Poranny raport :].
sob, 07 grudzień 2002 08:46:33 | Autor: SL4VE | Quake 3 Arena
W nocy dostałem kilka screenów oraz odgrzebałem mój rekord, którego nie mogę pobić :/.
Moze wam się uda :).
q3tourney4 (SL4VE) - 91:0
cpm1 (w1lko) - 95:0
ztn3 (b1zon) - 46:0
Ja się jeszcze pomęczę nad moim rekordem, a jak mi się będzie nudzić to może jakiś na PM spróbuje nabić :PPPP.HF
Logitech|kar | 2002-12-07 09:25:59
slave zabawny ten twoj screen bo wzioles raila tylko 1 raz. to ciekawy jestem z czego strzelales.wontpie zebys zbieral ammo do raila itd i tak se mysle ze pewnie grales na gtive all i godmode.... chyba ze masz demo :P
#626154
SL4VE | 2002-12-07 09:31:25
a czemu mialbym nie brac ammo do raila?
Jest mi zajebiscie po drodze. Demko mam, ale wrzuce je jesli bede mial ktores z pierwszych 3 miejsc na q3tourney4.
#626157
esi | 2002-12-07 09:33:15
dodajcie jakas inna mape np q3arenax albo dm1,dm17
#626158
esi | 2002-12-07 09:34:10
bo na nich latwo znalezc przeciwnika a na pozostalych trzeba miec farta zeby anarki sie respowal przed nami
#626159
*M4STER* | 2002-12-07 10:15:10
OTO W TEJ ZABAIWE CHLDZI.. ZEBY NA RESPY JECHAC :p
#626160
esi | 2002-12-07 10:21:10
67-26 na q3arenax:(
#626161
SL4VE | 2002-12-07 10:34:45
ze tak powiem...
"bo on tak sobie nie potrafi... SPAWNU (zbroi :P)... wyczuc" :P
#626162
esi | 2002-12-07 10:39:59
PRAWDE MOWIAC TO JAK GRAM Z ANARKIM TO NIE LICZE ZBROI NA T2 TYLKO IDE PO SPAWARE I BIEGAM ZA NIM=]
#626163
esi | 2002-12-07 10:49:42
QRDE ZNOWU OSP sie @#$% :( (sorki za capsa mam mg pod capsem:p)
#626164
sxl | 2002-12-07 10:49:43
SL4VE!!!
stary rob te raporty np raz dziennie, bo 5 newsow codziennie to beda screeny z konkursu. albo najlepiej popros kogos zeby stworzyk osobny dzial, bo to strasznie flooduje na indexie
#626165
SL4VE | 2002-12-07 10:56:24
sxl... to tez mowie, ze beda wieczorem i CZASAMI rano. Wiecej nie.
MAX PORANNY RAPORT I WIECZORNY...
ok? :]
#626166
esi | 2002-12-07 10:58:53
ej mam propozycje zmiast z anarkim 5 walczmy z [100]2pizza
#626167
sxl | 2002-12-07 11:04:54
ja Ci nie rozkazuje bo nie mam nic do powiedzenia tylko radze :)
#626168
R4VeN | 2002-12-07 11:14:47
Moze zacznijcie ownowac , ale na modzie spiterbot, bo tu za łatwo wam idzie :P
#626169
R4VeN | 2002-12-07 11:18:02
proponuje grac z ustawieniami cg_drawtimer 1, bo mozna ustawic czas na 11, i w w 10:55 wpisac timelimit 10, i gra sie skonczy, i wyswietli 10 minut w rubryce czas gry.Więc cziterzy do boju :PP
#626170
pluto | 2002-12-07 11:28:30
proponuje przeniesc dyskusje nt. konsursu na forum
i tam podawac roekordy, bo na indexie sie burdel zrobi zaraz.
#626171
esi | 2002-12-07 11:29:11
no wlasnie mowie( 2pizza jest z moda spiterbot)
#626172
*M4STER* | 2002-12-07 11:38:11
demka beda potem :>
teraz nei oplaca sie demk.. bo te rekordy i tka zgina neidlugo =]
#626173
SL4VE | 2002-12-07 11:50:07
o boshe.
To ma udowodnic, ze umiesz przewidziec spawny itp, a nie ze umiesz pokonac bota czy grac 1v1. ZADNE SPITERBOTY.
Albo anarki albo nic.
Co do dyskusji to mozna zrobic temat na forum, ale czesc osob na forum nei zaglada.
