..::LvL - nowe mapy
sob, 01 listopad 2003 05:03:23 | Autor: szaky | Quake 3 Arena
Upload nowych mapek na ..::LvL. Tym razem dwie polskie produkcje, oraz jedna mapka pro-q3tourney7, wydana przez mapperów z Id software. Przeważają mapki pod PM. Dokładniejsze opisy, screeny, oraz linki poniżej.
Jam Number 17 by pjw [4.09 MB]
Bardzo ładna mapka, przedstawiająca jakąś bazę - umieszczoną w górach, na jakiejś skale, otoczoną skyboxem. Całość wygląda ciekawie, popękane ściany, z których wystają jakieś organiczne elementy, w podziemnej części mapy znajduje się lawa. Elementy te nieco konstastują z jasnym, 'czystym' otexturowaniu mapy, lecz nawet ładnie się to prezentuje. Do tego sporo ciekawych konstrukcji z krzywych. Jeśli chodzi o konstrukcję, jest wielopoziomowa, duża, zalecana najlepiej na tdm, lub ffa. Z powerupów znajdują się quad i battlesuit, oraz chyba wszystkie możliwe bronie - łącznie z bfg. Najlepiej grać na niej na Promode. Warto ściągnąć.
.:[ Download
Almost Lost by ID Software [1.18 MB]
To jest zapewne znane już wielu z was dzieło mapperów z Id software, o którym wspomniałam powyżej. Skonstruował ją jeden z ekipy Fred Nilsson. Projekt levelu długo leżał w archiwach, ale została wydana kilka miesięcy temu. Mapka ma dużą grywalność, dobry układ itemów. Mimo, że to mapa twórców czystego q3 to bardzo dobrze gra się na niej na Promode. Wygląd mimo iż bezbłędny, nie jest zbyt ciekawy, standardowy gotyk, taki który oglądaliście zapewne na wielu mapach. Ale nie wygląd jest najważniejszy, głównie liczy sięgrywalność, musicie ją ściągnąć.
.:[ Download.
Battlefield (2) by TymoN [2.43 MB]
Pierwsza z polskich mapek, zrecenzowanych dziś na ..::LvL. Standardowo, jak przy rodzimych produkcjach wkleję fragment cytatu. Battlefield by Tymon is a three tiered bunnyhopping frenzy, made for use with the cpma mod. You can pick up some insane speeds on this map, which combined with a ramp or a wallhanging means...cya! Weapon placement is nice and spread out. Retrieving the MH either takes some traveling to get to, a rocketjump, or a bouncepad; drop through the floor; grab LG; and jump over to the MH. The whole area is wide open so good luck getting it. If you have a rail destined opponent, than forget it. The map is so connective that a stronger player could get to another spawn point on the otherside of the map with no problems due to the wideopenness and pretty much dominate the map. You could rail camp if you wanted to. This map would have valued highly from beta testing at the Challenge Forums. The RG has no place in this map. If the map had been reduced in size proportionately, than a RG would be more appropriate. Of course all that's my opinion. =)
.:[ Download
Kom-Pak-Tek by RasputiN [4.24 MB]
Kolejna już mapa cpm. Ze względu na rozmiar najlepiej grać 2v2, ewentualnie 3v3. Występuje jeden powerup - quad, i po jednej RA, YA i GA, a także MH, do którego możemy się dostać wykonując skok z wystającej pochyłej wypustki. Wygląd został wykonany w stylu base, z custom texturek, i prezentuje się nawet ładnie. Choć troche słabo oznaczone jumppady, ale to szczegół. Również zbędne są drzwi, zwalniają rozgrywkę. Podsumowując niezła mapka, o ciekawej konstrukcji i wyglądzie - polecam.
.:[ Download.
Dotyk Śmierci by ShadoW [3.01 MB]
Kolejna polska produkcja, również pod Promode, w wykonaniu ShadoWa. Recenzja z ..::LvL Dotyk mierci by ShadoW is a tourney map made specifically for the cpma mod. Making use of custom textures from Rorshach, the map has been givin a greenish gothic looking theme, which has been pulled off very nicely. Weapons of choice are a SG, GL, RL, LG, RG, YA(x2), and a RA. I almost felt as though there was too much ammo on the map, and having two YA's and an RA seems a bit excessive to me for armor on a tourney map. Movement and gameplay on the otherhand was a great experience. The railgun has been dropped down in it's own lower level of the map which makes it a bit difficult to get at in a hurry, so that's a plus. I'm not a big fan of the RG in tourney maps, but it works in map cpm3 so you never know. Above the RG area towards the second level is a couple little steps which are easily usable with the cpma mod to make for a fast getaway from the RG area. When moving from the upper level straight to the YA in the center of the map and than to the teleporter that is behind it, I found myself hitting my head quite to often when trying to go through that teleporter. Aside from that, movement is pretty fast, and connectivity is outstanding. Bots play the map with no problems.
