Nowe CPMA 1.41 BETA!
nie, 06 maj 2007 10:37:01 | Autor: RauL | Quake 3 Arena
1go kwietnia w Prima Aprilisowym żarcie informowałem Was o pracach, jakie trwają nad nową wersją moda Challenge ProMode Arena. Od tego czasu minął dokładnie miesiąc i 5 dni, a wersja 1.41 staje się faktem. Spójrzmy bliżej co przygotował dla nas arQon ze swoją wesołą, promodową kompaniom. Zmiany w nowej wersji są w większości innowacyjne, co może znowu podzielić scenę na 2 fronty. Zwolenników oraz przeciwników nowego ProModa. Na pierwszy rzut oka zmiany mogą się wydawać co najmniej dziwne, i ciężko mi powiedzieć na chwilę obecną jaka była geneza ich wprowadzenia. A oto lista zmian:
• 25% zwiększony odrzut od RL
• Szybsze poruszanie sie w wodzie oraz inne zmiany dotyczące wody.
• Rail przeładowuje się 1,5 s (ostatnio 1,25 s)
• Jeżeli dystans do wroga jest większy, lub równy promieniowi LG, to obrażenia od raila wynoszą 75, jeżeli dystans jest mniejszy obrażenia mogą wynieść nawet 100 (im bliżej, tym większy DMG)!
• Drobny lifting statystyk
Należy zaznaczyć, że jest to jeszcze wersja beta, co oznacza, że powyższe zmiany nie muszą wejść wcale w życie. Aby przetestować samemu nowe ustawienia należy odpalić nowego CPMa i wydać polecenie /callvote gameplay dev, co spowoduje wczytanie nowego gameplayu.
Pobierz CPMa 1.41 BETA [bez map]
Dyskusja na naszym forum
Serwery na których możecie testować betę:
• 85.228.35.232:27963
• 213.239.188.28:27200; pass: ak47
kaboom | 2007-05-06 12:02:02
"kompaniom" co to za wyraz?
#737269
RauL | 2007-05-06 12:11:50
;-))
#737270
srakal1ty | 2007-05-06 12:20:54
'25% zwiększony odrzut od RL
Rail przeładowuje się 1,5 s (ostatnio 1,25 s)'
Te zmiany mnie cieszą: będzie więcej airroxów a rail będzie trochę mniej wkurzający :), natomiast:
'Jeżeli dystans do wroga jest większy, lub równy promieniowi LG, to obrażenia od raila wynoszą 75, jeżeli dystans jest mniejszy obrażenia mogą wynieść nawet 100!'
Tego w ogóle nie rozumiem :/. Rail zawsze mnie wkurzał, ale nie powinno się zmieniać obrażeń przez niego zadawanych, szczególnie w tak kaszaniasty sposób.
#737271
Radioactive | 2007-05-06 13:09:55
odjebalo arqonowi..chujnia z grzybnia:/
a jeszcze wiekszy splash? przeciez i tak juz byl ogromny i airy to lecialy co 0,5 minuty:?
#737273
m1ru | 2007-05-06 13:10:11
jesli ten zmiany sa w standarcie to ja juz nie gram ...
#737274
k3m | 2007-05-06 13:11:14
no, razi w oczy jak cholera.
#737275
Radioactive | 2007-05-06 13:41:19
ciagna juz jak kon pod gorke.Wiadomo ze q3 ma juz swoje lata ale niech pozostanie taki jaki jest.A arqon na sile widze chce zrobic zupelnie nowa gre z q3
#737276
O]]]satan | 2007-05-06 15:00:18
m1ru baranie te zmiany sa w cpm nie vq3; asfasdasf
cpm nie gram ale fakt arquon jakas kupe odwala z ta wersja ;s
#737278
nord | 2007-05-06 20:09:42
Dobrze ze to tylko cpm a nie vq3 keke :D
#737284
Yeltzyn | 2007-05-07 17:19:48
This is madness
No
THIS IS ARRRRRQOOOOOONNNNN!!!!
#737289
cin | 2007-05-07 19:21:15
co sie staoooo sie ?
dobrze jest jak jest :S a oni niech sobie to cpm zmieniają ile chcą, ale od vq3 wara akon
#737290
Zaloguj się by dodać komentarz.