Nodm13 - nowa mapa Swelta
czw, 04 marzec 2004 22:13:28 | Autor: szaky | Quake 3 Arena
Jeden z promodowych mapperów - Swelt - wypuścił niedawno najnowszą produjcję oznaczoną numerem 13. Jest to konwesja mapki z q1 - dm6. Konstrukcja praktycznie bez zmian - te charakterystycznie położone teleporty na środku aren. Ci co grali w pierwszą część Quake - wiedzą zapewne co to za mapa. Pozostałym nieco przybliżę jej konstrukcję.
Można wyróżnić trzy areny. Walka skupiać się będzie zapewne przy teleportach - łączą one odpowiednio areny. Ogólnie konstrukcja mapy jest prosta - dwu piętrowe pomieszczenie, odpowiednio połączone korytarzami z innymi... Nic skomplikowanego - łatwo zapamiętać układ mapy. Gra jest szybka, głównie za sprawą teleportów, prostej budowy. Telejumpy, duublejumpy - sporo miejsc do trików, takich które ułatwiają grę.
Układ itemów niewiele sie rozni od oryginału - mamy jedno RA, MH w osobnym pomieszczeniu.
Mamy nawet secretroom - klapka w podłodze - za nią znajduje się lg, Invisiblity, oraz - wyjściowy teleport.
Wygląd na mapie - egipt. Znane zapewne wielu z was textury z Sock Egyptpack.
Wykonanie solidne, ładne - choć troche już nudne. Nic nowego. Ogólnie prezentuje się nawet ładnie - nie jest cała żółta - dodane lekkie, niebieskie światło - co sprawia, że na mapie jest niezła widoczność, nawet na niskim picmipie. Znajdzie się parę srobnych niedociągnięć od strony graficznej - przede wszystkim przesunięte textury.
Najlepiej na niej grać 1v1 - przy wyłączonym Invis - ale pomieści się i większa liczba osób - spokojnie można na niej zagrać tdm 2v2.
.:[ Download ]:.
Caleb | 2004-03-04 22:58:35
taka mapa jest chyba dostepna w mapach archiwalnych, ale dosc ciemna wersja. a propos samej mapy to jest ona wykapista (to wykonanie starsze, bo tego nie badalem jeszcze) i bardzo dobrze sie na niej gra. polecam :)
#674875
El-Mo | 2004-03-04 23:19:12
Za to lubie Swelta, że wie co dobre (a mapy z q1 są spoko) =p
A dm6 jest, w mapach archiwalnych, ale jest to konwersja tym programem co jest na ORGu 'convert q2 do q3' (czy jakoś tak) i jest to konwersja przeróbki na q2. Wiem zamieszałem, ale korytarze w tej wersji są za wąskie i wogule jest kijowa :/
#674878
iMMortal | 2004-03-05 00:00:27
a mnie sie podoba :)
#674886
Nikon | 2004-03-05 00:07:29
do bani wole orginal
#674888
seVen | 2004-03-05 02:23:15
Nie widze tej mapy w jakiejkolwiek rozgrywce, biegalem po niej kilka dni temu i stwierdzam ze jest bez sensu - sg lezace obok rl, w drugiej lokacji sg i lg - na takiej mapie 2 na 2 ? A juz 1v1 to w ogole... respy sa w takim miejscu ze sie wyjsc nie da :/ ogolnie stwierdzam ze mapy swelta albo powalaja na kolana albo sa bardzo przecietne...
#674898
Nikon | 2004-03-05 08:27:42
lol zle sg kolo rl ? grales kiedys w qw ? ta mapa jest grywalna i to bardzo ale jej konwersja smierdzi nie ma nic klimatu jasna jak cholera jest i sie zygac chce jak czlowiek po niej biega ale sie zdziwilem ze raila jeszcze nie dodali jak to zawsze lubia robic dekle w konwersjach bo bez raila nie umieja grac
#674938
El-Mo | 2004-03-05 12:10:04
No, ale Swelt to nie Hubster i konwersje średnio mu wychodzą :/
#642572
szaky | 2004-03-05 23:23:54
po pierwsze gralam. orientujcie sie wkoncu ze kobieta tez moze pisac o mapach... o q3...
w qw gralam, moze nie nie dawno, ale gralam, jak wiekszosc z nas... kazdemu moze zdarzyc sie blad... ;( slabo pamietam ten level. ta konwersja imho jest slabo grywalna... ale czy pisalam cos ze oryginal byl zly?
#642973
Zaloguj się by dodać komentarz.