ProMode 1.2!
pon, 05 styczeń 2004 15:14:34 | Autor: SAI4H | Quake 3 Arena
Zapewne już wszyscy wiecie, o czym będzie ten news. Nareszcie doczekaliśmy się nowej wersji słynnego modu CPMa. Najnowsza wersja określana jest mianem ProMode 2, a to z powodu rewolucyjnych zmian, jakie w niej zaszły. arQon stwierdza, że najnowsze CPMa będzie jest już finalną wersją tego modu, jednak znając życie już za kilka miesięcy, kiedy gracze doszukają się błedów lub zaczną narzekać, na opcje ProMode 2 ekipa PM zacznie prace nad, kolejną już, wersją modu. ;) Póki co, jednak, kilka słów o najnowszym tworze arQona i spółki.
Obecnie, dostępny jest jedynie 21MB pak, zawierający update wersji 1.1->1.2 i zestaw nowych map! Poniżej lista:
cpm22 - znana wszystkim mapa aerowalk z nowymi, cieszącymi oko, teksturami
cpm23
cpm24 - rewelacyjna mapa Swelt'a - nodm11
cpm25
cpmctf1 - noctf1 - ostatnia kreacja Swelt'a, więcej o tej mapie w niusie SzakaLki, kilka pięter niżej..
cpmctf2
Przydałoby się powiedzieć parę słów o najważniejszych zmianach:
+ standardowym trybem gry jest teraz ProMode 2 (Railgun zadaje tylko 80dmg, a czas przeładowania trwa 1250ms)
+ ograniczenie prędkości (jak na prawdziwych drogach :P) - utrudnione rozpędzanie się do ponad 700ups.
+ HoonyMode 1v1 - tryb, w którym gracze wybierają sobię spawny, a następnie grają do pierwszego zdobytego fraga, defaultowo 5 rund
+ spowolnienie gracza biegnącego z flagą w trybie CTF
+ zablokowanie komend cl_pitchspeed oraz cl_yawspeed
+ niewielkie zmiany damage'u oraz splash damage'u poszczególnych broni
+ zmiana ilości maksymalnej amunicji w poszczególnej broni
Niektóre zmiany są wrecz kontrowersyjne. Wielu graczy ma bardzo duże pretensje do ekipy ProMode za wprowadzenie tak diametralnych zmian. Zatem, czy nowe CPMa przyciągnie większą liczbę graczy, niż dotychczas, czy raczej pomoże zadecydować starym wymiataczom o końcu kariery PM? To się jeszcze okaże...
Ja jednak posłużę się na koniec starym, dobrze znanym każdemu hasłem: PLAY MORE PROMODE! ;]
HF!
.:: CPMa 1.2 - update wersji 1.1 + nowe mapy, download z ch-tv [63MB*]*
.:: CPMa 1.1 Full, download z ch-tv [63MB*]*
dAde | 2004-01-05 15:20:34
Rail za 80 :|? Nie wiem co o tym myśleć... Poproszę o jakieś Wasze doznania z gry na 1.2...
#668007
.... | 2004-01-05 15:27:46
HoonyMode :D Zaraz to obadam :]
#668010
wuder | 2004-01-05 16:02:46
ograncizenie prędkości ??? WTF ?? chyba właśnie o prędkośc chodzi w CPMA :/
#668021
SAI4H | 2004-01-05 16:09:27
Heh, jak widac tworcy mysla inaczej.. ;p
#668023
acci | 2004-01-05 16:23:11
arqon = nwb
#668025
imbaczek | 2004-01-05 16:27:00
W _pro_mode chodzi o pro, a nie o prędkość. Sama prędkość jest nieszczególnie pro (chyba że w Defragu.) Poza tym z przeszłości wynika, że prędkość+uberrail = napierdalanka mode.
Rail jest za 80, ale jego reload jest szybszy, przynajmniej na fr 0. W dłuższym okresie czasu damage wychodzi taki sam, ale trzeba częściej trafiać.
