ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Q3 w TVP1

czw, 22 lipiec 2004 18:40:39 | Autor: Rozz | Quake 3 Arena

LoCoTe i stingowi udało się obejrzeć dziś jakiś program na TVP1 traktujący o wpływie gier na dzieciaki. Pozwolę sobie przytoczyć komentarz LoCoTe do newsa, ponieważ rzecz wydaje się być interesująca. Inne szczegóły z programu mile widziane w komentach.

"Dzis byl na TVP1 z rana program o szkodliwosci gier komputerowych widac wlasnie na tym przykladzie jak zdemoralizowaną spoleczność stanowią gracze quake3.
CO do samego programu: dwoch 9-latkow naparzalo w q3 wlasnie, na dm7 z paroma botami - jeden operował mychą i strzalkami a drugi drugą częscią klawy. Komp wyciagal max 10 fpsow i podeszla do nich dziewczynka: a o co w tej grze chodzi? -Trzeba szukac i zbierac bronie a potem atakowac boty i zabijac je. -Ee to bardzo brutalna gra nie nudzi sie wam to bezmyslne zabijanie? Pan Redaktor wyrazil takze swoją dezaprobate w stosunku tej bezmyslnej sieczki.
Potem chlopczyk poszedl do Pani Doktór i powiedzial ze bolą go plecki a ta sie go spytala ile gra dziennie. -Noo 2 godziny. -CODZIENNIE??? -Taaak. bla bla bla od dzisiaj staraj sie ograniczyc do pol godz dziennie xD
A potem jeszcze pokazali urywek Happy Tree Friends ah jakie te komputery niebezpieczne ;(
POzniej jeszcze byl taki patent ze do tego chlopczyka pisal Patryk a chlopczyk mowi ze Patryk napisal ze ma 9 lat ale jemu sie wydaje ze wiecej bo tak dorosle mowi i ze jego internetowy kolega zaprasza go na urodziny do siebie xD
CHlopaki fajnie siekali w kwaka - staneli w miejscu i z raila naokolo strzelali ale zamiast poczekac az sie przeladuje to chlopczyk napi***** chyba z 20 razy na sekunde xD"

dinhkertal | 2004-07-22 18:46:19

f szoq ;d

L1ghtn1ng | 2004-07-22 18:46:45

Widzialem ten prgoram i wcale nie byl taki zly :). Chyba sami powiecie ze 9 latki nie powinny grac w Q3?

obni | 2004-07-22 18:51:55

no ja w q3 gram od 15 roku życia :) wcześniej grałem w gry typu red allert, i inne strategie :)

kos | 2004-07-22 18:52:03

Qrde widziałem końcówke tego programu !! :D bedzie jakaś powtórka ???:D:D:D~!

*Luk4S* | 2004-07-22 18:53:04

to nie jest az takie zle przeciez juz w podstawowkach ucza dzieci przybywac przy kompie i co sie z nimi roba i tam maja zajecia po 1h takze ze ciedzi sobie 2h dziennie to chyba wystarczy mu napewno a pomyslcie sie jak wiara przy q3 siedzi maxymalnie?!?!?! takze... no narazie dziecko gralo na botach potem pogra na ludziach noi pewnie go wciagnie ale my na to nic nie poadzimy taki los ma ta gra naet taki lgt co sie wypowiadal na ten temat to mial spora przerwe jak slyszalem ze rocza i co nadal gra w q3 widzicie jak to wciaga :P:P chyba nikt z tego nie wyjdzie :D:D ok pozdro all

Gravatar

Fabian | 2004-07-22 18:53:23

Dzieci 9-cio letnie nie powinny grać w takiego typu gry.

Gravatar

PLANET | 2004-07-22 18:58:40

ja wiecej napierdalalem w swoim czasie na moim Atari 65 XL/XE :D (MIKROkomputer :)))
BTW podobno mama byla niczego sobie, komentarz Stinga byl co najmniej rozbrajajacy :D

prz3kus | 2004-07-22 19:01:06

Bo te gry powinny byc od 18 lat to by tych bezczelnych gowniarzy nie bylo na serverach :/

ps. rodzice pilnujcie dzieci

sl!ther | 2004-07-22 19:07:36

9-latki powinny zacząć od kurki wodnej a w wieku ok 12 lat dopiero zacztynać od wolfa 3d a w wieku 13 lat dopiero q3...trzeba stopniowo

fiszon | 2004-07-22 19:10:06

ej no wlasnie szkoly zle robia bo w szkolach przeciez lekcja informatyki ma 45 minut!! czyli za duzo! co sie dzieje z ministerstwem edukacji powinni skrocic wszystkei lekcje do 30 minut!!

sYnth|Bubu | 2004-07-22 19:13:28

Dopisano 22.7.2004 o godzinie 18:46 [ L1ghtn1ng ] [kasuj komentarz ]

Widzialem ten prgoram i wcale nie byl taki zly :). Chyba sami powiecie ze 9 latki nie powinny grac w Q3?

