ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Nations Cup - propozycja.

pią, 26 marzec 2004 14:04:54 | Autor: sYnth|Bubu | Quake 3 Arena

Wielkimi krokami zbliża się kolejna edycja Q3A DM Nations. W zeszłym sezonie nasz Team Poland uplasował się na miejscach 5-8 razem z Włochami, Holendrami i Francuzami. Nadchodzące rozgrywki mogą być przełomowe dla naszych rodaków a to za sprawą clanu the shadows, który to wychodzi z propozycją stworzenia TP (zawieszając działalność jako clan). Sprawa wygląda nastepująco :

W tym sezonie chcielibyśmy osiągnąć coś więcej niż wyjście z grupy i cieszenie sie wygranymi z krajami pokroju Finlandii. Dlatego też chcemy zawiesić działalność *t5** i zagrać "pod Polska flagą" w nadchodzących rozgrywkach NC >. Chcielibyśmy bazować na naszym skillu i co najważniejsze zgraniu.* © boloman.

Skład wyglądałby tak : zik, Xts, mayhem, tyrion, hugo, syn, boloman.

W mojej opinii jest to dość ciekawy pomysł. Natomiast razi mnie jedno brak gracza o nicku mar1o, który ma duże doświadczenie w grze online + potrafi poradzić sobie na pingu ok 50ms. Co do kapitana TP pozostałby nim hugo. Cała ta sprawa wymaga dokładnego przeanalizowania, co za tym idzie zapraszam do wyrażania poglądów w komentarzach.

bolomanrsquoek | 2004-03-26 14:13:36

paskudny bubu znow zwalil mnie;
male sprostowanie, o skillu nic nie pisalem bo mario w te klocki zjada wszystkich w polsce ;) mowa przed wszystkim o zgraniu i zrozumieniu dzieki ktoremu udalo nam sie wygrac 1 odslone PD, ostatni sezon ECT i prawie pewna obrone tytulu w PD #2
xts odpada bo brakuje mu umiejetnosci strzelania z lasera i zimnej krwii ;p

cocaine | 2004-03-26 14:18:49

ja jestem za :)

enjoy | 2004-03-26 14:26:20

a moze byscie sie poprzenosili dla picu do innych klanow bo jak ten pomysl podlapia klany z innych krajow to bedziemy mieli drugi euro cup :P

Logitechr4 | 2004-03-26 14:31:24

Pomysl nie jest zly, ale mozna by sie jeszcze zastanowic nad pogromem ;)

creepy | 2004-03-26 14:37:31

brecha ...

kaboom | 2004-03-26 14:37:55

no właśnie: t5 + mar1o + p0gr0m

jeśli by sporo razem poćwiczyli, to mamy spore szanse zajśc dalej niż w tamtym sezonie, ja jestem za, gl

SAI4H | 2004-03-26 14:41:34

Jak najbardziej za :)
Dorzucilbym jeszcze mar1o, co do p0gr0ma nie jestem pewien.
Mam nadzieje, ze uda nam sie osiagnac cos wiecej niz w poprzednich sezonach, co, patrzac na przyszly sklad, moze sie udac. Zgranie na pewno jest, chlopaki na pewno graja sporo sparow, a podczas przygotowan do NC beda grali jeszcze wiecej i bardziej na serio IMO.

> "a moze byscie sie poprzenosili dla picu do innych klanow bo jak ten pomysl podlapia klany z innych krajow to bedziemy mieli drugi euro cup :P"
To mija sie z celem. Przeciez im, zawieszajac klan, chodzilo o to, zeby nikt nie wiazal sie z innymi klanami, aby wiekszosc czasu grania w q3 wykorzystywac grajac jako TeamPoland. To w pewnym sensie nadal bedzie klan, jednak nie bedzie mogl wystepowac we wszelkiego rodzaju ligach, bo oficjalnie jest reprezentacja Polski.

dinhkertal | 2004-03-26 14:46:44

jak kutfa jeden klan moze polske reprezentowac :o to tak jakby ic zagralo za szwecje... ludzie myslcie troche,reprezentacja to cos niepowtarzalnego,kazdy tutaj moze zagrac,kazdy sie moze wykazac,kazdy chcialby wystapic w bialoczerwonych barwach. Swego czasu smiano sie ze jakby dali wisle krakow sprzed sezonu co by grali zamiast rep. Polski to by lepiej zagrala. Moze i racja, ale trzeba szukac perelek ktore zadziwia umiejetnosciami itp itd. Dlatego taki pomysl jest trafiony. Zreszta,wydaje mi sie ze poki co to trzeba skompletowac taki sqad ktory bedzie mial lacza za granice cz. pingi po 30,40 i glownie pod tym wzgledem wybierac sposrod tych najlepszych graczy. Bo co po wymiataczach co maja ping 80? : hf w ustalaniu ;)

viltZz | 2004-03-26 14:47:26

no t5 +mar1o i pogrom ( pod warunkiem ze akurat mariowi nie bedzie szumialo w sluchawkach A:SD )
I Bubu, czy sadzisz ze dawanie flag gdy piszesz nazwe kraju jest konieczne?

bryan | 2004-03-26 14:52:25

tyrion zik mar1o v3ndor - ja bym tak widzial podstawowa 4. a do nich reszta t5.

speed | 2004-03-26 14:55:41

ta pomysl jest wporzo!t5+marioskill+walkopogrom=impresive! moze przynajmniej w ten sposob polska sie pokaze..GL chlopaki! jestesmy z wami :P :DDDD

Mad | 2004-03-26 14:55:58

dziwny pomysl :( fikcyjna upadlosc klanu :o niezle niezle... ja to bym dal protossa do skladu jak juz

unnzor | 2004-03-26 15:02:18

hmm, czy aby napewno pomysl do konca trafiony jest to nie wiem.. ale zycze powodzenia

mortez | 2004-03-26 15:05:06

ja jestem za tym pomsylem t5+mario+pogrom;] i bedzie git:D

slawek | 2004-03-26 15:12:50

To oszustwo. Czit. Chamówa na maxa.
Dziękuję.

ash | 2004-03-26 15:18:37

z tego co wiem to kapitan na ten sezon NC jest wybrany juz:)

jam | 2004-03-26 15:34:10

chyba smieszni jestescie :DDDD

LaMp | 2004-03-26 15:36:07

Ja będe za jeżeli w squadzie znajdzie sie gracz o nicku "mar1o" ale kogo moje zdanie interesoje ...
gl

Gravatar

igor9k | 2004-03-26 15:40:52

Poland - ognos (c) ClanBase

baxowy | 2004-03-26 15:41:09

A ja jestem za. t5 + mario jak najbardziej.

Byl ostatnio mecz gwiazd vs t5. Jednak zaraz sie odezwie masa typow ktorzy tez by chcieli pograc, ale i tak nie zagraja. Dlatego z tego pomyslu gowno bedzie, a szkoda.

JESTEM NA TAK ;f

rage | 2004-03-26 15:42:35

pogrom za bardzo gra na pałe:) odpada:D

creepy | 2004-03-26 15:46:35

zgadzam sie z jamem

move | 2004-03-26 15:46:40

Idea dobra, gl.
ps: ortografia draRZni mnie w tym newsie..

rav | 2004-03-26 15:49:12

no ale t5 to nie wiem czy sa az tak zgrani, ograli nas tylko dlatego ze wiedzieli kiedy atakowac itd a TP tez na pewno bedzie gralo z tsem i powinno sie wybierac do tego teamu kolesi z mikrofonem

Gravatar

j1mmy | 2004-03-26 16:00:07

jak na mnie ten pomysl jest chory.... to ma byc reprezentacja Polski a nie reprezentacja t5... niewazne jaki t5 mialoby skill, zgranie , taktyke etc...
wiec moze zostawimy ta sofistyke na boku i niech moze bedzie ta reprezentacja wybrana tak normalnie a nie jakos tak jak to zazwyczaj w Polsce jest

creepy | 2004-03-26 16:00:08

ej on nie ma mikrofonu !!! on nie moze byc w TP !!! :o
man wystarczy zeby mikrofon mial dobry coach, a nie wszyscy zeby kazdy plul w niego i nikt nic nie zrozumial :o

Gravatar

zik | 2004-03-26 16:01:27

rav: odpowiedz jest prosta - wygralismy dlatego, ze bylismy lepsi... a nie dlatego, ze wiedzielismy kiedy atakowac. Czepiasz sie szczegolow ;(

bodo | 2004-03-26 16:03:58

loooooooooooooooooool

reprezentacja jest dla wszystkich a nie tylko dla wszedobylskiego i panoszacego sie t5

Gravatar

pro_L0rd | 2004-03-26 16:08:40

t5+mario+pogi TAK ewentualnie vendor w top formie:)
najlepiej by bylo gdyby zrobic sonde wsrod cl klanow grajacych w pd a nie zeby kapitan z t5 se wybral:)
wielkie GL

dinhkertal | 2004-03-26 16:14:17

Kapitanem jest ognos i ognos bedzie wybieral kto w tp grac bedzie :o nie kumam zamieszania i nie kumam pomyslu. Sam slabo teraz gram ale jak jesio beigalem se po arenach to widzialem ze t5 wcale takie zgrane nie bylo ( nie wiem jak tera jest :P) tylko po prostu mieli super-mega-skilla :) mysle ze jak mamy dostawac baty na 120-20 jak ostatnio dostalismy w NC to lepiej zeby wybrac sqad pierwszy,drugi dodatkowy i trenowac tak non stop przez pare tygodni :) wtedy napewno beda lepsze efekty niz jak wejdzie na serwa xts i zaflooduje: "lag" :P

rav | 2004-03-26 16:15:03

ziku no moze byliscie lepsi ale gdybysmy grali z tsem to np mecze na dm7 bylyby bardziej ciekawe a tak nie umielismy odbic bo nikt nie wiedzial kiedy a wy wchodziliscie razem na quada czy ra, ale wiem ze to juz nasz problem ( synth kupowac sobie mikrofony !! bo ja juz mam :] )

Gravatar

igor9k | 2004-03-26 16:15:12

bodo: reprezentacja nie jest dla wszystkich...

mortez | 2004-03-26 16:15:15

to moze sonde tu na orgu?? np. czy reprezentacja polski mialaby sie skladac z t5 i paru innych graczy czy wybrac tak jak zawsze najlepszych graczy

bryan | 2004-03-26 16:17:22

a ja raz jeszcze powiem :
tyrion zik mar1o v3ndor - podstawowa 4.
a do nich reszta t5.

Gravatar

pro_L0rd | 2004-03-26 16:20:42

bryan : ale ven ma takie dziwne skoki formy;d

Gravatar

xts | 2004-03-26 16:34:22

ja tam na bank nie bede gral w jakiejs smieciowej polskiej reprezentacji bez przyszlosci,
ej to polska sorry ;-( nie to ze nie lubie polski(chociaz czasami) ale warunki sa sniade

[M]aniek | 2004-03-26 16:34:26

hmm jak dla mnie to pomysl jest dobry ;D

rav | 2004-03-26 16:34:51

hmm dzikie skoki formy. Ostatnio troche mniej gra w q3 bo on do matury sie szykuje, niestety :|

Gravatar

xts | 2004-03-26 16:35:17

btw kertal twoj pomysl jest tak swietny ze nigdy nie wpali z tymi treningami ;) moze zostanie zorganizowany jeden lub dwa max i na tym sie skonczy hehehe
lag

bolomanrsquoek | 2004-03-26 16:35:57

>>A ja jestem za. t5 + mario jak najbardziej.
Byl ostatnio mecz gwiazd vs t5. Jednak zaraz sie odezwie masa typow ktorzy tez by chcieli pograc, ale i tak nie zagraja. Dlatego z tego pomyslu ****o bedzie, a szkoda.

bo gwiazdy nie graja, a na dodatek w Polsce nie ma takich gwiazd jak w innych reprezentacjach wiec tylko dobrym tdmem mozemy cos zdzialac

>>zgadzam sie z jamem || ej on nie ma mikrofonu !!! on nie moze byc w TP !!! :o
man wystarczy zeby mikrofon mial dobry coach, a nie wszyscy zeby kazdy plul w niego i nikt nic nie zrozumial

creepy powiedz odrazu ze chcesz grac w reprezie ?? po kiego takie podchody ? a co do tego ze gra z coachem jest rownie dobra jak gra z tsem powiem jedno : ahahhahaaa, moze na lanie kiedy coach stoi za timem; na tsie nikt sobie nie przeszkadza, ale gra z tsem wymaga czasu, zeby sobie nie przeszkadzac ale czerpac z tego korzysci; od 1 sezonu PD ktory wygralismy gramy na tsie, potem wygrana ECT i teraz praktycznie obronilismy PD, hmm chyba nie dlatego ze sobie przeszkadzamy ?;)

>>no ale t5 to nie wiem czy sa az tak zgrani, ograli nas tylko dlatego ze wiedzieli kiedy atakowac itd

a koreanczycy ograli nas na mundialu bo wiedzieli jak strzelac bramki

>>Kapitanem jest ognos i ognos bedzie wybieral kto w tp grac bedzie

a ktos wybral ognosa ?? czy sam sie oglosil kapitanem ??

