ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Poranny raport :].

sob, 07 grudzień 2002 08:46:33 | Autor: SL4VE | Quake 3 Arena

W nocy dostałem kilka screenów oraz odgrzebałem mój rekord, którego nie mogę pobić :/.

Moze wam się uda :).
q3tourney4 (SL4VE) - 91:0
cpm1 (w1lko) - 95:0
ztn3 (b1zon) - 46:0

Ja się jeszcze pomęczę nad moim rekordem, a jak mi się będzie nudzić to może jakiś na PM spróbuje nabić :PPPP.HF

Logitech|kar | 2002-12-07 09:25:59

slave zabawny ten twoj screen bo wzioles raila tylko 1 raz. to ciekawy jestem z czego strzelales.wontpie zebys zbieral ammo do raila itd i tak se mysle ze pewnie grales na gtive all i godmode.... chyba ze masz demo :P

SL4VE | 2002-12-07 09:31:25

a czemu mialbym nie brac ammo do raila?
Jest mi zajebiscie po drodze. Demko mam, ale wrzuce je jesli bede mial ktores z pierwszych 3 miejsc na q3tourney4.

Gravatar

esi | 2002-12-07 09:33:15

dodajcie jakas inna mape np q3arenax albo dm1,dm17

Gravatar

esi | 2002-12-07 09:34:10

bo na nich latwo znalezc przeciwnika a na pozostalych trzeba miec farta zeby anarki sie respowal przed nami

*M4STER* | 2002-12-07 10:15:10

OTO W TEJ ZABAIWE CHLDZI.. ZEBY NA RESPY JECHAC :p

Gravatar

esi | 2002-12-07 10:21:10

67-26 na q3arenax:(

SL4VE | 2002-12-07 10:34:45

ze tak powiem...
"bo on tak sobie nie potrafi... SPAWNU (zbroi :P)... wyczuc" :P

Gravatar

esi | 2002-12-07 10:39:59

PRAWDE MOWIAC TO JAK GRAM Z ANARKIM TO NIE LICZE ZBROI NA T2 TYLKO IDE PO SPAWARE I BIEGAM ZA NIM=]

Gravatar

esi | 2002-12-07 10:49:42

QRDE ZNOWU OSP sie @#$% :( (sorki za capsa mam mg pod capsem:p)

sxl | 2002-12-07 10:49:43

SL4VE!!!

stary rob te raporty np raz dziennie, bo 5 newsow codziennie to beda screeny z konkursu. albo najlepiej popros kogos zeby stworzyk osobny dzial, bo to strasznie flooduje na indexie

SL4VE | 2002-12-07 10:56:24

sxl... to tez mowie, ze beda wieczorem i CZASAMI rano. Wiecej nie.
MAX PORANNY RAPORT I WIECZORNY...
ok? :]

Gravatar

esi | 2002-12-07 10:58:53

ej mam propozycje zmiast z anarkim 5 walczmy z [100]2pizza

sxl | 2002-12-07 11:04:54

ja Ci nie rozkazuje bo nie mam nic do powiedzenia tylko radze :)

Gravatar

R4VeN | 2002-12-07 11:14:47

Moze zacznijcie ownowac , ale na modzie spiterbot, bo tu za łatwo wam idzie :P

Gravatar

R4VeN | 2002-12-07 11:18:02

proponuje grac z ustawieniami cg_drawtimer 1, bo mozna ustawic czas na 11, i w w 10:55 wpisac timelimit 10, i gra sie skonczy, i wyswietli 10 minut w rubryce czas gry.Więc cziterzy do boju :PP

pluto | 2002-12-07 11:28:30

proponuje przeniesc dyskusje nt. konsursu na forum
i tam podawac roekordy, bo na indexie sie burdel zrobi zaraz.

Gravatar

esi | 2002-12-07 11:29:11

no wlasnie mowie( 2pizza jest z moda spiterbot)

*M4STER* | 2002-12-07 11:38:11

demka beda potem :>
teraz nei oplaca sie demk.. bo te rekordy i tka zgina neidlugo =]

SL4VE | 2002-12-07 11:50:07

o boshe.
To ma udowodnic, ze umiesz przewidziec spawny itp, a nie ze umiesz pokonac bota czy grac 1v1. ZADNE SPITERBOTY.
Albo anarki albo nic.
Co do dyskusji to mozna zrobic temat na forum, ale czesc osob na forum nei zaglada.
Jak walne newsa raz na dzien/dwa dni to nie bedzie sajgonu :]

