PLCA QL - faza pucharowa
Dzisiejszego wieczoru PLCA serwuje nam kolejne danie z cyklu latające roboty. O godzinie 22:30 na kanale plcaTV zaprezentują się nam dwa klany, które niestety nie mogą zaliczyć do udanych swoich występów półfinałowych. krS po zaciętym boju uległo
acme, a
s2k nie sprostało z kolei
verde. Czy podrażniona ambicja obu klanów spowoduje, że będziemy mieć dzisiaj piękne widowisko? Myślę, że tak, szczególnie, że jest o co walczyć. W końcu do zdobycia jest 3 miejsce w historycznej, pierwszej edycji PLCA na platformie QL! **
**
s2k 0:3 krS
vs
Przewidywane składy*s2k: eeeee, b4rt, gemi, ramm
Data:** 23.03.2011
Godzina: 22:30
Stream: plcaTV
**
**
Więcej informacji odnośnie samych rozgrywek jak i ligi znajdziecie na stronie www.plca.pl. Niżej kilka przydatnych linków.
Linki: Drabinka pucharowa, VODy z poprzednich meczów
IRC: #plca.pl
_Vh | 2011-03-14 10:06:24
witamy CA!
w składach kilka znanych nicków również na scenie 1v1 i tdm, git majonez!
#760890
svich | 2011-03-14 15:12:14
No no witamy witamy :D miło widzieć wśród nas ^^ btw. ładny newsik :FFFF
#760891
m1siu | 2011-03-15 13:53:41
krs -> acme -> verde -> s2k takie będą wyniki
#760893
Mandi | 2011-03-15 14:19:35
chyba miales na mysli
verde->acme->krs->s2k :D
btw konfiguracja jaka podales jest nierealna :D
#760894
gemi | 2011-03-15 14:48:06
A tam m1siu zawsze ma racie... ;>
#760896
Snajper88 | 2011-03-15 23:22:18
Jako, że prócz Gemiego, ja też robię streamy, parę vodów z meczy jest na moich kontach: YouTube lub Own3d
A czasem, jak się zdarzy robić 2 streamy na raz, to Gemi transmituje na tym plca a ja na:
Stream Snajper88
#760906
gemi | 2011-03-17 11:52:52
Jako, że mecz s2k vd nie odbędzie się dzisiaj na 99% planuje zrobić stream z 2 kont :) Na jednym będzie komentarz i tradycyjny pov, a na drugim pow pokazujący akcję z góry :). Taki mały eksperyment zrobimy. Może też uda się kogoś ściągnąć na drugi stream do luźnego komentowania poczynań krs i acme :D
#760931
alien. | 2011-03-18 09:28:35
moje verde musi wygrać all :)
chłopaki do dzieła :)
#760952
_Vh | 2011-03-18 10:27:02
uomatko, ale tam sie dzieje, skoczylem po cos do picia jak bylo 0:0, a tu 3:3 :o
#760953
gemi | 2011-03-18 10:39:26
Mecze finałowe będą już BO5 :), będzie co oglądać!
Ps. Wczorajsze zmagania na dwóch naszych kanałach oglądało niemal 300 osób! Oczywiście niektórzy siedzieli pewnie tu i tu, ale wynik koło 200 widzów jak na taką scenę robi wrażenie :D
#760954
samolot | 2011-03-18 11:23:25
im więcej ogladam CA tym bardziej widze jaki to bezsensowny tryb. jedyne co trzeba miec w tym trybie to aim, głowa wcale nie jest potrzebna.
#760955
Marc1n | 2011-03-18 12:14:19
Im łatwiejszy tryb tym popularniejszy - łatwiej by było tylko jakby to było CA instagib, ale wtedy to już by w ogóle nie był quake, tylko counter strike.
#760956
gemi | 2011-03-18 12:36:26
Zapraszamy do nas osoby z mocnym aimem niech pokażą na co ich stać! :D
Już nie jeden cwaniak próbował z marszu zawojować CA i różnie się to kończyło.