baxowy | 2004-03-26 16:36:09

:///

Gravatar

xts | 2004-03-26 16:39:29

lols jak ty zmieniles to ja tez zmienie :D bluzgi

bolomanrsquoek | 2004-03-26 16:41:39

po 2 nasi wschodni tudziez zachodni, polnocni badz poludniowi przeciwnicy jak zobacza flooda "lag", slowo do ktorego nie przywykli moga byc zdeprymowani; taktyka xtsa ma cos w sobie ;p

edit: dorzucilbym do tego skladu co najwyzej protossa

rav | 2004-03-26 16:42:21

a sor boloman jestescie super zgrani, wybaczysz mi? prosze

dinh|linx | 2004-03-26 16:43:29

w sumie to jak mialoby sie wystawic klanskladajacy sie z super elite graczy z polski co mieli by grac wielkie FFA jak to calkiem niedawno bylo to wole zeby t5 zagralo + mario :P.

bolomanrsquoek | 2004-03-26 16:46:46

rav zostalo Ci wybaczone ;>
Nikt nie mowi o superzgraniu tylko o tym ze w Polsce nikt narazie lepiej tego nie zrobil; co nie znaczy ze za 3miesiace nie bedzie kogos lepszego; ale to wymaga czasu

sYnth|Bubu | 2004-03-26 16:49:25

Dopisano 26.3.2004 o godzinie 15:18 [ ash ]

z tego co wiem to kapitan na ten sezon NC jest wybrany juz:)

Nikt nikogo nie wybierał

hust | 2004-03-26 16:51:19

pomysl jest glupi!
nic nie ujmujac skillowi t5 mysle ze robienie z siebie reprezentacji to tylko i wylacznie narcyzm i nie liczenie sie wogole ze scena - jak dla mnie najsprawiedliwsza forma wylonienia ludzi do TP bedzie ankieta w ktorej moze byc caly squad t5(wali mnie to) ale tez inni swietni gracze!!! nie tylko t5 ma polska! ludzieee proszee co wy gadacie

Gravatar

c-load | 2004-03-26 16:53:41

o bosz

sYnth|Bubu | 2004-03-26 16:53:48

Ja podtrzymuje moje stanowisko mayhem zik mar1o + tyrion p0gr0m ( to juz nie ten p0gr0m co tylko biega "na pałe" i fraguje ulożylem tego chlopaka TDMowo ! mozecie mi dziekowac :P).
A i Duzy boBek na coacha !

enjoy | 2004-03-26 16:55:50

najlepiej by bylo zrobic taka tradycyjna zbieraninowa reprezentacje i niech trenuja z t5 - zobaczymy kto jest lepszy i tyle....

putek | 2004-03-26 16:57:57

niskie mniemanie... rotfl, a co z tyloma graczami ktorzy chca zagrac w barwach TP ?? swietny pomysl :DDDD ROTFL... !!! GL!

tofu | 2004-03-26 17:02:07

^4cienie grac umiom ? no umiom ... wszystko spoko ,ale coraz mniej podba mi sie buta graczy t5 :/ rozumiem ,ze fajnie jest sie odszczeknac ale ...

pushek | 2004-03-26 17:07:29

wlasciwie to troche lipa ze za TP ma grac t5, no ale ja wlasciwie chce byc neutralny, chociaz np. zachowanie XTS'a mi sie nie podoba, ale tego juz sie nie zmieni, juz od dawna jaja z nim byly. np. widzialem kiedys na servie jak ktos go loil 1v1 vq3, to on poprostu powiedzial "i tak jestes noskillem" po czym wyszedl, ;] - ja widze reprezentacje tak: tyrion, mayhem, zik, v3ndor, mar1o, toxic/jam + coach: jarzab

putek | 2004-03-26 17:07:39

aaaaaaaaaaaa... a kto Wam powiedzial ze mario zagra? buhehehehehee

d4widoV | 2004-03-26 17:07:56

co sie dziwic, caly bubutr0x / bubur1o / bubugr0m =D

ash | 2004-03-26 17:08:05

Nikt nikogo nie wybierał

CB wybralo. Juz od dosc dlugiego czasu mozna bylo zglaszac sie na kapitana w NC (!!) i odnoszac sie do tego co jest na stronie CB, aktualnie Ognos jest kapitanem PL na ten sezon.

baxowy | 2004-03-26 17:08:54

xts nie doczytalem do konca :D

takze pis :D

sYnth|Bubu | 2004-03-26 17:11:40

Ash i co z tego ze byl czas ?
Teraz jest o tym mowa i teraz mozna ustalac/wybierac kapitana a nie ze kto chce ten sobie wysyla ( do tego nikomu o tym nie mowiac ukrywajac sie z tym to jest kurewskie zachowanie) . Równie dobrze wyslalbym zgloszenie mojej babci ( nie mowiac nikomu) i ona by wybrala sklad wiec takie kombinowanie jest conajmniej nie na miejscu.

Gravatar

t5-hugo | 2004-03-26 17:12:40

moze ja cos powiem od siebie.

Co do takiego pomyslu to nie jest to tylko i wylacznie t5, nie chodzi nam o totalne zdominowane sceny.
Takie pomysly i sugestje juz byly kierowane do mnie w poprzednim NC od ludzi ktorzy znaja scene bardzo dobrze i ktorych bardzo szanuje. Ale po to jest ten news aby komentowac i wyrazac opinie, jesli uwazacie ze to nie jest dobry pomysl to oki, przeciez mozna to napisac, nikt nie bedzie pchal calego t5 na sile do TP. Popki co moja osoba jest w tym neutralna mimo tego ze jestem CL t5 i (chyba?) nadal kapitanemTP.

enjoy | 2004-03-26 17:12:47

"ja widze reprezentacje tak: tyrion, mayhem, zik, v3ndor, mar1o, toxic/jam + coach: jarzab"...

takie opcje to juz chyba byly przerabiane w poprzednich latach i sie za bardzo nei sprawdzily, wiec warto by bylo sprobowac czegos innego (gadam jak lepper :P), tylko pewnie taka opcja nie przejdzie bo ludzie sa zazdrosni albo nie lubia kogos w t5 wiec sa na NIE

3st | 2004-03-26 17:12:59

glupie gadanie w stylu "ja bym dolozyl vendora i protossa" itp... to ze sa dobrymi duelowcami nie znaczy ze maja od razu grac tdm jako TP :o
zastanowcie sie... ja np. bardzo szanuje vendora ale jako duelowca bo w tdm to on nie jest asem :|
to samo protoss

no i przed chwila napisal ze jeszcze toxic :o
nie no lol... przeciez tox nie ma pojecia o tdm (no offence)... nie patrzcie na skilla tylko na to co moze wniesc do TP !!!

nie mam nic przeciwko mar1o ale przypomne mecz bodajze ze Slowakami albo Finami kiedy na osp5 zbieral all RA a nie poszedl ani razu na Quada :o
z tego wszystkiego pameitam tylko wrzaski na GTV:
"mariola zap.ier.da.laj do tego quada!!!" itp

trzeba sie gruntownie zastanowic co do TP :|

pushek | 2004-03-26 17:15:32

dawidow niezle to taj jak na mnie przezucic to pushr0x pushur1o pushr0m ;o lol

a ja tak wogole to siedze w szkole na kompie tera, bo stary konserwatorem jest i ja tera za niego pilnuje tutaj i @#$% jakies harcerze przyszly i @#$% smiesznie wygladaja, takie co papierki zbieraja i @#$% jakas trombka napierdalaja zara im wyjde i najebie skurwysyny zajebane no ja @#$% tak pojebanym to nie mozna byc, zeby to chociaz zabawne bylo @#$% a te cwele wpizdu trombia i trombia @#$% pierdolca mozna dostac! qrva!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!a co smieszniejsze ze to sami chlopacy bez panienek. hehe pewnie w nocy beda sie cwelic w keku, bo oni tutaj sobie biwaki robia hahah!!

edit: co do tego czy tox nie ma pojecia o TDM 3st to raczej mozna tu polemizowac, jest to znakomity gracz tdm

March | 2004-03-26 17:17:46

zalosny pomysl... Co z tego ze w Polsce t5 wygrywa ze wszyskimi jak praktycznie sa z max 2 klany ktore moga sie im sprzeciwic. Dlaczego t5 nie zagra np w opencupie ? kazy by wiedzial jak graja za granica. Po prostu zalosny pomysl. Ja bym z t5 do skladu tylko zika wystawil.

pushek | 2004-03-26 17:19:46

jesli patrzac na opencupa to powinno zamiast tp grac synth, 3m albo my ;o

edit: ale mimo to dla mnie moze zagrac t5 tylko dodac do nich jeszcze kogos zeby nie gralo samo t5 bo wtedy beda wyzwiska ;o

furi | 2004-03-26 17:20:49

Nie ma mozliwosci zebysmy cos wygrali =D

ognos | 2004-03-26 17:22:12

hugo - zapomniales tylko ze byles takze kapitanem pomiedzy nationscupami, powiedz mi jak wygladalo przygotowania do nadchodzacego nationscupa ?
bubu - No sory, nie bede pytal bubu czy moge wyslac zgloszenie, wspolnie z c-loadem ustalilismy poczatkowy squad na nationscupa, rozmawialem z tymi ludzmi, ci wyralizi zgode, abym byl kapitanem i wyslalem,
h'pushek - h00ls sobie radzi najlepiej z polskich klanow zagranica, maja ping dobry i zgranie, bo graja z jednej cafe przewaznie, na takiej samej zasadzie mozna zrobic tp skladajacy sie z h', ale poco ? to ma jakis sens glebszy ? moze chcecie utwierdzic wszystkich z poza polski, szczegolnie niemcow, w przekonaniu ze polak to szuler, klamca i kretacz?

March | 2004-03-26 17:27:06

Dlatego jestem za tym by nie robic takiego skladu ;]

bolomanrsquoek | 2004-03-26 17:27:46

ma zagrac zgrany tim czy gwiazdy ?? wiadomo jak taka konfrontacja by wygladala, na zgranie potrzeba masy czasu

ognos nie masz sie bubu pytac, ale nie masz tez prawa samemu siebie powolywac; bo na dzien dzisiejszy nie jestes dla nikogo kapitanem reprezentacji
t5 tez wyszlo tylko z pomyslem wlasnie do komentowania, ot co

pozdrawiam

sYnth|Bubu | 2004-03-26 17:31:26

bubu - No sory, nie bede pytal bubu czy moge wyslac zgloszenie, wspolnie z c-loadem ustalilismy poczatkowy squad na nationscupa, rozmawialem z tymi ludzmi, ci wyralizi zgode, abym byl kapitanem i wyslalem,

A czemu to nie bylo ofiicjalne tak jak rok temu ?
Tylko po cichu ?
bez komantarza

Zenith | 2004-03-26 17:32:24

i bardzo dobry pomysl! przede wszystkim zgrnie powinno byc ktorego nie bylo we wczesniejszych TP, juz wczesniej taki pomysl chodzil mi po glowie i dobrze ze ktos wpadl na podobny i go probuje realizowac

natomiast rowniez widzialbym w tym skladzie mario, jak zawieszacie dzialanosc TP to jeden gracz dodatkowy nie zrobi wam chyba roznicy? zreszta chyba wszyscy wiedza jak mario gra =]

ogolnie jestem ZA! :)

slawek | 2004-03-26 17:33:45

To dobry punkt, ognos.
Rzeczywiscie, kapitanowie reprezentacji , w ogóle reprezentacja istnieje tylko kilka tygodni przed i w czasie rozgrywek. Potem nosi się juz dozywotnio dumne miano, ale nic się w tej materii nie działa. Sam o tym nie pomyslałem, ale gdyby kapitan któregokolwiek, nawet mocno przegranego pucharu ciągnął to dalej, zgrywał druzynę, to sądzę, ze nawet, gdyby decydować miał jakiś szalony, jak to u nas, ogólnopolski plebiscyt o wyborze nastepnej reprezentacji, to takie działania pomiedzy sezonami pucharowymi miałyby ogromny wpływ na zapatrywanie tzw. sceny na działalność i powtórny wybór kapitana.
A tak mamy co trochę jakies zamieszanie, jakies przepychanki, chwilę złudzeń i nadziei i... czekanie na nastepny cykl tychże.
Takie "krótkie" myslenie.

Bubu - nie masz racji. To, ze o czymś nie miałeś pojecia, nie znaczy, że to zabronione czy z gruntu złe. Zasady się zmieniły i tyle.
Natomiast nie zmieniła sie zasada o graczach jednego klanu w reprezentacji i tutaj, pisząc entuzjastyczny news o pomysle t5, albo dałeś wyraz swojej ignorancji, albo poparcia dla oszustwa, bo mimo "zawieszenia działalności" tylko tak to można nazwać.

Miałem napisac tekst do działu "kolumny" poswięcony temu co tu się dzieje, ale...

[pogo] | 2004-03-26 17:34:37

wszyscy w t5 maja duze umiejetnosci + zgranie... musi byc dobrze :D z poprzednich edycji widac ze mieszanki nie wychodza na dobre ! EOT

enjoy | 2004-03-26 17:37:00

a ktos w ogole zapytal mario czy on chce/ma czas grac ??

March | 2004-03-26 17:45:13

zrobcie tak to juz wogole Polakow ani do NC ani do EC i do OC nie dopuszcza :> wszyscy beda mieli polew z Polakow jezeli juz nie maja :/

ash | 2004-03-26 17:51:39

Bubu chyba od tak ognosa nie wzieli do NC. Ja nie wiem jakie kryterium przyjec tam jest no ale chyba nie biora jak leci:)

Co do tego pomyslu w newsie. Ludzie ... :d ... juz nie chodzi czy ten pomysl jest ok, czy t5 jest godne by reprezentowac Polske (a napewno jest) , i inne takie bzdury, ale zrozumcie ze to jest niezgodne z regulaminem !! Nie wiem jak dla Was ale jak dla mnie to reprezentacje powinno sie wybierac zgodnie z regulaminem. To ze ten klan (t5) "przestanie istniec" to nie trzeba dodawac ze tylko po to by moc grac w NC. Jaki jest sens robic taki przekret, bo trudno w moim mniemaniu to inaczej nazwac.

