Opis nowej wersji Cpma 1.44!
pią, 21 grudzień 2007 19:49:01 | Autor: AL|EN | Quake 3 Arena
Dzisiaj pojawiła się nowa wersja Challenge ProMode Arena 1.44!
Oprócz kolejnej porcji naprawionych bugów i dodanych
bajerów, tym razem mamy równiez kilka całkowitych
nowości: nowe ikony simpleitems oraz nowy dym!
Ogólne zmiany:
- nowe ikony autorstwa vamp1re
- nowy "dym" dla rakiet, granatów, promienia RailGun'a
- możliwość włączania/wyłączania elementów HUD'a
hud_hide hud_show hud_show np:
/hud_hide NetGraph - ukryje Lagometer
CPM Gameplay:
- szybkość pocisków PlasmaGun'a wraca do tej z 1.11 (2000ups)!
- usunięta została "przeszkadzajka" przy wyrzucaniu postaci z teleportów - wszystkie podwójne skoki z tele można teraz zrobić łatwiej ale inaczej.
- system respawnów 1v1 został zmieniony na: losowy + 50% respawnów jest najdalej od zabijającego
CQ3 Gameplay:
Info: stare dobre vq3 z drobnymi poprawkami bez "szoku kulturowego"
Dodane: rampjumps, system respawnów CPM, obrażenia lawy/kwasu CPM, wysokość itemów, szybkość gracza w wodzie, właściwości LG oraz BFG.
DEV RailGun:
obrażenia skalowane ze 100 przy bliskiej odległości, zmniejszane stopniowo do 75 przy 768 unitach (zasięg LG) i poza tą odległością.
Limit amunicji: MG/LG 150, SG/GL/RL/RG/BFG 25, PG 200.
Mniejsze ammoboxes: MG 25, SG 5, LG 50.
Brak efektu czekania przy strzelaniu z MG/PG/LG.
VQ3 Gameplay: Bez zmian !
A oto jak pięknie wyglądają nowe ikonki!
**
**
oraz moja ulubiona: MegaHealth
[M]aniek | 2007-12-21 22:01:36
Ikonki spoko.
#738677
THRAWN | 2007-12-21 22:08:00
torszku smiechu chichu z tym nowym cpma
#738678
Zaloguj się by dodać komentarz.