Nowy q3map2 - 2.5.13
pią, 05 marzec 2004 23:11:44 | Autor: szaky | Quake 3 Arena
Tym razem news, który zainteresuje zapewne twórców map. Ydnar - znany autor kompilatorów q3amp2 wypuścił najnowszą wersję pliku. W stostunku do poprzedniej wersji 2.5.12 zaszło sporo zmian, wprowadzone zostały pewne innowacje. Kilka z nich opisanych jest poniżej:
- Możliwa jest konwersja plików bsp z jednej gry, do innej. Bez problemu teraz możliwa jest kompilacja mapy z przykładowo JK2 do Quake3.
Aby przekompilować wystarczy do linii poleceń dopisać parametr: q3map2exe -game -convert -format .
- Support, przerabianie map z Enemy Teritory do Urban Terror za pomocą parametru -game etut
- Wprowadzono parametr -light -cpma, dzięki któremu lepiej wygląda, lepiej się kompiluje oświetlenie vertex.
- Proces kompilacjii -meta kompiluje powierzchnie, mające więcej niż 64 vertexy, nie oświetlone shaderami (non-lightmapped shaders).
- Wprowadzony support dla świateł innych niż 128x128.
- Zastąpione zostało IlluminateRawLightmap, kilkoma mniejszymi liczeniami light.
Oczywiście to nie wszystko. Pełną listę zmian przeczytasz tutaj.
.:[ Download - Linux ]:.
.:[ Download - Win32 ]:.
Brak komentarzy.
Zaloguj się by dodać komentarz.