#668026
baxowy | 2004-01-05 16:29:06
w tej chwili rail jest malo pozyteczny, spieprzyli sprawe jeszcze bardziej
#668027
wishoza | 2004-01-05 16:38:09
myslalem ze pm to pm :| a tu z pm zaczynaja robić vq3, ale co ja tu mam do gadania w sumie i tak nie gram pm'a (raz na tydzien moze ca) ale tak w sumie z tym rg i ograniczenem jakims predkosci to juz musi byc solidnie zpi@$#%(ne
#668028
bryan | 2004-01-05 16:43:27
powiem szczerze , ze gra 1v1 teraz bardziej mi sie podoba , zwlaszcza na cpm1(a/b) - nie ma akcji typu 15frg na spawnach ;] Zmiany moim zdaniem na + , uspokajaja gre i zmieniaja styl z bieganego mortal kombat na >>gre
#668030
b31m0 | 2004-01-05 16:58:42
mnie sie i tak nie podoba :/
#668032
GrimmY | 2004-01-05 16:59:42
sciagnalem...wlaczam pierwsza lepsza mape z botem...biegne po rail'a i...pupa, jak cos im sie udalo naprawde zepsuc to ten rai;, ograniczenia w speedzie jeszcze minie nie zdazyly zdenerwowac az tak bardzo, niemniej jednak daje sie we znaki...kiedy cpma 1.3?(: sasa
#668033
MaryJane | 2004-01-05 17:05:05
Play more promode?
Z mila checia, ale z ups 700.
#668035
gemi | 2004-01-05 17:15:07
wreszcie oslabili raila .. ale zeby zabieral 80 O_o ? to jakas pomylka. Rozumiem dac normalnie 1500ms albo chociaz hp na starcie zwiekszyc do 110-115 ale zeby 80 ... nc ;/
reszta zmian racej w zbyt wielkim stopniu nie wplynie na rozgrywke.
mianu w dobrym kierunku ale zla sciezka poprowadzone :(
#668037
Caleb | 2004-01-05 17:26:07
jak dla mnie zmiany sie wydaja rozsadne. zobacze moze za rok jak to w praniu wyglada. jednak ca powinno zostac tak jak bylo, bo predkosc w ca jest bardzo wazna i dobry rail ;)
#668039
... | 2004-01-05 17:28:25
eeee ...
#668042
gr. | 2004-01-05 17:53:41
sajku znakomicie przemeblowales moje nocne wypociny ;p
#668045
dev | 2004-01-05 18:49:21
Gra ktos jeszcze w ogole na tym? Mam nadzieje ze jak wyjdzie Doom3 czy q4 to Polska znowu czegos dziwnego nie wymysli tylko dla siebie
#668061
damndog | 2004-01-05 19:05:20
de(v)bil loluś :DDD
kto wam powiedzial ze predkosc jest ograniczona do 700? czytac sie nauczyc, a nie marudzic!
a zmiany sa konieczne i nie myslcie sobie ze sa bezsensu bo nie macie @#$% racji!!! ludzie siedzieli nad tym prawie rok i chyba nie zrobili czegos od tak bo mieli wczoraj zly dzien i dzis wypuscili taka wersje. wszystko jest dobrze przemyslane a wy zakute paly macie grac a nie filozofowac, do @#$% nedzy!!!
;-)
ps. update ma 21 a nie 63 MB :P a full ma 87MB :-)
#668063
5un | 2004-01-05 20:57:32
jestem pewien ze wiekszosc "krytykow" nie rozegrala pozadnej serii dueli na tych ustawieniaach tylko tak marudza...
zmiany czy sa w dobrym kierunku to sie okaze dopiero za jakis czas. Ale i tak to bylo juz testowane przez dosc dlugi czas jako arqMode i np truniej pod tym znakiem wyszedl calkiem ok.
Oslabienie raila? imo wplynie to na to ze rail bedzie sluzyl do odbijania mapy, a kontrole bedziemy sprawowac za pomoca rl i lg.
Jak dla mnie to bedzie fajnie :)
#668080
Yeltzyn | 2004-01-05 21:09:53
Mialo byc 3 stycznia w rocznice 1.1 a tu poslizg :P
#668086
NeMo | 2004-01-05 21:24:11
kombinują i przekombinowali nie ma co ja sie nie pisze na te kwiatki... ;b
#668096
nita | 2004-01-05 23:06:40
arqon musi odejsc
#668103
seVen | 2004-01-06 00:26:01
Matko, co oni z tym zrobili?? To mial byc promode, a nie jakies..... Przeciez tu zawsze podstawa byl speed i rail, Polska grala na fastrailu to byl krzyk ze jestesmy zacofani i po...bani, wiec zaczelismy grac na fr0, ok, ale dac railowi damage 80hp ?? przeciez to glupie! To moze calkiem zablokuja rguna, bo teraz i tak staje sie malo potrzebny :/ A tak poza tym - co im przeszkadzaly te pitchspeedy?? Tylko mi nie mowcie ze to przeciw cheatom, bo to smieszne :/ Alez to zpiepszyli, teraz tylko czekam na nastepna wersje gdzie YA bedzie dawalo 50ap, RA 100ap, a skakanie zablokuja...