Gravatar

esi | 2002-12-07 12:53:12

PRZEWIDZIEC SPAWNY HAHA LOL SPAWNY SA LOSOWE NIE MA SCHEMATOF MOZNA NAJWYZEJ PO FRAGU WALIC TAM GDZIE JEST MIEJSCE SPAWNU.....ROTFL

acci | 2002-12-07 13:23:12

@#$% musieliscie mnie pobic... :P

SAI4H | 2002-12-07 13:45:16

wysiadam przy tych wynikach :D

*M4STER* | 2002-12-07 13:51:59

hmm na cpm3 70:0 wygrywam.. pewnie malo? =]

Sh1eldeR | 2002-12-07 14:05:11

esi gadasz glupoty. Jest pewien schemat jesli chodzi o spawny, tylko ze np. ja nie potrafie wytlumaczyc skad wiem gdzie sie koles spawnuje. Po prostu WIEM. Inna sprawa ze nawet nie chce nikomu tego tlumaczyc.
Spytajcie sie kolesi z six's czy oni rowniez uwazaja ze spawny sa 'calkowicie losowe'. Oczywiscie jest w nich troche losowosci ale jest tez pewien schemat pozwalajacy z reguly zawezic krąg podejrzen do 2-3 spawnow ;).
Campa prosilbym cie o podanie twojego rekordu chociaz mi na gg (nie powiem nikomu ino ci powiem mojego rekorda). Mam wiecej niz slv na t4 ale chce miec jeszcze wiecej wiec sie nie wychylam :)). Moje gg 1074894.
BTW wnerwiajace jest ze na 1.32 na t4 zawsze spawnujesz sie w domku z railem :[.
Co do cziterow to radze im jednak nie isc do boju. Nie dosc ze ci debile psuja zabawe innym (jak graja po necie), to jeszcze maja psuc zabawe sobie?! No chyba ze chca zrobic na zlosc Anarkiemu. A jesli ktos potrzebuje czitow zeby dokopac botowi to to swiadczy o jego SKILU (przez jedno eL ;p)

SL4VE | 2002-12-07 14:11:46

ej ludzie chcecie LoLa? To macie (c) e51.
"PRZEWIDZIEC SPAWNY HAHA LOL SPAWNY SA LOSOWE NIE MA SCHEMATOF MOZNA NAJWYZEJ PO FRAGU WALIC TAM GDZIE JEST MIEJSCE SPAWNU.....ROTFL"

BUAHAHAHA... nie sa tak do konca losowe. Obejrzyj sobie pare demek ZeRo4 to sie przekonasz. Tak jak shr pisal nie umiem powiedziec skad wiem i jak to przewidziec. Po prostu to sie wie... nie zawsze sie udaje, no ale daje to pewna przewage

SL4VE | 2002-12-07 14:17:48

BTW: skoro spawny sa losowe to powiedz mi jakim cudem jest mozliwe fragowanie bota co okolo 6,5934066 sekundy (w moim przypadku) albo wiecej? Uwazasz, ze przez 6 i pol sekundy przelece (bez skojarzen) cala mape znajde bota i go zabije? :]

Gravatar

kino | 2002-12-07 14:20:44

hmm to ma byc zwykle t4???

Pheu | 2002-12-07 14:21:04

jest tez inny chwyt czitowy - timescale :) z ta komenda mozna pobic kazdy rekord go go go

Gravatar

black2 | 2002-12-07 14:21:31

heh ja tez sie rodze w kopule z railem na pt4 (nawet temat na boardzie zalozylem) wiec trzeba dedykowany serw zalozyc.
aha co do mojego rekordu bedzie na wiekszosci mapach nie do pobicia ponieaz wykorzystam POTEZNY BUG w quake3
hehe

Gravatar

black2 | 2002-12-07 14:22:42

[ RaV3n->Pheu wlasnie o to tez mi chodzilo ale mam tez inne tricki w zanadzu :))))

SL4VE | 2002-12-07 14:35:44

qwe, r4ven: samym timescale to sobie mozecie... screena zrobic, a demko? zapomniales o tym? :))) Na demku bedzie widac ze uzyles mniejszego timescale.
kino: tak to ma być ZWYKŁE t4...