Potrzebne jest coś więcej niż aim. Potrzebny jest szybki mózg potrafiący w ułamku sekundy przeanalizować sytuację w jakiej się znajdujesz, bo od tego zależy czy Twój team wygra. Dobry aim + pchanie się na pałę lub wręcz przeciwnie kampienie bez ryzykowania starć 1v1 nic w grze drużynowej nie daje.
Zresztą co ja się będę rozpisywał :D. Wiadomo najlepiej się komentuje tym co z CA nie mają nic wspólnego.
PS. Oczywiście nie twierdzę, że CA jest bardziej "ambitne" niż TDM czy CTF. Po prostu to zupełnie inne tryby. W CA nie zwojuje za wiele gracz który myśli, ale ma słaby aim/ogranie itp. Z kolei na TDM nie zabłyśnie gracz który nie myśli, ale ma aim. W wieeeeelkim skrócie!
Rozumiem jednak, że żal dupę ściska iż na scenie TDM/CTF itp. nie ma takiej organizacji i tak na dobrą sprawę gówno się dzieje.
Szkoda wielka i mnie serce przez to boli bo sam uwielbiam grać CTF'a i TDM'a.. a nie ma z kim na co dzień. :((
Weźcie się chłopaki do roboty!
#760957
Morpheus | 2011-03-18 14:03:25
nic sie nie dzieje na tdm? gdzie jest nations cup w CA? :D gdzie jest esports heaven w CA? czy na dreamhacku bedzie CA? :P albo eurocup na cb? :D Prawda jest taka, ze CA jak narazie jest niczym przy tdm, jedynie public games wygrywaja bo duzo osob napierdala na w miare przyzwoitym poziomie, a public tdm to porazka. No i wedlug mnie to nie prawda, ze gracze CA maja lepsze aimy od tdmowcow. :d
#760959
ta1kun | 2011-03-18 14:20:08
kazdy gra w to co lubi, po co sie spierac, ktory tryb jest lepszy?
#760960
kreska_ | 2011-03-18 14:46:30
szybki muzk ftw!
#760961
gemi | 2011-03-18 15:15:06
Mówiłem o POLSKIEJ scenie kolego...
Nie interesuje mnie zagraniczna, bo mam tam 3 razy gorszy ping i jeśli gram to z przymusu. Kiedyś scena TDM w Polsce tętniła życiem, a teraz? Co lepsi porozchodzili się po zagranicznych klanach, a polskie klany można policzyć na palcach jednej ręki.
W CTFie jest jeszcze gorzej... o zajebistym trybie jakim jest FreezTag nawet nie wspominam ;/.
Skąd taka sytuacja? Ano stąd, że nikomu się nie chce nic organizować. Jak już coś jest zrobione, to tak jak ostatnio np. ESL QL TDM 4v4 PL. Wzięło w tym udział 8 klanów z czego 5 coś grało, 2 w ogóle chyba żadnego meczu nie zagrały, a jeden zapisał się chyba przez pomyłkę :P
Ps. O aimie sam zacząłeś pisać. Ja nie twierdziłem że gracze CA mają lepszy aim. Chociaż w większości przypadków tak jest :P
#760962
Morpheus | 2011-03-18 15:40:19
No co poradzic, ze nikomu sie nie chce :d. Kazda scena krajowa jest mierna, przynajmniej tak mi sie wydaje. Najfajniejsze sa ligi zroznicowane narodowosciowo. Na tdmie czy ctf w Polsce nikomu nie chce sie ogarniac turniejow, bo zreszta po co. Jest mnostwo gotowych wiec po co sie wysilac :d. Ja tam lubie oba tryby, zreszta nawet zrobilem team na CB zlozony z graczy tdm i zobaczymy jak tam damy sobie rade. Wiec ogolnie nie mow, ze nam zal dupe sciska, ze gracze CA maja plca bo ja ta lige np traktuje jak podworkowa, jak klan z niej wygra CB to juz bedzie cos :). A samoth to gej wiec go nie sluchaj :ASD
#760963
samolot | 2011-03-18 15:41:37
CA jest dla bezmózgów
#760964
_Vh | 2011-03-18 15:58:03
Samolot, ogarnij sie trolu :d. Zrzucaj brzuch i pisz mi arta zamiast psuc innym humor :
#760965
samolot | 2011-03-18 16:09:06
mam kontakt do jednego klanu! wieczorem zaczne ogarniac temat.
