ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Nations Cup: Polska vs Belgia!

sob, 15 listopad 2003 19:57:24 | Autor: SAI4H | Quake 3 Arena


Tylko kilka minut pozostało do rozpoczęcia, pierwszego w tym sezonie Nations Cup, meczu naszej reprezentacji Polski TDM - TeamPoland. Pierwszym teamem, jak już wspominałem w poprzednim newsie, który zagra z Polakami będzie team Belgii. Znany jest już skład TeamPoland, który będzie starał się stawić czoła cudzoziemcom. Szansę dostali:
zik (the shadows)
syn (the shadows)
kertal (urinal)
detal (the h00ligans) / victor (rewind) / sAma (sYnth)

Zapewne nie wiecie kim jest victor. Jak się dowiedziałem na IRCu od v3ndora jest to Polak, który obecnie mieszka w Niemczech. Trafił do reprezentacji chyba przez sAmę. Jak widać gracz ten występuje w klanie rewind, któremu niestety nie udało się wyjść z grupy w tej edycji EuroCup, jednak sam fakt o tym, iż gra w tym teamie świadczy, że jego skill może nieść nam pomoc, jeśli zajdzie potrzeba.

Tak jak obiecałem, poniżej będę podawał wyniki meczów na bieżąco. Nie obejdzie się również bez komentarza. :) Zapraszam do śledzenia meczu:

Polska 0:2 Belgia

  • 21:126 @ q3dm14tmp

Niezbyt dobry początek naszej reprezentacji, która swój dorobek punktowy rozpoczęła od -1. Jednak, co by nie mówić pingi były bardzo nierówne. AvgPing Belgów wynosił ok. 35, a TP musiało radzić sobie na pingach ~70. :( Przez blisko 10 minut Polacy nie potrafili wyjść z minusa, co oczywiście bardzo zasmucało wszystkich oglądajacych spotkanie na GTV. Dalej nie było lepiej... Belgowie nie oszczędzali naszych zawodników zdobywając na nich kolejne, łatwe fragi. Naszym pozostawało tylko opłakiwać własne warunki do gry i... skakać w przepaść blisko Battle Suit. : Sama wciąż zachowywał zerowy dorobek fragów, a w/w victor'a niestety nie ujrzeliśmy, a szkoda, bo oprócz samy prawdopodobnie miałby warunki pingowe do pokazania czegoś więcej, niż tylko wpadania pod rakiety Belgów i skakania w czeluści dm14. Polacy w pewnym momencie jakby się obudzili, wyszli z upokarzającego "minusa" i zdobyli kilkanaście fragów na Belgach, co na pewno zmniejszyło żal po przegranej mapie. Do końca meczu nie doczekałem, ponieważ, z tego co widzę GTV padło. Wynik podaję dzięki scorebotowi, którego zabrakło na kanale ligowym, lecz pojawił się na #ODC (irc.quakenet.org)

  • 76:146 @ cpm4

Początek dużo lepszy. Na cpm4 nie ma żadnej przepaści, do której Polak mógły ewentualnie wskoczyć, więc minusów nie było. :) Belgia ponownie ruszyła zdecydowanie do przodu, Polska postanowiła nie pozostawać w tyle. Po kilku minutach zwycięzcy pierwszej mapy wygrywali tylko kilkoma fragami. TeamPoland jednak przestało zdobywać fragi, z bliżej nieznanych mi powodów, a Belgowie nadal powiększali swoje fragowe konta, aż objęli zdecydowane prowadzenie. Jestem bardzo zawiedziony, że GTV nie dotrwało do końca, ponieważ jak widzicie uniemożliwia mi to przeprowadzenie dokładniejszej relacji z tego, co działo się na drugiej mapie. Fakt faktem - cpm4 również należało do Belgii, jednak nie była to już tak sromotna porażka, jak na q3dm14tmp.

Tak więc jak widać debiut TeamPoland niezbyt się udał. Jednak tylko po części należy winić naszych zawodników. Pingi Polaków, jak mieliście okazję zobaczyć, były okropne, momentami przekraczały nawet 400, co w porównaniu do białych pingów, bardziej ogranych na międzynarodowych serwerach, Belgów było poprzeczką nie do przeskoczenia.

Mimo tego, GG dla obu drużyn, miejmy nadzieję, że w kolejnych starciach z Finlandią i Niemcami warunki do gry będą bardziej sprzyjające, a Polacy wezmą się w garść i pokażą, że naprawdę potrafią pokazać jak się gra TDM.

GL...

Demka, wraz z relakcją ClanBase powinny już niedługo ukazać się na stronie Nations Cup V.

sYnth|Bubu | 2003-11-15 19:59:55

sama zownuj tych Belgow!!!!!!!!!!!!!!!!!!

MsT | 2003-11-15 20:01:10

goł goł :- o

LsT | 2003-11-15 20:04:32

gdzie to gtv !!?!?!?!?

pa1n|mst | 2003-11-15 20:04:44

gtv :d

sYnth|Bubu | 2003-11-15 20:19:15

nie moge wejsc :/

sYnth|Bubu | 2003-11-15 20:30:30

moze i dobrze bo podobno 120:20 jest :/

Gravatar

nxs.izap | 2003-11-15 20:31:27

i jeszcze gtv z pingiem 500 :)

pepz | 2003-11-15 20:31:29

bylo gtv ff, ale zaczelo je lagowac, i teraz padlo ;/ a wynik nie zabardzo do dumy ;/

Zell | 2003-11-15 20:33:01

jak ich do minucha jechali :D

Gravatar

suhmih | 2003-11-15 20:33:57

mecz sie nie zaczal jescze?0:0 czekam

ash | 2003-11-15 20:35:57

scorebocik na #odc jest:)

Gravatar

thrud | 2003-11-15 20:38:24

niech to gtv padl ..... na minucha ich jechali ale wstyd... po tym meczu musza byc jakies zmiany w reprezentacji

ca1 | 2003-11-15 20:38:30

polskie gtv jak zwykle dobre:pp

Ajron | 2003-11-15 20:39:41

qqqqqqqqqwwwwwwwwwwwwwwaaaaaaaaaaaaaaaaa gtv padlo a ja sobie nie poogladalem zajebiscie!!!!!!!!!!!!!!!!!11

ca1 | 2003-11-15 20:41:54

tpsa rox ................ boshe.

Ajron | 2003-11-15 20:42:05

wie ktos na jakim servie oni graja??

ca1 | 2003-11-15 20:42:58

za malo treningow dm14 .. tylko dm6 pokazcie tam przynjamniej cosik=p

pepz | 2003-11-15 20:43:21

a myslisz ze bedziesz mogl ogladac? ;d

enjoy | 2003-11-15 20:43:29

:asasasasdaasdasadsdasadsadasadsasadasadasada

go go tp!! rotfl

Ajron | 2003-11-15 20:45:03

Akorat weszlem no i oczywiscie @#$% musialo pasc!!!!!!!!!!!!!!!!!No to bede musial obejzec demko!!!!!!!!!!

d4rq000z | 2003-11-15 20:46:37

Kompromitacja panowie:(((

Ajron | 2003-11-15 20:47:05

@#$% zara rozjebie kompa ostatnio z niemcami nie dzialalo tera @#$% padlo jak polskie to wiadomo ze do dupy!!!!!!!!!!!!!!!

bryan | 2003-11-15 20:47:15

nie floodujcie to nie bedzie padac , malo ktore lacze/sprzet wytrzyma ... flood ze 100zrodel

Ajron | 2003-11-15 20:48:48

@#$% jebane w dupe popierdolaone gtv!!!!!!!!!!!Chociasz nie bedziemy musieli ogladac naszj kleski:(Ja tam bym ich wszystkich naraz rozjrbal:D

Ajron | 2003-11-15 20:50:04

nie da sie tego gtv jakos naprawic??

pepz | 2003-11-15 20:50:25

ajron man uspokoisz sie?

Ajron | 2003-11-15 20:53:56

Szkoda ze nie wiem na jakim servie graja:( Moze by dali poogladac

Gravatar

[w]xEn | 2003-11-15 20:55:27

ja nie moge
chyba lepiej sam bym zagral :D
jak to mowi nasz lodzki slawny , intelignetny, przystojny, wszechmocny i bardzi skillowy oraz po prostu zajebisty ak1r :
,, nie do minucha chamie ''

pozdro all
szczegolnie nasz team POLAND :>

Ajron | 2003-11-15 20:56:01

To nas zjechali:((((((((( Moze nastepne beda lepsze>

ognos | 2003-11-15 20:56:06

gtv nie bylo pozniej, bo komp na ktorym stalo spalil sie? wylaczyl? :/

nxs.rush | 2003-11-15 20:57:38

gg dla repy. na pewno chlopaki dali z siebie wszystko :)

acci | 2003-11-15 20:58:47

ping, spawn, fps :D

Ajron | 2003-11-15 20:59:37

Ciekaw kiedy beda demka dostepne??