Moj brat ma 3,5 roku. I z wakacji chcial wracac do domu zeby "pogłać w kłejka".

To jest beka :D

putek | 2004-07-22 19:22:21

w telewizji jest banda idiotow, ktorzy swoimi smutami nakrecaja spoleczenstwo przeciwko wszystkiemu, wiec nie dziwi mnie zaistniala sytuacja. gram 4lata, wczesniej gralem po kilka h dziennie i jakos do dzis nikogo nie zabilem, szkole skonczylem z wyroznieniem i q3 nie przeszkodzilo mi w uzyskaniu tego czy siamtego, wiec niech sie Pan Szanowny Redaktor pier...dolnie w leb, bedzie zdrowszy. swoja droga programu nie widzialem, poniewaz w czerwcu minelo 2 lata odkad nie ogladam TV, wyj...ebalem ten wynalazek z pokoju, bo taka sieczke jak robia tam w glowach to szok. niech lepiej zrobia program o wplywie TV na umysl ludzki. w TV mowia ze q3 jest beeeeeee, cale spoleczenstwo mowi ze q3 jest beeeeee, a TV nie jest beeeeee??? chu... im w tylki :D:D:D pozdro

god | 2004-07-22 19:25:21

"...traktujący o wpływie gier na dzieciaki." Czy to jest @#$% po polsku ??? Traktujacy o wplywie ROTFL japierdole buahahha

Joe | 2004-07-22 19:25:42

n1ce putek =]]
Ciekawe....

enjoy | 2004-07-22 19:26:27

putek a plecki cie nie bola? :))

dAde | 2004-07-22 19:27:45

w telewizji jest banda idiotow, ktorzy swoimi smutami nakrecaja spoleczenstwo przeciwko wszystkiemu, wiec nie dziwi mnie zaistniala sytuacja. gram 4lata, wczesniej gralem po kilka h dziennie i jakos do dzis nikogo nie zabilem, szkole skonczylem z wyroznieniem i q3 nie przeszkodzilo mi w uzyskaniu tego czy siamtego, wiec niech sie Pan Szanowny Redaktor pier...dolnie w leb, bedzie zdrowszy. swoja droga programu nie widzialem, poniewaz w czerwcu minelo 2 lata odkad nie ogladam TV, wyj...ebalem ten wynalazek z pokoju, bo taka sieczke jak robia tam w glowach to szok. niech lepiej zrobia program o wplywie TV na umysl ludzki. w TV mowia ze q3 jest beeeeeee, cale spoleczenstwo mowi ze q3 jest beeeeee, a TV nie jest beeeeee??? chu... im w tylki :D:D:D pozdro
Esencja tego co myślę o tej sprawie (i w ogóle o takim "najeżdżaniu) :].
Ale ja TV zostawiłem...

3st | 2004-07-22 19:43:42

bubu zamiast dzieciakowi wlaczyc jakas inteligentna bajke lub poczytac ksiazke to mu q3 wlaczasz ;o
ja nie widze w tym nic zabawnego ;

g0ld | 2004-07-22 19:47:59

no i co z tego ja wychowam 5 dzieci i wszystkich naucze grac w q3 :asdadadasd

Gravatar

.... | 2004-07-22 19:55:49

hehe g0ld dokladnie ;DD ale nie w q3 tylko w q5?:D

putek | 2004-07-22 20:00:16

teraz jeszcze przeczytalem komentarze. zgadzam sie ze 9latki nie powinny grac w q3. ba! moje dziecko w tym wieku nie bedzie w ogole siedzialo przy kompie. aleeee... powiedzcie mi, dlaczego Pan Szanowny Redaktor, nie przyszedl do mnie i powaznie porozmawial o co w tym chodzi i dlaczego tak a nie inaczej? he? bo ja wybilbym temu kretynowi z glowy to, ze q3 jest beeeeeeee. Bo zakladam sie ze Oni przedstawili to tak, ze niejedna matka po obejrzeniu tego, poleciala do swojego 18letniego syniusia, prawic mu kazanie jaka wielka krzywde On sobie robi, grajac w to "go|wno" [jak to zapewne przedstawili w tym programie]. Moja mamuska raz doczepila sie o to ze siedze tyle przy q3. Moja odpowiedz brzmiala: "lepiej zebym szedl na mózgoje|ba na rynek i pilnowal swojej plytki chodnikowej?" od tamtej pory ani slowa na temat tego ze gram. Wiec zapraszam szanownego Pana Redaktora do realizacji programu. Popatrzymy na to troche z innej strony. i tak, zgadzam sie, gry typu fpp, powinny byc dostepne od 18roku zycia, ale w Polsce gdzie 90proc ludzi ma piraty i keygeneratory to i tak nie ma sensu. pozdrawiam.

