Prezent od arQona pod choinkę - CPMA 1.4!
pią, 22 grudzień 2006 08:16:01 | Autor: RauL | Quake 3 Arena
Jeszcze całkiem niedawno, bo 20 listopada pojawiła się wersja CPMA oznaczona numerkiem 1.39. Była to wersja kluczowa, gdyż wcześniejsza, 1.38 okazała się totalnie chybioną i nie uzyskała aprobaty większości graczy. arQon w nowej wersji swojego modu nawiązuje raczej do CPMA 1.32, nie wprowadzając większych innowacji, a zmiany względem 1.39 są raczej czysto kosmetyczne. Mod jest już zainstalowany na większości serverów "szybko-laserowych" także warto pobrać najnowszy upgrade. Poniżej podaje jeszcze linka do oficjalnego mappacka promodowego, gdyż macie często problemy z łączeniem się z serverami, ponieważ CPMA wymaga posiadania kompletu map.
Pełna lista zmian dla nowej wersji CPMA 1.40:
add: !PreDecorate5-8 and _PostDecorate5-8 superhud elements
add: AttackerIcon and AttackerName superhud elements
add: WeaponList supports the TIME command
add: MODEL, ANGLES, OFFSET, and DRAW3D commands to the superhud
ANGLES are ordered as [+pan | -rotate]
note that most Q3 models DO NOT WORK PROPERLY if r_vertexlight is on
add: 9 new high res, high quality crosshairs as cg_drawCrosshair 11-19
chg: NTF significantly redesigned: see docs/NTF.txt
chg: removed support for RagePro-specific smoke
chg: be more tolerant of invalid models/enemymodels
chg: FragMessage no longer updates for suicides
chg: GTV can CALL votes, but not CAST them, so an unattended GTV doesn't cause problems with vote_percent 100
chg: con_echo doesn't insert newlines between multiple args
chg: chat tokens are disabled for non-mm2
chg: ammo bars scale by weapon capacity
fix: vertical bars didn't scale correctly
fix: the infamous legacy id bug of "callvote; reconnect"
fix: autoAction 1 stats weren't saved properly
fix: grenades always rested axially (id bug)
fix: cg_drawCrosshairNames 2 doesn't draw enemy's name in 1v1
fix: couldn't start CTFS games through the UI
fix: UI ugliness in nonstandard video modes
Brak komentarzy.
Zaloguj się by dodać komentarz.