SAI4H | 2003-11-15 21:02:02

Ajron-maN ale mi zrobiles burdel pod niusem, lol.

null | 2003-11-15 21:02:14

tp rlz :/
a ten next mecz dxow z 666 to serio o tej godzinie? ;d

Ajron | 2003-11-15 21:02:23

Dzieki>Tak sie wkurwilemze nie bede mugl spac:D

pat | 2003-11-15 21:02:38

hahahha jak juz mowilem 100x tysiecy razy polacy oczywiscie nie wygraja ani jednego mecze z koms z zagranicy ...... nie wygrywali, nie wygrywaja i nie wygraja ....... ;/

Ajron | 2003-11-15 21:03:05

Sorra ale sie troche zdenerwowalem:(

obni | 2003-11-15 21:05:24

no trudno :/

enjoy | 2003-11-15 21:06:05

tylko nie mowcie teraz ze to przez ping bo juz wiele glosow bylo zeby robic treningi za granica i dobierac reprezentacje pod tym katem

ognos | 2003-11-15 21:09:10

y0 - wygrywali...

nxs.rush | 2003-11-15 21:09:55

ladny ten baner odc =)

bryan | 2003-11-15 21:10:04

ogi nie spalil sie , ale ponad 100 floodujacych klientow to by i p4 nie wytrzymalo zwlaszcza ze w nowym gtv bufor jest na hd a nie w ramie. Poza tym router brzegowy padl ;P

Gravatar

eH* | 2003-11-15 21:10:41

"Na cpm4 nie ma żadnej przepaści, do której Polak mógły ewentualnie wskoczyć, więc minusów nie było. :) " TEKST ROKU , hahhahah

SAI4H | 2003-11-15 21:11:17

:DDDDD

bizz | 2003-11-15 21:11:35

(drugi raz mi sie nie chce pisac tego samego, raz napisalem na esp.pl i teraz kopiuje :PP)

najbardziej chce mi sie smiac z tych wszystkich, co plakali ze smiechu na wiesc o powstaniu reprezentacji polski ca/pm. Co z tego ze nie ma z kim grac, kiedys na pewno bedzie jakas liga ca/pm. A teraz chlopaki sobie trenuja systematycznie, zgrywaja sie, a skilla maja zajebistego. A reprezentacja polski vq3/tdm powstaje za kazdym razem kilka tygodni przed nations cup i kazdy sie wozi, ze jest super, ze jest w reprezentacji :D pewnie maja opisy na gg ze sa reprezentantami (nie widzialem nie jestem pewien, ale jak widzialem u "kogos": opis"mistrz polski", to mozna sie wszystkiego spodziewac :D), i @#$% z tego... na dm14 popis umiejetnosci... GG CHLOPAKI !!! :DDD

g0ld | 2003-11-15 21:12:57

zamiast caly czas nazekac na pingi to nie lepiej wziac sie w garsc i zaczac pozadnie trenowac na kazdej mapie ? :/

Gravatar

suhmih | 2003-11-15 21:14:46

grac grac i jescze raz pierunska za przeproszeniem qrw* jego mac grac

rkniunia | 2003-11-15 21:20:19

tak czy siak brakuje mi w squadzie kilku ziomow :/

... | 2003-11-15 21:27:02

heh ja wam cos powiem =/ polak jak chce to moze ... ! ale jak mu sie chce i tu jest problem ! :D jak by chcial to by zarabial jak by zarabial mial by loncze jak by mial loncze by lepiej gral ! :D pozdr heh no nic GL=/

t5-syn | 2003-11-15 21:30:59

podnieciliscie sie juz?

furi | 2003-11-15 21:33:11

Polish style! Klasa sama w sobie GG!
Moze wiecej dm6 potrenujcie?

bryan | 2003-11-15 21:36:01

furi mysle ze sam bys lepiej nie wypadl wiec nie skacz do oczu ... chociaz z drugiej strony od rep. czegos mozna wymagac. W kazdym razie liczymy na lepszy nastepny wystep. GG.

PS. Nie floodujcie na gtv bo je wypierdolicie znowu.

^M^ | 2003-11-15 21:37:02

Wezcie sie za skakanie - moze lepiej pojdzie niz fragowanie, hehe. Dobra juz nic nie mowie :x...

gg anyway...

dinhkertal | 2003-11-15 21:40:06

akurat tutaj przegralismy przez roznice pingow. na cpm4 pojechalibysmy te lachudry gdyby nie ping. Serio, czasami ra mozna wcale przez mecz nie odbic a z nimi samemu wlazilem na ra ,zbieralem i uciekalem :o

BobeK | 2003-11-15 21:42:27

gg urinal ...
:)

furi | 2003-11-15 21:44:22

"furi mysle ze sam bys lepiej nie wypadl wiec nie skacz do oczu"
Tu wybitnie uwydatniles fakt bycia id1ota!
Oni zostali wybrani a nie ja wiec to oni maja pokazywac. Poza tym czepiam sie tylko tych ktorzy wybierali sklad i organizowali treningi, BO TO JEST ICH EWIDENTNA WINA!
btw bry jak nie rozumiesz nie komentuj g0wniarzu:P

SAI4H | 2003-11-15 21:44:51

Tak jak juz napisalem na IRCu... Dla mnie smieszne jest, zeby powolywac reprezentacje kraju kilka tygodni przed rozpoczeciem rozgrywek. Imo powinno sie to robic duzo, duzo predzej, bo trenowanie na leb, na szyje na pewno nie jest dobrym rozwiazaniem i, jak widac, nie przynosi oczekiwanych efektow. Wg mnie, tak prawde mowiac, reprezentacja powinna byc STALA, a ew. powinnismy dorzucac do niej nowych graczy. Na pewno to umozliwiloby upragnione zgranie sie TeamPoland, poniewaz na treningi byloby w @#$% czasu i nawet dwa, trzy treningi na miesiac w zupelnosci by wystarczaly.
Po drugie powinnismy wybierac reprezentacje pod wzgledem pingow za granica, na pewno znajdziemy jakichs skillowych zawodnikow, ktorzy maja mozliwosc wyrownanej (pingowo) gry na zagranicznych serwerach.

BobeK | 2003-11-15 21:46:59

nie przeczytalem tego wszystkiego, ale zapewne sie klocicie © kino
;P
haha, historia lubi sie powtarzac

SAI4H | 2003-11-15 21:52:07

BobeK nie umie czytac, BobeK nie umie czytac... Shame on U, BobeK! :'(

ca1 | 2003-11-15 21:54:20

jak wejdziemy do uni to moze cos wygramy
leppers walcz walcz walcz;D

SAI4H | 2003-11-15 21:55:25

Przykro mi to mowic, ale TP to lamki. :D Proponowany sklad na nastepny mecz:
- sai4h
- baks
- rooseck
- r1vo
- mst
- Pawson

elita #org.pl z checia skopie dupy niemieckim wszom. :D Zreszta sam ich zbije wiec Ci wszyscy po mnie to rezerwowi. :P

bizz | 2003-11-15 21:57:29

sai4h: z takim skladem przynajmniej by smiesznie bylo, bo z terazniejszym to jest zalosc :D

pawson | 2003-11-15 22:01:26

muahsahs :DD taa jestesmy elitom i nic na to nie poradzicie :D:D

bfr_aka_pablonzo | 2003-11-15 22:08:49

zalosc jest ogromna.
wiele osob mowilo wam zebyscie trenowali za granica na duzym pingu, ale nie bo po co, prawda bolek ?
chUja zdzialamy w tym sezonie tak jak w poprzednim, co z tego ze trenujecie jak zobaczcie co sie dzialo na pierwszym meczu. nie mozna powiedziec, ze mecz przegrany przez ping bo znam wiele osob (np. klan n3), ktore wiekszosc swoich wygranych w clan base maja wlasnie na pingach ~70 w gore. wiec gdybysmy sie postarali to nie bylo by minusa przez nie wiem ila czasu. taktyka, trening, taktyka, taktyk,trening,ping.

btw. lubimy miec dlugo minusy na dm14, nie ?

nxs.rush | 2003-11-15 22:21:57

popatrzcie na sklad belgow... myslicie, ze latwo gra sie z tak dobrymi playerami (tu juz nie chodzi tylko o ping) :P ja tam jestem dumny z repy i to ze przegrali mam, za przeproszeniem, w pupie :P latwo jest krytykowac i najezdzac :P chlopaki trenowali, grali bez wzgledu na ping a z bledow na pewno wyciagna wnioski :> jeszcze raz GG.

eng | 2003-11-15 22:22:23

Ludzie przeciez na zagranicznych servach 70 pingu to nie jest tragedia , jesli dobry komp robi za serva to mozna spokojnie powalczyc jak bedziecie wszystko na pingule zwalac to w takim razie TP nie ma sensu, z Belgami wiadomo bylo , zze porazka bedzie.

dinhkertal | 2003-11-15 22:22:31

dm14 to taka mapa ze jak nie utrzymasz w defensie jednego sektora na mapie to masz kilkanascie fragow w plecy na jednym rzucie. Patrzcie - stoja na ra we 4 a jednoczesnie maja kontrole nad cala mapa. Jak to jest?

bolomanrsquoek | 2003-11-15 22:24:19

tylko ze n3 gra w 4 lidze opencup a caly sklad belgow w klanach bioracych udzial w playoffach eurocup ? mysl nim cos napiszesz bfrone bo trwoga jak czyta sie twoje rewelacje ...

>>btw. lubimy miec dlugo minusy na dm14, nie ?

lubisz byc? zagraj z t5 ...

bfr_aka_pablonzo | 2003-11-15 22:26:23

"grali bez wzgledu na ping a z bledow na pewno wyciagna wnioski :>"
rush - to samo bylo rok temu, chyba kazdy zdazyl wyciagnac juz wnioski.

kert - w 14 minucie bylo 75:-3, az taki ciezy byl sklad ? wiec sadze, ze my mamy slaby sklad, bo nie ma tam pogroma, ktory ma ogromny aim i by kosil chocby swoim mg, tak samo jak byl by w skladzie mario... by cos skillem swoim zaradzili, a tak ? ncmt.

edit - bolek i co z tego gdzie @#$% graja ? graja na wysokich pingach i na pewno nie z lamerskimi kklanami, bo takie nie grywaja w CB. wiec nie usprawiedliwiaj sie. :/

edit2 - nie mowie teraz o t5 tylko o TP, i nie mowie o tym jak ja gram tylko o tym jak gra TP (albo probuje grac), nie mam zamiaru tutaj nikogo urazic ale to jest @#$% smiecha na sali.