Jak walne newsa raz na dzien/dwa dni to nie bedzie sajgonu :]
#626174
esi | 2002-12-07 12:53:12
PRZEWIDZIEC SPAWNY HAHA LOL SPAWNY SA LOSOWE NIE MA SCHEMATOF MOZNA NAJWYZEJ PO FRAGU WALIC TAM GDZIE JEST MIEJSCE SPAWNU.....ROTFL
#626175
acci | 2002-12-07 13:23:12
@#$% musieliscie mnie pobic... :P
#626176
SAI4H | 2002-12-07 13:45:16
wysiadam przy tych wynikach :D
#626177
*M4STER* | 2002-12-07 13:51:59
hmm na cpm3 70:0 wygrywam.. pewnie malo? =]
#626178
Sh1eldeR | 2002-12-07 14:05:11
esi gadasz glupoty. Jest pewien schemat jesli chodzi o spawny, tylko ze np. ja nie potrafie wytlumaczyc skad wiem gdzie sie koles spawnuje. Po prostu WIEM. Inna sprawa ze nawet nie chce nikomu tego tlumaczyc.
Spytajcie sie kolesi z six's czy oni rowniez uwazaja ze spawny sa 'calkowicie losowe'. Oczywiscie jest w nich troche losowosci ale jest tez pewien schemat pozwalajacy z reguly zawezic krąg podejrzen do 2-3 spawnow ;).
Campa prosilbym cie o podanie twojego rekordu chociaz mi na gg (nie powiem nikomu ino ci powiem mojego rekorda). Mam wiecej niz slv na t4 ale chce miec jeszcze wiecej wiec sie nie wychylam :)). Moje gg 1074894.
BTW wnerwiajace jest ze na 1.32 na t4 zawsze spawnujesz sie w domku z railem :[.
Co do cziterow to radze im jednak nie isc do boju. Nie dosc ze ci debile psuja zabawe innym (jak graja po necie), to jeszcze maja psuc zabawe sobie?! No chyba ze chca zrobic na zlosc Anarkiemu. A jesli ktos potrzebuje czitow zeby dokopac botowi to to swiadczy o jego SKILU (przez jedno eL ;p)
#626179
SL4VE | 2002-12-07 14:11:46
ej ludzie chcecie LoLa? To macie (c) e51.
"PRZEWIDZIEC SPAWNY HAHA LOL SPAWNY SA LOSOWE NIE MA SCHEMATOF MOZNA NAJWYZEJ PO FRAGU WALIC TAM GDZIE JEST MIEJSCE SPAWNU.....ROTFL"
BUAHAHAHA... nie sa tak do konca losowe. Obejrzyj sobie pare demek ZeRo4 to sie przekonasz. Tak jak shr pisal nie umiem powiedziec skad wiem i jak to przewidziec. Po prostu to sie wie... nie zawsze sie udaje, no ale daje to pewna przewage
#626180
SL4VE | 2002-12-07 14:17:48
BTW: skoro spawny sa losowe to powiedz mi jakim cudem jest mozliwe fragowanie bota co okolo 6,5934066 sekundy (w moim przypadku) albo wiecej? Uwazasz, ze przez 6 i pol sekundy przelece (bez skojarzen) cala mape znajde bota i go zabije? :]
#626181
kino | 2002-12-07 14:20:44
hmm to ma byc zwykle t4???
#626182
Pheu | 2002-12-07 14:21:04
jest tez inny chwyt czitowy - timescale :) z ta komenda mozna pobic kazdy rekord go go go
#626183
black2 | 2002-12-07 14:21:31
heh ja tez sie rodze w kopule z railem na pt4 (nawet temat na boardzie zalozylem) wiec trzeba dedykowany serw zalozyc.
aha co do mojego rekordu bedzie na wiekszosci mapach nie do pobicia ponieaz wykorzystam POTEZNY BUG w quake3
hehe
#626184
black2 | 2002-12-07 14:22:42
[ RaV3n->Pheu wlasnie o to tez mi chodzilo ale mam tez inne tricki w zanadzu :))))
#626185
SL4VE | 2002-12-07 14:35:44
qwe, r4ven: samym timescale to sobie mozecie... screena zrobic, a demko? zapomniales o tym? :))) Na demku bedzie widac ze uzyles mniejszego timescale.
kino: tak to ma być ZWYKŁE t4...
#626186
esi | 2002-12-07 14:37:03
SKORO uwazacie ze nie mam racji to odpowiedzcie na proste pytanie:
bot respawnuje sie na t4 kolo rl i na tej platformie zostaje tez zabity.pytanie:gdzie zrespawnuje sie bot po raz drugi?
jak sie gra na t4 to zwykle zajmuje sie pozycje kolo rg ammo . Bedac w tym miejscu(po fragu) kazdy glupi bedzie mial na oku okolice rl ammo , pg ammo , pg,rl,mh itd............. ale jesli sadzicie ze sa jakies schematy to wskazcie miejsce(nie miejsca) nastepnego respa.........czekam............
