Nowe mapy Swelta...
czw, 29 styczeń 2004 12:50:04 | Autor: szaky | Quake 3 Arena
Na stronie znanego, promodowego mappera pojawiły się dwie mapki, jeszcze jako wersje beta - ale myślę, że warto je zobaczyć. Poniżej opisy, screeny i linki.
The Egde - 2004 CPMA Remix - Jak sama nazwa wskazuje jest to konwersja popularnej mapki z Q2 - The Egde (q2dm1). Konstrukcji nie warto opisywać - jest to przeróbka wyżej wymienionej mapy, pare szczegółów odbiega od oryginału, ale ogólna budowa jest bez zmian.
Wąskie korytarze, sporo jest miejsc gdzie można się rozpędzić - czyli w skrócie mówiąc - mapa zostałą przystosowana do fizyki Promode. Dużo schodów, przejść... sprawia, że da się na niej wykonać wiele ciekawych trików. Gra jest płynna, szybka... Najlepiej grać 1v1 - w większą ilość graczy mogło by być troche za tłoczno, zresztą sam układ itemów może wskazać zlecany tryb gry... 2 YA, 1MH... Od jednego YA, wystraczą dwa skoki aby zdobyć MH, nie wiem czy to dobre rozwiązanie - zdobędąc te itemy jeden z graczy ma sporą przewagę - ale to tylko moje zdanie. W okolicy znajdziemy jeszcze pare shardów. Bronie ogólnie są dobrze rozłożone, jednak troche trudno jest dostać się do raila... W tym pomieszczeniu przydał by się jakiś teleport...
Jeśli chodzi o wygląd, to także mapa jest bardzo dobra. Texturowanie w stylu base, podobne troche do tych z q2. Główna arena otoczona została skałami, a na podłożu znajduje się wielki znak PM. Ogólnie mówiąc wykonanie jest ładne, bezbłędne.
.:[ Download ]:.
Nodm12 - Kolejna mapka Sweta - tym razem wczesna wersja alpha, ale warto coś o niej napisać. Przeznaczona zostanie do gry TDM, 2v2.
Sporego rozmiaru konstrukcja, itemy, przystosowane na większą liczbę graczy. Można wyróżnić kilka aren, na jednej z nich jest quad, na niewielkim obniżeniu. Na kolejnej, znajduje się otoczony mgłą bfg (na PM jest nieco inna fizyka tej broni - więc nie obniża to poziomu mapy). Na dole, w średniej wielkości pomieszczeniu możemy znaleźć raila, niewielki kawałek dalej RA, na podwyższeniu przy baseniku. Na trzeciej arenie, na zewnątrz, z tyłu, znajduje się MH - pod wodą. Zamiast skoczni, jumppadów wykorzystano windy - dość popularny 'func' na mapach PM, dzięki któremu możemy się dostać na wyższe piętro.
Warto również wspomnieć o wyglądzie levelu. Jak w poprzednim przypadku - styl base - jednak teraz przy użyciu innych textur, spokojniejszych - niebiesko-szarych kolorów z najnowszego paku EvilLaira - q2 textures. Dobre wrażenie robi też oświetlenie mapy, szare, nieco przygaszone nadaje mapce klimat. Jedno z pomieszczeń tylko oświetlone jest żółtym trimem z shaderem. Całość przedstawia jakąś bazę - otoczoną skałami... W podziemnej części mapy jest ciekawie wykonana jaskinia, na końcu której dostrzeżemy RL, na półce otoczonej lawą.
Jako, że to wersja alpha - znajdziemy trochę błędów graficznych, niedociągnięć, itd.
Każdemu graczowi PM polecam ściągnąć, poskakać na obu, może zostaną kiedyś dodane do jakiegoś mappaka CPMA...
.:[ Download ]:.
Opinie o obu mapach możecie pisać na forum Promode.org - tutaj o nodm10, natomiast w tym miejscu o nodm12 - autor napewno weźmie je pod uwagę przy tworzeniu finalnych wersji.
DziadaS-2xreg | 2004-01-29 12:54:31
Swelta- jego mapy były nudne i sa nudne. Wszystki mapy na cpma, sa do baniii , jedynie cpm1- nadaje się do gry. Czy nik już nie tworzy map w stylu q3dm6 lub ztn3tourney1...?
#670613
szaky | 2004-01-29 12:58:53
tylko dac dm6 i mozna grac calymi dniami i nocami... yhhh... tyle map jest, opisywalam juz setki leveli... a tu tylko dm6 i dm6... jak macie pisac takie commenty 'ze tylko dm6', 'nic poza dm6 niejest dobre i grywalne' - lepiej nie piszcie wcale.
Nie nudzi was granie w kolko na tym samym? a moze gracie tylko na tym - bo innych map nie znacie - a przegrywac nie chcecie... a i map nowych poznac sie nie chce...
ciagle widze tylko cpm1a, cpm3, cpm3a, i wszechobecna dm6... :/
ta twoja deemszostka jest dopiero nudna... :/
#670615
nita | 2004-01-29 13:37:10
nie dosc ze jednomapowcy to nawet na tej mapie nie potrafia do konca grac :D
#670619
MsT | 2004-01-29 13:59:42
buahahaha jaki koles :d
#670620
dAde | 2004-01-29 14:04:15
Chcesz za-yeah-bistą mapkę do 1on1? :D
Oto najlepsza mapka do 1on1 PL - ts_t4 by TymoN.
Btw. - czemu nikt się nie fatyguje, aby pisać takie newsy o polskicha mapkach?! :/ :| To jest skromnie mówiąc - dyskryminacja.
#670621
damndog | 2004-01-29 14:08:47
q2dm1!? ile juz bylo przerobek tej mapki na q3? chyba kazdy robi swoja... zrobie i ja! ha!
zet? o wielki znawco quajka! zrob plebsowi even-more-pro-q3dm6 :XXXXXXXXX
debil... ;D
#670623
imbaczek | 2004-01-30 18:00:43
Celem uzupełnienia - cpm1 zrobił Jude, przerobił Decker IIRC. So go jerk off.
#670754
Zaloguj się by dodać komentarz.