ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



..::LvL - nowe mapy

sob, 01 listopad 2003 05:03:23 | Autor: szaky | Quake 3 Arena

Upload nowych mapek na ..::LvL. Tym razem dwie polskie produkcje, oraz jedna mapka pro-q3tourney7, wydana przez mapperów z Id software. Przeważają mapki pod PM. Dokładniejsze opisy, screeny, oraz linki poniżej.

Jam Number 17 by pjw [4.09 MB]

Bardzo ładna mapka, przedstawiająca jakąś bazę - umieszczoną w górach, na jakiejś skale, otoczoną skyboxem. Całość wygląda ciekawie, popękane ściany, z których wystają jakieś organiczne elementy, w podziemnej części mapy znajduje się lawa. Elementy te nieco konstastują z jasnym, 'czystym' otexturowaniu mapy, lecz nawet ładnie się to prezentuje. Do tego sporo ciekawych konstrukcji z krzywych. Jeśli chodzi o konstrukcję, jest wielopoziomowa, duża, zalecana najlepiej na tdm, lub ffa. Z powerupów znajdują się quad i battlesuit, oraz chyba wszystkie możliwe bronie - łącznie z bfg. Najlepiej grać na niej na Promode. Warto ściągnąć.

.:[ Download

Almost Lost by ID Software [1.18 MB]

To jest zapewne znane już wielu z was dzieło mapperów z Id software, o którym wspomniałam powyżej. Skonstruował ją jeden z ekipy Fred Nilsson. Projekt levelu długo leżał w archiwach, ale została wydana kilka miesięcy temu. Mapka ma dużą grywalność, dobry układ itemów. Mimo, że to mapa twórców czystego q3 to bardzo dobrze gra się na niej na Promode. Wygląd mimo iż bezbłędny, nie jest zbyt ciekawy, standardowy gotyk, taki który oglądaliście zapewne na wielu mapach. Ale nie wygląd jest najważniejszy, głównie liczy sięgrywalność, musicie ją ściągnąć.

.:[ Download.

Battlefield (2) by TymoN [2.43 MB]

Pierwsza z polskich mapek, zrecenzowanych dziś na ..::LvL. Standardowo, jak przy rodzimych produkcjach wkleję fragment cytatu. Battlefield by Tymon is a three tiered bunnyhopping frenzy, made for use with the cpma mod. You can pick up some insane speeds on this map, which combined with a ramp or a wallhanging means...cya! Weapon placement is nice and spread out. Retrieving the MH either takes some traveling to get to, a rocketjump, or a bouncepad; drop through the floor; grab LG; and jump over to the MH. The whole area is wide open so good luck getting it. If you have a rail destined opponent, than forget it. The map is so connective that a stronger player could get to another spawn point on the otherside of the map with no problems due to the wideopenness and pretty much dominate the map. You could rail camp if you wanted to. This map would have valued highly from beta testing at the Challenge Forums. The RG has no place in this map. If the map had been reduced in size proportionately, than a RG would be more appropriate. Of course all that's my opinion. =)
.:[ Download

Kom-Pak-Tek by RasputiN [4.24 MB]

Kolejna już mapa cpm. Ze względu na rozmiar najlepiej grać 2v2, ewentualnie 3v3. Występuje jeden powerup - quad, i po jednej RA, YA i GA, a także MH, do którego możemy się dostać wykonując skok z wystającej pochyłej wypustki. Wygląd został wykonany w stylu base, z custom texturek, i prezentuje się nawet ładnie. Choć troche słabo oznaczone jumppady, ale to szczegół. Również zbędne są drzwi, zwalniają rozgrywkę. Podsumowując niezła mapka, o ciekawej konstrukcji i wyglądzie - polecam.

.:[ Download.

Dotyk Śmierci by ShadoW [3.01 MB]

Kolejna polska produkcja, również pod Promode, w wykonaniu ShadoWa. Recenzja z ..::LvL Dotyk mierci by ShadoW is a tourney map made specifically for the cpma mod. Making use of custom textures from Rorshach, the map has been givin a greenish gothic looking theme, which has been pulled off very nicely. Weapons of choice are a SG, GL, RL, LG, RG, YA(x2), and a RA. I almost felt as though there was too much ammo on the map, and having two YA's and an RA seems a bit excessive to me for armor on a tourney map. Movement and gameplay on the otherhand was a great experience. The railgun has been dropped down in it's own lower level of the map which makes it a bit difficult to get at in a hurry, so that's a plus. I'm not a big fan of the RG in tourney maps, but it works in map cpm3 so you never know. Above the RG area towards the second level is a couple little steps which are easily usable with the cpma mod to make for a fast getaway from the RG area. When moving from the upper level straight to the YA in the center of the map and than to the teleporter that is behind it, I found myself hitting my head quite to often when trying to go through that teleporter. Aside from that, movement is pretty fast, and connectivity is outstanding. Bots play the map with no problems.