Gravatar

esi | 2002-12-07 14:37:03

SKORO uwazacie ze nie mam racji to odpowiedzcie na proste pytanie:
bot respawnuje sie na t4 kolo rl i na tej platformie zostaje tez zabity.pytanie:gdzie zrespawnuje sie bot po raz drugi?
jak sie gra na t4 to zwykle zajmuje sie pozycje kolo rg ammo . Bedac w tym miejscu(po fragu) kazdy glupi bedzie mial na oku okolice rl ammo , pg ammo , pg,rl,mh itd............. ale jesli sadzicie ze sa jakies schematy to wskazcie miejsce(nie miejsca) nastepnego respa.........czekam............

tix | 2002-12-07 15:01:59

ja zauwazylem ze na dm17 w wiekszosci przypadkow jak sie @#$% bota na jednej platformie z RL to on respawnuje sie odrazu po drugiej stronie tez kolo RL lub na dole ...

Sh1eldeR | 2002-12-07 15:11:18

Esi jak chcesz to sprawdz to sam :). Ja ci nic nie powiem. Zobaczysz moje demko pod koniec grudnia to sie przekonasz... ;p
BTW mam jedno demo (nie uzyskalem niestety na nim rekordowego wyniku) gdzie zdobywam 4 excellenty. I wg ciebie to przypadek?
Zreszta nie bede sie klocil o to ze dogmat jest prawdziwy ;p. Spawny sa w duzej mierze do przewidzenia i tyle. Nie zastanawiales sie czemu jak campa zabije kogos na pro-dm6 na RA to nie strzela w spawn kolo PG tylko biegnie do shafta? Jesli chcesz to sie popytaj jakiegos duelowca. Ja jestem od TDM ale co o spawnach wiem to wiem ;p.

SL4VE | 2002-12-07 15:23:06

esi czy jesli shielder napisal, ze mozna to ZAWĘZIĆ DO OKOŁO 2,3 SPAWNÓW to znaczy, ze mozna określić dokladnie ten jeden?
:]
Z reszta zgadzam sie z shr, nei chce mi sie pisac i takie inne bzdety. Swoje wiem :]

Gravatar

esi | 2002-12-07 15:42:19

nie musze nic wiecej pisac=]
(z ra do pg na pro6 lol ale blizej od shafta jest resp kolo apteki 25 przy jumppadzie do ra:p)

move | 2002-12-07 15:53:34

bijta sie ;)

SL4VE | 2002-12-07 16:07:03

esi... mowa o dm6 dla 1v1, a nie o dm6 dla TDM.
RA i YA sa odwrotnie...

ash | 2002-12-07 16:44:10

Oczywisice ze respawn opiera sie na zdazeniu losowym tylko ze to niemusi byc calkowicie losowe, np zabijasz kolesia przy ra na dm6 to on moze odrzucac kilka miejsc respawnow, ale nigdy niebedzie sie przeciwnik respawnowal dokladnie w tym samym miejscu, jedynie moze w 'tej samej strefie'.
Gdyby respawny nieopieraly sie na schemacie prawdopodobienstwa wylosowania miejsca to by wkoncu ktos wyliczyl co i gdzie i kiedy, przeciez to wcale nie jest trudne do sprawdzenia, wystarczy 2 kolesi na arenie i zabijac sie w tym samym miejscu i sprawdzic.

SL4VE | 2002-12-07 16:56:06

wlasnie o to chodzi, ze spawny nie sa az tak do konca losowe ani az tak do konca schematyczne, ale mozna je sobei wyczuc i jesli nie trafisz na prawidlowy to przynajmniej w jego poblize :]

ash | 2002-12-07 17:10:40

dokladnie:)

Sh1eldeR | 2002-12-07 18:38:08

Haha! Wlasnie sobie zagralem i wywalilem chyba 95:0 ale jestem strasznie niezadowolony z gry :(. Moglem miec powyzej 100 spokojnie. Ludzie, chyba z 6 czy iles excellentow zdobylem :o. Statsy ponizej normy (ponizej normy anarkistycznej :q) i w ogole ale excellentow bylo sporo i w pierwszej polowie ownowalem... AH! Jeszcze dolece do tych 100+ (mam nadzieje :)).

MaxDamage | 2002-12-07 18:41:51

DZISYS! Jak tak slucham to miekne - ludzie zaraz kombinuje (sam kombinowalem jak by tu wykolowac cus , da sie na wiele sposobow oszukac) Ale NIE O TO CHODZI! Zalozeniem slv ma byc przecie dobra zabawa - ta mi sie wydaje - przecie nawet nie ma nagrod - a prestiz w walce pokonania bota jak najszybciej chyba nie jest wart czitowania i oszukiwania samego siebie... Bawcie sie dobrze i czerpcie z tego jak najwiecej FUN :] Enjoy!

