Q4MAX 0.71
pon, 02 styczeń 2006 18:25:32 | Autor: bryan | Quake 3 Arena
Q4MAX z każdą kolejną odsłoną zbliża się funkcjonalnością do znanych nam z Q3 sztandarowych modów : OSP i CPMA. Nadszedł czas na oficjalną odsłonę wersji 0.71 (poprzednia to 0.70 wypuszczona na potrzeby CPL), w której dokonały się dość znaczące zmiany mające spory wpływ na komfort gry. Najbardziej rzucającymi się w oczy zmianami było dodanie nowych trybów gry - Clan Arena , oraz InstaGib, oraz zmodyfikowany system votowania. Do pliczku dodany jest oczywiście pełny changelog, ja natomiast przedstawie kilka wybranych z niego pozycji :
W wersji 0.71
- dodano: /callvote instagib - zmiana typu rozgrywki na instagib
- dodano: teamoverlay - nareszcie dostaliśmy znany z q3 panel ze statusem drużyny !
- dodano: referee - możliwe ustawienie statusu ref'a na hasło, poprzez wybór (vote), lub automatycznie (!).
- dodano: tryb Clan Arena dostępny z poziomu menu
- dodano: łatwiejsze votowanie zmiany trybu rozgrywki i mapy - tak jak w q3 'callvote mode map'
W wersji 0.70
- dodano: zupełnie przebudowany system votowania (taki jak w q3.osp/cpma - lista komend w changelog'u, lub pod komendą '/callvote ?')
- dodano: chat-tokens z cpma odpowiedzialne za podawanie stanu amunicji (#w), życia (#h), itp.
- dodano: Vertex Lighning ! zmiana komendą r_vertexLight 1|0 - znacznie więcej fps
Poza tymi kluczowymi zmiami poprawiono masę drobiazgów związanych z hud'em, z brońmi itp. W tej chwili możemy powiedzieć, że team Q4MAX wyprzedził o co najmniej pół długości toru konkurencję , czyli programistów X-Battle.
..:: Download @ quake.imro.pl [ 8,8MB ]
..::Download @ q4max.com [ w newsie ]
Mani | 2006-01-02 19:41:33
Czemu ten mod sie tak wolno sciaga z orga ?
#731285
Mav_8217 | 2006-01-02 19:49:22
bo imro jest jak tepsa - ma wszystkich w... głębokim poważaniu =o
#731287
Mani | 2006-01-02 21:02:28
aaaaa, dzieki
#731290
bryan | 2006-01-02 21:19:08
u mnie transfer jest zupelnie ok , plik wrzucil sie w ~6sek.
ps. wy tez macie cale biale menu ?
#731291
Mani | 2006-01-02 23:10:52
Sciagnales to gowno w 6 sekund :| to jakiego Ty masz neta ?
#731297
Vymmiatacz | 2006-01-03 00:27:57
Miałem kiedyś dostęp do łącza uczelnianego, tam taki plik poszedłby w 1 sekundę, powaga. A tak w ogóle słusznie ktoś napisał, ta strona chodzi chyba coraz gorzej...
EDIT: czy tym kolesiom od tego moda, można jakoś zasugerować co powinno być zrobione?
EDIT2: o jest, feature requests.
#731301
Player1 | 2006-01-03 04:18:35
heh a kiedy cpma? bo q4 dalej smierdzi whuj
#731305
jabol | 2006-01-03 07:03:28
no jezu . po co wychodzilo mp q4 jak ciagle chca z tego zrobic q3 na sile
:D
#731306
SpOOnman | 2006-01-03 10:14:35
CPMA nie bedzie, graj w Q4W :P
w topicu #q4max jest opisane jak rozwiazac biale menu.
#731307
gr. | 2006-01-03 23:09:18
z tego g0wnianego imro moje neo 1024 ciagnie ten mod z predkoscia 6kilo bez komentarza
#731331
jabol | 2006-01-04 01:37:24
moze to neo j_ebie :D ma to do siebie
ze jest z dupy
#731333
gr. | 2006-01-04 13:23:39
wyobraz sobie ze ze strony q4max ciagnelo 138 kilo wiec neo jest ok :p
#731343
Zaloguj się by dodać komentarz.