#760967
mag_ | 2011-03-18 17:40:38
FT i CTF najbardziej drużynowe tryby, potem TDM i na samym końcu prawie na równi z FFA jest CA :P mimo ze lubie to niektóre "grywalne" mapy sa dla mnie nie grywalne w ch... Nie kumam jaka frajda jest jak 5 typa skampi jedno miejsce i napieprza na oslep jak sie robi tlok.
CA najlepiej sie gra na mapach TDM :)
#760970
amOn| | 2011-03-18 17:49:49
potwierdza sie stara prawda ze org leje od zawsze na ca :) amen.
#760973
mag_ | 2011-03-18 18:08:18
Z orgiem mam niewiele wspólne poza tym, że go czasem czytam.
A z tego co wiem, bądź mi się tak po prostu mocno zdaje/wydaje, to org tworzą Ci co chcą :)
#760975
samolot | 2011-03-18 19:14:17
jakby był ktoś kto by pisał dużo o CA na pewno nie mielisbysmy nic przeciwko
#760979
mag_ | 2011-03-18 19:26:31
dowiedziałbym się czegoś nowego, np. że ktoś w to gra ;P
#760980
gemi | 2011-03-18 19:32:28
No to widzicie jakie szczęście Was spotkało :>
Zapraszam do lektury kolejnych moich newsów. Nie ukrywam, że większość to będą sprawy związane z PLCA, ale postaram się zerkać na CB i ESL.. chyba, że mnie ktoś wyprzedzi.
#760982
mag_ | 2011-03-18 19:37:45
pisz o wszystkim co się dzieje
#760983
_Vh | 2011-03-18 20:33:25
amOn: org nie leje na CA, tylko nie ma nikogo, kto by się na tym znał na tyle, zeby pisać. Teraz jest Gemi i będziemy się starać utrzymywać współpracę.
#760987
Mandi | 2011-03-18 22:06:49
sam fakt ze do PLCA zapisaly sie 24 teamy miazdzy w porownaniu z tdm gdzie jest ich 6 ? i ctf gdzie jest ich 1 ? gora 2 :D
#760991
samolot | 2011-03-18 22:14:51
no i co z tego? :D
#760992
Marc1n | 2011-03-18 23:20:39
Tak jak napisałem - im łatwiejszy tryb tym popularniejszy.
Nie zamierzam nikomu sugerować w co ma grać - po prostu ubolewam, że ludzie lgną do tak spłyconego quake'a.
#760994
amOn| | 2011-03-18 23:53:53
Vh nie mów mi, że tak nie jest bo nie od wczoraj czytam wszystkie newsy na tym portalu :) Prawda jest taka, ze pod kazdym newsem, ktory opisuje CA, jest 90% komentarzy, że ten tryb jest dla osób niepotrafiacych grać w 'prawidziwego' quaka :ASsad taka jest prawda, nawet jezeli Gemi bedzie pisal w miare czesto newsy odnosnie sceny CA i tak nikt spoza clan areny nie bedzie czytal jego wypocin.. troche to smieszne, ale taka jest prawda :]
#760996
Morpheus | 2011-03-19 00:40:21
nie prawda, ja lubie czytac o CA i sam bardzo chetnie gram ten tryb gry. A przynajmniej publiki, bo prawda jest taka ze ani tdm ani ctf nie ma porownania do CA publikow. To wlasnie mi sie podoba w tym trybie, ze wbijasz na server i grasz z bardzo dobrymi graczami. Bo jak ostatnio wbilem na publiczny serwer tdm to najebalem okolo 90 fragow i 1 deathsa, to cos jest jednak nie tak. Wole nie myslec co by sie stalo z tymi graczami gdyby wbil verb czy zik na server. Jedyna lipa jest taka, ze nawet tak wazny final jak Acme vs Krs nie dostarcza tyle emocji co zalozmy Polska vs Szwecja czy Kick vs LLL na ctf. Streamy na CA sa beznadziejne bo nie ma zadnych emocji, mapka trwa jakies 5 minut. Ciekawie by bylo chyba dopiero jakby grali best of 20...
