Maxfps by arQon
pią, 16 sierpień 2002 20:15:23 | Autor: Rozz | Quake 3 Arena
Pod tym adresem znajdziecie artykuł autorstwa arQon'a traktujący o cl_maxpackets i com_maxfps. Artykuł ma charakter techniczny i jest przeznaczony wyłącznie dla bardziej zaawansowanych graczy, którzy lubią eksperymentować z komendami połączenia i wiedzieć o co w nich naprawdę chodzi.
Vymmiatacz | 2002-08-16 20:52:48
A wiesz Rozz że com_maxFPS nie daje żadnego efektu w wersji quaka 1.11? Jeśli nie wiesz to już wiesz :)))
Sprawdzałem to na moim niemłodym już kompie na q3dm13 (wiadomo, MH) Sprawdzałem od 15 do 140 z krokiem 3 FPS. Zero efektu. Na 1.31 wszystko okej. A tak w ogóle napiszcie kto jakiego używa com_maxFPS. Na celeronie500 można wskoczyć po MH jeśli com_maxFPS jest w zakresie 78-83)
#618424
Rozz | 2002-08-16 21:15:05
Moze nie dzialac faktycznie na 1.11. Pamietam ze w 1.25 cos zamieszano ze skokami, niestety nie pamietam dokladnie co, ale byc moze wlasnie cos z maxfps.
A tak w ogole to nie wiem czy bardziej nie rozumiem pmowcow czy grajacych na 1.11 :)
#618427
Zaloguj się by dodać komentarz.