ProModeArena 99x8 opóźnione
sob, 07 wrzesień 2002 13:27:43 | Autor: sxl | Quake 3 Arena
Wersja 99x8 modziku CPMarena, opartego oczywiście na fizyce gry ProMode gdyby ktoś był niekumaty, zostanie wypuszczona troszkę później niż można się było spodziewać. Na szczęście mamy jednak parę szczegółów na temat nowego wydania. I tutaj wielka ciekawostka: 99x8 ma zawierać PiP MVD. PiP czyli Picutre-in-Picture
- świetna opcja pozwalająca widzieć poczynania drugiego gracza na swoim ekranie. Będzie to dosłownie wyglądało jak kwadracik na ekranie, w którym będziemy widzieć co poczyna inny gracz z jego widoku
, a widać będzie wszystko razem z tym ile ma zdrowia, armoru, naboi, jaką giverę. Zapowiada się naprawdę ciekawe, zapewne jednak taki bajer będzie wymagał sprzętu mocniejszego niż PIII 500mhz i łącza SDI... Zobaczymy jednak jak to będzie wyglądało po wyjściu nowego ProMode. Niestety nie podano jeszcze daty wyjścia wersji 99x8.
rucio | 2002-09-07 14:53:11
jesli dobrze zrozumialem PiP to jakies badziewie. przeciez gra straci sens, bez sensu bedzie znac ruchy swojego przeciwnika ;P
#619199
StaryOrgowicz_9 | 2002-09-07 16:22:23
a moim skromnym zdaniem ta opcja będzie dostępna tylko podczas oglądania demek :)
#619209
*M4STER* | 2002-09-07 16:39:40
o to by moglo byc interesujace lokasz se demko i widzisz co robi przeciwik tesh :D
#619211
Bs0d | 2002-09-07 18:16:58
LOL. Przeciez pisalo ze bedzie to pip MVD. A mvd jest odpowiedzialne tylko za odtwarzanie demek. Jak wy to sobie wyobrazaliscie ze grajac widzisz co robi przeciwnik? Pograjcie troche w cpma a potem piszcie komentsy :PP
#619223
steef | 2002-09-07 18:43:51
Tak to jest jak ambitni sie wtracają rzucając texty typu : bezsens bedziemy widziec co przeciwnik robi :D
buehehehe
#619225
rucio | 2002-09-07 20:07:36
no luzik, zacofany jestem bo nie gralem dawno :P
p.s. nie jestem 'ambitny' ;P
#619238
bryan | 2002-09-07 23:30:11
opcja interesujaca ,a co do sprzetu to bedzie ..tak samo jak z trybem coach/viewTEAM na osp - po prostu 2viewporty odpalone ,czyli 2x q3 ... poniewaz czesc teamu ktora pracuje nad cpm(A) zajmuje sie rowniez osp , wiec licze ze znajdzie sie takie cos rowniez w nowym osp bo cpm nie gram , a przydatne to bedzie niezaprzeczalnie ... bo raczej mija sie z celem odpalanie cpma zeby obejrzec demko :D
w ogole moim zdaniem najlepszym rozwiazaniem byloby zupelne zintegrowanie cpm i osp skoro juz w tej chwili sa dostepne settingsy z pm w osp .. a sie zamotalem :D ale chyba wiadomo o co chodzi ;)
#619252
sxl | 2002-09-07 23:50:00
ta, fajnie by bylo, ale CPMa i OSP byly jednak robione osobno i maja duzo rozniacych sie opcji, poza tym rozny kod budowy, wiec to jest bardzo ciezkie zadanie....
#619254
StaryOrgowicz_16 | 2002-09-08 13:22:01
nalezy dodac ,ze z nowym cpmax8 nalezy sie spodziewac 25% przyrostu FPS...
#619279
sxl | 2002-09-08 13:43:57
ta, sure. napewno ;) a w cpma 1.0 kazdy bedzie mial min 125 :p
#619284
Zaloguj się by dodać komentarz.