Zreszta tak jak igor chyba napisal na esp.pl, ani takie t5, ani zlozone TP nie zdziala wiele w NC wiec o co ten boj. Wystawmy reprezentacje zlozona zgodnie z regulaminem, zagrajmy, przegrajmy i podziekujmy za gre EOT:p

Szkoda ze niemamy w q3 rankingu podobnego do sceny sc bo tam raczej problemow w zakresie reprezentacji i ich czlonkow niema:>

Gravatar

t5-hugo | 2004-03-26 17:55:28

ash ma racje, to niezgodne z regulaminem, tu zaczynaja sie schody, ale znajac talent Polakow to szukania dziur, obejsc itp we wszelakich prawach to .... zreszta ja sie poki co tylko przygladam.

Gravatar

t5-hugo | 2004-03-26 17:58:23

ide na piwo

slawek | 2004-03-26 17:59:06

chodźmy razem :)

furi | 2004-03-26 18:04:02

Skonczy sie na tym ze wszystko przegramy i jeszcze zbanuja Polske na kolejna edycje NC ;DDDD

Gravatar

PYTON | 2004-03-26 18:04:27

nigdy! :D

Gravatar

t5-hugo | 2004-03-26 18:04:56

slawek :))

Gravatar

PYTON | 2004-03-26 18:05:34

nigdy! :D

Replay | 2004-03-26 18:05:54

Pomysl mi sie nie podoba :). Jak juz ktos wspominal reprezetnacja kraju to cos wiecej niz gra w klanie. Jeden klan nie mowe reprezentowac kraju to nawet byloby nie fair... Wg mnie wazne jest zgranie, ale mysle ze duzo efektywniejsze jest wybranie najlepszych polskich graczy. Klan t5 to bez watpienia najlepszy klan w Polsce, ale nie mozna robic tak ze jakis klan sobie ustali ze bedzie reprezentowal nasze barwy. To automatycznie blokuje szanse wielu wysmienitym graczom. Zamiast robic reprezentacjo - klany :P, pomyslcie nad doborem reprezentacji, ktora cwiczylaby powiedzmy raz w tygodniu nawet wtedy gdy nie odbywaja sie rozgrywki. Wtedy TP wycwiczyloby zgranie, taktyki i zaprezentowaloby skilla :). Wezcie przyklad ze Szwecji ktora regularnie trenuje do rozgrywek tego typu.
Moja propozycja to: tyrion - dla mnie najlepszy tdmowiec w Polsce... :d, mario, zik, v3ndor, mayhem. Pogroma bym dorzucal do pewniejszych meczy, w ktorych bedzie bil skillem. Nabija on mase fragow ale jesli przeciwnik ma wieksze zgranie i porzadna taktyke atakuje na pale i wychodzi net -30 :), dlatego radze uwazac. To sa dla mnie gracze ktorzy powinni znalesc sie w squadzie. A co do reszty to nie wiem :P, ale mysle ze sporo graczy z t5 zasluguje na reprezentowanie kraju. Z tym ze nie moga miec wylacznosci :D dziekuje :)

sYnth|Bubu | 2004-03-26 18:07:14

Zreszta tak jak igor chyba napisal na esp.pl, ani takie t5, ani zlozone TP nie zdziala wiele w NC wiec o co ten boj. Wystawmy reprezentacje zlozona zgodnie z regulaminem, zagrajmy, przegrajmy i podziekujmy za gre EOT:p

Pogratulowac ambicji i checi ash... Z takim podejsciem to lepiej wogole nie startowac. A widac ze bolomany maja ambicje i chca poswiecic swoj czas i cos osiagnac.
Skoro podobno mamy kapitana na ten sezon to niech juz wybiera sklad i robi treningi bo ostatnio mu to sie nie udawalo :o .
gl

ash | 2004-03-26 18:13:42

lol bubu chociaz mam na tyle ambicji by zagrac uczciwie. To ze patrze na to realnie i ze t5=TP i ma takie same szanse to masz racje moj blad.
W przeciwienstwie do Ciebie miec honor to dla mnie najwieksza wygrana

sYnth|Bubu | 2004-03-26 18:19:30

O czym ty mowisz ?
t5 chce sie poswiecic i zrezygnowac z gry w ECT na rzecz NC ( zawiesic dzialalnosc) a ty mowisz o jakims oszukiwaniu ? Pozatym Reprezentacja POlski powinna skladac sie z graczy ktorzy beda ja najlepiej reprezentowac a nie dwoch z t5 2 z sYnth 2 z h00ls. To tak jakby UEFA zabronila Wystawic 6 pilkarzy Wisly na mecz miedzy panstwowy. Zawsze mayhem moze wrocic do go tyrion do ff ( jak sie clany zgodza) i nie bedzie problemu. NIe widze w tym nic zlego ze chcemy wystawic najlepszy sklad, najlepiej zgrany. A wystapienie tylko 4fun jest dla mnie idiotyczne. To lepiej zrezygnowac i ustapic miejsce jakiemus Panstwu ktoremu bedzie zalezalo na tych rozgrywkach.

Ot co !© slawek

dxbush | 2004-03-26 18:21:54

Trzeba tez sie zastanowic jaki jest w ogole sens reprezentacji? I dlaczego zawsze sa zastrzezenia, ze nie moga to byc gracze z tej samej druzyny, klanu itepe... To ma byc cos wiecej/innego niz klan. Najlepsi gracze z kraju, ktorych ludzie beda chcieli ogladac grajacych w 1 teamie czego nie robia na codzien... t5 juz widzielismy ;)
Zreszta kazdy zaklada, ze jezeli to nie bedzie t5, a wybrani ludzie to odrazu beda to gwiazdy...chyba niekoniecznie?:>

rav | 2004-03-26 18:24:16

boloman wiedzialem ze jestes dobroduszny :]

mortez | 2004-03-26 18:37:42

najlepsi gracze z kraju owszem ale jeszcze musza byc BARDZO DOBRZE zgrani;] a jak wiemy na zgranie sie potrzeba troszke czasu

aromat | 2004-03-26 18:41:42

A ja taki ot koment:
Minoł styczeń,miłon luty...mija marzec a nowego layouty ani @#$% widać ani @#$% słychać co jest z nim ?

LaMp | 2004-03-26 18:47:33

no wlasnie !

slawek | 2004-03-26 18:47:58

Bubu, jak rozgrywki q3 będą odbywały się pod auspicjami UEFA, to czemu nie, niech gra t5, są najlepsi. Ale póki co, gra się w ramach CB i obowiązuje ten, a nie piłkarski regulamin. Poczytaj go moźe wreszcie do końca, potem podyskutujemy
Masz ściągawkę (czyli taki cheat)
"A national team may never have more than 2 members of the same active Q3DM clan playing at the same time. For this rule players are considered to still be members of any clan they've been a member of (no matter how briefly) after 31 January 2003, and any clan that was active after that date is still considered to be an active clan. National captains are expected to know the full clan history of any player they wish to field; not knowing it will not be an excuse to break this rule."

mortez | 2004-03-26 18:49:51

a własnie kiedy zaczyna sie NC??jest jakas konkretna data??

PeterSchiff | 2004-03-26 18:50:36

LOOOOOOOOL :D popieram kazdego co stoi po stornie bubu i kazdego kto zgadza sie z tym pomyslem. Argument? Alez prosze:

wezmy za przyklad reprezentacje Szwecji (w q3 of kors;P)
squad(zawodnik/klan)

prozac/hmmm qpo??
tech/ ponownie qop
toxic/ ajs klajmers?
foksik/jak wyzej?

noi co w tym przeszkadza ze reprezentacja rozdzielona jest pomiedzy 2 klany, w szwecji jest jeszce wieksza konkurencja niz w polsce (eye,fou, plan-b,?) i tam jakos nikt @#$% nie pier.dolil glupot ze to nie uczciwe tylko chcial wygrac ten jebunny nations cup. myslenie asha ze zbieranina zdziala wiecej niz zgrana ekipa, z dobrym laczem i skillem jest dla mnie smieszne. a zreszta najlepiej niech pomysli o tym ognos jezeli jest capitanem. i niech nie bierze pod uwage ze ktos tam powie: mamo bo t5 i mario i pogrom graja w TP a ja nie, tylko niech przeanalizuje wszystkie plusy i minusy takiej propozycji i niech wtedy podejmnie decyzje, jeszce raz gratuluje t5 za dobry pomysl i ewentualne poswiecenie:)

aha jeszce moj preferowany sklad TP:
zik (nie trzeba mowic dlaczego:P)
tyrion (swietny tdmowiec)
pogrom (dobry skill, jezeli jest tak jak mowi bubu to rowniez dobry tdmowiec)
vendor (nie potrafie dokladnie okreslic ale wydaje mi sie ze tez bardzo dobry gracz, nie wiem jak tdm ale 1v1 to odc o czyms swiadczy)
coach to albo bobek albo jarzab, taka reprezentacja powinna trenowac kiedy to tylko mozliwe i zrezygnowac z gry ffa na servie ale zebrac sie na jakims dobrze pingowanym i trenowac, aha noi chyba obowiazkiem kapitana byloby stworzenie jakichs taktyk i przelozenie ich razem z graczami na arene, aha noi moze jeszce jedno, przewaznie te dobrze pingowane servery sa zajete wiec wydaje mi sie ze TP powinno byc nie jako uprzywilejowane i moze "zwykli" gracze ustapiliby miejsca jezeli TP bedzie chcialo zrobic trening :)
noi oczywiscie jeszcze powinni byc jacys rezerwowi na wszelki wypadek to moze xts(pod warunkiem ze pohamuje swoj temperament :D) noi nie wiem... moze ktos z 666 rowniez wyroznia sie dobrym tdmem, nie wiem od tego jest ognos on powinien dobrze znac polska scene :Daha noi jescze nie nalezy zapomniec o swietnym coachu i technicznym FF - lukasie moze on rowniez moglby konkurowac z bobkiem i jarzabem, zawodnicy powinni sobie wybrac ktory coach jest dla nich najlepszy i dojsc do pewnego porozumienia bo przed NC kazdy jest bardzo zapalony, chce organizowac treningi i obiecuje jablka na wierzbie ale potem nic z tego nie wychodzi wiec przydalyby sie osoby ktore sluchaja kapitana i taki kapitan ktory potrafi uznac swoj blad i czasem dostosowac sie do opinii graczy lub coacha. Takie jest moje zdanie na ten temat i taki plan jezeli w koncu PL chce pokazac ze umie grac w q3 a nie tylko pic wodke i robic filmy z q3:PPPP

RZELKY | 2004-03-26 18:54:47

rules are rules ...

sl!ther | 2004-03-26 18:57:34

Ahaa ... Teraz wszystko jasne jak najbardziej heh
Tylko o co ci qwra chodzi ja pop...ie....rdole

ash | 2004-03-26 18:57:34

a gdzie ja Ci napisalem ze zdziala wiecej? napisalem raczej ze t5 jak i TP zrobia podobna robote w NC, tyle ze jedno bedzie zgodnie z regulaminem, a 2 juz nie koniecznie

slawek | 2004-03-26 18:58:40

Raven - jak Cie nie lubić.
Zgadzasz się z bubu i innymi, po czym podajesz skład, gdzie jest dwóch "cieniarzy"
:D

enjoy | 2004-03-26 19:03:33

ale przede wszystkim trzeba wybrac ludzi z laczem i trenowac za granica, a nie wystawiac kolesia z sdi ktory dobrze gra na polskich serwach a potem plakac ze nas pobili bo ping byl za wysoki a zupa za slona....