kos | 2004-07-22 20:01:32

Dziś jest akcja "czytaj dzieciom codzinnie" kiedys bedzie "zagraj z dzieckiem w quake'a przynajmnie 20 min dziennie =P"

kos | 2004-07-22 20:03:34

Co do tego że starzy się doczepiają do q3 :
to znam kolesia, którego starsi wysłali do psyhologa żeby przestał grać :D

ognos | 2004-07-22 20:10:45

a tam pierdola z tymi plecami, ja siedzie juz od 3 lat przed kompem 3-8h dziennie i jakos mnie jeszcze nic nie boli, a chodze na treningi w pilke nozna i siatkowa tylko ;)

w1n | 2004-07-22 20:11:53

Jest lekarstwo na rodziców, którzy prawią kazania po obejrzeniu takiego programu. Newsweek i arktykuł "Atleci e-przestrzeni" :)

Cz4p4 | 2004-07-22 20:14:08

ja mam kumpla co se dorobil zamek w pokoju zeby starsi mu nie przeszkadzali jak gra w q3 : D

Fr1z | 2004-07-22 20:17:02

Ja w wieku 9 lat grałem w Mortal Kombat i Wolfa 3D no i żadnego wpływu to na mnie nie miało nie siedze przed kompem cały dzień, trenuje koszal, a ci w TV to poprostu pieprzą bez sensu, całe to gadanie o szkodliwym wpływie gier na człowieka według mnie jest śmiechu warte, uważam wręcz że jest pozytywne bo niektórzy mogą sie wyrzyć na kompie, a nie wychodzą z bejsbolami na ulice.

dinhkertal | 2004-07-22 20:17:47

jak moje dziecko będzie miało 9 lat to pozwole mu grać w przygodówki (bo to rozwija ;) ewentualnie w piłki nożne (chociarz jak ja w cosik takiego pykam to więcej @#$% niż przy q3 leci :D) a stopniowo dalej pozwole mu grać w strategie (siakieś red alerty czy inny szajs),tpp,rpg,fpp. Powiem wam że fpp to najkrwawszy gatunek gier (od zawsze tak jest ;p) a q3 wśród fpp ustawiłbym gdzieś w mniej-krwawych , czy ktoś grał w taką sieczkę jak painkiller czy też niegdyś blood/sin? Niezaawansowane graficznie gierki pozwalały na znęcanie się nad trupami w taki sposób że mała bania, w q3 też niektórzy giby rozwalajom ale to nie ma nic do rzeczy ;> bardziej krwawom gierke od q3 wzialbym nawet csa bo jest bardziej realistyczna (nie mowcie mi ze dzieciak bedzie chcial byc sarge'm z intra q3 i skoczy z wysokosci na beton i sprobuje wcisnac enter zeby sie teleportowac do spawnu (szpitala :D)). Podsumowując wiadomo co każdy o tym sądzi, dyrekcji stacji telewizyjnych radziłbym zapoznać się z tematem. 3/4 pedagogów i psychologów nie ma na serio pojęcia jakie potrzeby ma dziecko w jakim wieku. Dzieci obecnie coraz częściej robią takie rzeczy o których ich rówieśnicy sprzed kilkunastu lat nigdy by nie pomyśleli. Dlategoteż trzeba się pogodzić, że dzieci szybciej dorastają więc tym samym ich kontakt z brutalnymi grami/programami jest większy. Założę się , że gdyby obecnie najbardziej zaawansowaną graficznie grą był powiedzmy wolf3d to okrzykniętyby został najbardziej krwawą grą w historii... gier a w rzeczywistości mam problem z odróżnieniem broni od przeciwnika ;)

eng | 2004-07-22 20:19:21

dokladnie jest tak jak putek pisze . Chodzi o ogladalnosc , publike . Najlepiej naglosnic temat gry sa zle , graja w nie same dzieci i pozniej zabijaja . Pozniej ewentualny odbiorca rysuje sobie juz wymyslony przez redaktora pewien stereotyp , dlaczego ow dzinnikarz nie poszedl nakrecic materialu rowniez do osoby doroslej , majacej w pewnym stopniu juz uksztaltowana psychike , wiedzacej czego chce , co jest dobre a co zle ? Wiadomo ; im cos w tv jest baardziej kuriozalne tym jest bardziej ogladane , co jest banalne to jest nudne :Q szkoda , ze nie widzialem tego programu , niestety to dla mnie jeszcze godzinna nocna :)

heh a tak btw dziecko w wieku 9 lat i tak samo zdecyduje w co bedzie gralo - czy za absorbata rodzica czy na przekór, taka prawda.