Gravatar

pro_L0rd | 2003-11-15 22:29:47

@#$% gg dla kertala niewiem jak ty to zrobiles ze miales taki net na cpm4 :P
ps.moze wrocimy do skladu tp z tamtego sezonu;p tamci mieli przynajmniej lacza jako takie:D
gdyby wiecej ze soba pograli to bylyby z nich konkretniaki.Obecna tp pokazala juz swoja klase na treningach z synth i ff

bolomanrsquoek | 2003-11-15 22:30:01

jaki ty glupi jestes, 4 liga - dobre klany ...przypomne Ci ze z tym n3, z calym szacunkiem dla w/w wygralismy w etc 2:0 wynikami 150:30 ? teraz skoro oni wygrywaja na wiekszych pingach z innymi sam sobie odpowiedz jak mocne te timy musialby byc, druga sprawa "nie usprawiedliwiaj sie" ? czy ty masz cos z glowa ? z czego mam sie usprawiedliwiac i komu? chyba nie tobie

bryan | 2003-11-15 22:31:37

""furi mysle ze sam bys lepiej nie wypadl wiec nie skacz do oczu"
Tu wybitnie uwydatniles fakt bycia id1ota! "
TO PRZECZYTAJ DRUGA CZESC ZDANIA .... IDIOTO
"...chociaz z drugiej strony od rep. czegos mozna wymagac"

bryan | 2003-11-15 22:37:05

kert : byt transcendentny :)

Gravatar

pro_L0rd | 2003-11-15 22:37:50

ale wy sie wszyscy lubicie klocic:P

nxs.rush | 2003-11-15 22:40:14

"to samo bylo rok temu, chyba kazdy zdazyl wyciagnac juz wnioski."
a czego ty bfrone oczekujesz?! nie mamy graczy w pierwszych ligach cb, mamy go.wniane lacza i troche przez to na arenach miedzynarodowych brak nam doswiadczenia. dla mnie najwazniejsze jest to, ze repa z roku na rok coraz powazniej podchodzi do tematu nations cup i coraz bardziej sie staraja. juz za to nalezy im sie GG do *&^# (cenzura wlasna).

gr. | 2003-11-15 22:52:13

"Wezcie sie za skakanie - moze lepiej pojdzie niz fragowanie, hehe. Dobra juz nic nie mowie :x... " hehehehehe :D

no dobra.. debiut nie wyszedl ale glowa do gory chlopaki za 2 razem mam nadzieje ze pojdzie lepiej nie pozwolcie zeby Team Poland kojarzono z Reprezentacja Polski w pilce noznej heh d; - oczywiscie pomijam tu ostatni mecz z Wlochami (:

LsT | 2003-11-15 22:55:11

narzekanie nic nie da to byla "lekka" kompromitacja ale coz poradzisz jak sie mieszka w Polsce to trudno o dobre "tanie" lacze gdzie wszedzie bedzei 30 pinga, ale czy przez lacze tylko taka porazka nie wydaje mi sie jak pisze na stronie nc "polacy z mniejszym skilem i wiekszym pingiem nie mogli sie oprzec potedze belgow" ale nic bylo minelo cza sie wziasc w garsc i wiecej grac to tyle

sYnth|Bubu | 2003-11-15 22:57:53

A qwa nie ma co pisac duzo mecz do wygrania przegrany przed jego rozpoczeciem 70-80 vs 20-30

przy takiej roznicy w druga strone sam bym z Belgami wygral

Kertal dobrze mowi ping zmienia diametralnie sytuacje na mapie na 70 trudno jest np strzelac z lg lub farcic rg

p.s przy takiej rozniccy (zas to musze nspiac :/) pingu to nasi musieliby teoretycznie miec 2 razy lepsze zgranie i 2 razy lepszy aim :/
p.s2 poki net w Polsce bedzie tak drogi to pozostaje nam zapraszanie na turniejej lanowe clanow z zagranicy i Ect oraz Pd
to na tyle aaa nie jeszcze cos podwojnie sie zdenerwowalem jak nie moglem wejsc na gtv :P

Gravatar

zik | 2003-11-15 23:19:39

wy ogolnie jestescie niezle popie.rdoleni. Wy wiecie wogole co to znaczy - przeciwnik byl lepszy ? za duzo oczekujecie od TP, jak ktos zna sie na scenie q3 poza polska to patrzac na to jaki Belgia ma lineup to az ciarki przechodza, to nie sa zawodnicy z dolnej polki zrozumcie to... tak jak to powiedzial lead "ping wygral", tak podobnie i tutaj i w innych meczach, nie przyblizymy sie do czolowki europy z pingami 70-100 przy ich 30, jedyne co nam pozostalo to czekac i sie ludzic az polskie polaczenia beda: tansze, lepsze, bardziej dostepne

Gravatar

thrud | 2003-11-15 23:20:18

nie pierdolcie glupot poprzedni sezon byl calkiem niezly, mielismy swietny team soo, pogrom, mario i kap, 2 wygrane i 2 przegrane z bardzo dobrymi teamami Niemiec i Danii.... bede zadowolony jak tym razem pojdzie chociaz tak samo jak wtedy....

sYnth|Bubu | 2003-11-15 23:31:24

btw dzis w 7 minut na dialogu mialem 22 fragi to tak nawiazujac do 1 mapy :DDDDDDDDDDDDD

Gravatar

pro_L0rd | 2003-11-15 23:38:14

no grales z gosciami ktorzy Cie pytali jka zalaczyc automatyczne bieganie :P

dinhkertal | 2003-11-15 23:38:32

bo bubu jest pro i ma biceps wiekszy od pudziana :D

lidek | 2003-11-15 23:44:37

gg mistrzowie pinga :D

rage | 2003-11-16 02:29:46

hmm mi sie podoba ping 70 w Polsce go nie mam po 2 w nocy :D

wentyloddetki | 2003-11-16 03:17:10

kertal vs belgia :s sialalalala

Gravatar

wizard | 2003-11-16 07:08:59

no ziku ;] ja tylko nie kumam czemu wtedy do rep zostali wzieci ludzie nie sprawdzajac ich pingi zagranica ;] nie karzy polag ma ping 70-100 , sa tacy co maja 40-60 i graja w opencupach z dobrymi wynikami i nie zostaloi pwolani ... co z tego ze syn zawsze ma neta na + jak tutaj z pingiem 100 byl tylko miesem ...

tofu | 2003-11-16 09:32:22

jestem kulturalny i wogóle ,ale nie moge sie powstrzymac : o kuzwa !!! ide dem poszukac bo nie moge uwiezyc ze nasi byli tacy slabo skillowi na dm14... chyba ze to wszystko przez ping / dobra gre przeciwnikow :/

SL4VE | 2003-11-16 11:36:36

no bo kurde zapomnielismy za was wypic :D
Tak, to może być wasza wymówka :D

dinhkertal | 2003-11-16 12:03:03

"Kertal vs Belgia" - nie gralem tak brilliant - spieprzalem przez pol meczu jak guna nie mialem i nie podejmowalem walki,mialem tez niski Dmg Given (4500 or sth) podczas gdy detal z zikiem mieli o 700 wyzszy. Natomiast mialem dmg rcvd ponizej 5000 i to byl najnizszy. Poza tym to sempilem strasznie i gdyby nie reszta timu to duzo bym nie zrobil. Jakbym nie sempil miejscami to sam mialbym -30 net :p

enjoy | 2003-11-16 12:16:30

czyli chcesz powiedziec ze zagrales w stylu pogroma tak???? ;d

:)))))))))

SL4VE | 2003-11-16 12:26:08

wrong. p0gr0m podejmuje walke i sępi, kertal niepodejmował walki i sępił :D

Gravatar

eH* | 2003-11-16 12:38:39

jakby wygrali to by kazdy sie cieszyl i lecialyby GGsy , jak dostali to wszyscy ich jeb.ia. nie ma sie co podpalac, lacza mamy takie jakie mamy ,czyli @#$%.owe i innych w najblizszym czasie nie bedzie. dostalismy pingami (glowny powod).zeby nie bylo zludzen to kolejne mecze beda wygladaly podobnie chyba ,ze pingi sie wyrownaja.

enjoy | 2003-11-16 12:42:57

hmm no jedno mnie zastanawia, skoro ktos ma lacze hujowe i jest dla reprezentacji z tego powodu nieprzydatny to po co taki ktos tam gra? mam nadzieje ze nie po to zeby miec opis na gg "reprezentant polski jest w kibelku"

t5-syn | 2003-11-16 12:43:30

mecz byl smieszny po rozgrzewce zorientowalem sie jaka bedzie moja rola w tym meczu gdyby byl ping chociaz 70 to moglbym staczac pojedynki tak moglem tylko kampic w jednym miejscu i sie chowac by nie dac duzo fragow roznica miedzy pingiem 70 a 130 jest zdeka duza bo to prawie 2x wiekszy ping jesli tpsa nie poprawi mi neostrady w najblizszym czasie odchodze z tp tym samym koncze gre w q3 bo teraz na polskichs serwach mam nawet 70

t5-syn | 2003-11-16 12:44:18

a jeszcze jedno zna ktos jakas fajna ksiazke bo jak skoncze z q3 nie bede mial co robic w weekendy :[

Zenith | 2003-11-16 13:24:47

buuu.... tak myslalem... moze chociaz z Finlandia wygramy? :/

bolomanrsquoek | 2003-11-16 13:33:17

nie wygramy //

sYnth|Bubu | 2003-11-16 13:41:46

opytmizm przedmeczowy

b31m0 | 2003-11-16 14:00:38

no wiecie - zawsze mogło być gorzej ;) gg i gl z finami

Gravatar

intens1ty.dk | 2003-11-16 14:52:59

Z piengiem nigdy sie nie wygra, no chyba ze sie gra z palkami, a belgowie nimi nie sa. Mysle ze TP powinno obmyslac taktyke pod laga :)

nxs.rush | 2003-11-16 15:04:02

"a jeszcze jedno zna ktos jakas fajna ksiazke bo jak skoncze z q3 nie bede mial co robic w weekendy :["
polecam tworczosc jonathan'a carroll'a, zacznij od "dziecko na niebie" :] ale jednak lepiej zeby to neo zrobili...

Sh1eldeR | 2003-11-16 15:15:13

"Znakomity" dobor graczy widac, a wszystko dzieki szanownym kapitanom!

Sorry ale jesli koles o nicku SAMA ma mnie reprezentowac na swiecie, malo tego, jesli ma zaistniec podejrzenie ze skoro mnie on reprezentuje to jest pod jakimkolwiek wzgledem lepszy, to ja juz podziekuje i przestane kibicowac naszym =-(

Kapitani dokonali idiotycznych wyborow nie stawiajac ani na skill ani na ping ani na teamplay tylko na wszystko po trochu (co wcale nie znacza ze team jest rowny, wrecz przeciwnie) a do tego taka mala liczba graczy - zaloze sie ze w innych reprezentacjach jest ich wiecej. Na miejscu kapitana nie uwazalbym sie za madrzejszego np od niemcow, ktorzy maja 12 graczy (!).

Mam nadzieje ze boloman z hugiem jak postanowili olac sprawe to zrezygnuja i dadza to wszystko komus innemu pod komende kto naprawde chcialby cos zrobic i to nie po to zeby miec odhaczone w CV bycie-zalosnym-ale-zawsze-kapitanem-tp ;-) ? O ile to w ogole mozliwe!

Sh1eldeR | 2003-11-16 15:20:01

Wg mnie chlopaki powinni postawic na teamplay, gracz-killer niewiele zrobi na pingu 100.

