Polish Mid-Air Mappack
pon, 02 luty 2004 18:33:12 | Autor: Requiem | Quake 3 Arena
Dzisiaj światło dzienne ujrzał pak składający się z sześciu mapek przeznaczonych do moda Mid-Air. Co to jest Mid-Air? Otóż to prosty mod bazujący na modzie o tej samej nazwie z QuakeWorld. Wymyśliło go dwóch ludzi - ]KwK[dp i ]KwK[EvilJim. Mod używa fizyki znanej graczom Challenge Promode Arena. Gra odbywa się poprzez ciągłe odbijanie się od podłoża i fragowanie rakietami w powietrzu (co bardzo poprawia naszą celność z tejże broni). Szczegóły w pliku readme modu, który również został dołączony do poniższego paka. W paku znajdziemy prace następujących polskich mapperów: dAde'a, NemiX'a, NecrosiS'a, Qmit3'a, Requiem'a oraz Tymon'a. A najbliższym czasie, MapPack zostanie wypromowany za granicą. Oto krótkie opisy map:
..:: "Jumpdafuckup" to mapa otwierająca ten map-pack. Konstrukcja jej jest bardzo prosta - mapa jest symetryczna, wykonana wyłącznie ze standardowych tekstur autorstwa ID Software, które pokrywają zaokrąglone ściany. Szkoda, że nie zostały użyte custom textury, ponieważ mapa słabo prezentuje się od strony graficznej. W samym centrum mapy znajdują się cztery wysokie słupki, które otaczają "strefę", gdzie pojawia się na zmianę mega health i red armor. O ammo do rakietnicy nie musimy się zbytnio martwić, poniważ trzy jego sztuki zostały umiejscowione na wielkim podeście przy jednej ze ścian. Jest jedna rzecz, która wyróżnia tę mapę od innych - zmniejszona grawitacja. Autor prawdopodobnie uznał, że zabawa będzie przyjemniejsza, gdy właśnie takie rozwiązanie wprowadzi.
"Rock(et) your body 2" by NemiX
..:: Kolejną mapą, jaką przyjdzie nam "zaliczyć" jest "Rock(et) your body 2", czyli nmx2. Po odpaleniu mapy naszym oczom ukazuje się bardzo ładny wygląd, który mapa zawdzięcza egipskim teksturom wykonanym przez Sock-a. Plansza ma kształt dużego prostokąta z półokrągłymi ściankami na każdym z boków. W grze przydadzą nam się życia, które zostały umieszczone na malutkich, przeciwległych balkonikach. Ammo natomiast autor wrzucił do dużych wnęk w ścianach, w których bardzo łątwo jest się schować i nie zostać zauważonym podczas gry, co niestety jest minusem. Jeżeli już o minusach mowa, to trzeba wspomnieć o tym, że trigger położony na podłodze odbija nas wyłącznie pionowo w górę, przez co często boty (jeżeli już z nimi gramy) skaczą sobie w jednym miejscu i od czasu do czasu puszczą do nas rakietę. Jedynie pady na zakrzywionych ścianach przy podłodze odbijają nas na przeciwległą stronę mapy. Pozycja dobra wizualnie, ale grywalność pozostawia troche do życzenia.
"DESECRATION OF SOULS" by NecrosiS
..:: Jak widzicie na screenie obok, tem midair jest najbardziej szczegółowym, najlepiej prezentującym się midairem w paku. Nosi ciekawą nazwę: "DESECRATION OF SOULS". Wszystko zostało zrobione z egipskich textur autorstwa Sock-a. Plansza przedstawia jakąś arenę w egipcie (mamy nawet bramę wejściową:), położoną obok wielkiej piramidy. Na zewnątrz mapy jest tak ładnie, że chciałoby się tam wyskoczyć... niestety - skutecznie to blokują niewidzialne clipy umieszczone przez autora, co troche irytuje. Nad mapą zawisł okrągły teleport, który odsyła nas w jedno miejsce poza arenką, tylko po to, by wziąść Red-Armora. Grywalność jest dobra, chociaż nie najlepsza, bo mapka "zjada" troche fpsów (podczas grania w nią miałem około 50fps). Boty umieją sobie poradzić - potrafią wskoczyć w teleport by przenieść się po czerwoną zbroję oraz potrafią zbierać ammo. Inną troche denerwującą rzeczą jest to, że czasem przy kolejnym odbiciu od ziemi tracimy troche zdrowia przez upadek.