.:[ Download.

Readymix by sTiVen [0.71 MB]

Ostatnia mapa w dzisiejszym update. Pod względem konstrukcji i item placemnetu mapka nadaje się tylko i wyłącznie do trybu 1v1. Konstrukcja jest rozłożona tak, że najlepiej grać na niej Promode. Dużo schodów, teleporty przed kwasem, sprawiają, że da się wykonać trochę ciekawych trików. Wygląd trochę słabszy, jednolite texturowanie w stylu base, z wykorzystaniem textur Id, ale ogólnie wykonane jest bezbłędnie. Gra się nawet miło. Zaletą jest jej rozmiar - 0.7mb.
.:[ Download.

^M^ | 2003-11-01 09:24:00

yyhkhm... i ktorej godzinie ten news pisany? Czy ja zle widze? :PP...
Mpaky trzeba bedzie zassac, tylko kiedo to wszystko sprawdzic? ;o...

lukas_1 | 2003-11-01 09:40:00

[] Pierwsza mapka nie jest mi znana, wyglada ciekawie (sie ssa).

[] Pro-q3tourney7 widzialem juz daaawno, mi sie osobiscie podoba, ale nawet po lanie nikt nie chce ze mna na niej grac ;P (hi bry :P)

[] Mapka Tymona jest przyzwoita :) Chetnie pobiegam.

[] Wow co za teksturowanie, warto chyba pozwiedzac IMHO fajna ;)

[] Kolejna Polska mapka pod PM - tez musze przyznac ciekawa, ale jak gralem z botem to on biedny bez armora latal :/ a ja 200 non stop :P skasowac jeden YA :)

[] Mala rozmiarowo i ciekawie zaprojektowana mapka. Mozna pobiegac ;)

P.S. SzakaL ale Ty spij tez troche ;)

======================
"I'm here to take from you what you've taken from us. Purpose!"

chrzomszcz | 2003-11-01 09:51:11

i nie pro-q3dm7 tylko tourney7 ;p juz myslalem ze lg i gl na dm7 wrzucili :P

Gravatar

lysy2k4 | 2003-11-01 11:42:13

Narazie zassalem pare z nich i jak dla mnie to t2_pm2 to full wypas mapa, bardzo szybka i wogole wypas. Natomiast sgq3t2 tez fajna, testowalem ja z xaero na nightmare i uzywajac TYLKO granatnika rozwalilem go 14:5, fajne niektore pomysyly, prosta mapa rzadza tam RL i GL, gra sie fajne =) :P

damndog | 2003-11-01 11:56:32

jak to mawia stare madre przyslowie:
kto rano wstaje... :D
edit: zagraniczni recenzenci juz chyba dawno polamali sobie jezyki przy mapkach shadowa :DDD

Gravatar

lysy2k4 | 2003-11-01 12:29:02

Reszta mapek jak dla mnie jest slaba, chodzi mi o grywalnosc ;)

szaky | 2003-11-01 13:41:26

hehehe, wstalam niedawno ;p
wczesniej mialam troche roboty, i wrzucilam news nadranem, no ale wazne ze jest :)
a te pro-q3t7 zaraz poprawie... ble, pisalam na szybko, i moze dlatego takie bledy...

damndog | 2003-11-01 17:10:09

pisz newsy jak juz sie wyspisz a nie zanim sie wyspac zamierzasz ;)

Gravatar

PLANET | 2003-11-01 17:57:15

dotyk mierci ??? :/

damndog | 2003-11-01 23:57:02

no mowie przecie ze se jezyki polamali :D

szaky | 2003-11-02 04:42:23

no, i w tytule i wszedzie tam bylo... pewnie 'ś' nie mogli napisac, ale mogli dac chociaz S ;p
heheh, na q3arena.prv.pl, autor newsa napisal tak samo :DD

Zaloguj się by dodać komentarz.

