Nowa mapa ShadoW'a_86
sob, 01 marzec 2003 23:07:42 | Autor: szaky | Quake 3 Arena
W Beta Corner pojawiła się właśnie nowa mapka ShadoWa 'Dotyk Śmierci'
Autor o mapie:
Ta mapka przeznaczona jest tylko i wyłącznie do gry 1v1 CPMA!!! Dlatego jeśli grasz vq3, i mapka Ci się nie podoba nie mów , że jest do niczego , bo ona była projektowana z myślą o PM. Jakiś mały dm'ik ostatecznie też można zrobić , ale spróbujcei duela ! :P
Starałem się przedewszystkim aby mapka była równa, to znaczy aby pierwszy frag nie decydował jeszcze o całym meczu. Mam nadzieje iż odpowiednio ją zbalansowałem , i przedmioty odpowiednio się równoważą. Gdydby spojrzeć od góry na mapkę to tworzy taki krzyrz , RL+MH na przeciwko RL+YA. A prostopadle do tego RA , a po drugiej stronie YA , porusza sie pomiędzy nimi za pomocą tele , dlatego zrobiłem tak ktoś nie mógł kosić jednocześnie wszystkich zbroii , dlatego jak weźmie silniejszą to już nie weźmie YA. Przy okazji RA jest bardzo odkryty , dlatego nie tak łatwo go kraść. RG trudno dostępny (trzeba zaryzykować zejście na najniższy poziom mapki by go wziąść) i tylko 1 paczka szlugów.Mnie z botami grało się całkiem spoko , mam nadzieję ,że z ludźmi będzie jeszcze lepiej :P.
I parę screenów:
Mapę można ściągnąć stąd
SAI4H | 2003-03-01 23:18:18
Chyba screeny nie dzialaja. ;/
#635584
ziel1na | 2003-03-01 23:46:00
git screeny :)
#635588
top-hitman | 2003-03-02 00:46:28
Fajna mapa. Mało skomplikowana, szybka, ma to, co powinna mieć (2YA, RA, MH i wszystkie potrzebne bronie), podzielona tak jakby na dwie większe części, chociaż jedna jest mniejsza (chyba na wzór cpm1a i cpm3 - to plus). Jest to typowe dla cpma, że jeden ma jedną częśc mapy, a drugi - drugą. Jest się gdzie schować aby zgarnąć jakiś przedmiot i odbić mapę. Dobra do pogoni i ucieczek. Nie zdziwiłbym się, gdyby zrobiła dużą karierę. Good Work Shadow!
#635596
MaxDamage | 2003-03-02 11:07:02
Nio screeny urocze :D
#635617
cOijN | 2003-03-02 13:46:28
srednio do grania :/
podobno to do cpma, ale tam jest za duzo itemow jak na 1v1
juz cpm3 pod tym wzgledem jakotako udzie, ale tuy one sa za blisko siebie. albo RA +MH, albo 2x YA a nie i to i to, bo gra jest nierowna. pozatym sa miejsc gdzie mozna kampic [na telepotrach i tyh "wspornikach" na gorze], co nie sprzyja rozgrywce. design dziwny ale mily dla oka estety :p
6/10
#635625
szaky | 2003-03-02 16:45:16
Wykonanie ładne, konstrucja też, jednak zdecydowanie za dużo zbroji jak na mape turniejowš, jeszcze MH sprawia że kto przejmie kontrolę nad mapš ten wygra.
Może wyrzuć może RA, a jedno YA przenie tam gdzie było RA.