#668116
OloKKM | 2004-01-06 01:35:52
nita na prezydenta - arqon niech sp....
pogrzalo i to rowno tego kolesia
niech sobie robi nawet tysiac nowych promodow, ale niech chociaz zostawi starego tak jak byl !
pomijam fakt ze ten promode 2 to totalna pomylka, chozby z tym railgunem... po jaka japonie on kurna caly czas miesza i miesza w tym promodzie ? bylo cpm 1.0 - bylo dobrze. zaczely sie nowe point releasy to sie zabral za cpma zeby bylo kompatybilne i chwala mu za to. ale czemu on nie przestal ? promode to promode, a nie kurna zabawka, ktora mozna sie bawic i co rok wprowadzac tak wielkie zmiany !!!
gral ktos w "classic promode" na tym cpma 1.2 ?
ktos w newsie napisal : delikatnie zmiany damage i splash damage broni... lol !!!
RL jest strasznie mocniejszy ! i to niby na promode 1, gdzie w opcjach jest napisane - classic promode ( 2000-2003 )
loooooool
nie przypominam sobie zeby w 2000 roku RL byl taki mocny. teraz glupi rocket jump prawie cie zabija po respawnie, nie wspominajac o jakis noskillach ktorzy napierdzielaja we wszystko co lata i jakims fuksem trafia 5 metrow od ciebie a ty dostaniesz jakbys dostal directa prosto w ryjek !!! loool nie mam pytan !!!
arqon zmieniaj to bo inaczej jutro masz bana na dialogach :P :P :P
#668120
seVen | 2004-01-06 02:32:10
z tym spalshem to ja juz nic nie trybie.... zalonczylem se mecz, tak na chama, z botem, bez sprawdzania czegokolwiek, chcialem se zrobic rj, ale pierwsze co mi sie rzucilo w oczy to fakt ze nie mam paska z bronia, null, nic, nie wiem jakie mam guny i ile ammo, ale co tam, gram dalej, mam se 100hp i robie se tego rja - wiadomo, z binda nie nada (piewrszy zonk), no to manual - zabralo mi 33 hp - WTF??? :O W becie odwalilo arquonowi ze bedzie zabieralo 2/3 healtha, a teraz zmienil na 1/3 ?? :O, nic, mysle se ze mimo wszystko to lepsze niz w tej becie, no i w takim blogim stanie swiadomosci zylem dopoki nie wziolem armora... RJ ZABIERA 33HP I 33AP - co to ma k... byc??!! jezeli masz armora to rj zabiera dwa razy wiecej niz bez - to bug czy arqona poj...ebalo???
#668121
h|neok | 2004-01-06 08:18:14
czekaj czekaj..bo sie pogubilem..czyli jak robisz rjumpa i masz 100/0 to zabiera Ci 33hp, a jak masz np. 100/100 to zabiera 33/33 ?? :>
#668123
gr. | 2004-01-06 09:26:46
jest juz wersja 1.20 full =o
82.82 MB :)
i nie zabiera 33/33 tylko 28/28 ludzie nie opierajcie sie na becie tylko na wersji finalnej release lol
#668126
wuder | 2004-01-06 13:44:40
OloKKM ma rację bo to jest tak samo jakby nagle zaczeli robić jakieś zmiany z vq3 :/ sądze że nowy cpma nie znajdzie zbyt wielu zwolenników, lecz jeszcze bardziej zawęży i tak nie dużą scenę cpma :(((((
#668134
nita | 2004-01-06 15:42:35
w ogule jak ziomek ktory nie potrafi grac moze robic nam mode "by arqon 4 arqon" Ten ziomek przesadzil i chyba jeszcze o tym nie wie. Nie chce mi sie pisac co mi sie nie podoba i dlaczego nie mam az tak duzo czasu
#668142
Zaloguj się by dodać komentarz.