Co nowego

  1. bfr_aka_pablonzo napisał post: @Requiem: ja ostatnio pogrywam ft melodeiro :D wciągnęło mnie na no... / hellou ludziska :)
  2. Requiem napisał post: Fajnie, że ktokolwiek tutaj bywa :D Co tak na co dzień w życiu pora... / hellou ludziska :)
  3. MucieK napisał post: o to już nas troje jest ;) / hellou ludziska :)
  4. bfr_aka_pablonzo napisał post: @MucieK: ja co parę dni też zaglądam :D / hellou ludziska :)
  5. MucieK napisał post: chyba co dwa dni :P ;) / hellou ludziska :)
  6. Requiem napisał post: Tutaj masz Patcha do Q3 oraz linka do ulepszonego silnika Quake3e: ... / eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
  7. Requiem napisał post: Tak :D Ja tutaj bywam codziennie :D / hellou ludziska :)
  8. MucieK napisał post: żyje ktoś jeszcze ? ;) / hellou ludziska :)
  9. bit stworzył temat: eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
  10. bfr_aka_pablonzo napisał post: @247_QL: qra1337 :D @LongeR HoQ to jest aktywny discord, ctf, tdm ... / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
  11. LongeR napisał post: Też szukam kogoś z kim można pograć , jest jakoś aktywny discord z ql? / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
  12. k3m napisał post: Dzień dobry :D / Powspominajmy ! :>
  13. Szczawson napisał post: trzeba zatem pograć / 05.06 (sobota) trening
  14. Requiem zaktualizował post: Na wieczór podzielę się z Wami moim nowym filmem - nagrałem kulisy ... / [FINAL] Blast from the Past - rocznicowa mapa Q3/QL
  15. 247_QL napisał post: @bfr_aka_pablonzo: wszystko jasne. Jaki masz tam NICK? / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
  1. bfr_aka_pablonzo napisał post: @Requiem: ja ostatnio pogrywam ft melodeiro :D wciągnęło mnie na no... / hellou ludziska :)
  2. Requiem napisał post: Fajnie, że ktokolwiek tutaj bywa :D Co tak na co dzień w życiu pora... / hellou ludziska :)
  3. Requiem zaktualizował newsa: Quake Live Instagib Pickup 3v3 - dołącz do gry!
  4. MucieK napisał post: o to już nas troje jest ;) / hellou ludziska :)
  5. bfr_aka_pablonzo napisał post: @MucieK: ja co parę dni też zaglądam :D / hellou ludziska :)
  6. MucieK napisał post: chyba co dwa dni :P ;) / hellou ludziska :)
  7. Requiem napisał post: Tutaj masz Patcha do Q3 oraz linka do ulepszonego silnika Quake3e: ... / eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
  8. Requiem napisał post: Tak :D Ja tutaj bywam codziennie :D / hellou ludziska :)
  9. MucieK napisał post: żyje ktoś jeszcze ? ;) / hellou ludziska :)
  10. bit stworzył temat: eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
  11. bfr_aka_pablonzo napisał post: @247_QL: qra1337 :D @LongeR HoQ to jest aktywny discord, ctf, tdm ... / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
  12. LongeR napisał post: Też szukam kogoś z kim można pograć , jest jakoś aktywny discord z ql? / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
  13. k3m napisał post: Dzień dobry :D / Powspominajmy ! :>
  14. Szczawson napisał post: trzeba zatem pograć / 05.06 (sobota) trening

Pokaż więcej »

Gracze

  1. scisek - 80 pkt
  2. Requiem - 26 pkt
  3. Czarna_Bakłażana -1 - 20 pkt
  4. bfr_aka_pablonzo - 6 pkt
  5. MucieK -1 - 4 pkt
  6. bit - 1 pkt
Zobacz cały »
Zobacz wszystko »

Statystyki graczy ogółem:

  • Wygranych / przegranych: 163276 / 170973
  • Trafień / strzałów: 97258977 / 322570048
  • Fragów / zgonów: 5029245 / 4356508

Więcej statystyk już wkrótce...

Cytaty

Quakecon will soon start getting sponsored by hair loss solutions, erection pills, life insurance and QVC.

Źródło: http://esreality.com/post/2891023/clawz-everyone-can-give-me-a-hard-time-it-is-about/#pid2891208

Dodał: tath

Ankieta

OMPQ3 2023 - turniej 1v1 online (gracze sami się dogadują, finał 21 maja))

Głosów: 54