Q3Map2 2.3.33
wto, 10 grudzień 2002 10:29:23 | Autor: kozik | Quake 3 Arena
ydnar ma dla nas nową wersję kompilera map Q3Map2.
Zmiany:
- Added new -bouncescale argument for radiosity scaling
Added -pointscale and -areascale for consistent naming
Radiosity patch subdivision code enhanced
Hint portals split the BSP first (higher priority)
Antiportal and areaportal faces split the BSP last, to minimize errors
Areaportals work internally like hint and antiportals, so they no longer need to be full brushes (the other sides can be skip)
External lightmaps are now named "lm_NNNN.tga" in the maps/mapname dir
Cleaned up some of -light argument processing
Planar surfaces w/o lightmaps will no longer be tagged as MST_TRIANGLE_SOUP (this fixes problems with Particle Studio particles dropping out of view)
KaT | 2002-12-10 11:49:59
ludzie nie róbcie ctrl+c i ctrl+v z zagramanicznych stron. Nie wszyscy biegle władają engliszem, a poza tym jak by władali to by nie czytali orga :)
#626607
kreeg | 2002-12-10 11:54:12
Dokładnie ... o tym pisałem w komentarzech news wcześniej :)
#626609
Rozz | 2002-12-10 14:58:07
Tak.
#626618
Tyrion | 2002-12-10 15:31:05
Zgadzam sie , czerpanie czesci newsow z innych stron to nic zlego , ale ctrl+v , nawet bez tlumaczenia , nie ma sensu , lepiej napisac krotszy news po polsku niz pol strony wklejenia po angielsku.
#626622
Zaloguj się by dodać komentarz.