu 70 na cpma co wydaje sie poprostu dziwne takie jest moje odczucie(nie potrafie sobie tego jakos logicznie wyjasnic) . Dlatego zgadzam sie z tym ostanim stwierdzeniem ze tam naprawde nie trzeba byc tak prezyzyjnym jak w osp. No ale skoro scena tak zdecydpwala to gram to cpma jak nikogo na ospie nie ma:)
#739558
aiken | 2008-01-19 02:44:52
Te hitbox'y psuja gameplay, mniejsza frajda z fragowania jak to takie proste. Z Lg po sekundzie na respie ludki blakna. W osp nie ma za bardzo bugow, moze okazyjnie cos by sie znalazlo, ale poza tym ze na CA przed skonczeniem odliczania mozna damage zadawac to na prawde nie ma na co narzekac. Moze i CPMA ma ta przewage ze ma caly czas wsparcie, ale nic z tego nie wynika, poza tym ze co jakis czas jest jakas nowinka techniczna ze mozna sobie zmienic szafta czy ikonki.
Nie wiem jak to ujac, ale te poczucie fizyki jest zupelnie inne, w cpma jakos to tak sterylne sie wszystko wydaje troche jak we snie, a w osp wyjatkowo trzezwo i wyraznie czuje sie polozenie swojego modelu w otoczeniu. Trudne do opisania, ale i tak juz kij z tym trzeba grac na CPMA skoro taka wola wplywowych ludzi ze sceny. Moze i na dobre nam to wyjdzie, zobaczymy po PD...
#739566
najtt | 2008-01-19 17:29:23
tyle w/o bo niektórzy nie pozwolili rozegrać meczu dzień później... tak to bym nie oddawał w/o w trzecim meczu (i tak go zagraliśmy i wygraliśmy) :) no ale cóż... zasady to zasady.
#739593
Zaloguj się by dodać komentarz.