IMO z Belgami szans i tak i tak by nie bylo, maja swietnych naprawde swietnych graczy, ale na pewno rowniejsza walka jest w zasiegu polskich graczy :). Roznica pingu 50-100 nie wyglada zbyt piknie.

Trzebaby w takich wypadkach grac defensywnie, starac sie jak najbardziej lowscorowy mecz zrobic, zamiast bic sie o lg czy raila wiecej uwagi poswiecic pomieszczeniom z RL itd. itd. itd. Oczywiscie to juz powinno byc zawarte w taktykach od dawna, co nie? :D

sYnth|Bubu | 2003-11-16 15:22:28

shr
sama od 1 miecha prawie nie gra w q3 sam nie wiem czemu go wzieto :|
btw mial jakis victor grac a go nie bylo :|
A co do pingow bryan gwarantuje gdzies od siebie ping ok 30 na niemieckich servach wiec moze lepiej wystawic sklad ktory Mieszka blisko wiochy bryana (oczywiscie mowie o takich co strzelac potrafa) i nie przegrac chociaz pingiem :/

Razor | 2003-11-16 15:36:53

sklad naszej reprezentacji tez nie jest za dobry... pomijajac pingi.

Gravatar

StaryOrgowicz_691 | 2003-11-16 15:50:59

a ja wam mowie ze dopoku sklad bedzie wybierany po znajomosc ito nic nie zdzialaja. Przeciez tac ygracze jak twins, salomon, ognos to znakomici gracze tp, jakos ich w skladzie nie ma, nie ma tez porgroma i maria, nie wiem czemu...ZALOSNE!!!!

SL4VE | 2003-11-16 15:54:45

jest wielu TEAMPLAYOWCÓW których tam nie ma.

L3si0 | 2003-11-16 16:01:47

i znowu same lamuchy sie wpisuja, ktorzy nie potrafia grac, a o znajomosci polskiej sceny q3 juz nie mowie, w tym roku bedziemy przegrywac tylko przez ping !!! mowicie, ze lepszy sklad byscie wybrali, gowno prawda, obojetnie kto by gral w tp i tak reprezentacja jest skazana na porazke ze wzgledu na ping, rok temu wygrywalismy, bo 3 z nas mialo pingi w granicach 30-50, wiec bez porownania, wczoraj widzialem ze nasi mieli 70 skaczacy do 200, nawet z takimi lamuchami wpisujacymi sie tutaj by nie wygrali :)
mowicie ze to wina treningow, tak sie sklada ze rok temu prawie wogole nie bylo, a wygrywalismy, w tym roku bylo duzo wiecej, a przegrywamy - mowicie, ze osoby bedace w tp nie potafia grac tdm ??? sorry, ale wedlug mnie kazdy z nich bije was na glowe i naleza do elity polskiego tdm
ps. gl z finlandia, bo niemcy nawet jakbysmy mieli ping 0 sa poza naszym zasiegiem :/
ps2. do tego goscia ktory pisal o reprezentacji Polski z ClanArene, skoro jestes taki madry to niech sie zmierza z nasza rep. w tdm i zobaczysz ze rep. tdm ich zmiecie, z tego co widzialem w rep. ca sa lamuchy, gralem kiedys z nimi na clanarenie, jechalem z nimi jak z baranami, wiec mi nie pisz ze maja skilla, bo ty chyba nie wiesz co to jest, jestes tak samo zalosny jak oni :)

Gravatar

h|detal | 2003-11-16 16:12:37

Mądrego to i miło posłuchać. Od zawsze tak bylo, że najwieksze nooby mają najwięcej do gadania...

bolomanrsquoek | 2003-11-16 16:29:43

shielder Twoj wpis swiadczy tylko o Twojej glupocie nic wiecej, prawda jest taka ze od Ciebie w Polsce znam multum lepszy skillowo i timplayowo osob a Ty na sile chcesz zagrac w reprezentacji ... nie powolali mnie to wszystkich zeklne, rozumowianie nastolatki ktorej ktos podpierdolil lizaka
shieldera 5min, ponajezdzaj sobie bo w reprezentacji i tak nigdy nie zagrasz, jestes na nia za slaby ...

nie do wszystkich dociera tez ze wiele z osob ktore tu wymieniacie grac nie moglo z roznych powodow ... a wynik z belgia byl z gory oczywisty, chyba ze ktos jest naiwnym marzycielem

dinhkertal | 2003-11-16 16:37:35

Ja jestem... ehh :( myslalem ze na dm14 naszej niezlej mapie nam cos pojdzie a wychodzi ze slabi jestesmy tam :

Gravatar

thrud | 2003-11-16 16:46:52

oho to co napisal lesio o rep.ca mi sie podobalo - swieta prawda :asadsda no i faktycznie w tamtym sezonie mielismy lepsze pingi, moze gracze byli staranniej wybierani pod wzgledem ich lacza ...

Gravatar

gree | 2003-11-16 16:47:56

bez kitu jestescie wszyscy szaleni;P beldzy skillowo na pewno nie ustepuja naszym...spodziewalem sie rownego meczu(moze zwycestwa) ale w momencie gdy zobaczylem te pingi wszystko bylo juz jasne...byc moze bledem bylo nie danie szansy temu graczowi z niemiec, ktroemu jak sadze ping by dopisywal ale nie znam typa...moze nic nie gra;P a co do tego ze tp zostalo zle dobrane to bym sie nie zgodzil...jesli nie oni to kto?:) fakt mamy kilku dobrych duelowcow ze spasnym skillem ale na polskich podworkach juz nie raz udowodnili ze tdm to nie dla nich...thats all:D gg panowie i czekamy na zwyciestwo:)

bolomanrsquoek | 2003-11-16 16:52:01

odnosnie pingow, jedynie pogi, a tak nikt z czolowki nie ma lacza lepszego od neo; wiec pod tym wzgledem nie bylo co wybierac bo standardem w naszym kraju jest wlasnie neo i na takim laczu mamy takie pingi jak widzieliscie

p0gr0m | 2003-11-16 17:17:11

ta ping to jest masakra z gra przeciwko komus kto ma ping w dobrym slowa znaczeniu
jak dla mnie zreszta gra na zagranicznym serwerze na ping 50-60 jest tak jak u nas na pingu 70-80 niewiem czemu tak jest ale odczuwam w grze u nas a zagranica ze majac niby te same pingi to zagranica jest i tak jakby wiekszy lag i masz racje jaki by sklad niezagral i tak by tego niewygral
co do niemocw to niewiem dlaczego zawsze kazdy mowi i mysli ze oni sa tacy dobrzy moim zdaniem oni nie sa jakas potega po tamtej edycji nc w odstepie 2 miesiecy(bo musialem sie na nich natknac) gralem z kazdym z nich 1v1 na rownym pingu i jakos niemialem zabardzo trudnosci zeby wygrac,gralem tez na gamepoincie 2v2 (tylko ze o 4 rano a wtedy ping byl miodzio) 2niemcow z nc vs ja i jakis zagraniczniak i tez wygralismy , wiec mysle ze skillem nie sa az tacy boscy , to sa tez ludzie .
wogule niewyobrazam sobie zeby np grajac na lanie 4v4 (4 polakow czolowka) vs zwycieski klan nc5 zeby wyniki byly wieksze niz przewaga 20-30 fragow (mowie tu naprawde o jakims faworycie nc) a wyniki typu minus do 13-14 minuty to jest tylko i wylacznie sprawa pingu. Ja juz to wiem bo gralem w tamtej edycji i jak pisalem wydaje mi sie ze ping nawet jak mam za granica 40 to lagometr i wogule gra tak jakby dziwnie lagowalo niewiem jak to opisac zabardzo wkazdym badz razie bardzo dziwnie sie gra i na takim czyms (gdzie reszta drzuyny tez se nieradzi bo niema pingu i biega bez broni - armora nieprzynoszac tym samym pomocy innym ) jest skazana na rzeź i wtedy jest nawet ciezko 1 fraga zdobyc :) ja tam sie niedziwie ze byl taki wynik a nie inny inaczej byc poprostu niemoglo .
jakby laga niebylo moglo by byc calkiem inaczej wystarczy zownowac mape na 2-3 minuty i przeciewnik niewiem kim by niebyl traci z 20 fragow a to juz sporo wkazdym badz razie niema sie co jarac na wygrana i podniecac skladem typu o mamy dobry sklad 4xp0gr0m :P oni zmiota cale nc , bo to jest niemozliwe podjecie walki dopoki ping na to niepozwoli (wyobrazcie sobie czolowke graczy grajacych za granica na pingu ktory wyglada tak jak przeciwnikow czyli(zamknijcie oczy i wyobrazajcie se:) - na lagometrze prosta zielona linia jak na lanie bez zadnych przerwan(ja taka mam na polskich serwach i jest miazga:) -jedziemy dalej nieotwierajcie jeszcze oczu- zero packetlost/ow wcisniniecie taba pokazuje stale 30 z wychylkami do 32 , cg_drawping pokazuje 20-25 -ok(przy takim pingu gra jest bardzo plynna) lg pogroma(pisze tu swoj przyklad bo niechce nikomu schlebiac) zabija 30 pociskami(czy czyms tam -chodzi o lg) 150/100 hpprzeciwnika , a w tym czasie panX z druzyny pogiego trafia 8raili na 10 to jest @#$% gra :D wtedy sie liczy skill taktyka i inne pierdoly a nie jak rzeczywistosc ze pan pogi za granica na pingu (niby 40 ale jak pisalem wyzej dziwnym 40) w dodatku skaczacym do 50-60 co chwila i przy stratach pakietow a niekiedy zielona linia zamieniajaca sie w zolta kreske strzela z lg i wali w goscia 200 lg a gosc w pieknym stylu (na ladnym pingu jak pisalem wyzej ) robi z pogiego sieczke z machinguna 30 pociskami na moje 200 lg to nieno panowie ale tak sie nieda bo wtedy siada psycha :d , czuje sie stres , zaczyna sie mordega glupie mysli , taktyka(ktorej niby mam malo) wogule idzie w leb i wtedy sie tylko juz biega niemyslac o fragach a o tym gdzie tu znalezc bron bo taka sytuacja trwa 3 - 4 - 5 minut a to sie wydaje jakby byla wiecznosc no i do tego jeszcze ta dobijajaca mysl w glowie typu (@#$% stary to jest nierealne daj mi ping a zabije :d) nom w zasadzie to chodzilo o to zeby sie niepodniecac bo niewiem jaki niebyl by skill to i tak zrobimy wielkie nic :) to jeszcze niete czasy moze za rok za 2 jak beda takie lacza ze wejdziesz se na serwer usa i bedziesz mial lana to wtedy dopiero swiat odczuje skilla poslkich graczy ale to juz pewnie nie w tej grze :) poogladajcie se demka zamiast to gadac jak ten i ten z zagranicy gra jakiego to ma skilla (demka polskie te naprawde dobre jak ktos wpada w faze) sam mam kilka jak zdobywam na dobrych graczach w tdm po 100 fragow mam nawet gdzies jak mam 119 fragow , mam tez jak chyba lesio czy ktos ma 70pare procent raila czy to moze eke w paru grach pod rzad(przy 40/30 cos takiego trafionych) ,ludzie my tez jestesmy dobrzy w te klocki tez mamy skila , tez mamy te same zgranie , style , jak swiat (bo co to np tacy ruscy biegaja szybciej ? strzelaja szybciej czy co ?) a przeciez te wszystkie dema ktorymi sie tak podniecamy czasami to sa wlasnie te najlepsze dema najbardziej sfarcone i takich dem jest bardzo malo ktore my ogladamy i ktore sa pokazywane bo demo zeby bylo pokazane musi byc naprawde dobre zeby poszlo w swiat a takich jest malo , a np patrzac nieraz na gtv na jakies tdm dwoch gigantow -czuje sie w tych meczach nude i nic czego my bysmy niepotrafili:) dobra koncze to tam wyzej troche ponaciagalem to wszystko ale to mnie wiecej moimi oczami tak wyglada
niepisac komentarzy jaki to ja niejest czy jestem za to co napisalem wyzej bo to mowie dalem przyklad na sobie zeby nikomu nieschlebiac ze jest dobrym graczem itp bo tego nielubie pisac o kims :) ogolnie rzecz biorac w paru slowach moim zdaniem : mamy skill / mamy aim / umiemy grac/niemamy pinga przez co niemozemy podjac walki wyniki sa jakie sa i takie beda the end.