#760997
_Vh | 2011-03-19 01:52:14
org = wortal =/= użytkownicy
Jakos pod tym newsem nie widze tysiaca wrogich komentarzy. A o ile dobrze pamiętam flamewarsy, to zwykle dwie lub trzy osoby na codzien grające 1v1/tdm się odezwały mało elegancko, a później się pojawiało sporo obrońców CA, zwykle nei mających kontaktu wcześniej z ORGiem. Sytuacja absolutnie klasyczna i tyczy dokładnie każdej platformy lub 'konkurencyjnych' gier. To jest kwestia mentalności graczy, a nie ludzi odpowiedzialnych za serwis (nie liczac moderowania dyskusji).
Newsy będą czytane, bo o ile np. transfery nie interesują nikogo spoza ściśle rozumianej sceny, to finały lig, w których grają gracze znani również z innych trybów (np. sch) przyciągają uwagę zawsze. A przy okazji dają szansę na lepszą integrację sceny.
Mowiący bzdury samolot się ogarnął, nie widzę innych trolujących użytkowników.
Mam podobne odczucia jak Morpheus, fajnie jest zagrać, zawsze są jacyć ludzie ze skillem, ale tempo rozgrywki uniemożliwia przypadkowemu przechodniowi przyjemną obserwację. Dobrym eksperymentem było pokazywnie kilkunastu pierwszych sekund rundy z góry, a później povy.
#760998
PLquakelive | 2011-03-19 02:40:00
tak, też jestem za pokazywaniem CA z góry, wtedy się to fajnie ogląda i można nadążyć :)
#760999
gemi | 2011-03-19 02:43:09
Planuje to od jakiegoś czasu ale nie jest to proste. trzeba dopracować cfg (np, żeby były dobrze widoczne napisy nad głowami), a to wymaga czasu którego ja nie mam ;/ Zobaczymy, może na finał uda się coś ekstra przygotować.
#761000
3st | 2011-03-21 21:41:37
Wchodzę po raz kolejny w czasie trwania meczu na Stream i za każdym razem nie działa. Jak wy chcecie szerzyć reklamę CA skoro robicie ludzi w balona?
#761071
3st | 2011-03-21 21:42:10
Mówiąc "za każdym razem" mam na myśli kolejny mecz...
#761072
gemi | 2011-03-21 22:19:18
3st nie wiem o której wchodzisz :)
Stream oczywiście działał. Po prostu jest włączany tuż przed meczem.
#761073
m4zI | 2011-03-21 23:21:13
chyba to zle napisales bo skoro napisal komentarz o 21 41 to wiadome ze chodzilo o czas pomiedzy 21:30, a 21:41 gdy stream'a nie bylo jeszcze, a informacja w newsie byla, ze mecz sie zaczyna 21:30. Takze czy sie gra juz czy sie nie gra jeszcze, stream powinien byc online juz od 21:30 bo tak to ch** wie co sie dzieje. nie chce mi sie przestawiac juz wyrazow;p
#761074
gemi | 2011-03-21 23:40:33
Planowana godzina była ustalona na 21:30, ale co w tym dziwnego, że mecz się przesunął? Nie raz się przesuwają. Więcej info zawsze znajdziecie choćby na ircu.