"JUMP OR DIE" by Qmit3
..:: Mapa - "JUMP OR DIE", którą teraz opisze, zapoczątkowała "modę" na midairy wsród polskich mapperów. Konstrukcja mapy jest banalna - składa się z paru zakrzywionych ścian, tworzących wielką, zamkniętą "klatkę". Zostału tutaj wykorzystane standardowe tekstury autorstwa ID. Level, ze względu na swoją prostotę, ma olbrzymi potencjał grywalności, która sprawia przyjemność. Nie mamy tutaj żadnych dodatkowych paczek z amunicją, startujemy z wystarczającą liczbą rakiet, by wygrać mecz :) Jedyny, a zarazem bardzo przydatny item, to mega-health. Boty grają bez najmniejszych problemów, a nawet potrafią wziąść MH, jeżeli oczywiście ich do tego dopuścimy :)
"Wanna frag in Flight?" by Requiem
..:: "Wanna frag in Flight?". Średnich rozmiarów mapka, bardzo dobrze wykonana z custom textur EvilLaira (zestaw nr.7). Konstrukcja nie jest zbyt skomplikowana i w niczym to nie przeszkadza. Mapka spośród wszystkich zgromadzonych w paku najlepiej nadaje się do gry 1on1, chociaż autor zaleca grę od 3 do 6 playerów :P (no ale to tylko moje subiektywne odczucia). Ogólnie mapka wypada bardzo dobrze i interesująco - na tym więc zakończę. (Opis wykonany przez dAde-a). Od siebie dodam, że mapa ma kształt prostokąta z zaokrągleniami po bokach układającymi się w krzyż. Tekstury, jak napisał wcześniej dAde, pochodzą z paku e7. Dają wrażenie, że mapka to część jakiegoś zamku. Na malutkich balkonikach umieszczone zostały paczki z ammo, a mega-health znalazł się na większym pomoście. Boty grają bez problemu. Potrafią zebrać wszystkie itemy. Mapa rzeczywiście dobra na grę w dwie osoby.
"Jump & Fight" by TymoN
..:: Jeden z najambitniejszych polskich mapperów również skusił się na swojego midaira. Tak powstała mapa "Jump & Fight". "Stf-hh3" to nazwa tekstur, z których została wykonana mapa. Prezentuje się bardzo dobrze. W centralnej części mapy została umieszczona wieża, na której znajdziemy parę paczek z ammo do rakiety, a na jej szczycie bonus - BattleSuit. Cała gra odbywa się po okręgu, najczęsciej jest to gonitwa za ofiarą, lub ucieszka przed przeciwnikiem :) Boty grają bez problemów... szkoda tylko, że nie pokuszą się o zabranie BattleSuita, do którego doskoczenie nawet niektórym żywym graczom q3 może sprawić trudność.
-
Download: Polish Mid-Air MapPack + mod Mid-Air
MsT | 2004-02-02 18:49:15
n1 work :_)
#670925
GoLY | 2004-02-02 18:52:47
piekna robota :D mappack i news :D
#670926
szaky | 2004-02-02 18:58:05
ano.. Szkoda tylko ze Damn sie wycofal...
#670928
rizik | 2004-02-02 19:00:24
juz sciagam ... jutro sobie pogram na lanie z kumplem, ale bedzie rozpierducha.
musze was pochwalic zrobiliscie kawal dobre roboty!!!!
#670929
... | 2004-02-02 19:06:17
heh a ja powiem ze duzy... kawal dobrej roboty ;)
#670930
cerfes | 2004-02-02 19:10:27
a czemu nie ma mapki jumpbounce Damn'a?
#670931
Requiem | 2004-02-02 19:48:40
corvus: bo "nie chcial miec najgorszej mapki w paku"
#670933
NecrosiS | 2004-02-02 20:09:20
i pzrez niego ja mam teraz te najgorszą :D
#670935
wuder | 2004-02-02 20:27:59
full wypassssssssssssssss =DDDDDDDDDDDd
#670936
Requiem | 2004-02-02 20:36:41
wdr, dlaczego tak sadzisz?
#670937
NemiX | 2004-02-02 20:36:45
Niezłe screeny:)
edit:Necro, chyba zapomniałeś, że moja mapka też tu jest i jako najmniej doświadczony maper z całej tej grupy to ja mam zaszczyt piastować to zaszczytne stanowisko:DDDDD
#670938
Requiem | 2004-02-02 20:42:58
A ja mam najlepsza mapke. Mwhahaha. Chcecie o tym porozmawiac?