#626187
tix | 2002-12-07 15:01:59
ja zauwazylem ze na dm17 w wiekszosci przypadkow jak sie @#$% bota na jednej platformie z RL to on respawnuje sie odrazu po drugiej stronie tez kolo RL lub na dole ...
#626188
Sh1eldeR | 2002-12-07 15:11:18
Esi jak chcesz to sprawdz to sam :). Ja ci nic nie powiem. Zobaczysz moje demko pod koniec grudnia to sie przekonasz... ;p
BTW mam jedno demo (nie uzyskalem niestety na nim rekordowego wyniku) gdzie zdobywam 4 excellenty. I wg ciebie to przypadek?
Zreszta nie bede sie klocil o to ze dogmat jest prawdziwy ;p. Spawny sa w duzej mierze do przewidzenia i tyle. Nie zastanawiales sie czemu jak campa zabije kogos na pro-dm6 na RA to nie strzela w spawn kolo PG tylko biegnie do shafta? Jesli chcesz to sie popytaj jakiegos duelowca. Ja jestem od TDM ale co o spawnach wiem to wiem ;p.
#626189
SL4VE | 2002-12-07 15:23:06
esi czy jesli shielder napisal, ze mozna to ZAWĘZIĆ DO OKOŁO 2,3 SPAWNÓW to znaczy, ze mozna określić dokladnie ten jeden?
:]
Z reszta zgadzam sie z shr, nei chce mi sie pisac i takie inne bzdety. Swoje wiem :]
#626191
esi | 2002-12-07 15:42:19
nie musze nic wiecej pisac=]
(z ra do pg na pro6 lol ale blizej od shafta jest resp kolo apteki 25 przy jumppadzie do ra:p)
#626192
move | 2002-12-07 15:53:34
bijta sie ;)
#626193
SL4VE | 2002-12-07 16:07:03
esi... mowa o dm6 dla 1v1, a nie o dm6 dla TDM.
RA i YA sa odwrotnie...
#626194
ash | 2002-12-07 16:44:10
Oczywisice ze respawn opiera sie na zdazeniu losowym tylko ze to niemusi byc calkowicie losowe, np zabijasz kolesia przy ra na dm6 to on moze odrzucac kilka miejsc respawnow, ale nigdy niebedzie sie przeciwnik respawnowal dokladnie w tym samym miejscu, jedynie moze w 'tej samej strefie'.
Gdyby respawny nieopieraly sie na schemacie prawdopodobienstwa wylosowania miejsca to by wkoncu ktos wyliczyl co i gdzie i kiedy, przeciez to wcale nie jest trudne do sprawdzenia, wystarczy 2 kolesi na arenie i zabijac sie w tym samym miejscu i sprawdzic.
#626196
SL4VE | 2002-12-07 16:56:06
wlasnie o to chodzi, ze spawny nie sa az tak do konca losowe ani az tak do konca schematyczne, ale mozna je sobei wyczuc i jesli nie trafisz na prawidlowy to przynajmniej w jego poblize :]
#626197
ash | 2002-12-07 17:10:40
dokladnie:)
#626198
Sh1eldeR | 2002-12-07 18:38:08
Haha! Wlasnie sobie zagralem i wywalilem chyba 95:0 ale jestem strasznie niezadowolony z gry :(. Moglem miec powyzej 100 spokojnie. Ludzie, chyba z 6 czy iles excellentow zdobylem :o. Statsy ponizej normy (ponizej normy anarkistycznej :q) i w ogole ale excellentow bylo sporo i w pierwszej polowie ownowalem... AH! Jeszcze dolece do tych 100+ (mam nadzieje :)).
#626200
MaxDamage | 2002-12-07 18:41:51
DZISYS! Jak tak slucham to miekne - ludzie zaraz kombinuje (sam kombinowalem jak by tu wykolowac cus , da sie na wiele sposobow oszukac) Ale NIE O TO CHODZI! Zalozeniem slv ma byc przecie dobra zabawa - ta mi sie wydaje - przecie nawet nie ma nagrod - a prestiz w walce pokonania bota jak najszybciej chyba nie jest wart czitowania i oszukiwania samego siebie... Bawcie sie dobrze i czerpcie z tego jak najwiecej FUN :] Enjoy!
#626201
MaxDamage | 2002-12-07 18:45:35
ps. Prosze o ankiete - "Ile mecze max.da przegra jutro na turnieju w jeleniej górze"
a] wszytkie
b] max da w/o na all mecze
c] nie stawi sie
d] max to lama , czego on tam szuka :D
Sklaniam sie ku odpowiedzi d....
coz zycze se gl , ANDŻINA POWAH!