MaxDamage | 2002-12-07 18:45:35

ps. Prosze o ankiete - "Ile mecze max.da przegra jutro na turnieju w jeleniej górze"
a] wszytkie
b] max da w/o na all mecze
c] nie stawi sie
d] max to lama , czego on tam szuka :D

Sklaniam sie ku odpowiedzi d....

coz zycze se gl , ANDŻINA POWAH!

Pheu | 2002-12-07 19:49:56

SLV na demku nie widac, ze sie uzywalo nizszego timescala, jak ty to chcesz zauwazyc?

SL4VE | 2002-12-07 19:53:48

timescale nizszego nie wlaczysz bez devmapu!

Pheu | 2002-12-07 19:59:29

co ty gadasz, timescale w q to nie zaden kod wpisujesz go bez devmapa i dziala jak chcesz to sprawdz

SL4VE | 2002-12-07 20:04:31

"timescale is cheat protected"

Pheu | 2002-12-07 20:07:15

a to wiem dlaczego ci to wyskoczylo, dlatego ze wpisales to w trakcie gry, jak wpiszesz to przed gra to zadziala

SL4VE | 2002-12-07 20:13:10

hmmm...
no to dol :/.
Jak chcecie psuc zabawe sobie i innym to powodzenia.

MaxDamage | 2002-12-07 20:16:30

Timescale widac po rozmiarze demka - sv_fps 20 jest standart - to zajmuje przypuscmy 10kb. Tak wiec przy timescale 0.25 ta sama sekunda zajmie jush 40kb :] Mozna to odkoz ominac wpisujac sv_fps 5 ale to nie takie latwie tak grac. Poza tym potem bedzie widac przy odtwarzaniu ze tnie :] Zreszta wlasnie pisze progsa ktory bedzie analizowal demka , pozwoli na zmiane pova sprawdzenie statsow bez odpalania q3. To all jest zapisane. Na razie jest w fazie zaawansowania jak q4 - ake moze kiedys ujrzy swiatlo dzienne :]

SL4VE | 2002-12-07 20:19:12

no jest zapisane, a znasz format zapisu demek?

Pheu | 2002-12-07 20:23:41

.. czemu wszedzie jest inaczej?

Sh1eldeR | 2002-12-07 20:37:42

Zacznijmy od tego zeby nie opisywac tu zadnych sposobow na czitowanie. Jesli ktos zna jeszcze jakiegos buga i chce zeby slave wymyslil cos zapobiegawczego, to niech wysle mu mejla (slave@konin.lm.pl) a nie sie jara i tutaj pisze.
Max dobrze mowi. W ogole to niech ludzie nie czituja to na pewno nic zlego sie im nie stanie. Przeanalizuje sie dokladnie te 3 najlepsze demka. Jedyne co cziter moze wygrac to uznanie go za lamke ktora nie jest w stanie poradzic sobie z botem w rownej walce.
Oczywiscie demka tych co sie jeszcze glupio wychylaja (raven->pheu i qwe:>) beda duzo doglebniej sprawdzone ;-).
Zreszta pewne nieprawidlowosci mozna zauwazyc na lagometerze. Np. kazde wcisniecie ESC to kreska pionowa oznaczajaca strate pakietu. Oczywiscie w normalnych warunkach strat pakietow byc nie moze (jesli grasz bezposrednio na serwerze).
Sa rozne metody na sprawdzenie takich dupereli... Po prostu nie oszukujcie i niczym sie nie przejmujcie.
Max jak co to moge ci pomoc w napisaniu tego programu. Niestety nie potrafie za bardzo programowac w jezykach takich jak Delphi (chodzi mi o zdarzenia windows, okienka itd) wiec interfejsu to nie zrobie, ale moge pomoc w pisaniu 'endżinu'. Bardzo dobrze potrafie tez optymalizowac cos w kodzie wyzszych jezykow programowania (nie asm). Kiedys przyspieszylem pewien efekcior graficzny z 30 do 350 fps :). Takze jak co to email me, shielder@konin.lm.pl.

MaxDamage | 2002-12-07 20:39:39

ale co jest inaczej

MaxDamage | 2002-12-07 20:43:12

Nie wiem czy sie zabiore na ostro - to przerasta chyba moje umiejetnosci- nawet na pewno - ale thx !! natomiast gracze chyba w koncu sami pojma ze to zabawa - choc zawsze sie ktos wylamie i bedzie kombinowal, coz...

SL4VE | 2002-12-07 21:13:33

shr, maxd... ja moge tez pomoc. w delphi conieco umiem, a na algorytmike nie narzekam :].
A co do lagometra to sprawdzilem... widac jak cholera jak masz timescale mniejsze niz 1!!!