#670939
NemiX | 2004-02-02 20:49:45
bardzo...mamusi mam kompleks niższości :DDDDD
a jak ktoś nie wieży to niech porówna wszystkie pliki read me
(tylko mój nie jest po angielsku;D)
#670883
cerfes | 2004-02-02 23:01:43
imho lepsza/gorsza, to tylko kwestia gustu, zresztą ja i tak mam wersję z mapką Damn'a. i mnie się ona podoba
#670948
sector | 2004-02-02 23:24:48
no na poczatku tez mi link nie działał :P ale wkleilem do explodera i wszystko gra !
#670949
gr. | 2004-02-02 23:41:50
na cos takiego czekalem :)
#670951
nxs.qmite | 2004-02-03 01:43:09
no wszyskto milo ale szkoda ze Damdoga mapki niema... jedyna kosmiczna i uzupelniala by ten zestaw... o ile mi wiadomo to on sie zajmowal tym mappackiem, dziwne ze nikt nic nie wspomnial o tym...
hmm.. jeszcze jedno ..ten mod midair chyba niepotrzebny ? przeciez mapki same w sobie stanowia moda... pozatym imho lepszy jest midair ze spiter bota (mozna regulwac sile rakiet, splasha i fizyke gry)
#670956
^M^ | 2004-02-03 08:39:48
Bardzo gibko Panowie, kongratz! Wlasnie szkoda, ze nie ujrzalem jeszcze innych' twarzy' w tym packu :o...
#670958
MateoMartinezz | 2004-02-03 08:50:32
NARESZCIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :]
Dobra uwaga Qmit3 - co zrobić z tem plikiem pk3 - midair.
Panowie (Szakalko - gdzie Twoja mapa?) gratulacje, Dade dodaj swoją plisss -na pewno gdzieś ją masz :D
#670959
stirmal | 2004-02-03 10:48:57
Fajna sprawa, kupe zabawy. GJ. :)
#670961
bfr_aka_pablonzo | 2004-02-03 11:16:00
fajne :>
#670963
dAde | 2004-02-03 11:27:08
[i]Dade dodaj swoją plisss -na pewno gdzieś ją masz :D[/i]
He? Yyy... Moja mapka jest w paku.
#670966
ren | 2004-02-03 12:13:18
no kaka piękna robota .Oby tak dalej i więcej
#670975
cerfes | 2004-02-03 15:59:07
ja mam jakąś starą wersję, jescze z mapkami dade3 i szaq1, ale o dziwo na dade3 q się wiesza (zazwyczaj tak z minutę, 1,5 po rozpoczęciu grania(???)
#670993
MateoMartinezz | 2004-02-03 16:03:43
sorry dade za pomyłkę w ksywkach, chodzi o mapkę damndoga
#670995
MateoMartinezz | 2004-02-03 16:04:27
planetquake.com/ - jest news o nas i o Waszym projekcie
#670997
Yeltzyn | 2004-02-03 21:39:12
Mapki zdecydowanie przewyzszaja wykonanie moda.
Jest to napewno beta, a nawet b. wczesna alfa.
#671022
Requiem | 2004-02-04 00:35:35
No i jak tam wrazenia z gry? Napiszcie cos konkretnego...
#671034
BfC|Fr!zZ | 2004-02-04 14:30:23
Ale modzik spox! z4j3b15cie się gra na LaNie z qmplami w niego :D
#671090
damndog | 2004-02-04 14:36:52
widzicie? nikt nie wie co to jest damndog...
#671091
dAde | 2004-02-04 17:12:03
Brawo Panie i Panowie!!! Pliczek ma 2 dni i z samego ORGa nabiło już ~680 ściągnięć :D.
#671128
.... | 2004-02-04 20:23:59
Mapa dAdego rulez !!!!!!!!!!!!!! Najlepsza jest :)
#671160
gu4rd | 2004-02-05 20:07:59
@#$% mam problem mam antywirusa avasta i jak chce wypakowac map packa to wyskakuje ze ten plik pk3 jest uszkodzony i nie dziala moze mi ktos pomoc??
#671271
Requiem | 2004-02-05 20:59:57
Zessaj plik jeszcze raz, pewnie sciagarka windowsowa ci przerwala...
#671279
gu4rd | 2004-02-06 11:12:50
zassalem i kurde jak chce rozpakowac to wyskakuje ze polish midair mappak.pk3 jest uszkodzony i wywala go nie wiem o co chodzi przeciez innym dziala wsio okej :(
#671340
Requiem | 2004-02-06 14:34:09
Zessaj plik jeszcze raz, pewnie sciagarka windowsowa ci przerwala...
#671355
Zaloguj się by dodać komentarz.