Gravatar

skKox | 2004-03-26 19:07:17

lol dobra ja sie juz nielicze w vq3 ale pomysl ogolnie jest idiotyczny..zgadzam sie z wieloma wypowiedziami lecz najlepsza byla hustlera..zgadzam sie z Nim i oczywiscie z 3st'em..pomyslcie nad tym..zalatwcie sobie serva i grajcie 2 squady albo cos..no ale to wasze vq3 wiec zycze gl..oczywiscie niech graja ludize z t5 ale nie tylko..pomyslcie i ten przekret "zawieszając działalność jako clan" heh dobry:)))) widac glowy t5..:DD
osobiscie sadze ze z t5 osoby godne przedstawiac TP to:
tyrion
mayhem

a reszta:
lop
p0gr0m
i kogos tam..

lecho | 2004-03-26 19:09:12

biorac pod uwage fakt jak traktuja polakow w ligach europejskich to nie bylaby imho wielka strata ...

kmeco | 2004-03-26 19:14:07

zik, p0gr0m.... do reprezentacji powinno sie wybrać najlepszych TDM'owców w polsce, jeśli squad jeśli ma squadać sie tylko z graczy t5 i nikt inny nie będzie miał tam wstępu, to to jest kiepski pomysł. Tym bardziej że to niezgodne z regulaminem

oo, a miller podał sie do dymisji :>>>

mortez | 2004-03-26 19:18:00

najlepiej zrobic tak jak hustler radzi czyli sonde i niech polska scena wytypuje a przy wyborze skladu bedzie ta sonda rowniez brana pod uwage ... proste.

bodo | 2004-03-26 19:29:00

igorku chcialbym zauwazyc ze wlasnie JEST dla kazdego

Gravatar

igor9k | 2004-03-26 19:29:25

Pisalem juz to w komentarzu na esp.pl, ale popatrzcie na to. Zalozmy juz, ze t5 > TP i teraz tak (realistycznie):

Niemcy > t5 > TP
Belgia > t5 > TP
t5 > TP > Finlandia
UK > t5 > TP
Holandia > t5 > TP
t5 > TP ~ Chorwacja
t5 > TP > Słowenia
Szwecja > t5 > TP
Rosja > t5 > TP
t5 > TP > Szwajcaria
t5 > TP ~ Portugalia
Francja > t5 > TP
t5 > TP ~ Austria
Włochy > t5 > TP
t5 > TP ~ Hiszpania

Sytuacja jest wlasciwie taka sama, wiec po co robic jakies przekrety i udowadniac calej Europie jacy z nas cwaniacy. Moze lepiej uniknac tej hanby i posmiewiska.

enjoy | 2004-03-26 19:29:41

mortez bzdury gadasz, a miller to cfaniak ©u®v@ jego mac :/

Gravatar

igor9k | 2004-03-26 19:31:12

bodo: Jak mozesz mowic, ze reprezentacja jest dla kazdego? To moze zrobmy sklad z 4. ligi PD. ROTFL.

sYnth|Bubu | 2004-03-26 19:34:03

Slawku ja czytalem ten regulamin wiecej razy niz ty masz lat :P
Ale mimo to wydaje mi sie ten punkt do bani. Btw ja nie jestem za tym zeby tylko t5 gralo. Napisze ktorys raz mayhem zik mar1o + p0gr0m, Bubu, kertal lub slawek nie jestem jeszcze do konca pewien.

mortez | 2004-03-26 19:39:54

no ale czmu?? niemozna by zrobic sondy??byscie/bysmy wiedzieli za kim jest scena q3

enjoy | 2004-03-26 19:43:05

ja lubie morteza wiec glosuje na niego - wlasnie dlatego....

ash | 2004-03-26 19:45:44

Bubu Ty to mozesz se czytac milion razy jak Ty angielskiego nie kumasz:))

mortez | 2004-03-26 19:46:28

bosh enjoy;// w sondzie kilku-kilkunastu graczy ktorzy maja skilla itp. kto powiedzial ze ja mam bys w tej sondzie?:| ja sie nienadaje wiem o tym :P:D HAHA ash:D

Gravatar

igor9k | 2004-03-26 19:48:04

"A national team may never have more than 2 members of the same active Q3DM clan playing at the same time. For this rule players are considered to still be members of any clan they've been a member of (no matter how briefly) after 31 January 2004, and any clan that was active after that date is still considered to be an active clan. National captains are expected to know the full clan history of any player they wish to field; not knowing it will not be an excuse to break this rule."

EOT :- D

sYnth|Bubu | 2004-03-26 19:48:47

Dopisano 26.3.2004 o godzinie 19:45 [ ash ]

Bubu Ty to mozesz se czytac milion razy jak Ty angielskiego nie kumasz:))

Zaczynamy sie wyzywac ? Ublizac ? :o
Wystarczy ze slawek wyzywa od noskilli reszta nie musi brac przykladu.

EDIT: nie SE a SOBIE :P

slawek | 2004-03-26 19:50:49

Ale ty jestes uparty bubu, przepis o spalonym dla np Olisadebe tez jest do bani, i co - olewa go?

mortez | 2004-03-26 19:51:55

Olisadebe to SOBIE(przepraszam:D) Reprezentacje Polski cala olewa:P

sYnth|Bubu | 2004-03-26 19:55:39

Napisze ktorys raz mayhem zik mar1o + p0gr0m.

Ja nie popieralem tego pomyslu w 100% nigdy ile razy mam powtarzac.
A co do przepisu to skoro taki jest ok. Juz postanowione t5 nie zagra jako TP.

sYnth|Bubu | 2004-03-26 19:59:44

Niemcy > t5 > TP
Belgia > t5 > TP
t5 > TP > Finlandia
UK > t5 > TP
Holandia > t5 > TP
t5 > TP ~ Chorwacja
t5 > TP > Słowenia
Szwecja > t5 > TP
Rosja > t5 > TP
t5 > TP > Szwajcaria
t5 > TP ~ Portugalia
Francja > t5 > TP
t5 > TP ~ Austria
Włochy > t5 > TP
t5 > TP ~ Hiszpania
ROTFL !!!!!!

Igor skoro ty tak dobrze sie znasz przewidujesz wyniki itd, to moze napisz maila do Adminow CB podasz im wszystkie rezultaty nadchodzącego NC i chopaki zaoszczedza troche czasu na organizacje.

slawek | 2004-03-26 20:01:32

Ostatnia uwaga - bubu - marsz na jakis spacer albo co, bo Ci oczy spłyną po klawiaturze :)

Gravatar

igor9k | 2004-03-26 20:06:48

Bubu chyba masz z czytaniem problemy.

sYnth|Bubu | 2004-03-26 20:10:59

Jakos takowych problemow nie zaobserwowalem zreszta nie bede tracil czasu na przegadywanie sie z toba eot.
Slawek idziesz ze mna na piwo ?
:P

Gravatar

tox1c | 2004-03-26 20:11:26

To co z tym TP :) Mozna sie jakos tam dostac ?:)

LaMp | 2004-03-26 20:14:56

:tox :- DDDDD

slawek | 2004-03-26 20:15:47

Bubu - nie moge teraz, bo yeteoretycznie zhugo opijamy przyszszsz sukcesyy TP :D
hik!

bolomanrsquoek | 2004-03-26 20:23:04

ok sklad moze liczyc 6 osob, zaczynamy od zika, syna, mnie, tyra, huga, mayhema ...hmm nie ma juz miejsc; cos jeszcze ?;d smiesznie jest jak zawsze ;) 50 osob tutaj chce grac w TP; prawda jest taka, powalczyc moze jedynie t5, bynajmniej nie dlatego ze jest najlepsze skillowo czy inne tam takie, chodzi o zgranie i na to nie wystarczy miesiac czy 2, nawet grajac 2-3 razy w tyg, czego i tak nie bedzie jak zawsze; 2 sprawa ze to zadne oszustwo bo klanu nie bedzie, nie bedziemy bronic tytulu MP w ect, nie rozumiem wiec tych slow, oszustwo ?? jakie jak klanu nie ma ? zreszta i tak zadecyduje lud, 4fun t5 moze potem zagrac z tym skladem, wyniki beda bardzo wysokie; rosja majac gwiazdy w skladzie slabo sobie radzila, bo nie grala timowo, my z ich potencjalem nie mamy sie nawet co porownywac ;>

Gravatar

igor9k | 2004-03-26 20:28:17

bolo:

"A national team may never have more than 2 members of the same active Q3DM clan playing at the same time. For this rule players are considered to still be members of any clan they've been a member of (no matter how briefly) after 31 January 2004, and any clan that was active after that date is still considered to be an active clan. National captains are expected to know the full clan history of any player they wish to field; not knowing it will not be an excuse to break this rule."

sYnth|baal | 2004-03-26 20:29:09

zik, tyr, mario , pogrom podst 4 TP moim zdaniem
@#$% podstawą naszego błedu jest to że NC interesujemy sie 2 miechy przed czy miech i co my chcemy zdziałać = gówno taka jest prawda TS tez nic im nie da sami uzywamy i wiemy. Po miechu nie osiągną tego co t5 pozdro dla nich . fakt że nie przepadam za bolo ale wysunał sensowny pomysł chodź jak widze jest to nie możliwe .Zauważmy też że po NC już TP był end zamiast trenowac raz na tydzień czy raz na 2 na mapach najsłabiej granych .
Po rozmowach z ostatnim trenerem Tp co sie pytałem czy dm14 jest wmiare zgrana mówili że tak a zaś takie baty że z minusa wychodzimy gdy przeciwnik ma 60 fragów to @#$% jest żałosne .a dm6 jechana po 7 razy była pff.
Fakt że pomysł bola nie wypali za dużo przeciwników tego .No cóż zaś dostaniemy nieziemskie baty i nie wyciągniemy konsekwencji i nie bedziemy trenować powinnien przez cały cykl roczny być 1 trener i dobierać ludzi według Lig meczy i postawy graczy na scenie ale widze że nikt sie tym nie zajmie .
Crep. coach jako jedyny z mikrofonem smieszne zauważ ze jak on zdołą powiedziec 3 rózne rzezcy które akurat beda sie działy .
Na koniec , szykują sie baty smutno jest oglądać takie coś.
tox gdzie ty chcesz iść ?? heh TP dobry kawał .

bolomanrsquoek | 2004-03-26 20:31:57

hmm no faktycznie wypadalo wczesniej poczytac rules ;) z t5 obstawalbym za synem i zikiem + dwojke z innego timu (na taka dwojke nie mam pomyslu ale postawilbym na jakas ktora dlugo ze soba gra)

edit: bal dzieki ze za mna nie przepadasz, mialbym za duzo fanow ;)

ash | 2004-03-26 20:36:23

Dopisano 26.3.2004 o godzinie 19:45 [ ash ]
Bubu Ty to mozesz se czytac milion razy jak Ty angielskiego nie kumasz:))

Zaczynamy sie wyzywac ? Ublizac ? :o
Wystarczy ze slawek wyzywa od noskilli reszta nie musi brac przykladu.

EDIT: nie SE a SOBIE :P

fakt to zdanie jest wielkim przeklenstwem i pojechaniem po Tobie itp. lol
Ty napisales ze czytales reg iles tam razy, a ja dodalem ze to i tak niema znaczenia bo chuja z tego kumasz:p

Mav_8217 | 2004-03-26 20:45:26

Propozycja tak dziwna jak nasz kraj. Wniosek? Bierzcie się za to chłopaki!

Gravatar

.... | 2004-03-26 20:49:53

Hehe rekord 133 komenty ;D

sYnth|baal | 2004-03-26 20:51:06

wiesz poprostu czasamii miałeś odjazdy ale to online i @#$%ć je nie ma jak iść na piwo:) i pogadac
Jestem ciekawy jak zoom dawałby teraz w vq3 :-) moim zdaniem powinnismy powtórzyć tak jak półroku temu czy rok ale ten czas leci i podać paru sensownych kandydatów na fotel trenera TP i żeby szefostwo clanów z 1 i 2 ligi plus bad z wizem na czele i hools sie wypowiadali a trener niech wybierze już taki squad z pomocnikiem żeby bynajmniej zaszedł wyżej o jeden szczebel niż ostatnio i potem kontynłował to , mowa tu o treningach
pozdro i cya:P

sYnth|baal | 2004-03-26 20:51:26

135

amir | 2004-03-26 20:52:50

gdzies widzialem ponad 200 ;-o chyba na stronie PD

furi | 2004-03-26 20:53:21

Naprawde przykre ze ktos chce robic cos takiego zeby wygrac :l Przecierz jak to sie rozniesie to juz sobie nie pogram na zadnym zagranicznym serverze z pl w ksywce! huh

Gravatar

.... | 2004-03-26 20:53:50

hustler to sobie moze radzic co trzeba zrobic zrobia to co zrobia (igor9k racja :)

dinhkertal | 2004-03-26 20:56:25

go-wno z graniem, @#$% z skilowaniem : t5 wcale nie jest wybitnie zgrane tmp, stare gp,h czy u bylo lepiej duzo zgrane, jak spectuje was czasem na arenach (no w sumie to z miech temu bylo :P) to tez wam sie zdarzaja bledy np. 100/200 xtsa przy golej secie zika, podebranie broni mate'a a quadman z pummelem biega... ;) w tp takich bledow byc nie moze a po prostu oglaszajac sie reprezentacja zrobicie lipke ;) Anyway, skoro przepisy cb tak mowia to dobra,nie ominiecie ich w zaden sposob. I w ogole to caly ten pomysl to jedna wielka trzoda, kapitanem tp powinien byc koles niezrzeszony, znajacy sie na skillu,tdmie itp a teamem powinni byc goscie ktorzy reprezentuja cos w tdm, bo "skilla" to teraz kazdy ma.

bolomanrsquoek | 2004-03-26 21:00:50

bal ja zawsze mam ale wiekszosc 4fun po chlaniu ;) co do 2 dwojki caly czas mysle i do niczego dojsc nie moge :) ale jesli mialbym juz kogos brac to maria (badz protossa jesli ten 1 by nie chcial) + proskilla bennyego, co by nie mowic ma doswiadczenie jak malo kto

edit: kertal bledy popelnia kazdy, zebym nie wspominal ile waszych widzialem, o masowym spadaniu na dm14 nie wspominajac ;) (ps grajac 4fun nie zawsze gramy tez na tsie i takie bledy sie zdarzaja, bo kto bedzie sie wydzieral o 2 nad ranem ?;) druga sprawa watpie zeby tamte gp czy u bylo bardziej zgrane, graliscie poprostu na pozycjach a gorzej juz szlo z ich odbijaniem, malo elastycznie a na to pozwala niestety tylko ts badz jedna gralnia, jak to mialo h :)

furi | 2004-03-26 21:07:26

Wyjmij glowe z DUP.Y i zacznij patrzec obiektywnie!

bolomanrsquoek | 2004-03-26 21:10:22

btw h' teraz graja z jednej gralni?? i jakim skladem?;)