dinhkertal | 2004-07-22 20:20:00

a jak ja miałem dziewięć lat to byłem wyjątkowo spokojnym dzieckiem a grałem również w mortale(fascynowałem się jak diabeł kiedy fatal mi przypadkiem wyszedł albo jak grę przeszedłem ;d) czy powiedzmy w quake'a jedyneczke ;>

sYnth|Bubu | 2004-07-22 20:24:55

Dopisano 22.7.2004 o godzinie 19:43 [ 3st ] [kasuj komentarz ]

bubu zamiast dzieciakowi wlaczyc jakas inteligentna bajke lub poczytac ksiazke to mu q3 wlaczasz ;o
ja nie widze w tym nic zabawnego ;

Ty juz sie nie martw o moja rodzine. On gra w to co lubi ma do wyboru kilka/kilkanascie gier a woli q3. I mu sie nie dziwie.

w1n | 2004-07-22 20:27:06

Ja pierwszego kompa dostałem w 4 klasie podstawówki, na początku wyglądało to tak, że grałem w Fife 98 i w samochody jakieś, chyba NFS2. Po roku dorwałem Red Alert i spędziłem z tą gierką całe ferie zimowe, po tym wróciłem do Fify 98 :D. Grałem też w q1 ale nie wychodziło mi zbytnio, to też szybko przestałem. Obecnie gram w q3, trochę w ET, pk (ale bardzo rzadko bo jak wylatują w 15 to mam 9 fps:D).

2 sprawa: Trochę głupie wydaje się emisja takiego programu w TVP 1, ponieważ sami mają (czy mieli) program traktujący o takich gra, a mianowicie Game Box, w których kolesie opowiadali to jak lubili napierdalać w gierki jak byli mali:D( a nie były to wcale Tetris i Saper)

bamc | 2004-07-22 20:27:18

a za 3 lata na necie synth|Babu :D brat Bubu :D juz namiata :D

3st | 2004-07-22 20:35:36

czemu nie byl to program o CS'ie ? tam sie zabija ludzi a tutaj bezduszne roboty ? wtf ?
i to w CSie jest "krew" a w q3 raczej nie ;o (no jesli sie wylaczy :>)

Gravatar

Cepik | 2004-07-22 20:45:24

o cs'ie nie zrobia bo to syf :D

Panplayer1 | 2004-07-22 20:49:55

Nolol moj tekst pisany jedna reka bo jadlem sniadanie tematem newsa; a ja taki nieumalowany ;o

Jakbym wiedzial to bym wiecej szczegolow opisal bo dzieciaki ostre akcje odwalaly /:D

W programie specjalnie pokazano brutalną strone gier, pokazywali jakie emocje wyzwala w tych przedszkolakach taka gra itd, Pozniej jeszcze dali Happy Tree Friends a to juz przegiecie - sami autorzy tych bajeczek deklatuja, ze nie sa to materialy dla dzieci.

cocaine | 2004-07-22 20:51:45

pamiętajcie 'co nie może zabić to wzmocni'.....a tego typu programy was/nas napewno nie zabiją....swoja drogą ludzie którzy niemają pojęcia o grach/internecie chyba nie powinni robić tego typu programów :|....szkoda gadać

XMATbyQ | 2004-07-22 20:54:31

O.o

no lol to za cynili teraz ci z tv. Zawsze wiedzialem ze tv jest glupie i robi ludziom sieczke w glowie ale zeby az tak.

dobrze tego moja stara nie ogladala, choc mam juz 18 to wlasnie sie non stop przyczepia oto ze gram.... i to nie tylko ze w q3 ale wogole ze siedze przed kompem. Moze jest tego czasem zaduzo (6-9 h) ale sa tez dni kiedy wogole nie tykam kompa, kiedy mi sie juz poprostu niechce... (ehh jest 1 rada wyprowadzka tuz tuz).
Jakby to ogladnela to by dopiero w domu awanrture zrobila ehh ale mniejsz z tym.

btw. Heh czepiaja sie q3 i innych gier fpp. Widac ze to ludzie starej daty, ale ten swiat jest otepiony...
Przecie to juz w samej bajce DragonBall jest tyle same brutalnosci i zła co w grach fpp... a bajki sa dla dziecie a gry fpp juz nie... Tez jestem za tym ze by dzieci nie uczyly sie zła od malego, ale to jest ciezkie do upilnowania zwlaszcza w dzisiejszych czasach... wystarczy ze przez przypadek dziecko przelaczy na kanal viva i zobaczy hh w polskim wykonaniu (rispect)

Więc niech nie zwalaja na gry fpp i niech nie szukaja dziury w calym niech sie lepiej skupua nad tym jakto bylo z tym Michnikiem i Rywinem...

ps. tak to juz jest ze jak sie ma duzo w dupie to trzeba to na kogos wys.rac....