#761075
m4zI | 2011-03-21 23:44:18
nic z tego(e:tz dziwnego ;asd). skoro jest news to po to zeby ktos nie wchodzil na irca, czy tam ql'a czy tam gowno wie gdzie bo wszedlem na tego ql'a, zapytalem sie Ciebie na czacie co z meczem i mi nic nie odpisales, wiec skoncz farmazonic
#761076
Mandi | 2011-03-22 00:02:49
m4zi daj na luz bo praktycznie nigdy mecze nie zaczynaja sie o czasie czy to CA , TDM , CTF czy Duel. Wystarczylo spytac kogo na ircu to napewno ktos by dal ci aktualne info co sie dzieje itp
#761077
gemi | 2011-03-22 00:04:29
Grubo ponad 100 osób oglądało wnioskuje więc, że wystarczyła odrobina dobrych chęci.
Co do odpisywania, to wybacz, ale dużo osób do mnie zagadywało. Jednak w tym czasie byłem zajęty trochę innymi rzeczami niż odpisywanie na ql. Nie mówiąc już o pilnowaniu streama. Jest jasno napisane na stronie plca (w dziale media), kto się tym zajmuje. Pytałeś nie właściwą osobę, a na pewno nie w tym momencie.
Ps. Jak ktoś ma jakiś genialny pomysł jak zgrać sterowanie povem z komentarzem (jeśli streamuje inna osoba niż komentuje), to będziemy bardzo wdzięczni :D
#761078
m4zI | 2011-03-22 00:25:40
raczej wlasciwa, ja sie tylko Ciebie zapytalem co z meczem, jak wiadomo jestes w s2k, no i organizatorem.. ale skoro mi odpisac nie mozesz 'bo gadasz z wieloma ludzmi' to ok.
#761079
Snajper88 | 2011-03-22 00:46:04
m4zI i 3st:
Punktualne włączenie stremu niezbyt mi się podoba, bo musiałbym to później ciąć (nie chce mi się) a i drużyn wtedy nie było na serwerze. W regulaminie plca jest napisane, że od planowanej godziny drużyny mają 15 min. na spóźnienie\szykowanie się.
Wszelkie uwagi i inne pytania dotyczące streamu przed lub w trakcie jego trwania piszcie na ircu plca, gdzie mam wgląd. Nie na ql bo mogę przegapić a tabelka znajomych nie mieści mi się na monitorze i nie mogę tego przesunąć a co za tym idzie, odpisać.
#761080
3st | 2011-03-22 06:33:39
Wy chyba jesteście nienormalni. Nauczyliście się, że spóźnianie to już standard. Ok, może i gracze mają wg regulaminu 15min na spóźnienie, ale jeśli ja jako zainteresowany tym trybem chcę obejrzeć mecz czołowych drużyn, to chciałbym aby wykazali się profesjonalizmem i byli o czasie, a stream powinien być dużo wcześniej np. o 21:00. Można przecież włączyć muzyczkę i zrobić napis "niebawem rozpocznie się mecz...". Nie wiem dlaczego stream musi być włączony w momencie startu meczu. Jest to dla mnie co najmniej dziwne.
Musicie postawić się w miejscu osoby, która nie ma styczności z tym trybem. Jest napisane, że mecz odbędzie się o 21:30. Wchodzę, a streama nie ma. Nie ma żadnej informacji itp. Myślę sobie "pewnie przełożyli mecz" i sobie idę robić coś innego czekając na kolejnego newsa (piszę to od strony osoby nie grającej w CA). Pamiętajcie, że stream jest nie tylko dla osób wtajemniczonych, ale też dla osób, którzy chcą poznać pewien tryb gry i może nawet spróbować, więc taki nieprofesjonalizm tylko odpycha od siebie nowe osoby.
Możecie pisać "nie masz racji, bo...", ale mówię Wam to obiektywnie żebyście popatrzyli na to szerszym łukiem, ponieważ nie piszę tego tylko po to żeby komuś sprawić przykrość (łac. opierdolić). Osobiście lubię CA i kiedy widzę jak ludzie olewają sobie kibiców, a niby przecież robią to dla nich, to mi się po prostu odechciewa w to grać, a nawet mogę komuś przytaknąć, że rzeczywiście grają w ten tryb dzieciaki.