Gravatar

tox1c | 2004-03-26 21:27:20

Teraz kazdy z nas gra na multimedie chyba wiecie jakie tam sa pingi( to co ma p0gr0m) i jakos za granica niezle nam idzie widac wyniki w opencupie zapowiada sie pierwsze miejsce w grupie... a jesli chodzi o naszą gre z domow to i tak zgranie jest...tego sie nie zapomina a sa jeszcze bindy :>

EDIT: squad przez ostanich kilka meczy to Ja L3si0 g0ral i (roznie detal push albo ktos tam :P) i takaze troche squad sie zmienil po odejsciu szala i jama do 3M :)

bolomanrsquoek | 2004-03-26 21:45:28

syn, zik(lepszej dwojki nie ma w Polsce:), detal, lesio - to tylko moja propozycja :)

p0gr0m | 2004-03-26 21:45:43

no ostatnio od tygodnia pingi ja mam cos kiedpskie niewiem jak u was w ostrodzie

p0gr0m | 2004-03-26 21:46:44

boloman udowodnij mi to bo zaczynasz juz mnie tymi swoimi wypowiedziami irytowac

Gravatar

one | 2004-03-26 21:49:47

chyba rekord komentow:Dco do pomyslu jestem troche za troche przeciw:D

lidek | 2004-03-26 21:51:33

dialog+draw ping 10-20+jazda po respach=jedyna szansa na wygranie :P

bolomanrsquoek | 2004-03-26 21:52:49

uwazasz ze jest inaczej ?? chyba za bardzo jestes zapatrzony w siebie; kazdy lidera upatruje w ziku i kazdy go wymienia, a syn w opinii t5 i samego zika prezentuje jeszcze wyzszy poziom, gdyby dane mu bylo grac z nami w ect moglbym na kazdy mecz wpadac zachlany, niestety tylko w finale moglem sobie na to pozwolic ;)

Gravatar

tox1c | 2004-03-26 21:56:38

pogi nas nawet w miare jest czasem cos skacze ale tak to looz...ale widze ze bolo troche nie wiesz co sie dzieej w Ostrodzie wymieniajac ta dwojek detal lesio czasy sie zmieniaja i czolowka ostrody tez :>

bolomanrsquoek | 2004-03-26 22:04:57

nie watpie, wracajac do slow poga stawiam 500zeta ze ta dwojka pokona jego+kogo tylko sobie wybierze ;) jesli przyjmujesz wplacamy po 500zeta na konto ....slawka jesli sie zgodzi ?;) czekam !

eng | 2004-03-26 22:06:33

Swietny pomysl - t5 + jakies 2,3 osoby z dzikimi kartami ;] mar1oszek - jezeli chce + jeszcze ktoras z pan ! Chyba wypas , zgranie jest i najwazniejsze tdm prawdziwy na poziomie nc , tylko czy to przejdzie ? :E

Gravatar

najcik | 2004-03-26 22:12:47

Chłopaki, zapomnieliście o mnie :) Niektórzy wiedzą jak wyglada moje lg i mg i rg :))) Ale moim zdaniem to żąłosny pomysł... Każdy klan mogł sie zmienic w TP...
Czy mi sie wydaje czy TP sie sklada z klanów jak: t5, 666 i synth[pogi] i dx [mario].. Innych klanow w Polsce nie ma? Nikt wiecej nei gra dobrze TDM? W tej grze 30% sukcesu to fart!!!

PEACE AND LOVE !!!

Gravatar

najcik | 2004-03-26 22:15:54

Bolek, mam pytanko! Bedziesz wyzywal ludzi z innych krajów jak z nimi przegrasz? boloman na Głównie dowodzącego Polską Sceną Quake'a 3!!!

śmiechu warte!!!

Mad | 2004-03-26 22:17:39

bodo dobrze pisze... TP jest dla kazdego ale tylko wybrani sie tam znajda... najpierw trzeba ich wybrac a nie ktos sie sam wybiera :P to ma byc wola calego narodu a nie grupy ludzi posiadajacych jakas wladze ;]

bolomanrsquoek | 2004-03-26 22:22:17

najt nie musze Cie blaznic, sam to zrobiles "Chłopaki, zapomnieliście o mnie :) Niektórzy wiedzą jak wyglada moje lg i mg i rg"

czy ja kogos wyzywalem, masz jakies urojone filmy ?? ja tu mam dobry humor, jako jeden z nielicznych;) jestem po kilku mocnych, boli mnie @#$% i jest wesolo, inni sie wyzywaja ;d

rav | 2004-03-26 22:32:11

wiec bedzie NORMALNE tp ? ;p

gr. | 2004-03-26 22:32:48

bosh ile komentarzy.. wiecej to mial tylko chyba artykul / kolumna pt. layout orga
ps. ja musze sobie radzic na pingu 100-130 :/ o 50 to moge jedynie pomarzyc

Mad | 2004-03-26 22:35:43

w sumie zle to ujalem... wola calego narodu... w sumie powinny sie wypowiadac tylko klany/osoby z 1 ligi. przynajmniej takie jest moje zdanie.

[M]aniek | 2004-03-26 22:38:39

mozna by bylo wybrac kilku ludzi (3 na przyklad) i ci ludzie decydowali by o sqadzie TP, bo tak to kazdy mowi co innego i robi sie straszny balagan

Sh1eldeR | 2004-03-26 22:46:44

ja jestem przeciw, niezaleznie co by boloman i hugo nie mowili :D

znowu beda obiecywac nie wiadomo co (chocby to ze sie bed a starac) a znowu wszystko spiep .... i beda myslec tylko o wlasnym interesie

hmm w sumie to ten pomysl moglby sie sprawdzic bo tym typom na t5 to akurat zalezy wiec wtedy by sie na pewno przylozyli

a jednak reprezentacja skladajaca sie z graczy jednego li tylko klanu to jest cos nietak. nigdzie sie tak nie robi, to po prostu ... nie to, tak ma nie byc z samego zalozenia i tyle

tak czy siak bolomanom i hugonom skoncza sie argumenty (o ile jakies teraz maja, nie wiem nie czytam komentarzy i nie mam takiego obowiazku w przeciwienstwie do przyszlego cpt reprezentacji ;)) w momencie gdy dojda do "wladzy"

oczywiscie teraz zaprzecza, wysmieja itd ....

cos jak .. lepper polskiej sceny q3 ;) PEACE

enjoy | 2004-03-26 22:54:31

Maniek masz na mysli powstanie "grupy trzymajacej wladze" ?? :) skad ja to znam :P

p0gr0m | 2004-03-26 23:09:05

boloman nie tobie jest pisane mowic kto jest najlepszy a kto nie gralem 2v2 ja + storm vs zik + syn 2:1 wygrali 3 razy na dm6 w tym raz my mielismy minusy 2 gre oni mieli minusy 2 razy wieksze od naszych bo cos kolo -30 3 razy przegralismy nieznacznie bylo to z 3 miechy temu( to tak do twojej wiadomosci_ dodam ze ze stormem gralem wtedy 5 raz w skladzie 2v2 praktycznie bez zgrania
pozatym przestan w koncu pisac tu w swoj snobistyczny sposob ze ten jest najlepszy tylko jak juz piszesz to dodaj ze to chodzi o twoje odczucie bo niewszyscy tak mysla - powiem ci co ja mysle - nigdy niema i niebedzie kogos takiego kto jest najlepszy czy to bedzie solo czy duel czy 4 , niechce sie zakladac o nic , niebede zadnego meczu gral na pokaz bo niemam w tym zadnego celu ani niewidze sensu nikomu nic udowadniac i przestan tu pierdolic ze jestescie najlpeiej zgranym skladem bo takiego czegos tez niema , malo gracie , sklad ciagle zmieniacie , jezeli juz gracie to zawsze gra ktos inny nigdy niegracie ciagle i tym samym skadem wiec mozesz zapomniec o tym swoim najlepszym zgraniu idac dalej tokiem mojego myslenia i moich obserwacji z przykladu mojej gry nieraz wygrywalem z wami czy to 1v1 czy to w duelach czy to w 4v4 i wcale niejestescie najlepsi cala czolowka polskiej sceny do ktorej i ja sie zaliczam gra na takim samym poziomie jak wy i tak samo potrafi sie zgrac a wygrywaja przewaznie ci ktorzy w danych miesiacach graja
wiesz dlaczego to zaczalem pisac dlatego ze od kilku miesiecy bacznie sie przypatruje co ty tu piszesz w swoich wypowiedziach i zauwazylem ze probujesz za wszelka cene pokazac innym i namowic innych do tego zeby mysleli tak snobistycznie jak ty ze wy te cale t5 to jestescie tacy super , ze wszystko mozecie wygrac itp mi osobiscie takie wypowiedzi sie niepodobaja. to tyle odpowiedzi tu na moja wypowiedz niezobaczysz bo zamiezam jak zwykle sobie to wszystko tylko czytac niewtracajac sie ale tym razem poprostu niemoglem sie powstrzymac.

bodo | 2004-03-26 23:20:31

podoba mi sie porownanie bolomana do leppera polskiej sceny q3 :DDDDD heheeh

i bez urazy dla nikogo, to po prostu jest smieszne :P

Gravatar

pro_L0rd | 2004-03-26 23:29:49

pogi jest taki slodki jak sie denerwuje:DDD

bolomanrsquoek | 2004-03-26 23:37:51

pogi skoro nie musisz nic udowadniac po co te wyniki ?? idac tokiem Twojego myslenia "wygrywa ten ktory ma najlepsza forme w danym miesiacu"; chyba tak to szlo, mamy najlepsza forme juz dosc dlugi czas PD, ECT, PD#2 ;) olac wali mnie to, mialo byc o reprezentacji a schodzi na miedzyklanowe animozje; lepperem niestety nie jestem, to stanowisko na scenie jest juz obsadzone, moge z kolei byc Danuta Waniek ;)

PeterSchiff | 2004-03-26 23:50:11

ok, koniec pieprzenia glupot z regulaminami, ja znam angielski i ZDOLALEM doczytac ze max 2 graczy z jednego klanu moze grac w jednym czasie jako TP, no to sprawa jest prostsza i nie wymaga tylu bezsensownych komentarzy: proste wezcie 2 najlepsze dwojki z jednego klanu, powiedzmy 2 z t5,2 z synth i 2 z h, no nie wiem kto tam bedzie ale wydaje mi sie ze t5 jest dobrze zgrane i jak narazie dobrze ze soba graja, do tego wrzucic dobrze rozumiejaca sie druga 2 z synth, i trzecia dwojke z h/666 no nie wiem niech capitan to ustali, zatrudnic dobrego coacha i trenowac a nie pierdolic glupoty ze t5 nie bedzie grac bo uwazaja sie za najlepszych, z tego co ostatnio widac to sa najlepi, zreszta wybierzecie sobie tych waszych najlepszych graczy to na 100 proc bedzie tam zik, i jeszce ktos inny z t5 i macie to samo boze po co sobie tak komplikujecie wszystko, lepiej skonczyc klotnie i zaczac treningi

Gravatar

tox1c | 2004-03-26 23:55:13

bolo w tym ECT PD PD#2 nie gralismy MY :>

Gravatar

tox1c | 2004-03-26 23:55:13

bolo w tym ECT PD PD#2 nie gralismy MY :>

sYnth|Bubu | 2004-03-27 00:22:20

W PD2 graliscie/gracie jako NEC a teraz h'.
:"P

v1n5 | 2004-03-27 00:27:57

TP! a nie t5... powinien byc czlowiek ktory wystawi najlepszych ludzi ktorzy beda max duzo razem ze soba cwiczyc... czlowiek ktorego popra ludzie

rage | 2004-03-27 01:36:13

syn, mario, tyrion, zik//protoss, pogrom

gdyby kazdy z nich miał wypas łacze:) z tego co mi wiadmo tak nie jest:/

Gravatar

majkel_pln | 2004-03-27 01:36:35

ja to ujme tak: jak dla mnie może to być i jeden klan ale żeby gdzieś dalej zaszli a nie 3 mecze przegrali, 2 dali w/o bo nie było składu albo jeszcze coś innego. Poza tym w takiej grze liczy sie zgranie i umiejętność porozumiewania sie bez słów -> jeśli t5 takie coś ma to niech sie wykaże (zobaczymy) bo na treningi TP inni gracze sie będą pokazywać tak jak ja w kościele albo w szkole........bla bla bla nie chce mi sie już pisać

Gravatar

wizard | 2004-03-27 01:47:22

no pomysł z wystawieniem t5 jest moze dobry ale to wbrew regowi ... po cos on wkoncu jest i dotyczny wszytkich.