O.o_.!.

fileex_ | 2004-07-22 20:55:09

9-latkowie powinni uczyć sie obsługi kalkulatorka ;)

L1ghtn1ng | 2004-07-22 20:58:24

Nastepny program "Uwaga, niebezpieczenstwo"dopiero za tydzien w czwartek o 11.00 :(.

Noxick | 2004-07-22 21:03:33

Ja się tylko dziwię, że nie powiedzieli o tym, że q3 jest grą SATANISTYCZNĄ- pentagramy, czaszki, krew, itp., PORNOGRAFICZNĄ- niektóre boty są prawie gołe- np. bones ;) oraz PEDOFILSKĄ- zły dotyk gauntletem boli i molestowanie przez chata! Jak widze takie gówno w telewizji to mam ochote wziąć choćby noge od stołu i zrobić porządek w tej Polsce >:/

Gravatar

fls | 2004-07-22 21:11:41

z pewnoscia obejrze :D a kiedy bedzie q4??:D
moze co kazda nowa wersje kwaka bedzie jakis fajny programik do poogladania w tv :DDDDDD

markolm | 2004-07-22 21:19:14

trak sobie kiedys myslalem czy to nie byl by dobry pomysl, jak by sie wlasnie wbid np do programu "Rozmowy w toq" i pogadac, nie o szkodliwosci gier ale o e-sporcie i o zarabioaniu pieniedzy na zachodzi uprawiajadz tego wlasnie rodzaju sport. Co o tym sadzicie? Hmm ale kto by tam gadal, jak tu 3/4 graczy jest anonimowa:) Moze 3a nad tym pomyslec.

srakal1ty | 2004-07-22 21:22:49

Co za posraństwo!!! Jak zwykle w TV pokazują jak jakiś kurdupel gra w jakieś FPP a potem pytają się go o wrażenia, no i ten chłopczyk mówi np. "lubię rezać w Q3 bo kocham te chlusty krfi i flak0ry latające naokoło, a szczególnie jak rąbnę rakietką w czachę to się koleś tak fajnie rozpieprzy na szczempy, hehe". A dlaczego nie pokażą gry, w której np. ratuje się życie (Combat Medic, Search and Rescue, itp)? I potem oczywiście ludzie patrzą się na nas (graczy) jak na bandę zwyrodnialców i brutali, tja...

MaS | 2004-07-22 21:44:50

błehehe :P quake szkodliwy... kto by pomyślał :)

Gravatar

SixCo | 2004-07-22 21:50:42

Ja jedyne co ogladam na TV to NAJLEPSZE programy jakimi są National geographic, Animal Planet i reszta z serii....

Cz4p4 | 2004-07-22 21:51:08

Dobry pomysł z tym zeby isc do rozmow w toku o e-sporcie

-poluzuj tam gdzie cie ciśnie-

Fr1z | 2004-07-22 22:18:54

Pomysł może i fajny ale z wykonaniem gorzej chyba będzie, ale oczywiście jestem za :)))

Cz4p4 | 2004-07-22 22:25:30

heh zrobi sie własny program :DDD

chomzee | 2004-07-22 22:57:11

Jaki z tego moral??
Pie***c telewizje i nie ogladac :]

Tramal | 2004-07-22 23:01:44

ciekawe czy UNIA (czyt. C H U J N I A) wprowadzi jakieś ograniczenai na q3 ;))))))

Gravatar

vult | 2004-07-22 23:16:30

za kilkanascie lat nie bedzie takich programow :P bo nasze pokolenie bedzie je tworzyc :p

yakuza.ozzy | 2004-07-22 23:18:33

kuźwa wykorzystują takie 9-letnie dzieci zeby przed kamera mowily ze to jest bee itp. @#$% TVP1 to sa cioty, - DZiecko w Siecie @ :ASD nie mogeee

gr. | 2004-07-23 12:12:16

A potem jeszcze pokazali urywek Happy Tree Friends

ahahahah HTF rulez :D

kmeco | 2004-07-23 15:06:46

asasasa , oglądałem to na tvp1 , kurde ale miałem polewe jak te gnojki naparzały na dm7 ... ooo kurde... turlałem sie po ziemi. fajną dali cenzure jak puszczali happy three friends ;DDD

Gravatar

|BP|Arzach3l | 2004-07-23 15:12:42

Pan kamerzysta na pewno jest juz agresywny, bo mial stycznosc z q3, a pani Doktor przypomina pewnie SS-mana (jak sie zamienila ze stara na mozg). Ogolnie program przypomina anty-zydowskie, propagandowe filmy z lat 30

L1ghtn1ng | 2004-07-23 15:17:23

www.funiaste.net/lipiec/12_lipca_2004/12.avi
Potym filmiku uwazam ze CS o wiele bardziej demoralizuje niz Q3 :].