#626202
Pheu | 2002-12-07 19:49:56
SLV na demku nie widac, ze sie uzywalo nizszego timescala, jak ty to chcesz zauwazyc?
#626203
SL4VE | 2002-12-07 19:53:48
timescale nizszego nie wlaczysz bez devmapu!
#626205
Pheu | 2002-12-07 19:59:29
co ty gadasz, timescale w q to nie zaden kod wpisujesz go bez devmapa i dziala jak chcesz to sprawdz
#626206
SL4VE | 2002-12-07 20:04:31
"timescale is cheat protected"
#626208
Pheu | 2002-12-07 20:07:15
a to wiem dlaczego ci to wyskoczylo, dlatego ze wpisales to w trakcie gry, jak wpiszesz to przed gra to zadziala
#626209
SL4VE | 2002-12-07 20:13:10
hmmm...
no to dol :/.
Jak chcecie psuc zabawe sobie i innym to powodzenia.
#626210
MaxDamage | 2002-12-07 20:16:30
Timescale widac po rozmiarze demka - sv_fps 20 jest standart - to zajmuje przypuscmy 10kb. Tak wiec przy timescale 0.25 ta sama sekunda zajmie jush 40kb :] Mozna to odkoz ominac wpisujac sv_fps 5 ale to nie takie latwie tak grac. Poza tym potem bedzie widac przy odtwarzaniu ze tnie :] Zreszta wlasnie pisze progsa ktory bedzie analizowal demka , pozwoli na zmiane pova sprawdzenie statsow bez odpalania q3. To all jest zapisane. Na razie jest w fazie zaawansowania jak q4 - ake moze kiedys ujrzy swiatlo dzienne :]
#626211
SL4VE | 2002-12-07 20:19:12
no jest zapisane, a znasz format zapisu demek?
#626212
Pheu | 2002-12-07 20:23:41
.. czemu wszedzie jest inaczej?
#626213
Sh1eldeR | 2002-12-07 20:37:42
Zacznijmy od tego zeby nie opisywac tu zadnych sposobow na czitowanie. Jesli ktos zna jeszcze jakiegos buga i chce zeby slave wymyslil cos zapobiegawczego, to niech wysle mu mejla (slave@konin.lm.pl) a nie sie jara i tutaj pisze.
Max dobrze mowi. W ogole to niech ludzie nie czituja to na pewno nic zlego sie im nie stanie. Przeanalizuje sie dokladnie te 3 najlepsze demka. Jedyne co cziter moze wygrac to uznanie go za lamke ktora nie jest w stanie poradzic sobie z botem w rownej walce.
Oczywiscie demka tych co sie jeszcze glupio wychylaja (raven->pheu i qwe:>) beda duzo doglebniej sprawdzone ;-).
Zreszta pewne nieprawidlowosci mozna zauwazyc na lagometerze. Np. kazde wcisniecie ESC to kreska pionowa oznaczajaca strate pakietu. Oczywiscie w normalnych warunkach strat pakietow byc nie moze (jesli grasz bezposrednio na serwerze).
Sa rozne metody na sprawdzenie takich dupereli... Po prostu nie oszukujcie i niczym sie nie przejmujcie.
Max jak co to moge ci pomoc w napisaniu tego programu. Niestety nie potrafie za bardzo programowac w jezykach takich jak Delphi (chodzi mi o zdarzenia windows, okienka itd) wiec interfejsu to nie zrobie, ale moge pomoc w pisaniu 'endżinu'. Bardzo dobrze potrafie tez optymalizowac cos w kodzie wyzszych jezykow programowania (nie asm). Kiedys przyspieszylem pewien efekcior graficzny z 30 do 350 fps :). Takze jak co to email me, shielder@konin.lm.pl.
#626215
MaxDamage | 2002-12-07 20:39:39
ale co jest inaczej
#626216
MaxDamage | 2002-12-07 20:43:12
Nie wiem czy sie zabiore na ostro - to przerasta chyba moje umiejetnosci- nawet na pewno - ale thx !! natomiast gracze chyba w koncu sami pojma ze to zabawa - choc zawsze sie ktos wylamie i bedzie kombinowal, coz...
#626217
SL4VE | 2002-12-07 21:13:33
shr, maxd... ja moge tez pomoc. w delphi conieco umiem, a na algorytmike nie narzekam :].
A co do lagometra to sprawdzilem... widac jak cholera jak masz timescale mniejsze niz 1!!!
#626219
Zaloguj się by dodać komentarz.