#761081
mag_ | 2011-03-22 07:09:32
3st ma racje, chciałem oglądnąć poprzedni półfinał i jakies 20 moze nawet 30 minut po planowanym starcie meczu włączam stream'a i nie działał.
Pomimo tego, że na orgu mrugało "live stream now" czy jakoś tak.
#761082
gemi | 2011-03-22 08:48:21
Oj na pewno nie było żadnego now! :P
Profesjonalizmu oczekujcie od profesjonalnych lig. Tutaj się robi coś od graczy dla graczy w miarę naszych możliwości i czasu.
Na przyszłość na pewno postaramy się odpalać stream wcześniej. Ze snajperem sobie to już uzgodnimy. Dziękujemy za cenne uwagi.
Ps. Dla tych, którzy stracili oba mecze dostępne są VODy. Spokojnie nadrobicie zaległości :>
I jeszcze jedno. Jak ktoś zaczyna do mnie pisać "chyba jesteście nienormalni", to powinienem po prostu takiego delikwenta zignorować...
#761083
Mandi | 2011-03-22 12:08:28
W sumie rozumiem "zlosc" chlopakow z n3 ale to nasz pierwszy sezon na ql i nie wszystko uklada sie tak jakby ktos tego chcial. Wczoraj mielismy problem z doborem serwera bo pl strasznie lagowalo , mielismy grac na de w koncu gralismy pl i dlatego takie stosunkowo "duze" opoznienie w transmisji. 3st masz mnie w znajomych wiec nastepnym razem poprostu napisz a ja Ci odpisze ;D sam komentuje czasami mecze plca i wiem ze ktos czasem czegos nie wie badz nie jest obeznany z CA ale bledy zdarzaja sie kazdemu a my dzieki wam wiemy co poprawic na przyszlosc bo uwagi ludzi nie znajocych danego trybu gry sa chyba najcenniejsze ;)
btw. pare osob ogladalo z poza Polski bo dostalem gratulacje :D
#761084
mag_ | 2011-03-22 15:22:05
Dobrze że dałeś cudzysłów ;]
A może zrobić turniej w którym każdy klan musi rywalizować w CA, CTF i TDM jednocześnie? :?
#761085
gemi | 2011-03-22 15:40:00
Zabawa mogła by być fajna pod warunkiem, że nie potworzyły by się klany specjalnie pod tak turniej skupiające graczy dobrych w każdym trybie. Już widzę klan "jesteśmy fajni" w składzie sch, prox, lotnik, morhpeus :D
#761086
Marc1n | 2011-03-22 16:08:56
Moglibyście pisać tutaj w komentarzach (jeśli nie w niusie), że składy są, ale szukacie serwera, wiec jest małe opóźnienie, żeby ludzie wiedzieli co jest grane.
#761088
gemi | 2011-03-22 16:17:52
Następnym razem napiszę w newsie wyraźnie, że w razie pytań zapraszamy na irca...
#761089
3st | 2011-03-22 17:52:21
Gemi, ja zadałem pytanie, ponieważ nie rozumiem takiego toku rozumowania, ale teraz już rozumiem, że stream jest dla innych graczy z tego trybu, a nie dla ludzi spoza sceny. Wybacz, ale na to wychodzi z Waszych komentarzy. Napisałem to obiektywnie jako kibic z innego trybu gry. Cieszy mnie jednak, że potrafisz spojrzeć na tą sprawę z innej perspektywy, gdzie Snajper raczej chyba nie bardzo. Wywnioskowałem to po jego ostatnim komentarzu.
PS. Gemi, jeśli nie chcecie dążyć do profesjonalizmu w tym trybie, to on nigdy taki nie będzie. Tak samo jak granie w Lotto. Jeśli nie zagrasz, to nie wygrasz.
