Oficjalne pro-q3tourney7 !!
pon, 30 czerwiec 2003 21:26:20 | Autor: Rozz | Quake 3 Arena
Odwiedzając dziś planetquake natknąłem się na naprawdę zaskakującego newsa - otóż id Software, a ściślej jeden z członków ekipy id, Fred Nilsson, wydali oficjalną mapę do q3 - pro-q3tourney7! To nie żart, wszystko można przeczytać w .plan file pana Nilssona. Mapa ta była kiedyś zaplanowana do ukończenia i wydania wraz z grą, ale z "takich czy innych powodów" do tego nie doszło i leżała trzy lata w archiwach. Dopiero teraz Fred dał radę ją ukończyć i oto jest gotowa do ściągnięcia.
Jest ona nieco wzorowana na The Edge, czyli q2dm1, ale jest dużo mniejsza i jak nazwa wskazuje przeznaczona do gry turniejowej. Wydaje się że przypomina nieco mapy cpm. Fred przy rozmieszczaniu przedmiotów korzystał z pomocy "dużej ilości czołowych graczy", więc mimo jego słabej znajomości Radianta (o czym się zaraz przekonacie oglądając mapę) możemy liczyć na jej grywalność. Ściągamy już od nas klikając poniżej:
Od razu nasuwa się pytanie jak na ową mapę zareaguje scena. Przyjmie się czy nie? Wydaje się w każdym razie sensowne zaapelować do adminów żeby dodali prot7 do swoich serwerów. A i gracze powinni się w nią wyposażyć, w końcu to podarunek od samego id. Zobaczymy co się stanie za jakiś czas, ściągajcie i testujcie. Kto zrobi pierwszy film z trikami na niej? :)
Jednocześnie z prot7 Fred wypuścił mapę do Team Areny o nazwie kodowej mpteam9, będącą przeróbką q3tourney6_ctf - download tutaj.
vTm | 2003-06-30 21:38:09
jeeee super mapka:)
#645900
[pogo] | 2003-06-30 21:56:52
dla mnie to jakis syf :P
#645901
level-B4 | 2003-06-30 22:27:19
całkiem spoko mapka :) ciekawe co jeszcze ID ma w swoich archiwach :D
#645903
den | 2003-06-30 22:47:52
no mi tam mapka sie podoba
#645910
bfr_aka_pablonzo | 2003-06-30 22:50:13
bardzo fajna mapka :]
wrzucilem ja juz na serv jak ktos chce pobiegac duelka to zapraszam : 153.19.7.200:27960 =]
#645911
DL*AlieN* | 2003-06-30 23:03:41
może być :P
#645914
zablotzky | 2003-06-30 23:21:18
mapka git tylko trudny sotem do mh od ya :/ trzeba dokola chodz z drugiej strony tez nie jest wcale latwo :) ide zaraz zpac :P jutro sie z kims umowie na duelka :]
#645917
Zenith | 2003-06-30 23:28:42
ha! ale fajnie :DD
kurde jakas rozrywka :P
ciekawie bedzie =]
#645919
dAde | 2003-06-30 23:49:45
pro-q3tourney7 - cool mapka, ale nie mogę opanować dokładnie skoku po MH od strony GL :(
mpteam9 - w sumie to tylko przeróbka, jakoś szczególnie mi się nie podoba, poza tym nie gram ctf więc...
#645930
chrzomszcz | 2003-07-01 00:30:26
przypomina to q2dm1 tylko po spozyciu duzej ilosci nielegalnych srodkow i jedyna zaleta tej mapy jest to ze jest oficjalna z id - moze dlatego bedzie grana bo fenomen grania na nowych mapach zdarzyl sie tylko dwa razy- bylo to ztn i osp 1.0 - widzialem wiele lepszych graficznie rozpi***jacych i grywalnych ktore nigdy nie beda grane bo nie wiem co by graczy sklonilo zeby grali na czyms nowym.