#635636
top-hitman | 2003-03-02 21:18:01
Macie za male mozgi zeby przypilnowac 3 armory i jednego megasa. Mapa jest robiona na wzor cpm3 (jesli chodzi o przedmioty i ich ilosc) a przeciez cpm3 to teraz najlepsza mapa cpma. Musi byc sporo przedmiotow, zeby rozgrywka byla ciekawa. Od cpm1a juz sie powoli odchodzi, w strone wiekszych mapek, bo 1a jest juz za mala, za dobrze znana, za bardzo schematyczna, ze zbyt mala liczba przedmiotow i po prostu zbyt nudna. Cpma teraz stoi na o wiele wyzszym poziomie niz wtedy, gdy pojawila sie cpm1a. Teraz ta mapa juz nie wystarcza(tylko 2 YA i 2 RL). DLatego pojawily sie bardziej skomplikowane mapy takie jak cpm3, a teraz q3shw16. A te mapy robione przez tych wszystkich "wielkich" mapperow sa do dupy. Oni siedza wiecej w radiancie niz w quake'ui dlatego wydaje im sie, ze jak sa 2 YA blisko siebie to mapa jest do kitu. Na cpm1a i cpm3 YA sa w takiej samej odleglosci jak na q3shw16 (jakies 3 skoki) wiec nie pierdolcie, ze mapa jest zla, bo jest dobra.
#635652
szaky | 2003-03-02 21:46:24
a czy ja mowie ze mapa jest zla, mi sie b. podobala, jednak uklad itemow wg. jest nieco nietypowy...
#635654
cOijN | 2003-03-02 22:27:43
hitman proplejer sie odezwal- caly swiat oczywiscie teraz gra na cpm3 gdzie jest od zayebania itemow- BULLSHIT!
cpm3 to wielka pomylka z tymi 3 itemami, a rozgrywka nie jest ciekawa tylko albo nierowna albo kampiarska. strasznie dystansuje graczy ktorzy inne maja wyczucie armorow itp i tych ktorzy maja skilla. a za maly mozg zeby to zrozumiec to masz sam!!
pozatym w cpm3 itemy sa tak rozlozone ze nie wezmiesz wszystkich naraz bez obawy ze ci opponent ich nie zgranie- trza sie decydowac- albo RA albo MH a w mapce shadowa za jednym zmachem mozna zgarnac po kolei YA RA i MH w bardzo krotkim czasie- i tu jest blad.
itak jestem zdania ze albo RA+MH albo 2xYA a nie wszystko naraz! innaczej 1v1 staje sie koszmarem typu vq3, a cpma z zalozenia ma byc przeciwienstwem "taktycki" vq3 [ala liczenie itemow itd]. blehh!>:0_
#635657
top-hitman | 2003-03-03 00:28:23
Złej baletnicy i rąbek u spódnicy(spudnicy?)...
#635669
damndog | 2003-03-03 14:11:31
ta mapa jest bardzo prosta a nie bardziej skomplikowana niz cpm1. a itemow nie tyle jest za duzo co po prostu sa bezsensownie poustawiane.
#635690
top-hitman | 2003-03-03 14:51:44
Damndog powiedz mi jak powinny byc poustawiane itemy, zeby bylo to zrobione z SENSEM.
#635695
roy | 2003-03-04 17:20:02
ja pierdziele, co wy wogoole moowicie, jestem za top-hitman'em, mapa jest naprawde dobra, itemy sa wedlug mnie swietnie porozstawiane, mape mozna skontrolowac szybko- to fakt, ale tak przeciez jest i z cpm3 i z cpm1a(b), zle tez moowiecie ze cytuje "trzeba sie zdecydowac czy wziasc RA czy MH, moge wziasc 2 rzeczy naraz w ciagu 4sekund, wystarczy umiec robic rj od sciany bocznej po wyjsciu z telepotrtu gdzie jest RA:)))), shadow zrobil naprawde kawal dobrej roboty, mam nadzieje ze mapa znajdzie sie na serwach i bedzie grana, szkoda tylko ze tak pozno ja zrobil, moze by sie znalazla w mappakach cpma1.0
#635785
szaky | 2003-03-04 17:52:28
'szkoda tylko ze tak pozno ja zrobil, moze by sie znalazla w mappakach cpma1.0 '
Jak nie w CPMA 1.0 to w 1.1 (czy jaki tam będzie następny) ;)))
#635787
Zaloguj się by dodać komentarz.