OT: Tenebrae 2
pią, 06 czerwiec 2003 16:24:11 | Autor: LaGranda | Quake 3 Arena
Pamietacie moze Tenebrae? To byla taka fajna modyfikacja silnika Q1. Już tamta wersja urywała głowe, co dopiero oczekiwać po wersji Tenebrae 2? Ano bedzie to zupełnie osobno działająca aplikacja, na mapach q1 juz nie pogracie. Willi Hammes przygotował dla wersji 1.03 dwie specjalne mapy: TestMap R1.5 oraz TestMap R1.0 (screeny, info oraz download tutaj). Ale to co ma sobą prezentować odsłona numer dwa, jednym slowem szok :). Poniżej zamieszczam shoty, tutaj znajdziecie więcej!
Willi pracuje/ował m.in. nad takimi projektami jak: Spy Hunter 2, Crimson Skies, Blood Rayne, Mortal Kombat - Deadly Alliance, Combat Flight Simulator 3 czy Sphinx (głównie gry konsolowe, zajmuje sie grafiką, projektami oraz reklamą tv).
terror | 2003-06-06 17:08:17
bez komentarza
#643853
enjoy | 2003-06-06 19:22:19
co to bedzie single????
bo jak multi to kazdy da picmip 5 (albo i 10 :P ) i na co mi taka wypas grafika??
#643464
bfr_aka_pablonzo | 2003-06-06 20:58:23
ale wyglada wypasnie =]]
#643407
Hakan | 2003-06-06 21:56:16
Moze powiem tak: Tenebrae 1, Celeron 850, GF2-400, 320MB RAM = 6-10 fps. Dziekuje postoje :/
#643341
LaGranda | 2003-06-06 22:14:39
no i macie d3 za free, po co przeplacac i czekac na oficjalna premiere :P
#643343
MaxDamage | 2003-06-07 11:35:23
To jest ciemniejsze od doom3 :] , Xp1700@3000 fsb 200x12 , 1gb ddr 333 , radek 9700 pro herca - kolo 40fps 0_o :/ Z deka cienko jak na taka machine... Przeciez doom3 alpha ma na tym sprzecie kolo 70-80 w medium... strach sie bac :]
#643873
NeaQuan | 2003-06-07 19:18:33
Nic dziwnego, ten kto przegląda forum tenebrae wie, że engine jest pisany głównie pod karty nvidii, kwestia optymalizacji. Nie wiem jak będzie wyglądać to w tenebrae 2 jeśli chodzi o radeony, ale wiem że kolo co to pisze pracuje nad pełnym wykożystaniem Cg - języka "C for graphics" wydanego przez nikogo innego jak nvidie, dający większą wydajność na kartach tej firmy.
A tak swoją drogą to chciałbym zauważyć że tenebrae nie ma dokładnie takich samych cech jak engine doom'a 3 - w tenebrae1 np. nie ma animacji szkieletowej. Za to jest pare efektów których nie ma w doom'ie (a przynajmniej w alphie)...
#643895
damndog | 2003-06-07 22:52:09
a czego sie spodziewacie po silniku q1? ze bedzie wygladac jak doom3 a smigac jak doom2? ;-) tenebrea wykorzystuje quake C i to go ogranicza. efekt lustra calkiem ladny nawet :D "realtime casting shadows" tyz :> a te mapki to jak doom3 tylko bug na bugu :/ wiatraki sie zatrzymuja, granaty nie wybuchaja :0
btw (taka moda teraz...) zobaczcie tez projekt "quake remodeled" tutaj. nowe modele broni/przedmiotow.
#643902
NeaQuan | 2003-06-07 23:24:34
To jest modyfikowany GlQuake, ale mocno modyfikowany. Mapki 'ala doom' są robione w formacie lekko przerobionego bsp z q3 (nie obsługuje map z q3), mapki z q1 wymagają dodatkowych ustawień, stąd niekompatybilność tenebrae z różnymi customami, modami etc.
W tenebrae 2 będzie więcej tenebrae niż quake'a :).
#643905
Zaloguj się by dodać komentarz.