p0gr0m | 2003-11-16 17:25:34

hm dlugo to pisalem chyba bo ostatni byl lesio jak czytalem :d

p0gr0m | 2003-11-16 17:29:46

dodam ze neo+ to g.... :d mam w domu teraz 2 lacza kablowke multimedii (bylej tpsa) i neo+ od 2 tygodni i co ? i to ze niegram odkad mam neo+ w q3 (bo kablowke mam wylaczona narazie z kompa :)

p0gr0m | 2003-11-16 17:34:54

a wogule to niewiem ale zauwazylem dziwna rzecz ze naprzyklad my gramy u nas na dialogu 4v4 + pare osob na spect i pingi sa male 20-30 a np gramy na dialogu 4v4 z zagraniczniakami i spectow niema i wtedy niewiem czemu ale serwery laguje ( o co tu biega ) oni maja jakies lepsze technologie czy co ?:d zlodzieje pingu czy jak ?:D:D:)

SL4VE | 2003-11-16 17:35:38

bolek... shr napewno nie jest gorszy od zika.
Ok, ok, wiem teraz wszyscy napisza, ze ja tak gadam, bo jestem jego kumplem itd.
Gralismy z zikiem 3v3 (ja, shr, zik) z jakimiś kolesiami i zik nie dość, że grał maxymalne FFA (co tam dla niego 100/170, jak my bez armora biegamy) to jeszcze ponad pół meczu netu z minusa nie mógł wyciągnąć.
I to NIE był JEDEN mecz. Nawet nie była to całkowita liczba, bo w środku któreś gry uciekł.

Napisałem na przykładzie zika, bo akurat z nimi razem grałem i mogłem ich porównać.

SL4VE | 2003-11-16 17:38:22

a w sumie to zapomniałem, że takie mecze się nie liczą, bo to pickupy, klanówki też się nie liczą, bo w TP nie masz 3 Urinalów w teamie, gra przeciwko mocnemu klanowi w pickupie też się nie liczy, bo farciłeś. Wiem, wiem, wiem. Nie musisz mnie oświecać.

t5-syn | 2003-11-16 17:45:33

pogrom i tak polowa tego nie zrozumie . to trzeba zagrac na takim serwie z takim pingiem i dopiero sie zorientowac jaka to jest gra o ile to wogole mozna nazwac grą

Sh1eldeR | 2003-11-16 17:46:35

Boloman a co ty w ogole...? Jak to tak? Po co piszesz o tym czy ja wg ciebie moge byc w tp czy nie? Pytal cie ktos o ocene mojej gry? Zreszta jesli uwazasz ze jestem slabym graczem (przeciez naprawde nic nie robie w tych meczach u| tylko sie obijam:D) i to slabszym od mr. sAma to faktycznie, fajny z ciebie kapitan znajacy sie na rzeczy i oceniajacy graczy obiektywnie :) (btw do tej pory ciekawi mnie na jakiej podstawie to zrobiles, skoro "pickupy nic nie znacza a mecze klanowe tez nic bo w TP nie ma sie swojego klanu za plecami" ;D)

Uwazasz ze nie bylo szans z belgia i nie ma z niemcami to nie wiem po co sie w ogole brales za te robote, no po co? Dla wlasnej satysfakcji? Cos mi sie zdaje ze na moje pytania nie odpowiesz, ciekawe czemu ;p

Sh1eldeR | 2003-11-16 17:52:13

pogrom i to jest duch walki!

Ale pokonanie niemcow 1v1 nie jest takie trudne jak 4v4. Ty potrafisz grac i tdm i duele, moze oni znacznie wiekszy nacisk klada na team a duele graja tylko troche, przy okazji?

Poza tym miales dobry ping, rowny z nimi, a to niestety podczas meczow NC sie raczej nie zdarzy :(. Nie mniej jednak wg mnie jesli by TP potrenowalo gre na wyzszych pingach i zagranicznych serwerach to chlopaki by sie zaadaptowali do laga, przeciez to wszyscy (:P) swietni gracze i sami potrafia wymyslec jak grac mozliwie skutecznie na wysokim pingu!

bolomanrsquoek | 2003-11-16 18:13:02

Twoj narcyzm jest irytujacy ... jestes 100razy lepszy od samy i czlej polskiej sceny tylko skoncz juz z tymi textami i idz przekonywac sie o swojej wielkosci przed lustrem ok? smialo moge powiedziec ze sama, choc to nie byl moj pomysl jest lepszy od Ciebie ...ale wiem teraz zarzucisz mi ze chujowy ze mnie kapitan bo nie oceniam graczy obiektywnie(pomyslales moze ze to Ty nie myslisz obiektywnie uwazajac sie za lepszego od wiekszosci w tp a bedac przecietnym zawodnikiem?); dno; tp prowadzi hugo ja mu tylko pomagam, i tak mam z tego wielka satysfakcje

mayhem | 2003-11-16 18:45:19

wszystko, co opisal pogrom mam ja z domu, na sdi, na polskich serwerach :d

Gravatar

zik | 2003-11-16 19:00:16

slave ahhhhaaa :D
dokladnie pamietam ten mecz... po szkole poszedlem spac, wstalem kolo 22-23 nie pamietam dokladnie, usiadlem do kompa z checia zagrania kilku meczy, nic sie nie koncentrowalem, oczy mi jeszcze sie zamykaly poprostu chcialo mi sie wejsc na serwer i poruszac myszka i powciskac guziki w klawiaturze, a ze to byl moment kiedy set(moj brat) kupil kompa, i zabral mx300 musialem przejsc spowrotem na wingmana, tymbardziej mi sie gralo gorzej. Pozniej jeszcze kupe smiechu mielismy z hugiem( i nie tylko), kiedy shielder po tym meczu dal opis na gg "zik najlepszy na pro-q3dm6?", myslalem ze padne wtedy ze smiechu... a wy swoja droga nauczcie sie pojecia jakim jest gra "4fun", oceniacie ludzi po jakis nedznych pickupach ktore nic nie znacza, a najwiekszy szczyt lamerstwa zaprezentowal wtedy nasz shielder, po tym jak sie mecz skonczyl, z jakiegos fejka "bluestar" chyba, majac staty jakies 50fr/30net, zmienil nicka na u|aima po czym w ciagu 2 sekund dal disconnecta... i teraz powiedzcie kto tu z siebie robi lamusa ? jak to mowi xts, nie GEJUJCIE ;o

sYnth|Bubu | 2003-11-16 19:05:43

slaby wystep samy w tym meczu jest spowodowany tym ze (jak juz Pisalem ) on nie gral od miesiaca PRAWIE WCALE
gdy jest w formie to nie potrzebuje bialego pingu zeby miazdzyc . Wydaje mi sie ze nie mozesz nic wiedziec o jego grze poniewaz nie grales z nim CHYBA ani razu to tyle

p.s ten text ze mamy zajebisty sklad czyt. 4x p0gr0m rzadzi!!!!!!!!!!!!!!! :D::D:D:D:D

gero | 2003-11-16 19:45:50

more, more :SDSSD

enjoy | 2003-11-16 19:52:54

"slaby wystep samy w tym meczu jest spowodowany tym ze (jak juz Pisalem ) on nie gral od miesiaca PRAWIE WCALE"

no jak tacy gracze nas reprezentuja to....bez komentarza - bravo panie kapitanie za dobor graczy na mecz

sYnth|Bubu | 2003-11-16 20:46:39

q3a.clanbase.com/news_league.php?nid=105916&mid=25268&lid=1148

moze nie klocmy sie miedzy soba tylko skumulujmy sili wejdzmy na ta www co podalem u gory jakis koles wyzywa "NAS"

