Q3A SDK
czw, 24 październik 2002 22:49:25 | Autor: LaGranda | Quake 3 Arena
Robert Duffy dokonał uaktualnienia swojego .plan, wspomina tam o nowym kodzie źródłowym dla Quake III Arena i Team Arena, czyli powszechnie znanym SDK. Dostępny w obu wersjach zarówno dla Windowsa i Linuxa. Ta wersja jest już kompatybilna z nowym PR 1.32, a przyda się głównie twórcom modów i innych eksperymentów (oby tylko uchroniło nas to od zalewu kolejnych O..). Oto pliki: Win32 SDK , Linux SDK.
OmO | 2002-10-27 19:19:03
Nie wiem czy ktos z was sie w to bawi, ale u mnie te zrodla nie dzialaja. Po skompilowaniu do dll (bo inaczej nie daje rady - nastepna zwala) cala gra sie wysypuje. Jak juz uda sie ja wystartowac i zalodowac jakas mape, to znikaja niektore tekstury, caly pasek ze stanem naszego zdrowia, armorem itd. i slychac strasznie wqr[cenzura] dzwiek. Nie wiem, ale dla mnie to jest fake! Czekam na cos lepszego. Aha przypadek opisalem po skompilowaniu czystego kodu (czyt. bez zmian). Jak juz cos sie zmieni w kodzie, to i tak to cos nie dziala :(
#622513
Zaloguj się by dodać komentarz.