Cz4p4 | 2004-07-23 16:38:18

niech ci z tvp przyjadom na turniej w gliwicach 1v1 cpma i wtedy by mogli robic program : )))

^M^ | 2004-07-23 17:13:23

telewizja klamie, toz to kazdy wie :f

Gravatar

one | 2004-07-23 17:30:44

i po takich programach stary mowi ze mi mozg zzera latanie po korytazach jak on to nazywa:D zieja na maxa ludzie nie wiedza co to jest a napi*** jak najlepsi specjaliscii znawcy tak samo z trawencja jaki to narkotyk i wogole normalnie odstzrelic takich pozdro

Xsi | 2004-07-23 22:55:20

i buduj tutaj pojecie e-sportu w Polsce, co z tego ze pojawia sie coraz wiecej informacji o tym (np. Nesweek) skoro taki jeden program zrealizowany przez kogos kto nie ma o tym zielonego pojecia pierdoli ludziom w glowach, i wszystko wraca do punktu wyjscia :/

lukas_1 | 2004-07-23 23:11:44

komentarz moj bedzie krotki i wezlowaty jak przystalo na lukasa:
Telewizja NIE POTRAFI obiektywnie patrzec na swiat. Tak jak fotografia, tak kazdy program i kazdy reportaz jest czyims SUBIEKTYWNYM ujeciem termatu. Byly programy na TV4 o tym jak studenci spedzaj czas wolny (tak tak, mowa o ubielgorocznym turnieju w Lodzi).

Jako ze staram sie obiektywnie podchodzic do otaczajacego swiata (co na marginesie nie zawsze mi wychodzi) sam duzo fotografuje i pokazuje jak ja widze swiat. I nie ogladam telewizji - ograniczam sie do ogladania zdjec innych fotografow - chociazby po to zeby zobaczyc jak oni cos/kogos widza.

Od 3 lat nie ogladam TV praktycznie wcale. I nie dlatego ze siedze przy kompie - bo na to tez mam o wiele mniej czaus niz kiedys. Po prostu nie chce spedzac czasu wpatrujac sie w CZYJES wizje na temat swiata. Jedyny w miare obiektywny kanal w TV to Discovery - polecam ;P (let's do it like they do on the discovery channel)

Gravatar

^xF.Lag | 2004-07-24 09:37:38

Programu w TVP nie widzialem ale jak widze byl "lekko" wyjaskrawiony w konkretna strone..Ja sie wychowalem na doom-ie 1 i 2 pozniej byl szok ze w quake mozna bylo uzywac myszy i pojawilo sie pytanie po co?:ASD ale ja nie o tym...z ludzmi bywa roznie dzieci sa rozne i maja zupelnie inna wrazliwosc i wyobraznie...rownie dobrze dziecko po kubusiu puchatku moze skoczyc przez okno bo kcialo pobrykac jak tygrysek albo (bajka innej kategorii) poleciec w kosmos jak vegeta:). btw jak ktos pamieta "bajke" tygrysia maska toooo nie pozwolilbym mojemu dziecku jej ogladac:). Dla mnie najlepszym sposobem na rozladowanie agresji bylo odpalenie playstation i naparzanie godzinami w tekkena z bratem i nigdy sie nie klocilismy nie bilismy itd.. A wracajac do q3 napewno nie jest to gra ktora przy grze z botami wyzwala sie jakas niesamowita agresje ale...no jest jedno ale... nie pozwole mojemu dziecku grac online bo ludzie to inna bajka...Te bluzgi, chamstwo i poprostu trzoda z jaka mozna sie tu spotkac tego dla laczka jr bardzo bym nie chcial. Chociaz z 2 strony pewnie w przedszkolu bedzie mial dokladnie to samo tylko w realu...Reasumujac, watpie zebym mogl kontrolowac aby moj syn gral z ludzmi ktorych szanuje i wiem ze nie zrobia trzody bo zawsze sie jakis oszolom przypaleta i wtedy pojawiaja sie nerwy i agresja i nowe "lacinskie" pojecia....pozdro i TV klamie

fredi | 2004-07-24 12:51:16

Lag wiesz co serio mój brat gdy był mały teraz jzu ma 30 l oglądał "Misia uszatka" i skoczył z balkonu z parasolką w ręku bo misu też tak skoczył z dachu :)

Gravatar

[FPP]Krypton | 2004-07-24 13:01:25

Kolejny raz dzieci w telewizji, kiedys tez byl taki program - pytano 10 latkow czemu lubia gry fpp. "Bo mozna zabijac".

Czas najwyzszy aby TV przejrzala (tak jak prasa) na oczy i zauwazyla, ze jest masa pozytywnych aspektow grania. Ostatni artykul w "Newsweeku" swietnie ukazuje e-sports i pro-gaming. Nie jest to tekst o samym graniu i jego pozytywnym wplywie na ludzi, ale o graniu i o tym, jakie korzysci ludzie z niego czerpia. O turniejach, na ktorych ludzie sie spotykaja, o sprzecie jaki uzywaja, a nawet o odzywkach typu GG po meczu. Czy nie jest to warte pochwal dla redakcji, ze zaitneresowala sie tym?