PS2. Mandi nie chwal się, że masz mnie w znajomych :P
#761090
Mandi | 2011-03-22 18:30:58
a kto sie chwili ? ja nad tym ubolewam :D
#761091
Snajper88 | 2011-03-22 23:27:50
3st - Trochę dziwnie to wywnioskowałeś, że nie umiem spojrzeć z innej perspektywy. Bo najpierw Ty napisałeś co Ci nie pasuję a potem ja napisałem dlaczego zrobiłem stream chwile przed tym jak zaczęli grać.
Zauważ też, że nie jestem profesjonalistą :P Nikt mi nie płaci XD No ale dobra, umiem przyjąć krytykę/rady (mimo, że tego nie napisałem) i postaram się odpalić streama punktualnie ale na pewno nie wcześniej XD). Tyle, że potem może mi się nie chcieć tego samego dnia ciąć filmiku i wgrywać na YT i own3d.
I raz jeszcze napiszę: wszelkie pytanie odnośnie streamu, meczu itd. kierować na irc #plca.pl
#761097
_Vh | 2011-03-23 02:50:43
Snajper88: jakis splash screen, obrazek, ze mecz już niedługo. Jak się będzie zaczynać, to na chwilę przerwiesz stream i odpalisz od nowa, nie trzeba będzie nic ciąć o ile dobrze rozumiem :)
#761102
Snajper88 | 2011-03-23 18:10:46
Tak, tylko żeby mi potem ludzie nie spamowali, że tnie/nie działa/ popsuło się itd. XD
#761137
3st | 2011-03-23 18:48:35
A niech piszą. Nie mogli / Nie chcieli oglądać LIVE, to będą musieli poczekać.
#761138
gemi | 2011-03-23 22:34:01
Żebyście nie płakali znowu...
Mecz zacznie się trochę później bo chłopaki z krs grają ESL'a chyba.
#761142
gemi | 2011-03-24 10:04:47
Szybka kara :(
prawie gg ;D
#761145
Fatal | 2011-03-24 11:02:47
To se poogladalem, niusy po fakcie, lipa
#761146
gemi | 2011-03-24 11:47:05
Po jakim fakcie ? News był odświeżony wczoraj koło 19:30. Mecz się zaczął 22:50 chyba.
Późno to rozumiem, ale nie po fakcie! :P
#761147
m1siu | 2011-03-24 14:20:28
pionki chętnie poćwiczą ca z innymi zespołami, chętnych proszę o kontakt na ql, moj login to 'mis'.
#761153
gemi | 2011-03-24 14:32:05
misiu co jest z knd? Dlaczego się nie zapisaliście O.o?
#761155
Mandi | 2011-03-24 15:00:36
bo mis juz ma w du*e swoje knd i teraz gra aby z prosami :D
#761156
m1siu | 2011-03-24 18:34:35
w knd sa chwilowe problemy ze składem, ati rozwalił mysz, santos nie ma neta, wave pracuje od rana do nocy, a w weekendy studiuje, m122 sie przeprowadził i tez nie ma neta. nie bylo sensu sie zapisywac, pojawila sie mozliwosc wystartowania z innym klanem to skorzystałem uprzednio rozmawiajac z reszta knd.
#761163
gemi | 2011-03-24 22:13:01
Wydaje mi się, że pomijasz trochę osób ;) (burry, landryn, kasta), do tego santosa widzę praktycznie codziennie. Dla chcącego nic trudnego :P
Ale wiadomo, że jak walczyć to o wszystko. Zresztą to nie moja sprawa ;)
Powodzenia w pionach.
#761166
m1siu | 2011-03-24 23:37:36
dziekuje gemi za wsparcie, uzupełnie poprzedni post- santos rzeczywiscie jest codziennie, jednak na polsce ma ping 75, na niemczech 140, kasta nie gra w knd od jakiś 2 miesiecy, a landryn jest ze mna w pionkach.
#761167
Zaloguj się by dodać komentarz.