Q4: X-Battle 0.10
nie, 18 grudzień 2005 23:33:55 | Autor: Lukin | Quake 3 Arena
Nowa wersja moda X-Battle jest już dostępna! W najnowszym wydaniu, oznaczonym numerem 0.10 sporo zmian. Wymienię kilka najważniejszych:
- komenda pm_stairJumps ustawiona na 1 pozwala na bezproblemowe skakanie po schodach.
- g_fov można podnieść do wartości 150
- komenda si_teamdamage umożliwia przełączanie tzw. Friendly Fire. Wartość 0 eliminuje zadawanie obrażeń kolegom z drużyny, 1 - strzały zmniejszają jedynie poziom opancerzenia (standardowe ustawienie), a gdy komenda ustawiona jest na 2 lepiej nie strzelać do swoich.
- dodano komendy teamlock oraz teamunlock
- brightskiny dla każdego modelu w grze
- więcej opcji konfiguracji HUDa
Jest tego naprawdę dużo, dużo więcej. Wszystkiego można dowiedzieć się z dokumentacji dołączonej do moda, więc nie ma sensu tego wypisywać tutaj. Wobec tego nie przedłużam i już podaję link spod którego można pobrać to cudo:
Mirror 1: Doom3.Planet-Multiplayer.de
Teraz czekamy tylko na pierwsze serwery z nowym XBM. Na koniec jeszcze kilka screenshotów z gry:
jabol | 2005-12-19 00:59:40
niezle, jeszcze accel i bedzie git
#730730
zoom | 2005-12-19 01:30:43
fajnie fajne ale poszli za daleko zmieniajac fizyke ;-/// i dodajac boxjumpy chociaz bardzo mi sie one podobaja nareszcie gra nabiera tempa ! :-)
#730731
Requiem | 2005-12-19 02:21:15
Jak na moj gust - ZA DUZA.
#730732
pawson | 2005-12-19 07:38:02
No, elegancko ;>
#730735
bryan | 2005-12-19 08:34:31
pliczek juz do pobrania u nas
#730737
bryan | 2005-12-19 08:35:30
zmiany fizyki sa regulowane , podonie jak na osp w q3 pmove ...
#730738
SpOOnman | 2005-12-19 09:10:21
Taaa i juz widze te ligi. U nas gramy z g_fadsfdsa 1, si_qwerweqr 0 i ui_zxcvcxz 2! W lidze ZBZAG gramy z g_fadsfdsa 0, si_qwerweqr 16 i ui_zxcvcxz 0, a europejskim standardem jest g_fadsfdsa 2, si_qwerweqr 2 i ui_zxcvcxz 1.
#730739
[pogo] | 2005-12-19 09:13:44
a jest vertexlight ? ;x
#730740
Cacek | 2005-12-19 09:44:05
W przyszlości team’y od X-battle i q4max powinny się połączyć bo to troche bez sensu robić dwa podobne mody. Co innego gdy jeden z nich by znacząco modyfikował fizyke i wtedy było by tak jak z OSP i CPMA pod q3 lecz wygląda na to że za dostarczenie nam szybkiego moda na q4 zajmą sie panowie od q4w :]
#730742
sYnth|Bubu | 2005-12-19 09:47:29
Yeah szkoda ze nie wyszedl w sobote ten mod bo w EC wygralibysmy 1 fragiem a tak to rywale zaczeli plakac ze ktos tam wszedl do teamu i trzeba bylo restart robic : D
Ale fajnie teraz wejde na serw i rzuce jak w q3 unlock! : ]
#730743
SpOOnman | 2005-12-19 10:04:03
Na polaczenie bym nie liczyl. Ambicje, amimozje, polityka i honor nie pozwalaja na polaczenie sil. Dopoki jeden z modow znaczaco nie zdominuje rozgrywek a drugi umrze smiercia naturalna - dualizm bedzie chlebem powszednim.
#730744
zoom | 2005-12-19 10:39:13
pogo ludzie z xbattle nie wiedza w jaki sposob wlaczyc vertexowe oswietlenie i to jest bardzo duzy atut q4max i arqona ktory juz to zrobil ;-).