Jeszcze dlugo bedziemy musieli czekac az TV dostrzegnie pozytywne strony grania - no moze jesli gracze dorwa sie do jakiegos programu typu "Rozmowy w toku" albo czegos podobnego - wtedy jest szansa aby zmienic oblicze grania w nasza strone.

A to, ze dzieci w wieku 9 lat graja w Quake3 to nie ich wina. To wina ich rodzicow, ktorzy na to pozwalaja.

m1ru | 2004-07-24 19:43:15

buahahah co za zjeby w tej telewizji LOL=]]]]]]]]]]]]]]]]]]]

XMATbyQ | 2004-07-24 21:27:17

lag dokladnie tez tak uwazam, nie da uchornic dokonca dziecka przed hamstwem i brutalnoscia ( no chyba ze sie wyjedzie gdzies w las albo na pustynie i bedzie sie zylo samemu na odludziu.... :o )

btw: ten program to tylko sposób na zrzucenie winy na kogos lub cos ( q3 i gracze sa bee :o o.O). Prezes powiedzial kolesiowi zrób jakis program bo trza luke zalatac w programie i dal mu malo kasy.... Ten nie myslac duzo i specjalnie sie nie starajac wpadl przypadkowo na pomysl ze temat: "gry brutalne szkodza dzieciom" i tu na q3 :o. Wynajal jakies 2 dziecie (pewnie synowie znajomych ktorzy sami graja w gorsze gry) i jakos wariatke podal za psychologa :o o.O i tak to sie wszystko kreci. Prezes zadowolony bo jest program, redaktor tez bo dostal kase i ludzie (ogólnie starsze społeczeństwo) otumanione i również zadowolone bo tez tak zawsze uwazalo :o O.o

na to wszytko -.-_.!.

Replay | 2004-07-25 15:30:47

hehe :P ;/

Cz4p4 | 2004-07-25 16:41:50

Ja jak miałem 9 lat to grałem na okragło w q1, to były czasy

MisieX | 2004-07-26 23:33:22

"Ludziom w głowach się przewraca
Jest już za późno by nawracać..."

OMG. Rozumiem swoich rodziców, że mimo mojego wieku (18) staraja sie mnie odciagnać od kompa bo za duzo siedze (3-8 h). Ale nie moge wytrzymac jak mi mówią, żebym nie grał w tego kłejka głupiego. Wszystko co zrobie źle zwalają na kłejka! Mam już dość tej manii. Czasem gdy caly dzień robie np. jakis referat albo grafike itd. i raz (20min.) zagram sobie w quaka to wieczorem słysze i znowu cały dzień grałes w to... (bo usłyszeli odlosy raz to znaczy ze juz cały czas grałem). To pomyslcie sobie jak jest w przypadku dorosłych, którzy wogóle nie wiedzą co to jest quake a ich 9 letnie dziecko jest w stanie docenić tylko te krwawa strone. A osoby w wieku okołoemerytalnym komu uwierzą? Doktorowi, który tak na prawde gówno o tym wie czy osiemnastolatkowi??? Ku*** mnie takie programy.
A jeszcze gorsze jest to, że Ci wszyscy sceptycy odrzucają wszystkie tesksty/felietony/programy popierające e-sport, gry itd. bo to by tylko podważyło ich autorytet wychowawczy...
Ja tam dostałem kompa w wieku chyba 12 lat! Moja pierwsza gra to unreal (ten najpierwszy), i jakos nie gadałem o gibach i zabijaniu. Potem przerzuciłem sie na starcrafta i serie diablosa. Od 3 lat gram w quaka i nie mam zamiaru przerywać. Poznałem zaje** ludzi tutaj (jestescie kochani ;* ).
A naśmieszniejsze jest to, że w całej mojej rodzinie tylko ja nie nosze okularów, a wpatruje sie w ten monitor już bite 6 lat...
Sie troshq rozpisałem, ale mnie z deka wkurzają takie rzeczy...

A jesli chodzi o zle wzorce to popieram tutaj przedmówców:
pornografia/erotyka - viva+mtv
przemoc - jakikolwiek film fabularny prawie
wulgaryzmy - daleko nie patrząc polski hh (szacunken)(nic nie mam do jego słuchaczy :P)
A Ci sie uwzięli na naszego świętego quaka! A do jakich autorytetów sie odwołali. Wogóle to bardzo doglębnie zbadali ten temat...........

frager | 2004-07-29 23:33:35

MisieX masz @#$% swieta racje, jestem dwa lata starszy i mam to samo :). Heh ... wkurwia mnie jak ktos sie wypowiada na jakis temat a sie w ogole na tym nie zna :/

Cyriakus | 2004-07-31 22:04:48

ta strona i sam quake to wylęgarnia wszelkiego zła!!
ZGADZAM SIĘ Z TVP1 ... mnie też plecki bolą :(

Zaloguj się by dodać komentarz.