Powiecie ok ale tutaj najwazniejsze jest zgranie ... no dobra ale od kiedy to sie gra 4 graczami na jednej pozycji? przewaznie sa podzieleni na pary wiec nie widze problemu zeby zagrali np : zik+mayhem i rav+pogrom czy tez detal+lesio lub cos podobnego ... partnerzy ktorzy znaja sie znakomiecie , ustalic tylko ich polozenie na mapie, taktyke gry i nawert nie trzeba trenowac za duzo bo juz lepiej sie gra jak sa dwie dobrze grajace ze soba dwojki

bo takie zbieranie najlepszej 4 z roznych klanow troche miea sie z celem bo kazdy jest inaczej nauczyony grac i nie ebdzie sie rozumial z kolegami z teamu w ciezkich momentach

jako ze ogi jest kapitanem napewno wezmie to pod uwage , wkoncu on tez cchce dobrze dla TP jak kazdy wiec lepiej zamias myslec jak tu oszukac innych czy tez klucic sie zaczac cos robic ...

tak btw z tego co pamietam syn byl w rep w zeszym sezonie i ze swoim pingiem byl tylko miesem

unnzor | 2004-03-27 02:03:37

oj, rekord komentarzy? z ktorych i tak malo co wyniknie pewnie :P

p0gr0m | 2004-03-27 02:43:17

boloman i znowu piszesz w swoim imieniu przytaczajac slowa ktorych ja niepowiedzialem czyt. nienapisalem.
nienapisalem ze ja niemusze nic udowadniac napisalem ze ja niechce nic udowadniac a to jest roznica wyniki byly dla ciebie przykladem a takich meczy bylo wiecej . malo grasz , malo ciebie widac na serwerach , moim odczuciem dla ciebie quake sie wypalil , znudzil , juz niemasz pociagu do tej gry , nawet jak zagrasz i widzisz ze t5 wygrywa ok spoko ale facet ja od ciebie podejrzewam stazowo (latami) moze mniej gram ale napewno wiecej czasu spedzilem przy quaku(i to pewnie podwojnie jesli chodzi o godziny gry) i nielubie jak ktos na sile probuje udowodnic ze jego klan jest the best. formy tez ostatnio niemacie zadobrej , motorem napedowym w waszym klanie jest zik bez niego duzo byscie nieznaczyli a zik ostatnio podupada na formie jak i na psychice chyba , bo tez tego nielubie jezeli ktos jest wedlug mnie wporzadku niby a za plecami mi dupe obrabia i smieje sie ze mnie i zmojej gry, dal bym przyklad ale tego niezrobie bo napiszesz ze po co te wyniki. mi nieoto chodzi owszem umiecie grac , macie zgranie, macie skila , jestescie dobrzy , ale napewno nie najlepsi a skila, zgranie , i takie tam ma kazdy z czolowki polskiej sceny q3 i kazdy rownie dobrze z tej czolowki moglby grac w reprezentacji polski na takim samym poziomie na jakim wy byscie wyszli .
sluchaj powiem ci jeszcze tak : szczeze mowiac zeby tu nikt niemyslal ja wcale sie nieprosze o gre w TP , ja niemusze grac, mi na tym niezalezy , owszem chcialbym bo jakby niebylo jest to jakiegos rodzaju wyroznienie za moje spedzone godziny przy tej grze ,ale niemam zamiaru sie o to prosic jak to zrobilem w 2 edycji nienapisalem ani slowa , nikt sie mnie o nic niezapytal , pamietam tylko ze ludzie wlasnie tu w wypowiedziach jak je czytalem to chcieli zebym byl w skladzie i pamietam ta chwile na 20 minut przed 1 meczem w tp jak to hugo (kapitan 2 edycji tp) napisal mi na gg slowa w stylu przepraszam cie ze niewybralismy ciebie do skladu , wiem ze zle zrobilem bo sluchalem sie paru ludzi , tak ty sie w tych paru ludziach tez znalazles i poprosil mnie o to zebym gral , zagralem bylo jak bylo , grac umiem jak i rowniez sklad byl dobry ale nikt nic niezdziala na takich pingach ,nieusluszalem w zasadzie zadnej wobec siebie jak i innych graczach krytyki ,nikt na nas ze przegralismy niebyl zly dlatego ze wszyscy rozumieja ze to chodzi o ping i teraz dla mnie jest to obojetne kto zagra mozecie i grac wy t5 jako reprezentacjia niemam nic do tego ale na milosc boska niepisz wiecej takich rzeczy ze jestescie najlepsi , ze macie najwieksze zgranie , bo to jest ogolnie rzecz biorac zle odbierane raczej przez wszystkich bo kazdy ma swoje zdanie i opinie , kazdy wie jak kto gra , kazdy zna ksywy p0gr0m,zik,mar1o,prostos,syn,tyrion, i jeszcze wielu innych z poslkiej czolowki sceny q3 i nietrzeba tu nic pisac kto jest najlepszy bo kazdy ma inne zdanie na ten temat bo dla jednego ja bede noskilem dla 2 najlepszym bede duelowcem a dla 3 bede najlepszym tdmowcem , tak samo dla ciebie wlasnie jest klan t5 .
ogolnie rzecz biorac co sie tyczy wyboru kapitana to moje odczucie jest takie ze ognos byl bardzo dobrym jezeli chodzi o treningi juz to kiedys pisalem on mial czas , ochote , serce , zeby trenowac ale to wtedy my jako gracze go olewalismy , nieprzychodzilismy na mecze , ale chlopak sie staral do tej pory pamietam po pare wiadomosci na gg ze dzisiaj o tej o tej godzinie ma byc trening , ale wchodzac na serwer o wyznaczonej godzinie byly pustki bo wlasnie to byla olewka ogolnie wielki + dla tego chlopaka za tamtejsza postawe , w 2 edycji hugo dal dupy i to bardzo mocno bo niewiem niepamietam zadobrze ale czy wogule odbyl sie chociaz jeden mecz treningowy a jesli juz to czy odbyl sie 2 ? pamietam tylko ze po wszystkim ratowal swoj honor pisaniem ze pracowal i spoko nic do niego niemam obowiazki domowe czyli rodzina, dziewczyna, szkola , praca , jest najwazniejsze bo np.stracic prace przez glupia gre bylo by nienamiejscu ale fakt faktem jest ze zle zrobil bo ucierpiala na tym reprezentacja bo powienien w takim wypadku jak najszybciej, bezwlocznie poinwormowac o tym ze niema czasu zajmowac sie reprezentacja i "zatrudnic kogos innego" bo nawet juz niewspominam o tobie bolo ze byles zastepca kapitana reprezentacji a zrobiles wielkie nic bo pewnie tez cos tam miales szkola , praca czy cos , ale tak niemozna trzeba wtedy myslec glowa i zatrudnic w to miejsce kogos innego , dodam ze jezeli chodzi o 3 edycje tej ligi to ja jak narazie clanbase sklad wyglada tak www.clanbase.com/claninfo.php?cid=550434
jednak w poczatkowych planach ognosa ma to byc nastepujaco
jam
ash
mar1o
pogrom
tyrion
zik
detal
mayhem
syn
dojda jeszcze pewnie inni , niewiem kto z tym sie zgadza kto nie , kto jest za kto przeciw , niewiem czy to jest zgodne z regulaminem czy nie ale wiem jedno ze jezeli chodzi o moja osobe to musze to wiedziec na dniach czy mam byc reprezentantem czy nie , dlaczego ? a no dlatego ze od prawie miesiaca niegram w q3 moze zagralem z 5-8gier w miesiacu bo chcialem to gowno narazie rzucic na pare miesiecy az sobie zakupie lepszy sprzet zeby miec wkoncu to stale 125 fps , wiekszy monitor , ale jezeli mam grac w 3 edycji to chce to wiedziec juz teraz a nie jak to bylo w 2 edycji na 20 minut przed meczem bo jezeli mam byc w tym skladzie i grac jako podstawowy zawodnik to musze znowu wlozyc serce , chec , czas , na to zeby sie do tego przygotowac co wcale nieznaczy ze ja na kims wymuszam to zebym gral bo jak pisalem , niemusze , niepalam taka checia zeby za wszelka cene grac , dla mnie moze grac kto inny ,4 razy duelowce , czy tdmowcy z roznych klanow czy wasze t5 . ja musze to juz wiedziec teraz czy mam grac czy nie , troche odbieglem od tematu no ale nic niechce mi sie teraz tego wszystkiego czytac jest prawie 3 a ja ide rano do pracy , jezeli kogos obrazilem trudno -niech czuje sie obrazony , jezeli kogos zbulwersowalem -mowi sie trudno , jezeli komus pasuje to co napisalem - to chwala mi za to wkazdym badz razie robta sobie co chceta bo dla mnie jest obojetne kto bedzie grac i tak na wygrana niema szans i niechodzi o to ze jestem pesymista bo jestem w zyciu codziennym optymista ale tu wszystko sie kreci w naszym przypadku polski nie o zadne zgranie , nie o zadne skile , tylko jedno sie liczy ping i tylko ping

p0gr0m | 2004-03-27 02:51:09

co do wyboru reprezentacji to moim zdaniem powinno to wygladac w nastepujacy sposob
ktos na biegu np juto czy pojutrze bo amlo czasu na trening zostalo do rozpoczecia ligi robi kandydature ludzi do skladu tp , maxymalnie 10 osob kandydujacych
inny ktos znajacy scene wybiera ludzi z roznych klanow czolowki po 1 czlowieku -przy czym czlowiek z klanu reprezentanta niemoze glosowac na swojego kolege z klanu i takich ludzi mialo by byc z 30
z 10 ludzi ktorzy znaja scene ale graja od paru miesiecy , z 10 ludzi bezklanowych bezpostronnych , i 10 ludzi z czolowki sceny przy czym ludzie kandydujacy mieli by tez glosowac na tego z kim by chcieli grac, i tak bylo by najsprawiedliwiej pozniej kazdy z tych 30 oddal by swoj glos na 1 zawodnika i zawodnicy z najwieksza iloscia glosow graja jako podstawowy sklad tak bylo by najsprawiedliwiej bo bez zadnych znajomosci tylko byl by wybor ludzi tworzacych scene i to wsystko mialo by sie odbyc o okreslonej godzinie na ircu

[M]aniek | 2004-03-27 06:38:26

pomysl pogroma jest chyba niezly

Gravatar

t5-hugo | 2004-03-27 06:42:40

wrocilem z piwa, a slawek gdzies sie dalej szlaja

napisze tak: pogrom masz racje zjebalem w paru kwestiach do czego sie przyznaje, nikt nie jest doskonaly. Pomysl byl pomyslem juz dawno, w kazdym razie poczytalem opinie ludzi i ja sie z tego wycofuje juz, bo zaczyna sie robic za duzy gnoj, klotnie, tradycyjne wyzywane, i chec udowodnienia czegos komus, chcielismy poswiecic pare rzeczy dla TP a przez niektorych zostalismy potraktowani bardzo zle.

Jako CL t5 oficjalnie oglaszam, ze wyfocujemy sie z tego juz.Wiem, ze pare osob bedzie wkurwionych na te decyzje ale tak czasami bywa.Uwazam, ze taka decyzja bedzie w tym momencie najlepsza dla TP i t5.

GL dla ognosa, aby poprowadzil TP jak najdalej

ps. wkurwia mnie zachowanie paru osob tutaj, dwulicowosc, niby nic nie wiedza, wielke oburzenie, ze taki pomysl a tak naprawde to umywaja rece, a jeszcze w poprzednim NC sami wyskakiwali z roznymi inicjatywami i pomyslami ale nie o tym tutaj jest dyskusja.

Naprawde GL ognos

[M]aniek | 2004-03-27 07:40:19

zdaje sie ze ostatnio w TP gral niejaki victor, nie wiem jak on gra i czy wogole gra, ale jesli chodzi o pingi to chyba on mialby najlepsze, nikt tu nie wymienil jego ksywki

v1n5 | 2004-03-27 08:42:18

hmmm... chyba kazdy szanujacy sie polski gracz chcialby aby squad reprezentujacy jego kraj byl jak najbardziej zgrany itp.

dlatego niech zostana wyciagniete jakies wnioski z tego jak graja nasi, zostanie cos konkretnie zmienione.. po hooj sie klocic...

slawek | 2004-03-27 09:03:30

Ej! Bez jaj - to ja miałem być Lepperem a nie ten pyskaty Krakus :)

Hugo - żałuj, że nie zostałeś - ci chłopcy byli tacy słoooodcy... mmmm

Gravatar

eddie | 2004-03-27 09:09:01

ale żałosny bełkot.

move | 2004-03-27 09:33:56

Wezcie sie juz zamknijcie.