Mapka jest srednia, trzy ya i megas, pare przejsc ktore trzeba idealnie srodkiem przejsc bo sie lbem zachaczy i bardzo latwa do przejecia - zdarzaja sie czesto respawny sfragowanych ludzikow w zasiegu wzroku. A przewidywanie gdzie jest przeciwnik to cos ala q3tourney3 - mniej wiecej czy wyjdzie lewymi czy prawymi drzwiami. no ale fajnie jakby ludzie zaczeli grac COS nowego
#645935
szaky | 2003-07-01 00:44:22
ladne i dobra jesli chodzi o konstrukcje mapka. wyglad nie jest powalajacy, ale ogolnie to wyglada dobrze. choc i tak pewnie nie przyjmie sie u jednomapowcow...
dAde: skok po MH, latwe, a dobrze ze mapka ma miejsca do trikow :)
tylko korytarz przy railu mogl by byc wyzszy, zaczepia sie o sufit.
#645936
^M^ | 2003-07-01 08:31:35
Porzadna konstrukcja, dobre wykonanie, acz nie robi wiekszego wrazenia... Jest miejsce na kilka dosc widowyskowych skokow, pozatym w soomie zadna rewleacja pod wzgledem trickoff...
#645834
move | 2003-07-01 09:55:58
na serwach 666 mozna juz na niej grac...
#645946
am3is | 2003-07-01 10:04:11
Może być , na lan jak znalazł.Textury w takim klimacie jak lubię.
#645947
MateoMartinezz | 2003-07-01 10:36:34
wow - cos nowego od ID, mapki juz zassane, leżą sobie spokojnie na Pulpicie. Jak się odrobię z przeliczeniami Eurowiniet to zaraz je odpalę - mówicie że serwery 666? Pojawie sie tam dzisiaj :D
#645952
SAI4H | 2003-07-01 11:36:46
Ludzaco podobna do cpm5, podoba mi sie. :]
#645956
MateoMartinezz | 2003-07-01 11:47:29
Mnie prot7 przypomina mix cpm5, cpm10, the edge, i jeszcze kilku innych. nie mogłem sie niestety powstrzymać i zagrałem na niej, niestety tylko z botem ale i to daje jakis obraz. Po pierwsze bardzo podoba mi sie kontrukcja mapy z kilkoma pomieszczeniami połączonymi wąskimi korytarzami. Trochę męczy rozkład aż 3 YA, może przydałoby sie zamiast jednego ya, jakies ra, to jednak z drugiej strony bardzo by tą mapkę wzmocniło i oglądalibyśmy meczy z wynikami nie przkekraczającymi 5 fragów. jest sporo wystających krawędzi, więc maniacy tricków mają tu pole do popisu, tym bardziej że nawet jako newbie trickowy, zauważam jednak w tej produkcji spory potencjał.
na pewno jest to bardzo grywalna mapka, o przemyślanym, charakterystycznym dla ID rozkładzie itemów (dwa itemy w zamkniętych pomieszczeniach i dwa lub trzy na otwartych obszarach). Ciekaw jestem bardzo jak będą wyglądały demka na tych mapkach, poza tym uważam, że mapka jest podrasowana pod cpma. To widać na pierwszy rzut oka.
#645957
cry | 2003-07-01 12:16:32
Dla mnie spox mapka !! Na niej tez bede lamił wzorowo :P
#645961
drizt | 2003-07-01 18:29:10
Mi się mapka niepodoba i to BARDZO, a co do q2 to mało co przypomina q2dm1. Ogólnie mapkę uważam za nieudaną. Koniec!!!!!!!
#646033
slawek | 2003-07-02 08:58:34
Krótko mówiąc - wszystko tylko nie - pro.
Gorsze - pro niż pro-t2.
#646095
droOps | 2003-07-02 09:55:52
zajebista mapka fajnie sie na niej gra tylko bez kitu ten mh to jakos dziwnie go umiescili mam 80 fps max i za h... tam nie moge doskoczyc :/ rj leczy lub pc :D
#646102
Zaloguj się by dodać komentarz.