BTW na gwiazdke dostaniemy pelne q4max i admini beda mogli wrzucic na servery ;-)
#730745
[pogo] | 2005-12-19 10:52:04
zoom nie ma vertexlight ;/ ale za to jest ambientlight :DDD
#730746
Mav6r1ck | 2005-12-19 11:25:10
Powolutku do przodu ;). Mi tam jednak osobiście brakuje botów do tego. Narazie nie stać mnie na zmianę łącza, a bez tego ani rusz :|
#730747
bryan | 2005-12-19 11:38:48
sa juz boty, zerknij pare newsow wstecz
#730748
Mav6r1ck | 2005-12-19 11:53:52
Zgadza się, ale z tą wersją SABot nie wspópracuje. Więc jest problem.
#730749
bodzo | 2005-12-19 12:35:02
admini zapodajecie juz tego moda na serwery ??
#730750
Vymmiatacz | 2005-12-19 13:26:02
Zobaczcie, ile mniej biedy byłoby, gdyby te lenie z id/Raven zrobili coś na kształt OSP od razu w grze. Ale nie, teraz będą podziały, rozłamy, konflikty. Super...!
#730752
Lukin | 2005-12-19 16:29:09
Boty mają pojawić się w następnych wersjach.
Mnie w tej wersji najbardziej brakuję odblokowanego g_gunZ :P
Co do podziałów, itp. Ja nie widzę problemu dopóki żaden z modów nie zdecyduje się na jakieś radykalne zmiany fizyki, itp. Inny hud, czy inne kolory postaci to raczej nie jest rzecz dla której miałbym np. zrezygnować z grania w Q4MAX.
Dlatego nie podobają mi się box-jumpy w tym XBM, mam za to nadzieje, że skakanie po schodach zostanie poprawione wszędzie, nie tylko w maxie, ale też w q4base.
#730755
AL|EN | 2005-12-19 17:00:06
Tak ja pamiętam czasy Roos’a.
A w Q4 to zaczne grać jak bedzie w miarę grywalne bo to co teraz jest to mi się płakać chcę ...
Żadnych pomysłów z CPMA ,żadnych normalnych ustawień,
żadndego MVD i masy innych wpaniałych rzeczy ...
Niezbyt ciekawie dla mnie ... i wolałbym ,żeby ArQon zamiast maczać palce w BaseQ4 zrobili nowego promoda a nie jacyś kolesie co mi tu "Quake 4 World" chcą zrobić a cały @#$% mają doświadczenia jeśli chodzi o PRO-MOD dla Q4.
Po prostu myslę (pomimo tego ,że zjebał nam całego cpma na koniec) że tylko on byłby w stanie napisać porządnego promoda do Q4 ...
A teraz jest jak jest ...
#730756
gr. | 2005-12-19 17:31:44
wypas te nowe skiny ^^
#730757
lucas131 | 2005-12-19 17:47:56
I tak mam lagi wiec sobie nie pogram
Zrobiliby boty do xbattle :P
#730758
zoom | 2005-12-19 20:11:33
alien strasznie bredzisz :-/// pograj zobacz ocen a dopiero pozniej mow. Gadalem z Arqonem i Swelt’em i podstawowa ich zasada jest to zeby nie zmianiac NIC w fizyce gry, oni maja przygotowac mod dzieki ktoremu gracze bede mogli dopasowac gre pod siebie i miec wiekszy konfort gry, rola swelta i teddiego to zrobienie grywalnych map 1v1/tdm. Alienku to ludzie z xbattle probuja zmienic fizyke gry dodajac boxjumpy (ktore mi sie podobaja) czy inne udziwnienia. Ja osobiscie wolal bym zeby np. double jumpy czy box jumpy oraz stairsjumpy dodalo Id software w nowym patchu. Wtedy wszyscy beda skazani na te dodatki i nikt nie bedzie mowic ze nie gram w xbattle bo to zjebany mod lub w q4max bo mi sie nie podoba to ze nie ma stairsjumpow.
#730761
THRAWN | 2005-12-21 02:41:31
no kurcze fajowe te battle ..nawet jzu q4 nie zwiesza mi sie : DD
#730811
Zaloguj się by dodać komentarz.