LaMp | 2004-03-27 10:10:48

wtf ?! uspokojcie sie ludzie ... a co do wypowiedzi pana "Raven'a" ma on racje w TP mogą byc tylko 2 osoby z jednego clanu ... no nic zycze wam oczywiscie dojscia do ładu ... :- DD

Gravatar

wizard | 2004-03-27 10:11:10

tylko niech tym razem zanim kogos wybiora sprawdza pingi na zachodnich serverach !! nie zrobmy tego samego co w popszedniej edycji ... wybrali suqad , pograli na poslkich servach treningi - wszedli na mec zz belgia i pingi 80-100 (syn) i inni :/

pepz | 2004-03-27 10:20:08

bijecie rekord komentarzy, czy przenosicie sie na boarda? :P

eng | 2004-03-27 10:46:14

czyli co , inicjatywa spalila na panewce ? :E

abs | 2004-03-27 11:19:38

Zalosc:/ Jak zwykle z reprezentacji nic nie bedzie. Wbrew pozorom pomysl z wystawieniem ludzi z t5 jako reprezentacje Polski nie jest taki glupi jak by sie wydawalo na 1 rzut oka. Teamowo sa ok, skilowo tez maja tam jakies doswiadczenie z teamspeakiem. A co do faktycznego skladu, jaki powinna miec reprezentacja to juz zaczyna sie glupkowanie. Czy wyscie ochujeli do reszty?? sory nic nie mam do detala, toxica, jama ale przeciez detal prawie nic nie gra tox gra takie ffa ze szkoda gadac a jam no po takiej przerwie to juz nie to samo:/ ash?? ash to jest total defense z wynikami 16/12 nie da sie nic zdzialac w nc skoroktos bedzie mial -30. Wyglada na to ze po prostu sie niczego nauczyliscie:/ 2 sezony temu ognos wybral sklad taki jaki chciala scena i gowno. Sezon temu sklad wybral bolo i hugo nie do konca taki jak chciala scena i wyszli z grupy, fartem bo fartem ale najwazniejsze ze wyszli. Wyglada na to ze ta scena jest az tak popierdolona ze w tym roku trzeba zrobic wszystko przeciw niej i zajedziemy wysoko. Nie wiem czemu pogi trzymasz sie histoii bo wybierania jama asha toxa czy detala to jest historia juz dla mnie:) sklad na ten czas powinien wygladac tak:
tyrion (jako najlepszy tdm)
zik(tdm+mega skil - przeciez ten koles ponad pol zycia gral w polsce na zoltym pingu wiec poradzi sobie zajebiscie)
mayha - tez zawsze mial highping i teraz mysle na zagrnicy zagra bardzo dobrze,
pogrom- z wzgledu an skila mimo wszystko powinien wejsc tylko jak zacznie latac jak glupi a czasami ma takie wtyczki to sam bym zavotowal kicka:>
mar1o - jako fenemon o ile zgofdzi sie zagrac, bo on gra wtedy kiedy chce a nie w tedy jak napisze do niego ognos "wlaz na gamepointa":DDD
No i oczywiscie syn - tylko tu jest maly problem. Mayhem byl w gp wiec to nei problem zeby udowodnic ze on byl w t5, natomiast jakbym musial oprocz mayhema wybrac 2 graczy z t5 to zik i tyrion a syn by sie bardzo przydal tej reprezentacji tyle ze nie wiadomo czy jest sens ryzykowac jakims banem bo te plebsy z clanbase'a strasznie sie cos ostatnio polakow czepiaja, boja ze nasze eilty wykupia im polowe sklepow z rtv:DDD Ale jezeli tylko bylaby taka mozliwosac syn powinien sie znalezc w tej reprezentacji. Jako coach bezsprzecznie lukas z ff ktory jest najlepszy w tym fachu i poza tym ma najwieksze doswiadczenie.
Od razu mowie ze odpowiem tylko na sensowne komentarze w ogole nie czytalem jakis @#$% mazzi lamp bfronow rageow czy innych noskili ktorzy nei maja zielonego pojecia o co tu chodzi a pisza ze 30 komentarzy wiec plebs niech nie odpowiada. GL w nations cup i jak juz ognos jestes kapitanem to wybierz taka reprezentaqcje jak napisalem bo wszyscy @#$% wiedza ze jest najlepsza, a nie zrobisz na zlosc ze teraz ty jestes kapitanem. Powodzenia

sYnth|Bubu | 2004-03-27 11:37:07

Problem chyba rozwiazany.
abs !!! Chyba 1 sensowny komentarz na poziomie :D gw.

Co do samego skladu to fakt ze mayhem jest w t5 a nie gp wiele komplikuje :| zik mayhem p0gr0m mar1o i syn to bylby trzon TP. Odnosnie "rezerw" to hmmm tu jest dylemat moze tyrion, a co do reszty to nie mam pomyslu zeby tam kogos wsadzic :/

p.s rekord komentsow w takim krotkim czasie :P
Na Stronie PD bylo wiecej ale po miesiacu tak samo z kolumna o nowym layoucie :P

bodo | 2004-03-27 11:38:16

to kto jest lepperem polskiej sceny?

abs | 2004-03-27 11:41:52

wlasni eo to mi chodzi ze prawdodpodobnie na clanbase jest jeszcze zapisany w green power:)
i bez probvlemu moznaby zrobic tak ze caly czas tam jest na czas nations cup:) tylko mowie problem z synem/tyrionem bo jezeli tu sie nei da nic zrobic to trzeba bedzie wybierac miedzy nimi a co za tym idzie dokoptowac jeszcze jednego zawodnika do reprezentacji. A kogo to juz nei mam pomyslu ale na pewno nie prtossa bo to duelowiec i nei vendora z tego samego powodu. oni graja tdm jak 1v4 a tego nie lubie:>

dinhkertal | 2004-03-27 12:15:24

i tak wybor zalezy od ogona ;P anyway obserwujac poprzedni NC, powinni grac mar1o(nie musze mowic :P),pogi,mayhem(super tdm,jeden z najlepszych graczy w Polsce) oraz zik. Reszta graczy t5 owszem moze i ma podobny poziom ale raz ze ping,dwa ze gorsze tdm,trzy ze slabszy skill(chociarz w przypadku tyriona moze i nie,ale swoje nety ubija tylko dzieki strasznemu defensowi i chyba ciagle tak jest a potrzeba nam gosci ktorzy sie nie boja gdzies wejsc pierwsi ;). Finito :*

pushek | 2004-03-27 12:22:52

wg. mnie jam powinien byc w TP, to ze to nie ten jam to glupie pierdolenie, w polsce malo gra ale za granica pokazuje na co jego stac, wystarcyz popatrzec na jego najwyzsze nety i stany fragow w opencupie jak 3m gra [nie wazne czy wygrywa, czy tez przegrywa]

detal to samo, znakomicie sobie radzi, zawsze ma duzo fragow i wysoki net [rowniez w opencupie]

albo pogrom, przeciez nie bez powodu pisze sie o nim na clanbase "pogrom with a scary good show on prodm6..."

bo tez potrafi niezle zownowac, tak ze okledzy z zagranicznych klanow oddaja w/o na innych mapach bo widza ze nie ma sensu grac vs. pogrom. no i pogrom to man of the match 69 ;ddddddd

wiec narazie sie przedstawiam

detal (h), jam (3M), p0gr0m (sYnth), i kogos jeszcze, polecam tka jak reszta tyrion, zik, mayhem [kolejnosc tych polecanych nie jest przypadkowa]

smieszy mnie jedno - t5 sie szczyci tym, ze wygrywa w PD, PD2, ECT i innych gownach, a za granica nic nie pokazali - jakbysmy wybierali sklad ktory ma zownowac w polsce to owszem niech gra t5, a jak t5 chce grac za TP to niech najpierw pokaze cos za granica....

adios adidas....

ps: co znaczy EOT ? :D

sYnth|Bubu | 2004-03-27 12:43:07

End of transmition :>

LaMp | 2004-03-27 12:57:14

"Od razu mowie ze odpowiem tylko na sensowne komentarze w ogole nie czytalem jakis *a mazzi lamp bfronow rageow czy innych noskili ktorzy nei maja zielonego pojecia o co tu chodzi a pisza ze 30 komentarzy wiec plebs niech nie odpowiada. GL w nations cup i jak juz ognos jestes kapitanem to wybierz taka reprezentaqcje jak napisalem bo wszyscy *a wiedza ze jest najlepsza, a nie zrobisz na zlosc ze teraz ty jestes kapitanem. Powodzenia"
W tym rozdziale abs jestes zalosny czlowieku wez sie opanuj ty myslisz ze twoje komentarze wszyscy czytaja ? człwieku puknij sie w głowe. A co do tych 30 komentarzy nabilem tylko 4 ten jest 5 wiec nie @#$% ... aha co do tych plebsow to tak sie ludzi nie ocenia ... np: widac ze ty oceniasz po ilosci komentarzy i nabitych postów ehh załosny jestes EOT ... !

abs | 2004-03-27 12:59:19

widze ze znowu chca nam spierdolic reprezentacje, ide o zaklad ze jak bedzie taka jak pisalem to wysoko zajedziemy, w innym przypadku 1 zwyciestwo w grupie z jakimis slabeuszami typu mozambik czy burkina faso:DDDDDDDD i 2 wtopy z teamami sredniej europejskiej klasy

putek | 2004-03-27 13:05:21

rotfl! :DDDDDDDDDDDDD ale polewka, piszcie wiecej, dlugo sie czyta ale radosci... łooooooooo ;))))

putek | 2004-03-27 13:06:26

199...

putek | 2004-03-27 13:06:42

200! kto da wiecej?

Mad | 2004-03-27 13:14:43

push skoncz... tyle mowisz wybierasz skaldy a w sumie nic nie wiesz...

Dopisano 27.3.2004 o godzinie 10:11 [ wizard ]

tylko niech tym razem zanim kogos wybiora sprawdza pingi na zachodnich serverach !! nie zrobmy tego samego co w popszedniej edycji ... wybrali suqad , pograli na poslkich servach treningi - wszedli na mec zz belgia i pingi 80-100 (syn) i inni :/

lacze multimedi ma ostatnio dobre pingi (okolo 45 na gs.net) a aster ma jeszcze lepsze (biale na gs.net) lacza te posiadaja niektorzy gracze hools/synth/3M

Gravatar

tox1c | 2004-03-27 13:31:40

Mad zgadzam sie w poprzednim TP pytalem sie na jakiej poctawie bylsquad wybierany to mi powiedzielie na podstawie pingow...Ja akurat wtedy mialem 150-200 wszedzie... ale jak zobaczylme ich pingi tak jak wlasnie wspomniales 80-100 to troche zrobilem :ooo a co do multimedie za granica jest ping 45 ale gra sie jak na 20-30 :)

EDIT : do kertala
Ja wchodze wszedzie tam gdzie trzeba :)

pushek | 2004-03-27 13:34:13

no tak mad ty jestes pro,

"w sumie" to mnie @#$% to kto bedzie wybrany, podaje typy ktore cos pokazaly a nie tylko spoczywaja na laurach.
eot

rav | 2004-03-27 13:42:34

pushek przed chwila bylo co innego :DD

Gravatar

tox1c | 2004-03-27 13:58:43

abs: Nie @#$% mi tu ze FFA odpierdalam bo jak ciebie i infa razem z neokiem lalem to co :> FFA bylo ?? :oo i nie oczerniaj mnie :P

viltZz | 2004-03-27 13:58:53

@#$% sluchac absa bo madrze raz mowi ;d

sYnth|Bubu | 2004-03-27 14:29:27

Wykorzystajcie wenę absa :>
POzatym kapitanie ognos kiedy pierwszy trening ?
:> I kto bedzie rywalem ? I moze trening na gs.necie ?

March | 2004-03-27 15:18:02

toxic dobrze wiesz ze sie do TP nie nadajesz i jeszcze inne kraje beda mieli z ciebie zlewe ze twoja ksywa jest troszke podobna to tej, ktora ma pewnien osobnik z IC :D

btw: co kogo interesuje jak Ty z neokiem lales infa i absa ? Czyzby zalezalo Ci na grze w TP ?

Gravatar

deluka | 2004-03-27 15:18:27

mario , pogrom , vendor , protos , coatch + cale t5 :)))) heeheheheheheheheheheheeheheheh a o czym mowa wogole ?

sYnth|Bubu | 2004-03-27 15:32:09

btw: co kogo interesuje jak Ty z neokiem lales infa i absa ? Czyzby zalezalo Ci na grze w TP ?

Ostatnio z ravem zmiazdzylismy 2v2 ( 98:11) kolesi o nicku unlock i e-syntch_lamy !

Moge do TP? A rav ?

rav | 2004-03-27 15:34:19

pytalem sie i mi ognos nie pozwolil :(

:asd

rav | 2004-03-27 15:36:10

ale za to jestem w FT i CTF :>

lidek | 2004-03-27 15:42:23

W polsce jest jeden gosc na poziomie ktory moze miec ping na zachodzie mniej wiecej rowny z pingiem przeciwnika chodz skilowo i tak wiekszosci ustepuje (tym lepszym:P)a co dopiero mowic o ludzikach na neoZDRADACH ze skilami podobnymi lub mniejszymi :P
Poza tym niemozna mowic ze ktos niby umi na zoltym pingu bo umiec to se moze przeciw polakom o slabszym skilu a przeciw ludkom z zachodu no chance :)
Wynik jest z gory przesadzony...

lecho | 2004-03-27 16:22:08

wiecie co? przeczytalem te komentarze odnosnie reprezentacji i doszedlem do wniosku ze najwiekszy sens maja wypowiedzi... absa :o sam jestem tym zdziwiony i to mocno bo za bardzo sie wzajemnie nie kochamy ale typ dobrze gada w tym momencie i wypada przeczytac co napisal...