.:[ Download.
Readymix by sTiVen [0.71 MB]
Ostatnia mapa w dzisiejszym update. Pod względem konstrukcji i item placemnetu mapka nadaje się tylko i wyłącznie do trybu 1v1. Konstrukcja jest rozłożona tak, że najlepiej grać na niej Promode. Dużo schodów, teleporty przed kwasem, sprawiają, że da się wykonać trochę ciekawych trików. Wygląd trochę słabszy, jednolite texturowanie w stylu base, z wykorzystaniem textur Id, ale ogólnie wykonane jest bezbłędnie. Gra się nawet miło. Zaletą jest jej rozmiar - 0.7mb.
.:[ Download.
^M^ | 2003-11-01 09:24:00
yyhkhm... i ktorej godzinie ten news pisany? Czy ja zle widze? :PP...
Mpaky trzeba bedzie zassac, tylko kiedo to wszystko sprawdzic? ;o...
#659290
lukas_1 | 2003-11-01 09:40:00
[] Pierwsza mapka nie jest mi znana, wyglada ciekawie (sie ssa).
[] Pro-q3tourney7 widzialem juz daaawno, mi sie osobiscie podoba, ale nawet po lanie nikt nie chce ze mna na niej grac ;P (hi bry :P)
[] Mapka Tymona jest przyzwoita :) Chetnie pobiegam.
[] Wow co za teksturowanie, warto chyba pozwiedzac IMHO fajna ;)
[] Kolejna Polska mapka pod PM - tez musze przyznac ciekawa, ale jak gralem z botem to on biedny bez armora latal :/ a ja 200 non stop :P skasowac jeden YA :)
[] Mala rozmiarowo i ciekawie zaprojektowana mapka. Mozna pobiegac ;)
P.S. SzakaL ale Ty spij tez troche ;)
======================
"I'm here to take from you what you've taken from us. Purpose!"
#659294
chrzomszcz | 2003-11-01 09:51:11
i nie pro-q3dm7 tylko tourney7 ;p juz myslalem ze lg i gl na dm7 wrzucili :P
#659297
lysy2k4 | 2003-11-01 11:42:13
Narazie zassalem pare z nich i jak dla mnie to t2_pm2 to full wypas mapa, bardzo szybka i wogole wypas. Natomiast sgq3t2 tez fajna, testowalem ja z xaero na nightmare i uzywajac TYLKO granatnika rozwalilem go 14:5, fajne niektore pomysyly, prosta mapa rzadza tam RL i GL, gra sie fajne =) :P
#659305
damndog | 2003-11-01 11:56:32
jak to mawia stare madre przyslowie:
kto rano wstaje... :D
edit: zagraniczni recenzenci juz chyba dawno polamali sobie jezyki przy mapkach shadowa :DDD
#659306
lysy2k4 | 2003-11-01 12:29:02
Reszta mapek jak dla mnie jest slaba, chodzi mi o grywalnosc ;)
#659311
szaky | 2003-11-01 13:41:26
hehehe, wstalam niedawno ;p
wczesniej mialam troche roboty, i wrzucilam news nadranem, no ale wazne ze jest :)
a te pro-q3t7 zaraz poprawie... ble, pisalam na szybko, i moze dlatego takie bledy...
#659319
damndog | 2003-11-01 17:10:09
pisz newsy jak juz sie wyspisz a nie zanim sie wyspac zamierzasz ;)
#659333
PLANET | 2003-11-01 17:57:15
dotyk mierci ??? :/
#659344
damndog | 2003-11-01 23:57:02
no mowie przecie ze se jezyki polamali :D
#659425
szaky | 2003-11-02 04:42:23
no, i w tytule i wszedzie tam bylo... pewnie 'ś' nie mogli napisac, ale mogli dac chociaz S ;p
heheh, na q3arena.prv.pl, autor newsa napisal tak samo :DD
#659436
Zaloguj się by dodać komentarz.