Zaloguj się by dodać komentarz.

Co nowego

  1. bfr_aka_pablonzo napisał post: @Requiem: ja ostatnio pogrywam ft melodeiro :D wciągnęło mnie na no... / hellou ludziska :)
  2. Requiem napisał post: Fajnie, że ktokolwiek tutaj bywa :D Co tak na co dzień w życiu pora... / hellou ludziska :)
  3. MucieK napisał post: o to już nas troje jest ;) / hellou ludziska :)
  4. bfr_aka_pablonzo napisał post: @MucieK: ja co parę dni też zaglądam :D / hellou ludziska :)
  5. MucieK napisał post: chyba co dwa dni :P ;) / hellou ludziska :)
  6. Requiem napisał post: Tutaj masz Patcha do Q3 oraz linka do ulepszonego silnika Quake3e: ... / eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
  7. Requiem napisał post: Tak :D Ja tutaj bywam codziennie :D / hellou ludziska :)
  8. MucieK napisał post: żyje ktoś jeszcze ? ;) / hellou ludziska :)
  9. bit stworzył temat: eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
  10. bfr_aka_pablonzo napisał post: @247_QL: qra1337 :D @LongeR HoQ to jest aktywny discord, ctf, tdm ... / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
  11. LongeR napisał post: Też szukam kogoś z kim można pograć , jest jakoś aktywny discord z ql? / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
  12. k3m napisał post: Dzień dobry :D / Powspominajmy ! :>
  13. Szczawson napisał post: trzeba zatem pograć / 05.06 (sobota) trening
  14. Requiem zaktualizował post: Na wieczór podzielę się z Wami moim nowym filmem - nagrałem kulisy ... / [FINAL] Blast from the Past - rocznicowa mapa Q3/QL
  15. 247_QL napisał post: @bfr_aka_pablonzo: wszystko jasne. Jaki masz tam NICK? / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
  1. bfr_aka_pablonzo napisał post: @Requiem: ja ostatnio pogrywam ft melodeiro :D wciągnęło mnie na no... / hellou ludziska :)
  2. Requiem napisał post: Fajnie, że ktokolwiek tutaj bywa :D Co tak na co dzień w życiu pora... / hellou ludziska :)
  3. Requiem zaktualizował newsa: Quake Live Instagib Pickup 3v3 - dołącz do gry!
  4. MucieK napisał post: o to już nas troje jest ;) / hellou ludziska :)
  5. bfr_aka_pablonzo napisał post: @MucieK: ja co parę dni też zaglądam :D / hellou ludziska :)
  6. MucieK napisał post: chyba co dwa dni :P ;) / hellou ludziska :)
  7. Requiem napisał post: Tutaj masz Patcha do Q3 oraz linka do ulepszonego silnika Quake3e: ... / eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
  8. Requiem napisał post: Tak :D Ja tutaj bywam codziennie :D / hellou ludziska :)
  9. MucieK napisał post: żyje ktoś jeszcze ? ;) / hellou ludziska :)
  10. bit stworzył temat: eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
  11. bfr_aka_pablonzo napisał post: @247_QL: qra1337 :D @LongeR HoQ to jest aktywny discord, ctf, tdm ... / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
  12. LongeR napisał post: Też szukam kogoś z kim można pograć , jest jakoś aktywny discord z ql? / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
  13. k3m napisał post: Dzień dobry :D / Powspominajmy ! :>
  14. Szczawson napisał post: trzeba zatem pograć / 05.06 (sobota) trening

Pokaż więcej »

Gracze

  1. scisek -2 - 81 pkt
  2. Requiem -2 - 26 pkt
  3. Czarna_Bakłażana - 21 pkt
  4. bfr_aka_pablonzo - 7 pkt
  5. MucieK - 5 pkt
  6. bit - 1 pkt
Zobacz cały »
Zobacz wszystko »

Statystyki graczy ogółem:

  • Wygranych / przegranych: 163276 / 170973
  • Trafień / strzałów: 97258977 / 322570048
  • Fragów / zgonów: 5029245 / 4356508

Więcej statystyk już wkrótce...

Cytaty

Quakecon will soon start getting sponsored by hair loss solutions, erection pills, life insurance and QVC.

Źródło: http://esreality.com/post/2891023/clawz-everyone-can-give-me-a-hard-time-it-is-about/#pid2891208

Dodał: tath

Ankieta

OMPQ3 2023 - turniej 1v1 online (gracze sami się dogadują, finał 21 maja))

Głosów: 54