Gravatar

tox1c | 2004-03-27 16:51:10

March sluchaj ja wcale tak nie mysle ze sie nie nadaje do TP bo wiem jak gram :> i to ze ktos mnie tam zobaczyl na TDM zbierance jak mam minus net czy cos to nie znaczy nic o mojej grze :> lepiej bys poogladal screeny z klanowke ;> albo pospectowal...bo nie znaczy jesli ktos ma -20 net to jest kiepski w TDM tylko poprostu np. bardziej sie poswiecal od innych wchodzil na Quada sam itp gdzie w tym czasie reszta teamu siedziala sobie na RA lub cos w tym stylu...tak czy tak bede chcial sprubowac dostac sie do TP a czy to komus nie pasuje czy pasuje to mnie qwno to boli.... a co do mojej ksywy to sie odepierdol mam ją juz on bardzo dawna i kdy mi ja przypisali na podworku to wtedy jeszcze w q3 nie gralem... wiec Nara Nara i wypierdalaj :P

Gravatar

skKox | 2004-03-27 18:38:18

no i tyle zachodu po to zeby pozniej w NC zagrac 3 mecze i niewyjsc z grupy..niezle niezle..nie bede sie udzielal bo i tak nic to nieda..cpt. TP zrobi i tak co bedzie chcial..a squad moim zdaniem to:
p0gr0m
mayhem
tyrion
zik
det4l
tox1c
Lucas-coach
...

sYnth|baal | 2004-03-27 19:21:17

czytając koments pusha gdzie wymienił detala i jama do tp to myślałem że jebne .Nie mówie że są słabi ale oni już sie wygasili a minie sporo czasu gdy uzyskaliby lepszy ofens skill niż reszta .Tak sie mówi tylko taktyka taktyka fakt jest ważna ale jak nie masz skilla to też gówno zrobisz oglądając mecze 3m gdzie ash był najlepszym playerem meczów ostatnio smiem wątpić dodatkowo w jama no ale ognosa czeka cięzkie zadanie powinnien wziąść sobie do pomocy kogoś najlepiej jakiegoś wroga wtedy najlepsze rezultaty sie osiąga
NC jest specyficzne gdyż tam łądują ostro skillem wjazdy co chwile a wyniki na pro 100:99 to zadkość zakres jest około pod 200 więc be zskilla ciekzo a jak zas ktoś z ger czy belgów wezmie dm14 bedziemy tylko spadać i zbierać sie z minusów a jak to napisał celnik mapa noskilli grasz samym rl hmm ciekawe niby tak a czemu wychodzimy na dodatni wynik 60 do 1 ? przecież sam rl a tym ganem na pingu 80 mozna młucić no ale dobra mnie to leje jak pisałem wczesniej jak tp nie zbierze sie do tygodnia to bedą takie baty że strach powód jeden brak zgrania a wogole ciekawe czy gracze z Ost maja mikrofony?:D jak chcecie sie do TP starac ubezpieczcie sie w nie wpierw:D
bolo wyskoczył z good pomysłem zobaczymy co z tego wyjdzie jakz nam zycie i tak jakbysmy chcieli ominelibysmy wszytko :-) wkońcu Polska i to brzmi DUMNIE:D

Gravatar

tox1c | 2004-03-27 19:43:37

z tego co ja sie doczytalem to tylko coach ma miec microfon :>...a zalatwic micro to nie problem :>

rav | 2004-03-27 20:04:47

a wg mnie to najmadrzej pisal wizard :]

ev0 | 2004-03-27 20:25:46

Quote LAMPA"Od razu mowie ze odpowiem tylko na sensowne komentarze w ogole nie czytalem jakis *a mazzi lamp bfronow rageow czy innych noskili ktorzy nei maja zielonego pojecia o co tu chodzi a pisza ze 30 komentarzy wiec plebs niech nie odpowiada. GL w nations cup i jak juz ognos jestes kapitanem to wybierz taka reprezentaqcje jak napisalem bo wszyscy *a wiedza ze jest najlepsza, a nie zrobisz na zlosc ze teraz ty jestes kapitanem. Powodzenia"

Widzisz lampko i to nie oni robią z siebie pośmiewisko tylko ty, bo się uważasz za człowieka, który może się wywyższać nad innymi?? Każdy ma prawo tu sie wpisać i nie wal mi tu... bo to bezsens. Przez takich jak ty napewno ta scena nic nie zrobi. A co do TP to jeśli będzie t5 w jego roli to dla mnie odpowiada jeśli będzie stary squad to mi też odpowiada, ponieważ REPREZENTUJE nasza Polską scene i Polske. Rzecz biorąc to i tak na tych komentarzach nie dojdziemy do konsesusu, więc to nie ma sensu. A wychodząca z tego komentsa konkluzja jest taka, że nawet ten "plebs" jakim go nazywasz lampa ma prawo do głosu i wszyscy decydują o tym kto będzie grał.

Gravatar

PLANET | 2004-03-27 21:06:56

dwiescie dwudziesty PIERWSZY !!! :P

March | 2004-03-27 21:27:52

bal - gadasz jak polamany ... Skad wiesz jak detal i jam graja ? To, ze nie widac ich na polskich serwerach nie znaczy ze nie widac ich za granica. Z tego co widze h00ls i 3M w OC radzi sobie bardzo dobrze z Tymi graczami na czele ... kiedy np ostatnio widziales maria na polskim serwie ? A jednak na meczach robi ownage wiec takie myslenie jest conajmniej zalosne .. :/

btw : dwiescie dwudziesty drugi :DD

LaMp | 2004-03-27 21:34:49

ev0 kurde ty mnie chyba zle zrozumiales ... lol przeczytaj dokladnie a potem pisz o tym k ?
chodzilo mi tylko o to ze abs mysli ze jest najlepszy i wszyscy kogo nie zna to plebs itp i to mnie zdenerowalo ... jezeli kogos urazilem przez tamten komentarz to sorry bo nie chce przez ten jeden głupi komentarz psuc sobie opini :- C EOT

Gravatar

h|g0ral | 2004-03-27 22:24:45

p0gr0m
mayhem
tyrion
zik
det4l
tox1c
Lucas-coach
g0ral

t5-syn | 2004-03-27 22:53:53

to all zalezy od ognosa ja juz mam sprawne neo i dobre pingi wiec jesli dostalbym znow szanse moze bardziej bym ja wykorzystal a tak to jak wyzej napisalem od pana ognosa zalezy z tego co wiem juz w tym tygodniu maja byc jakies treningi , moze za granica cos sie pogra i sie oceni komu sie oplaca byc czlonkiem Tp a komu nie

March | 2004-03-27 23:19:28

g0ral bez obrazy ale Ty sie do h00lsow nie nadajesz a co dopiero do TP :/

Gravatar

h|g0ral | 2004-03-28 12:17:39

ej sory ale widze ze masz jakis problem ? ja np mysle ze teraz sie wyrobiłem i nie jestem wcale kiepski !! na zwykłym TDM moge miec -net ale jak gram z h00lsami zle mi nie idzie wiec ... !!!

Gravatar

h|g0ral | 2004-03-28 12:22:12

Boshe ! co wy wogóle mówicie ? march udaje speca a tesh hooja wie ... tylko zazdrości innym ze maja moze mala szanse ale jest na wejscie do TP !!

btw : jestem mastach !!

dinhkertal | 2004-03-28 13:50:26

ej kurde co wy od gorala kcecie? Dla mnie on jest teraz lepszy od toxica! ! ! :* (no offenz tox ale on mi sie wydaje na moment lepszy ;p)

LaMp | 2004-03-28 14:33:26

kertal pisze sie chcecie a nie "kcecie" a co do g0rala to raczej do TP sie nie nadaje ... wybacz

March | 2004-03-28 16:05:43

g0ral Ty nawet jak jestes w wygrywajacej druzynie to masz na - net :D rozumiem jakbys dmg mial wysoki ale przewaznie to masz najmniejszy :/

btw g0ral moze zagramy 1v1 ? ;)

Jaszyn | 2004-03-28 17:11:56

wez @#$% skoncz zjebie bo to juz śmieszne nie jest :/

viltZz | 2004-03-28 17:26:14

no, jestescie smieszni :D

Gravatar

.... | 2004-03-28 18:37:01

March 1v1 z g0ralem i w pizde masz do 0 :D

March | 2004-03-28 19:56:00

hahaha ok

LaMp | 2004-03-28 20:42:16

March zle oceniasz g0rala moze on kiedys lamil teraz ładnie gram nawet mozna powiedziec b. ładnie gra taktycznie liczy itemy itp no troszke podpierdala ale troszke :- >> March on naprwade sie wyciagnoł :- )

eng | 2004-03-28 22:58:16

ncmt

Gravatar

eddie | 2004-03-29 07:47:13

ej idzcie do roboty wszyscy to wam przejdzie ochota na takie toczenie zalosci :S:d;

March | 2004-03-29 09:13:36

Lampa ja mowie to co widze. Gralem juz z nim kilka razy :/ ale dobra skonczmy ten temat :/

Tata_RIPA | 2004-03-29 10:12:28

march ty jestes jakis dziwny.... zagraj z g0ralem to zobaczysz kto bedzie na - jechal!!! ale jedno wiem napewno nie on!!!

furi | 2004-03-29 11:11:14

Pomysl tak on nie bedzie gral z byle plebsem tylko z czolowka europy ktora juz nie takich jechala jak gowno, nikogo nie bedzie obchodzilo ze masz ping 60 a oni 30 czy 40. Maja grac jednostki wybitne a goral i tyrion do nich nie nazleza :) bez obrazy :P

March | 2004-03-29 11:54:14

dobrze powiedziane fur1 ;>

Gravatar

h|g0ral | 2004-03-29 18:52:52

Thx laMp4 , thx kertal-( zdziwienie ) march ! albo zawsze widzisz mnie w te zle dni albow nie wiem ...

btw : 2657852 - moje gg czekam na ciebie i na termin 1/1 ty vs ja :D:D

March | 2004-03-30 10:50:39

mam z toba zagrac po to abys w polowie meczu powiedzial ze masz lagi/stare cfg/inny sens/nie swoja myszke itd itp ? :P

Gravatar

h|g0ral | 2004-03-30 12:51:25

Nie gram juhs z kaffe ( nie mam lagow ) cfg mam ql !

btw : 2657852 ! cały czas czekam !! na 1/1 march chyba ze sie boisz ( zrozumiem )

Gravatar

tox1c | 2004-03-30 14:23:48

plebsy....

sYnth|Bubu | 2004-03-31 13:08:51

Jak ja wygram z Marchem tez bede w TP czy sa inne wymagania ? :o

kos | 2004-06-09 20:35:21

hehehe :D

Gravatar

PLANET | 2004-06-09 21:26:44

pffffff

Zaloguj się by dodać komentarz.

Co nowego

  1. bfr_aka_pablonzo napisał post: @Requiem: ja ostatnio pogrywam ft melodeiro :D wciągnęło mnie na no... / hellou ludziska :)
  2. Requiem napisał post: Fajnie, że ktokolwiek tutaj bywa :D Co tak na co dzień w życiu pora... / hellou ludziska :)
  3. MucieK napisał post: o to już nas troje jest ;) / hellou ludziska :)
  4. bfr_aka_pablonzo napisał post: @MucieK: ja co parę dni też zaglądam :D / hellou ludziska :)
  5. MucieK napisał post: chyba co dwa dni :P ;) / hellou ludziska :)
  6. Requiem napisał post: Tutaj masz Patcha do Q3 oraz linka do ulepszonego silnika Quake3e: ... / eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
  7. Requiem napisał post: Tak :D Ja tutaj bywam codziennie :D / hellou ludziska :)
  8. MucieK napisał post: żyje ktoś jeszcze ? ;) / hellou ludziska :)
  9. bit stworzył temat: eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
  10. bfr_aka_pablonzo napisał post: @247_QL: qra1337 :D @LongeR HoQ to jest aktywny discord, ctf, tdm ... / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
  11. LongeR napisał post: Też szukam kogoś z kim można pograć , jest jakoś aktywny discord z ql? / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
  12. k3m napisał post: Dzień dobry :D / Powspominajmy ! :>
  13. Szczawson napisał post: trzeba zatem pograć / 05.06 (sobota) trening
  14. Requiem zaktualizował post: Na wieczór podzielę się z Wami moim nowym filmem - nagrałem kulisy ... / [FINAL] Blast from the Past - rocznicowa mapa Q3/QL
  15. 247_QL napisał post: @bfr_aka_pablonzo: wszystko jasne. Jaki masz tam NICK? / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
  1. bfr_aka_pablonzo napisał post: @Requiem: ja ostatnio pogrywam ft melodeiro :D wciągnęło mnie na no... / hellou ludziska :)
  2. Requiem napisał post: Fajnie, że ktokolwiek tutaj bywa :D Co tak na co dzień w życiu pora... / hellou ludziska :)
  3. Requiem zaktualizował newsa: Quake Live Instagib Pickup 3v3 - dołącz do gry!
  4. MucieK napisał post: o to już nas troje jest ;) / hellou ludziska :)
  5. bfr_aka_pablonzo napisał post: @MucieK: ja co parę dni też zaglądam :D / hellou ludziska :)
  6. MucieK napisał post: chyba co dwa dni :P ;) / hellou ludziska :)
  7. Requiem napisał post: Tutaj masz Patcha do Q3 oraz linka do ulepszonego silnika Quake3e: ... / eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
  8. Requiem napisał post: Tak :D Ja tutaj bywam codziennie :D / hellou ludziska :)
  9. MucieK napisał post: żyje ktoś jeszcze ? ;) / hellou ludziska :)
  10. bit stworzył temat: eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
  11. bfr_aka_pablonzo napisał post: @247_QL: qra1337 :D @LongeR HoQ to jest aktywny discord, ctf, tdm ... / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
  12. LongeR napisał post: Też szukam kogoś z kim można pograć , jest jakoś aktywny discord z ql? / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
  13. k3m napisał post: Dzień dobry :D / Powspominajmy ! :>
  14. Szczawson napisał post: trzeba zatem pograć / 05.06 (sobota) trening

Pokaż więcej »

Gracze

  1. scisek - 80 pkt
  2. Requiem - 26 pkt
  3. Czarna_Bakłażana - 21 pkt
  4. bfr_aka_pablonzo - 6 pkt
  5. MucieK - 5 pkt
  6. bit - 1 pkt
Zobacz cały »
Zobacz wszystko »

Statystyki graczy ogółem:

  • Wygranych / przegranych: 163276 / 170973
  • Trafień / strzałów: 97258977 / 322570048
  • Fragów / zgonów: 5029245 / 4356508

Więcej statystyk już wkrótce...

Cytaty

Quakecon will soon start getting sponsored by hair loss solutions, erection pills, life insurance and QVC.

Źródło: http://esreality.com/post/2891023/clawz-everyone-can-give-me-a-hard-time-it-is-about/#pid2891208

Dodał: tath

Ankieta

OMPQ3 2023 - turniej 1v1 online (gracze sami się dogadują, finał 21 maja))

Głosów: 54