michaal | 2003-11-16 21:39:18

Moim skromnym zdaniem jesli "sama" nie gral pewien czas w quake 3 to nie powinien znaleść sie w reprezentacji !
Jeden z graczy o ktorym tak sporo piszecie, a mianowicie pan "victor" w rew jest tylko coachem wjec nie powiedziałbym ze nadaje sie na reprezentanta PL w quake 3 arena TDM.
Jeśli chodzi o skład TP to jak dlamnie jest bardzo dobry nie licząc (byłego?) gracza esports synthesis.
Jesli chodzi o gre z Niemcami to nie zgadzam sie z [by]pogromcą*zła, gwarantuje, że gdybyś nawet mial ping 0 nie mialbyś lepszego neta grajac przeciwko pierwszemu skladowi Niemiec niz tu, na drugim screenie www.clanbase.com/news_league.php?mid=17075&lid=887
Pragne jeszcze dodac, iz Niemcy nie sa zbyt mocni w duelu wjec nie ma sie czym szczycic :( najlepszym dulowcem u naszych siasiadów jest chyba d1ablo, moge sie mylic.
"wogule niewyobrazam sobie zeby np grajac na lanie 4v4 (4 polakow czolowka) vs zwycieski klan nc5 zeby wyniki byly wieksze niz przewaga 20-30 fragow"
Tego wolalbym już nie komentowac :( to, iż w zeszym roku team Ger. na polskim serwerze nie grając w najlepszym skladzie zownowal polska ekipe w tym pogroma (ping ~25-30) mowi samo za siebie.
Co do jakości polskich lącz internetowych to nie stety musze się zgodzic, zbyt wysokie ceny i slaba jakośc, szybkość tych polączen nie pozwala nam( nie wszystkim) wpełni rozwijac swoich umiejetności a co dopiero rywalizowac z innymi państwami.
W któryms z komentarzy wyczytalem, że przydala by sie zmiana kapitana, z czym sie oczywiscie nie zgadzam.
A porownywania dwojga polskich graczy, zika i shr po 1 meczu 4Fun przez u|SL4VE bylo po nizej pasa, ale zaraz rozbawił mnie komentarz t5-zika, ktory pisał o statusie na gg u|shr :)))))

SL4VE | 2003-11-16 22:10:53

"oceniacie ludzi po jakis nedznych pickupach ktore nic nie znacza" nie żebym o tym nie wspominał.
A skąd Ty ziku wiesz jak shielder zrobił rename i dał disconnecta skoro uciekłeś w połowie meczu? :D

Bubu.. grałem z samą i wg mnie p0gr0m jest od niego dużo lepszy (skillowo, bo gamestyle p0gr0ma mi się akurat nie podoba).

Niektóre serwery w polsce mogą wam zasymulować grę na serwerze w brazylijskiej dżungli... patrz u vs r' :D... average ping 160 :D.

sYnth|Bubu | 2003-11-16 22:13:54

nie porownywalem samy do pogiego bo przy pogim kazdy jest slabszy :P no moze nie boloman :D

lidek | 2003-11-16 23:37:22

q3 to jest jedna wielka gra pingow i pozorow :D

nita | 2003-11-17 00:10:33

dobra dzieci czas do lozka 8)

p0gr0m | 2003-11-17 00:15:48

yakuza tak sie sklada ze wtedy na dialogu byly jeszcze wieksze lagi niz na zagranicznych serwerach juz po paru minutach kazdy chcial wracac na gamepointa a ping jak ty mowisz 25-30 to chyba ci sie ligi/zawodnicy/mecze pomylily

Sh1eldeR | 2003-11-17 01:15:12

zik? :D Chyba ani ja ciebie nie zrozumialem ani ty mnie ;D

Po tamtym meczu ktory rzeczywiscie niewielkie mial znaczenie (jesli "zadne" mozna nazwac "niewielkim ;)) nie dalem tego statusa wcale! To bylo zupelnie inaczej, wszystko pokreciles albo zle zrozumiales! :D Gralem z toba/przeciwko tobie pare razy w omawianym tygodniu (cwiczyles do nations cup a ja sobie grzebalem przy cfg wiec normalka ze sie spotkalismy), ale znakomita wiekszosc razy NIE MOGLES mnie nawet rozpoznac, nie bylo jak! Mam specjalny config ktorego uzywam jak z tych czy innych powodow nie chce byc rozpoznany, nie mam tam bindow zadnych charakterystycznych, mam inny rail (losowy) i nawet inny model (o fake-nickowaniu nie wspominajac), nie mam pojecia jak mozesz byc az tak pro zeby mimo wszystkie mnie rozpoznac?:D

Tym bardziej ze ja nie mam w zwyczaju oglaszac wszem i wobec kim jestem (bo jak juz to zrobie to mam wrazenie ze wszyscy strzelaja tylko we mnie ;-))), racja czasami robie takie cos: koncze grac pod fejkiem i chce zrobic screena, wiec daje nick u|ktostam, robie screenshot i disconnectuje sie. Czy to ci w jakimkolwiek stopniu przeszkadza? To cie irytuje? Czemu?! :D

Z tymi statusami to kiedys byl poryty klimat i zaczales pisac "t5 rulez urinal rulez gp rulez aod rulez..." czy cos takiego to mowie tez se dowale cos i tez cos takiego pisalem "wszyscy jestesmy miszczami ;D" (to bylo chyba po ktoryms turnieju kiedy ludzie sobie dawali statusy typu "miszcz polski sRa" i w ogole byly jajca).
Chociaz z tym "zikus pdm6 ownz" czy cos to chodzilo chyba o cos innego, nie pamietam o co ale z kims tam wczesniej o czyms gadalem i ... :D

Chcialem ci to wyjasnic bo cie szanuje dosyc dosyc

Sh1eldeR | 2003-11-17 01:18:29

a slave meczyk u vs r na dm7 to u mnie na screenie pokazuje avg ping oni 129 (37, 215, 60, 207) my 216 :D (224, 213, 210, 217) .... coz

Jaja takie ze u mnie to lepiej i stabilniej chodzilo na tym lagu na mibie niz na da na pingu 60-80 (no czasem do 120-150), a moze mi sie wydawalo... ;)

Sh1eldeR | 2003-11-17 01:52:15

aaaa cos mi swita o co mi wtedy zikus chodzilo - zobaczylem na esports.pl screena z meczu tp vs aod (CHYBA) gdzie miales tam jakis naprawde gigantyczny wynik, z 80 fragow co jest trudne do zdobycia jak sie strzela w plebs, a co dopiero gdy przeciwnikiem sa gracze pierwszej klasy...!

Bol a powiedz mi jeszcze w ktorym miejscu sama i to po miesiacu niegrania przewyzsza mnie kertala czy innych? :D No powiedz prosze nam wszystkim, jakie to kryteria oceny stosujesz, mysle ze ludzie sa ciekawi a kapitan (pomocnik) powinen ich poinformowac ::)))
Baaaardzo watpliwe ze jestes w stanie udzielic wyczerpujacej odpowiedzi (sorry ze w ciebie nie wierze chlopie :D)

lidek | 2003-11-17 12:51:41

jaka jazda :D
napisz odrazu "jestem gorszy ale cie jade, mimo tego i tak jestes lepszy odemnie" :D

bolomanrsquoek | 2003-11-17 13:53:05

>>> No powiedz prosze nam wszystkim

Czyzby narcyz musial wypowiadac sie w osobie 3 ?? widac nikt nie zadawal tego pytania oprocz Ciebie wiec chyba kazdy mysli podobnie ??
Nigdy nie pisalem ze sama jest lepszy od kertala czy pozostalych reprezentantow ale Ciebie, dokladnie Ciebie ! a ty reprezentantem nie jestes, szukaj poplecznikow w innym towarzystwie EOT

edit : zaczynasz rozmowy mow w swoim imieniu bo to co prezentujesz jest imho zalosne

Gravatar

intens1ty.dk | 2003-11-17 14:43:56

No tak.

Zjebaliscie, gdyby zagral tutaj nik leet gracza zamiast nick gracza TP TP by wygralo.

Ludzie popatrzcie na ten ping, wygrana to by byl cud.

Odrazu widac golym okiem dlaczego sama zagral ping ~35. Ale jesli to byla decyzja last minute to mysle ze to byl blad, poniewaz pan sama nie trenowal z TP.

Moze ja nie jestem "znanym" graczem, ale naprawde nie trzeba byc mistrzem ODC czy tez ECT zeby dobrze wiedzec jak sprawa wyglada.

SL4VE | 2003-11-17 15:16:51

intens1ty... no to czemu graczy dobrano nieadekwatnie do pingu? Kto by się spodziewał, że Belgowie (kraj wbrew pozorom :P wysoko rozwinięty i bogaty) mogą mieć lepsze łącza niż połowa polskich graczy? Raz grałem na SDI z jakimś Belgiem (koleś był akurat słaby, no ale jak wiemy to że ktoś jest Belgiem to nie znaczy, że jest zajebisty, w każdym kraju jest elita i plebs - TO NIE JEST ŻADNA ALUZJA [tak zeby nie bylo]) (tak w ogóle to nie ma jak to "nawiasem mówiąc" :D) i jak się go spytałem o łącze to powiedział, że ma 8 Mbit w domu sam dla siebie (ping miał około 20). Wiadomo było, że będą mieli pingi o wiele lepsze od nas i to należało uwzględnić.

Zik... a tą sytuację opisywałem, nie po to żeby udupić Ciebie, że jesteś gorszy. Napisałem, że shr jest od Ciebie lepszy i przytoczyłem przykład. Jaka była Twoja reakcja? Wszyscy widzieli i moim zdaniem była całkiem normalna i adekwatna do tego co napisałem.
Popatrz na sytuację... boloman twierdzi, że shr jest do dupy. Popatrz na to co napisał shr do Ciebie (patrz -> ukrywanie sie :>) i powiedz mi w którym momencie boloman mógł go ocenić w ten sposób? Nie mógł!
Miałeś może wtedy gorszy dzień, ok, każdemu się zdarza przecież i nie świadczy to o tym, że jesteś cienki (bo przecież nie jesteś).

A boloman nie gadaj, że żaden porządny gracz nie ma łącza lepszego od neo+.
1. Twins/Salomon - dobrzy teamowcy - łącze bodajże 2 Mbit, ping bardzo dobry
2. Uksz - jak się stara to potrafi zagrać naprawdę teamowo, dobry shafter i właściciel bardzo dobrego RL'a.
3. Tyrion - w szeregach FF rozgrywa bardzo dobre mecze. Potrafi grać teamowo, a poza tym jest otwarty na sugestie dotyczące teamowej gry. Nie jestem pewien jakie ma łącze, ale pingi ma lepsze niż ja na neo+
4. gracze gp - dobra cafe, o skillu i teamowym podejściu myślę, że pisać nie muszę.

