Nowy level na map-center
śro, 28 kwiecień 2004 21:11:28 | Autor: szaky | Quake 3 Arena
Blue - q3hexdm3 - by Hex
Na map-center.com - poza nowym layoutem - pojawiła się także nowa mapa, o trochę nietypowej nazwie - Blue. Zapewne wzieła się z kolorystyki mapy - całość utrzymana w chłodnych, błękitno-szarych barwach...
Sądząc po otaczającym ją skyboxie jest to wysokogórska baza... Nie ma zewnętrznych ścian, odgraniczających ją od przestrzeni - jednak nie jest też otwarta... Otoczona jest szkłem - wygląda jak ogromna szklarnia.
Bez tego skyboxu i rzadko spotykanego odgraniczenia mapy od przestrzeni - nie wyróżniała by się niczym szczególnym... Ot taka sobie zwykła baza, wykonana za pomocą textur EvilLaira, bez jakiś nowatorszkich rozwiązań czy elementów... A znajdzie się i parę błędów - np. jakieś przesunięte trimowanie przy schodach, czy jakieś błędy texturowe. Jeśli mowa o tym niebie - ładne, wysokie góry... Jasne światło, słońce nad głową - wskazuje, że wszystko rozgrywa się w dzień.
Grywalność na średnim poziomie, ale nie jest zła. Level zalecany głównie do ffa (max. 5 graczy), oraz 1v1.
Itemplacement jest zrobiony z myślą o grze duelowej - jedno RA w dolnej partii mapy, jedno MH - zawieszone pomiędzy jumppadami, YA na górze... Bronie rozmieszczone w miare dobrze, choć takie jak sg - powinny być gdzieś w rogu - przykładowo - pod schodami, gdzie nic nie leży, poza amunicja do niego. Lepiej byłoby jak autor zamiast tego sg - w to miejsce dał rakiete - broń używana zdecydowanie częściej... Spawara bardziej pasowała by do podziemi...
Mapa jak na nastawioną na duele jest nieco za duża... Rozległe areny, szerokie korytarze - sprawia to, że dominującą na mapie bronią będzie rail... Jednak tu autor pomyślał - mamy raila, ale aby walka nie przypominała meczu Instagib, z timowaniem zbroi i MH - ograniczona jest liczba amunicji do znalezienia, a sama broń znajduje się w miejscu, z którego nie problem zestrzelić biorącego ją przeciwnika.
Jeśli chodzi o konstrukcyjną stronę mapy - jak wspomniałam - level jest rozległy. Mimo, że mamy zaledwie dwie areny - są one ogromne. Z góry patrząc na nie - wyglądają na symetryczne, ułożone na przeciw siebie, oddziela je ściana. Przemieszczać możemy się podziemiami, oraz korytarzami i jumppadami po bokach. Jak już o poziomach - patrząc na nie, to mapa jest typowo pionowa - nie licząc platform - trzy poziomy - każdy dość rozległy... Jednak wertykalność mapy trochę neutralizuje jej rozmiar w poziomie...
Podsumowując - tym razem do dyspozycji mamy mapę na średnim poziomie. Nie jest zła - jednak w każdej kategorii, czy to wygląd, czy item placement, czy konstrukcja - znajdzie się pare błędów, szczegółów, które sprawiają, że jednak nie będzie to level, do którego będziemy wracać przez dłuższy czas. Jednak ściągnąć i pograć można.
.:[ Download ]:.
b.3. | 2004-04-28 21:35:21
zmiazdzony iloscia textu ;o GJ Szaq, na jedna mapee taki opis, naprawde coraz dluzsze, i dokladniejsze :))) ladnie ladnie, a mowilas ze nie mozesz nic dobrego napisac, a text standardowo, prezentuje dobry poziom :)
#682063
szaky | 2004-04-28 21:38:42
yhh... ledwo udalo mi sie cos napisac... beznadziejnie szlo... a i text za dlugi jak na srednia mape.
#682064
NightWolf | 2004-04-28 23:58:16
znowu ja, mam nadzieję że tym razem nie ukradnę niczyich podziękowań ;)
#682081
^M^ | 2004-04-30 18:12:10
Ale fpsy tnie, o dziwo u mnie nie da sie grac :o o_X....
(btw: /ironia mode: on: komentarz :|)
#682271
Vymmiatacz | 2004-04-30 20:01:14
fakt, za szybko to ona nie działa.
Na mapie fajnie zostały zrobione któreś schody - pomiędzy stopniami są przerwy, a w tych przerwach widać pustą przestrzeń poza mapą, daje to troche wrażenie, jakby można było wyleciec poza mape... ot, takie niebanalne mi sie to wydalo...
#682281
NemiX | 2004-04-30 21:19:31
taaa...te schody też mi się spodobały, ale całoś jest jakby to powiedzieć... nieciekawa :P. Po kilku minutach poprostu mi się znudziło patrzeć na tą mape...
#682287
Dzidek | 2004-05-02 15:46:00
A mnie tam sie podoba nawet nawet.I idzie na full detal [co prawda 800x600] ze 45fps...
Aha i znalazlem malenki bug,jedno okno jest niematerialne dla pociskow,ale to zupenie nic-w porownaniu z moimi nieudolnymi mapkami...:p
Pozdrowienia dla tworcy mapky & userow site'u.
#682411
Zaloguj się by dodać komentarz.