Co nowego

  1. bfr_aka_pablonzo napisał post: @Requiem: ja ostatnio pogrywam ft melodeiro :D wciągnęło mnie na no... / hellou ludziska :)
  2. Requiem napisał post: Fajnie, że ktokolwiek tutaj bywa :D Co tak na co dzień w życiu pora... / hellou ludziska :)
  3. MucieK napisał post: o to już nas troje jest ;) / hellou ludziska :)
  4. bfr_aka_pablonzo napisał post: @MucieK: ja co parę dni też zaglądam :D / hellou ludziska :)
  5. MucieK napisał post: chyba co dwa dni :P ;) / hellou ludziska :)
  6. Requiem napisał post: Tutaj masz Patcha do Q3 oraz linka do ulepszonego silnika Quake3e: ... / eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
  7. Requiem napisał post: Tak :D Ja tutaj bywam codziennie :D / hellou ludziska :)
  8. MucieK napisał post: żyje ktoś jeszcze ? ;) / hellou ludziska :)
  9. bit stworzył temat: eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
  10. bfr_aka_pablonzo napisał post: @247_QL: qra1337 :D @LongeR HoQ to jest aktywny discord, ctf, tdm ... / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
  11. LongeR napisał post: Też szukam kogoś z kim można pograć , jest jakoś aktywny discord z ql? / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
  12. k3m napisał post: Dzień dobry :D / Powspominajmy ! :>
  13. Szczawson napisał post: trzeba zatem pograć / 05.06 (sobota) trening
  14. Requiem zaktualizował post: Na wieczór podzielę się z Wami moim nowym filmem - nagrałem kulisy ... / [FINAL] Blast from the Past - rocznicowa mapa Q3/QL
  15. 247_QL napisał post: @bfr_aka_pablonzo: wszystko jasne. Jaki masz tam NICK? / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
  1. bfr_aka_pablonzo napisał post: @Requiem: ja ostatnio pogrywam ft melodeiro :D wciągnęło mnie na no... / hellou ludziska :)
  2. Requiem napisał post: Fajnie, że ktokolwiek tutaj bywa :D Co tak na co dzień w życiu pora... / hellou ludziska :)
  3. Requiem zaktualizował newsa: Quake Live Instagib Pickup 3v3 - dołącz do gry!
  4. MucieK napisał post: o to już nas troje jest ;) / hellou ludziska :)
  5. bfr_aka_pablonzo napisał post: @MucieK: ja co parę dni też zaglądam :D / hellou ludziska :)
  6. MucieK napisał post: chyba co dwa dni :P ;) / hellou ludziska :)
  7. Requiem napisał post: Tutaj masz Patcha do Q3 oraz linka do ulepszonego silnika Quake3e: ... / eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
  8. Requiem napisał post: Tak :D Ja tutaj bywam codziennie :D / hellou ludziska :)
  9. MucieK napisał post: żyje ktoś jeszcze ? ;) / hellou ludziska :)
  10. bit stworzył temat: eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
  11. bfr_aka_pablonzo napisał post: @247_QL: qra1337 :D @LongeR HoQ to jest aktywny discord, ctf, tdm ... / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
  12. LongeR napisał post: Też szukam kogoś z kim można pograć , jest jakoś aktywny discord z ql? / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
  13. k3m napisał post: Dzień dobry :D / Powspominajmy ! :>
  14. Szczawson napisał post: trzeba zatem pograć / 05.06 (sobota) trening

Pokaż więcej »

Gracze

  1. scisek -1 - 80 pkt
  2. Requiem - 26 pkt
  3. Czarna_Bakłażana - 21 pkt
  4. bfr_aka_pablonzo -1 - 6 pkt
  5. MucieK - 5 pkt
  6. bit - 1 pkt
Zobacz cały »
Zobacz wszystko »

Statystyki graczy ogółem:

  • Wygranych / przegranych: 163276 / 170973
  • Trafień / strzałów: 97258977 / 322570048
  • Fragów / zgonów: 5029245 / 4356508

Więcej statystyk już wkrótce...

Cytaty

Quakecon will soon start getting sponsored by hair loss solutions, erection pills, life insurance and QVC.

Źródło: http://esreality.com/post/2891023/clawz-everyone-can-give-me-a-hard-time-it-is-about/#pid2891208

Dodał: tath

Ankieta

OMPQ3 2023 - turniej 1v1 online (gracze sami się dogadują, finał 21 maja))

Głosów: 54