Nie, to nie jest mój typ reprezentacji, ale to nie są jedyni dobrzy gracze z dobrymi łączami. Brałem ich wszystkich z listy gg, która ostatnio się skurczyła bardzo.

SL4VE | 2003-11-17 15:21:21

bolek.. .szczerze mówiąc to ja tez jestem ciekaw odpowiedzi na to pytanie.

SL4VE | 2003-11-17 15:24:02

lead, pewnie. Każda walka jest rozstrzygnięta w naszych umysłach zanim się jeszcze rozpocznie o/ :D

bolomanrsquoek | 2003-11-17 15:31:20

twins i salomon, wybacz ale ich bym raczej nie powolal do reprezentacji z calym szacunkiem dla w/w; uksz i tyrion maja neo (co do uksza nie jestem pewien), matix i mayhem byli powolani do reprezentacji aczkolwiek mayhem sam zrezygnowal wlasnie z powodu lacza; bodajze zamkneli cafe o ktorej mowisz ...

EDIT : widzialem gre zarowno shr jak i samy i duzo bardziej cenie tego 2; ot co moj punkt widzenia; pozatym nigdzie nie pisalem ze shr jest "chujowy" ... dla mnie nie wyroznia sie wsrod polskich zawodnikow i to dalem do zrozumienia ; wracajac do samy o tym ze nie gral miesiac, ba o tym ze wystapi dowiedzialem sie na samym koncu, praktycznie juz w trakcie meczu, tymniemniej przy tych pingach co zaprezentowali nasi gracze kapitan tp dobrze rozumowal ...

Sh1eldeR | 2003-11-17 15:32:19

=))) Racja boloman, jak zaczynam cos mowic to mam mowic w swoim imieniu poniewaz to co robie jest wg ciebie zalosne... ganz logisch =)))

czesc, tak w ogole ;)

SL4VE | 2003-11-17 15:49:18

uksz - 2 Mbit.
W Gdańsku myślę, że jest więcej niż jedna cafe z dobrym łączem skoro nawet na takim zadupiu jak KOnin jest jedna.
A Gdańsk to duże miasto.

Skoro cenisz bardziej same niż shr, ok. Masz prawo do własnego zdania i razem z hugiem uprawnienia żeby wg tego zdania postąpić,ale my nie pytamy kogo bardziej cenicie (kapitan i pomocnik), bo jeslibyście cenili bardziej shr to byście go wzieli tylko "jakie to kryteria oceny stosujesz"...?

uksz | 2003-11-17 15:52:28

elo czarnuchy :D
sor nie jestem w temacie nie mam zamiaru czytac od poczatku 150 komentow :D wiec zlookam tylko ostatnie 2 :D:D:D:D hehehe i stwierdzam ze z tego co wiem to uksz ma 2mb a nie neo :P

lidek | 2003-11-17 15:59:14

dokladnie slejf :P

Gravatar

zik | 2003-11-17 15:59:38

ja juz koncze debatowanie tutaj, albo ja mam jakas skleroze alebo ktos sie bawi w p. Jakubowska
/me is confused

Sh1eldeR | 2003-11-17 16:48:43

starosc nie radosc zik! To jest jajo, co czlowiek nie powie to wszyscy mysla ze wlasnie komus wrzuca wiec trzeba mu odwrzucac :D

Znalazlem tego screena. Jesli TO nie jest imponujace, to co jest?

img.esports.pl/users/igor9k/pl_vs_synth.jpg

Spojrzcie na statsy - zik pewnie mial za zadanie obrone YA-RL-RG (chociaz meczu nie widzialem), czy ktos na jego miejscu zrobilby to wtedy lepiej?

Boloman czlowieku wymysl jakas lepsza scieme, niby jakim cudem widziales jak gram jak ja mam Lamerskie Fejki zawsze? A jak mam real nicka to tylko jesli mam co najmniej 50/40 fragow? Ah na pewno masz swoj sekret ktorego nam plebsom nie zdradzisz ;) A moze widziales mnie tak samo jak ja z 2tyg temu widzialem "leada" ([hint] cudzyslow!!! [/hint]) co to wszystkich wyzywal i po zdobyciu w 10 minut kilku... ujemnych fragow i nietrafieniu 50 railem z rzedu, poszedl sobie po lamersku!!11 A to "NA BANK" byl on! ;]
sama, sama, serio nie kojarze zeby koles cokolwiek gdziekolwiek pokazal, chyba ze w nic nie znaczacych pickupach ;] (czego zreszta tez nikt chyba nie widzial). Dobra gosciu nie jest niczemu winien a jak gra w aod to plebsiorem takim znowoz nie jest wiec ... ide se dowalic sensitivity 6 m_pitch 0.2 fov 90 i bede mial braila takiego jak foks! ha-haha!

bolomanrsquoek | 2003-11-17 17:08:24

nudzi mnie rozmowa z Toba i na Twoj temat, kogos tak zapatrzonego w siebie jeszcze nie spotkalem, EOT

slave : czy nie jasno sie wyrazilem? mayhem sam zrezygnowal bo uznal ze nie ma narazie warunkow do trenowania z reprezentacja

lidek | 2003-11-17 17:28:09

shr lubie se czasem nietrafic 50 raili z rzedu coby nie popasc w marazm
ale wtedy zawsze mam twoja xywe :HRHGRRHGR
gg :D

sYnth|Bubu | 2003-11-17 18:02:44

sama nie gra w polskich ligach za czesto ( 1/100)
a co trafiania 50 raili z Rzedu nie zdaza mi sie to czesto tak raz dwa razy na dzien nie czesciej :/
:P

SL4VE | 2003-11-17 18:24:54

zik, posłużyłem się wrednie Twoim przykładem i potwierdziłeś moją teorię. Nie mam nic do Twojej gry, wiem, że skillowo jestes b. dobry i szanuję Cie, bo rzadko ludziom wrzucasz itd. Peace ;].

boloman, wiem, że mayhem zrezygnował sam. Tak przyjąłem to do wiadomości, umiem czytać (wiem, że trudno w to uwierzyć...).

anyways boloman... UNIKASZ UDZIELANIA ODPOWIEDZI OMIJAJĄC TEMAT. Czyżbyście kierowali się znajomościami? Bo jeśli nie to naprawdę nie widzę powodu dlaczego miałbyś nam nie odpowiedzieć.
(od razu zaznaczam, iż nie twierdzę, że zik i syn są w TP bez powodu!).
Tak trudno odpowiedzieć jakimi kryteriami się kierujecie w wyborze graczy?
Bo póki co to wiem tylko, że:
- wyniki gracza w pickupach (nawet powtarzające się...) nie mają znaczenia
- wyniki gracza w meczach klanowych (nawet powtarzające się...) nie mają znaczenia
- wyniki gracza w duelach (nawet powtarzające się...) nie mają znaczenia (i słusznie!)
- styl gry - TDM - nie ma znaczenia.

Oświeć nas w końcu, głosowaliśmy w sondzie na wybór capitana to mamy prawo o tym wszystkim wiedzieć!

dinhkertal | 2003-11-17 18:38:54

smierdzita kauem i wontrupkom, dajcie se trzecia sztucznom renke na zgode i hola do kaki :) peace madaFakaz ;>

Gravatar

dmitrij | 2003-11-17 18:44:42

HMM.DZIEN DOBRY , PRZYSZEDLEM TYDZIEN TEMU Z PLATFORMY 1.11 NA 1.32 , ALE Z UWAGA SLEDZILEM WASZA SCENE OD ZAWSZE :)
PRZEGLADAJAC WASZE KOMENTARZE NATRAFILEM KIEDYS NA UWAGE PANIENKI O KSYWCE IRINA (SZOK ZE BABKI GRAJA W TAKIE CUS).I MUSZE PRZYZNAC ,ZE Z GORY PRZEWIDZIALA CALA ZAISTNIALA SYTUACJE!!! SZKODA MI SIE JEJ ZROBILO JAK WMAWIALISCIE , ZE JEST GLUPIA I SCENY NIE ZNA WCALE. ALE OKAZUJE SIE , ZE Z NIA NIE JEST JESZCZE TAK ZLE , JAK CONIEKTORZY PISZA.
pRZYKRO MI , ZE TP PRZEGRAL ALE W TAKIM SKLADZIE GLOWA DO GORY Z NIEMCAMI BEDZIE DO MINUCHA I ZADNEJ LITOSCI CHYBA , ZE ZATKACIE DZIURY I PRZEPASCIE NA DM14.
POZDRAWIAM I GLOWA DO GORY TRENERZY KADRY NARODOWEJ!!!

SL4VE | 2003-11-17 18:56:37

nie ma jak to patriota i optymista ;DDDDDDD. ALe przynajmniej obiektywny gosciu :).
Dobrze, ze ja tam nie gram, ostatnio z 10 razy spadłem na dm14 :D.
Kiedyś jak grałem w aod to mieliśmy taki jeden meczyk 4 z aod vs pickup, że wziąłem wszystkie 10 Battle Siutów i z wszystkimi spadłem :D.
A ostatnio miałem taką akcje, że już w ogóle kwik.
100/100 + RL, skacze po tej kładce, a że kumple z teamu (pickup) kwiczeli o pomoc to zrobiłem tak szybko rocketjumpa, że nie wziąłem BS'a, a rjump był na tyle płaski, że wywalił mnie aż do przepaści przy railu :DDDDD.
Później cały mecz albo ludzie ktorych goniłem spadali albo mnie zrzucali :D. Śmieszny mecz na maxa był :D.

sYnth|Bubu | 2003-11-17 19:01:05

bo grać na dm14 trza umić :P

SL4VE | 2003-11-17 19:05:15

spadoć tyż:D

dinhkertal | 2003-11-17 19:21:53

no to hop :D

sYnth|Bubu | 2003-11-17 19:24:01

tys prowda hey

uksz | 2003-11-17 20:15:27

hehehe slejwu a pamietasz nasz meczyk bodajze z fuzz na dm14 w Łodzi??? jak na zmiane Ty i ja spadalismy z bsem ?:D kurde ale wtedy byl jajcarki meczyk dawno sie tak nie nasmialem(nawkurwialem) jak wtedy :D wogole powlowa tego meczu to jeden wielki lol :D

Sh1eldeR | 2003-11-17 20:41:24

czasami? 2x dziennie? oo... to wlasnie sie skapnalem ze robie wam chamstwo, bo ja rzadko kiedy trafiam co piecdziesiatego raila :ooo a juz bardzo bardzo rzadko kiedy gram pod waszymi nickami ;-)

boloman tu nie chodzi o mnie i dobrze o tym wiesz. Ja juz nic do tego tp nie mam, przeciez od dawna kwiczysz do mnie tylko w jeden sposob "nie nie nie przyjmiemy cie narcyzie", o czymkolwiem bym z toba nie gadal ;)

pytam sie jakie byly kryteria doboru graczy do tp (OGOLNIE @#$% mac co to ma wspolnego ze mna?! opanuj sie i przestan pisac te glupoty!) i na to pytanie nie jestes w stanie odpowiedziec!!!

