Konkurs mapperski ID - nowe informacje
Jako że deadline oddawania prac w konkursie mapperskim ID Software ®, o którym pisaliśmy już wcześniej zbliża się nieubłaganie (przypomnijmy - termin upływa 31 stycznia), panowie z Teksasu postanowili publicznie odpowiedzieć na najczęściej zadawane im pytania, związane z konkursem.
Wolne tłumaczenie z Newsa na stronie ID (Q4CMP - quake 4 community map pack):
Mapy do jakiego typu rozgrywek chcecie zamieścić w Q4CMP?
- będziemy akceptować wszystkie mapy, wspierające któryś w poniższych typów rozgrywki: 1v1, TDM, CTF, Arena CTF, Dead Zone.
Rozumiem, że nie można korzystać z customowych textur, a co autorskimi plikami materiałów i efektów?
- można dołączać własne pliki ze skryptami, takie jak materiały i efekty, nie można za to używać niestandardowych textur, modeli i dźwięków.
Ile map mogę zgłosić?
- Zgłaszajcie ile chcecie! Przyjmujemy zarówno już istniejące mapy stworzone przez graczy, jak i produkcje wykonane specjalnie na ten konkurs.
W jakim formacie wysyłać mapy?
- Wolelibyśmy, żeby mapy były w formacie odpowiedniego paka, z wykorzystaniem rozszerzeń .map, .proc., .cm, .def oraz screenem przy ładowaniu mapki, jednak zaakceptujemy same pliki .map. Wszystkie mapy zostaną odpowiednio przez nas sformatowane, zarówno na potrzeby głosowania jak i docelowo do Q4CMP.
Kto będzie oceniał zgłoszone mapy?
- Wy! Gdy minie termin oddawania prac, szukajcie odpowiedniej oficjalnej ankiety.
Gdzie mogę znaleźć źródła i tutoriale do tworzenia map Quake 4?
*
Wszelkie pytania oraz same mapy prosimy kierować do SyncError.
źródło: id Software
Mav_8217 | 2007-01-05 01:37:40
lukin, robisz coś na to?
#734685
MisieX | 2007-01-05 01:49:47
albo czy doda już jakąś swoją mapke. Można dodawać produkcje już zrobione. Teraz zostaną OFICJALNIE dodane do Quake 4 :) (pewnie jesli pokaze sie kiedys nowe pr. to w nim te mapki będą).
#734686
Lukin | 2007-01-05 13:49:32
a se robiem
#734698
Zaloguj się by dodać komentarz.