..::LvL - aktualizacja
czw, 04 grudzień 2003 18:09:42 | Autor: szaky | Quake 3 Arena
Kolejny upload na serwisie LvL. Do zlookania mamy cztery mapki, w tym dwie polskie: konwersja dm13 TymoNa, oraz mapa dAde, oznaczona numerem 13. Wszystkie mapy dzisiejszej aktualizacji stoją na wysokim poziomie, polecam.
Anguis in herba by dAde [2.05 MB]
Niewielkich rozmiarów mapa dAde, przeznaczona pod grę na fizyce Promode. Wykonanie w stylu egipskim, przy użyciu dość popularnych ostatnio textur Sock's Egyptian textures. Jak wyżej wspomniałam mapka jest niewielka, nadaje się głównie do rozgrywki 1v1, choć można zagrać ffa - do 6 osób. Polecam. Jeszcze fragment recenzji LvL: Map is pretty much a small Egyptian style building. Sock's Egyptian textures are used very well here. Although there seemed to be two missing textures. Textures for the portals and the jump pads were missing. The flow of the map is pretty good. There was one wall that I think could use a little brushwork, but other than that everything else was good. Bots play the map well, navigating throughout the whole map.
.:[ Download
Lost World - Tourney Edition by TymoN [1. 07MB]
Kolejna polska mapka. Tym razem mamy przeróbkę dm13, wykonaną przez TymoNa. Jak sama nazwa wskazuje - level został przerobiony pod grę 1v1, więc największym zmianom uległ układ itemów. Wykonanie nieco odbiega od oryginału, mimo, że te same gotyckie texturki ID software to mapa ma nieco inny klimat, wygląda poprostu lepiej. Sporo miejsc, gdzie da się wykonać ciekawe triki.
Jak to przy polskich mapkach bywa, to zamieszczę jeszcze kawałek opisu LvL: Pretty much, as the title says, a tourney edition of q3dm13. The only differences I noticed were item placement, textures, and the spiked columns were replaced with walls. Other than that the action is pretty good. The bots play well, but can get stuck in the small alcove below the RA. I'm not to keen on remakes of levels. Never really expected TymoN to come out with something like this.
.:[ Download.
DM17 Egyptian Redux by heffalump [5.34 MB]
Prezentowana już kiedyś na naszym serwisie przeróbka dm17. Wyglądem w ogóle nie przypomina standardowej siedemnastki. Texturowanie jest w stylu egipskim, z paku Sock's Egyptian textures. Nie zauważyłam błędów graficznych, level wykonany poprawnie. Konstrukcja też jest ciekawa, kilku zmianom. Dodane zostały skały na których umieszczony został MH, nieco inaczej wyglądają poszczególne platformy, autor umieścił kilka jumpopadów. Jest zmienione położenie teleportów, po dwa na samym dole, kolejny znajduje się pod(!?) platformą z quadem, a dostać się można jumppadem. Za wyskocznią prowadzącą do tej platformy został umieszczony obelisk. Całość otoczona ładnym skyboxem prezentującym pustynie. Mapka była by lepsza, jakby autor bardziej popracował nad itemplacementem, jak na to, że zaleca ją na 1v1, dm, to jest tego zdecydowanie za dużo. Mimo tych drobnych błędów z itemami polecam każdemu, chociaż aby pooglądać - bo warto.
.:[ Download
Heart O' The City by Seremtan [5.01 MB]
Tym razem mamy do czynienia z levelem ctf. Jak napisane zostało na LvL, autor inspirował się przy jej produkcji mapą Desert Cementary (q3wcp2). Wygląd bardzo ładny, przedstawia miasto. Wykonane z mieszanki textur EvilLaira, Cardigana i Ydnara. Całość zawiera dużą ilość detali, trimów. Na trawnikach przy ulicy roślinki, bloki, wykonane wszystko bardzo szczegółowo. W centrum autor umieścił fontannę, skałki, itd. Bazy znajdują się w pomieszczeniach. Układ itemów przypomina bardzo wyżej wymienioną Desert Cementary. Patrząc na tę mape, widać że to jest konwerjsa tej mapy, główne zmiany zaszły w wyglądzie, nieco w konstrukcji, jednak nie problem dostrzec podobieństwo. Ogólnie bardzo dobra mapka, polecam.
.:[ Download.
NecrosiS | 2003-12-04 18:12:29
Moim skromnym zdaniem najlepsza jest ta dade'a mimo ze dalej sie nie zgadzma co do jej promodowego charakteru :]
#663229
rizik | 2003-12-04 18:18:51
ja nie opuszcze swojej pro6 p :DDD:D::D:D:D:DD::DA:SAS:AS:AS:SD::DAF:ADF:AF:DAF :DSAF:ADF:AD:FAF:Asd
#663230
szaky | 2003-12-04 18:31:06
i znowu jednomapowcy... grr... no ale taka juz jest wieksza czesc polskiej sceny ;(
#663234
damndog | 2003-12-04 18:55:20
-r1: chu ci w du ;pppp
;-)
#663236
nasm | 2003-12-04 20:54:18
ale moim skromnym zdaniem wiekszosc map jak powstaje powinna byc wrzucana na server, do lig jakis kurde przeciez ludzie z LvL nie tworza tych map dla siebie tylko dla nas graczy, a my to olewamy bo wolimy pograc na pro6,ospdm5,ospdm6.dm7,dm14 czasami i to wszystko, powstaja custom maps servery ale nie ciesza sie zbyt duza popularnoscia, a dlaczego? odpowiedzcie sami
#663249
szaky | 2003-12-04 21:06:57
najepier to trzeba by z adminami zalatwic... :/
a i tak by bylo callvote na dm6... grrr...
#663251
rizik | 2003-12-04 21:17:51
usunac z baseq3
#663253
Zaloguj się by dodać komentarz.