Sh1eldeR | 2003-11-17 20:44:22

a ten mecz z fuzz byl lolowy, w pewnym momencie krzyknalem zeby slave juz nie bral BSow nawet jak ma 100/200 bo dziwne rzeczy sie mu dzieja :DDDDD

Najlepszy motyw byl jak zrobil pionowego rocketjumpa ktory mu nie wyszedl, czy tam zeskakiwal po bs, w kazdym razie spadal na BS z jakiejs wysokosci wcale nie takiej duzej, nie spadlby w przestrzen gdyby nie zaliczyl..... poziomego BOUNCA! Blad q3 (znany trickerom :))) sprawil ze gdy upadl na ziemie zassalo go w bok z duza predkoscia, no i spadl =D

w pupcie hejka

SL4VE | 2003-11-17 20:44:33

shr, dokladnie!!!

Uksz: wtedy to było to co ja zaliczyłem bounce jumpa... zeskakiwałem z tej półki nad BS na BS i mnie ODBIŁO W PRZEPAŚĆ :DDDDDDDDDDD. tricker ze mnie normalnie :D
W ogóle to wtedy się darłem na cały ryj, bo nonstop leciałem :D

Gravatar

hardtmuth | 2003-11-17 21:28:45

shr, dokladnie!!!

to mi sie z czyms kojarzy...tak tak, "dobra robota szilder"

dinhkertal | 2003-11-17 21:35:14

bs na dm14 to najwiekszy lol w q3 :D juz nawet na dm17 sie chyba tyle nie spada co tam :D ja jakos sie moge opanowac i nie spadam tak czesto :) a na przyklad podam ze mialem 100/150 i wzialem bsa,z tylu nad bsem zeskoczyl kolo z rg a z przodu od rocket ammo packa z korytarza wyszedl quad z lg i zaczal mnie spychac (robilem rj) i jakos tak dziwnie trafial a ten railer z tyla mi tak zaladowal a ja w tego quada nawalam :D zorientowalem sie ze mam grunt( zasluga wrogiego raiera :D a quad nie mial dostepu do mnie i dostal rakietom,spadl a ja ucieklem do ra :D

dinhkertal | 2003-11-17 21:43:45

nie to Ci sie kojarzy z filmem "Shrek" a reszta to przywidzenia ;p

lidek | 2003-11-17 21:56:29

konwersacja urinal vs urinal :D

SL4VE | 2003-11-17 22:03:47

no bo nikt z nami nie chce rozmawiac :(
zamkne sie w sobie...
Najlepiej jak zmienilem enemymodel to pare razy swojego kumpla z teamu zrzucilem rakieta z BS na doł, bo myslalem, ze to wrog ;D

sYnth|Bubu | 2003-11-17 22:04:16

idzcie na gg dzieci :P

Sh1eldeR | 2003-11-17 22:32:53

bubu a ty sobie nie lubisz czasem pospadac? :/

"dobra robota szilder" to chyba ci sie z kibla przypomnialo jak robilem ukszowi lewatywe ze szczotki do przeczyszczenia muszli (+domestos) bo po tym jak go kertal wykorzystal to sie zapchal, a przeciez impreza dopiero sie rozkrecala.... :|

***(pro-gwiazdki rox!)

a jak rozmowa jest o spadaniu w przepasc na dm14 to kto ma mowic jak nie spece z urinalu? :P Btw gp pamietacie nasz pierwszy mecz w ect3 na dm14 z wami? :D to bylo pro!!!1

BobeK | 2003-11-17 22:37:24

"dobra robota szilder" to przekrecenie "dobra robota kertal", co powiedzial szielder w Łodzi, kiedy kert cos ladnie zrobil czy cos. A dokladniej brzmialo to: "hm! hm! dobra robota, kertal!"

Mecz na dm14 pamietamy, mielismy lepsza taktyke. ;P

dinhkertal | 2003-11-17 22:59:18

:D:D:D:D:D odlecialem bo zrobilem wam roxa na ra:D 3 fragi z rg z golom setkom bez dmg :p ale to byl fart przyznaje za to bobek zostales wlasnie moim giermkiem bo tylko mi kibicujesz!!! :*** uksz sorry za tamta noc ale nie jestes w moim typie ;d

BobeK | 2003-11-17 23:17:10

Kertal, wydoroslij. Zanizasz poziom w komentarzach. :| Bierz ze mnie przyklad i pouczaj takich lamusow jak Ty. ;P

dinhkertal | 2003-11-17 23:27:25

wez bo jeBne ;d

Sh1eldeR | 2003-11-17 23:44:05

bobix, to juz nie o to chodzi ze mieliscie lepsze taktyke, wy po prostu.... mieliscie jakas taktyke i to dalo wam taka straszliwa przewage :! :/ :[

;)

Widzisz jestesmy takie plebsy ze nie ma kto nam mowidz "dobra robota", wiec sami sobie nawzajemnie mowimy.

No oczywiscie kazdy ma swoich fanow (ja mam bolka np =D )

lidek | 2003-11-18 10:11:04

:F:A:N

SL4VE | 2003-11-18 15:02:54

ja mam Bobka ("[u|SL4VEpl minus 100!]") :D

BobeK | 2003-11-18 15:29:30

aha aha
:)

SL4VE | 2003-11-21 15:10:11

no i sie nie dowiedzieliśmy na jakiej podstawie wybierali NASZĄ kadrę... cóż...

Zaloguj się by dodać komentarz.

Co nowego

  1. bfr_aka_pablonzo napisał post: @Requiem: ja ostatnio pogrywam ft melodeiro :D wciągnęło mnie na no... / hellou ludziska :)
  2. Requiem napisał post: Fajnie, że ktokolwiek tutaj bywa :D Co tak na co dzień w życiu pora... / hellou ludziska :)
  3. MucieK napisał post: o to już nas troje jest ;) / hellou ludziska :)
  4. bfr_aka_pablonzo napisał post: @MucieK: ja co parę dni też zaglądam :D / hellou ludziska :)
  5. MucieK napisał post: chyba co dwa dni :P ;) / hellou ludziska :)
  6. Requiem napisał post: Tutaj masz Patcha do Q3 oraz linka do ulepszonego silnika Quake3e: ... / eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
  7. Requiem napisał post: Tak :D Ja tutaj bywam codziennie :D / hellou ludziska :)
  8. MucieK napisał post: żyje ktoś jeszcze ? ;) / hellou ludziska :)
  9. bit stworzył temat: eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
  10. bfr_aka_pablonzo napisał post: @247_QL: qra1337 :D @LongeR HoQ to jest aktywny discord, ctf, tdm ... / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
  11. LongeR napisał post: Też szukam kogoś z kim można pograć , jest jakoś aktywny discord z ql? / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
  12. k3m napisał post: Dzień dobry :D / Powspominajmy ! :>
  13. Szczawson napisał post: trzeba zatem pograć / 05.06 (sobota) trening
  14. Requiem zaktualizował post: Na wieczór podzielę się z Wami moim nowym filmem - nagrałem kulisy ... / [FINAL] Blast from the Past - rocznicowa mapa Q3/QL
  15. 247_QL napisał post: @bfr_aka_pablonzo: wszystko jasne. Jaki masz tam NICK? / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
  1. bfr_aka_pablonzo napisał post: @Requiem: ja ostatnio pogrywam ft melodeiro :D wciągnęło mnie na no... / hellou ludziska :)
  2. Requiem napisał post: Fajnie, że ktokolwiek tutaj bywa :D Co tak na co dzień w życiu pora... / hellou ludziska :)
  3. Requiem zaktualizował newsa: Quake Live Instagib Pickup 3v3 - dołącz do gry!
  4. MucieK napisał post: o to już nas troje jest ;) / hellou ludziska :)
  5. bfr_aka_pablonzo napisał post: @MucieK: ja co parę dni też zaglądam :D / hellou ludziska :)
  6. MucieK napisał post: chyba co dwa dni :P ;) / hellou ludziska :)
  7. Requiem napisał post: Tutaj masz Patcha do Q3 oraz linka do ulepszonego silnika Quake3e: ... / eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
  8. Requiem napisał post: Tak :D Ja tutaj bywam codziennie :D / hellou ludziska :)
  9. MucieK napisał post: żyje ktoś jeszcze ? ;) / hellou ludziska :)
  10. bit stworzył temat: eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
  11. bfr_aka_pablonzo napisał post: @247_QL: qra1337 :D @LongeR HoQ to jest aktywny discord, ctf, tdm ... / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
  12. LongeR napisał post: Też szukam kogoś z kim można pograć , jest jakoś aktywny discord z ql? / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
  13. k3m napisał post: Dzień dobry :D / Powspominajmy ! :>
  14. Szczawson napisał post: trzeba zatem pograć / 05.06 (sobota) trening

Pokaż więcej »

Gracze

  1. scisek - 80 pkt
  2. Requiem - 26 pkt
  3. Czarna_Bakłażana - 21 pkt
  4. bfr_aka_pablonzo - 6 pkt
  5. MucieK - 5 pkt
  6. bit - 1 pkt
Zobacz cały »
Zobacz wszystko »

Statystyki graczy ogółem:

  • Wygranych / przegranych: 163276 / 170973
  • Trafień / strzałów: 97258977 / 322570048
  • Fragów / zgonów: 5029245 / 4356508

Więcej statystyk już wkrótce...

Cytaty

Quakecon will soon start getting sponsored by hair loss solutions, erection pills, life insurance and QVC.

Źródło: http://esreality.com/post/2891023/clawz-everyone-can-give-me-a-hard-time-it-is-about/#pid2891208

Dodał: tath

Ankieta

OMPQ3 2023 - turniej 1v1 online (gracze sami się dogadują, finał 21 maja))

Głosów: 54