Quake 4 World
sob, 10 grudzień 2005 00:08:01 | Autor: Ze4loT | Quake 3 Arena
Osoby siedzące już dłużej w temacie grania w Quake po sieci zapewne słyszały bądź grały w Quake World, moda przeznaczonego do pierwszego wstrząsu, mającego na celu usprawnienie oraz powiększenie przyjemności grania on-line. Fakt iż Quake 3 i 4 są grami pisanymi w nowszych technologiach daje o wiele większe możliwości przerabiania, oraz robienia konwersji. Możliwości te są znacznie większe niż w starym Quake 1. Nowsze części gry stanowią przez to nie byle jakie narzędzie rozr(g)ywki skonstruowane pod samych graczy, innowacyjne w stosunku do już oldschool’owego pierwszego QW. Szwed, Karl SK|fooKi Johansson postanowił kontynuować projekt stworzony niegdyś z tą różnicą iż dla Quake’a 4. Nowy mod w odniesieniu do podstawowego q4, wprowadza kilka poważnych zmian, m.in.:
- Szybsze poruszanie się - Naprawdę zwiększona prędkość, porównywalna do prędkości z Haste'm w normalnej wersji.
- Dalsze skoki w stylu Pro Mode z Quake’a 3 - Ma to sporą liczbę zwolenników lecz jest też znaczna liczba ludzi preferujących tylko vq4.
- Szybka zmiana broni Teraz bronie zmieniają się natychmiastowo, jeżeli zostały przeładowane po oddaniu strzału. (tak jak Pro Mode w Q3)
- 2 pt dla zbroi na jeden Armor shard
- Quad factor 4x - Styl Quake 1 =]. Hardcore'owcy będą zadowoleni. (Po zebraniu Quada, broń zadaje czterokrotnie mocniejsze obrażenia!)
- Brightskin’y - znane już w Q3 OSP oraz Q4Max i Q4 X-Battle. Modele postaci są mocno zielone, bądź pomarańczowe (zwłoki czerwone) co pozwala na lepszą lokalizację przeciwników. W wypadku Q4W można wybierać kolory skinów z menu, odzielne dla drużyny i odzielne dla przeciwników.
- Nowe ikony amunicji
- Mocno zmieniony HUD - Wycentrowany, nie zasłania ekranu mimo dużej czcionki liczników zdrowia i zbroi.
- Nowe menu (GUI) - Trzeba na screen zobaczyć
- Nieograniczony FOV - ściągnięto ogranicznik Fov'a, ale fov>140 jest już przegięciem (screen!)
- Przerobione teleportowanie
- TDM jak Tournament (Drzewo na 4 drużyny) - bardzo przydatne przy robieniu turniejów.
- Inne drobniejsze zmiany.
Listę dokładnych zmian można znalesć tutaj
..:: Sciągnij moda u nas! [:ŚCIĄGNIJ:]
bryan | 2005-12-10 00:49:50
z drobna asysta , ale bardzo ladnie :)
#730364
wishoza | 2005-12-10 01:15:22
link do downloada mi sie najbardziej podoba ;asd
#730365
tymek. | 2005-12-10 07:11:03
No wlasnie... cos za bardzo ten link do "[:ŚCIĄGNIJ:]" nie dziala ;) Fix it ;)
#730367
StaryOrgowicz_475 | 2005-12-10 09:32:05
i znowu bedzie jak z promodem w q3 polacy zaczna w to ciupac a na standardowej wersji nie bedzimy odnosic sukcesow:o
#730369
Ali | 2005-12-10 09:46:25
Simple item są nawet :D
#730370
bryan | 2005-12-10 11:23:48
poprawilem link , juz mozna sciagac :)
#730371
Ze4loT | 2005-12-10 12:16:13
hmm no tak, kochane tagi :D. A co do pro mode to Polacy żeczywiście wolą go bardziej od vq3, zobaczymy jak to bedzie z vq4 :]
#730373
Vymmiatacz | 2005-12-10 13:33:57
Z listy zmian podoba mi się zniesienie debilnego ograniczenia na FOV, brightskiny... i tyle.
#730377
gr. | 2005-12-10 15:51:32
podoba mi sie ten mod -.=
#730381
kara | 2005-12-10 17:07:08
NIEMA BATA SCIAGAM !!!
#730382
bryan | 2005-12-10 17:24:43
fov i brightskiny sa w q4max wiec mysle ze nie ma problemu ;)
#730383
1|LaM4 | 2005-12-11 10:08:28
a zagraj se na fowie 140 :)
i tak pb to ograniczy :)
#730393
seVen | 2005-12-11 18:38:27
No no... Jak ewolucja pojdzie w tym kierunku to zaczne grac w Q4, a poki co PM albo nic.
#730400
coolfon | 2005-12-11 20:28:13
cale szczescie ze Ze4loT nie robi takich ortow w newsach jak w komentarzach pod nimi :D
#730409
b4m | 2005-12-12 00:17:16
wyglada spoko :P
#730415
Player1 | 2005-12-12 04:57:12
najlepszy mod jaki wyszedl na q4- zmienil bym:
-dodal double jumps
-bug teleportu
-zatrzymywanie sie na schodach
-zwiekszyl knockback rakiety (usprawniajac rocket jumpy)
-zwiekszyl lg knockback
-simple items
-mouse akceleration
-zmniejszyl przeladowanie rejla z 2 sekund do 1.2 sek :D
-i xx na timerze
-weapon shifting moglby byc szybszy nieco
-granty swiecace i bedzie fajnie:D
p.s jest niezle jak na bete
aha i latwo sie rozpedza - za latwo to tez bym zmienil:D
p.s2 postaw kto jaki piracki serwer bo nie ma gdzie testowac:D
#730418
Cacek | 2005-12-12 15:53:14
Do tego co napisal Player1 dodał bym jeszcze:
- po zmianie fov’a aby broń nadal była przy krawędzi ekranu ,a nie przy 140 jakis patyk wystaje :]
- dodal tryb DA oraz CA :]
- mozliwosc wylonczenia projekcji dymu za lecącymi rakietami i granatami
- zwiększona prędkość rakiety
#730439
skyhigh15 | 2005-12-12 17:44:40
Mam pytanie jakiego kompa bym musial miec zeby grac w q4 ? przy q3 mam fps 100 moj komp ma karta graficzna "GeForce 4 Mx 440 64mb" Procersor Intel Pentium 3 1.00 GHz , 256 MB RAM bardzo bylbym wdzieczny gdybyscie mi napisali czy chodzilby mi q4 np ten mod albo inny grywalny bo zamierzam sobie kupic na urodziny zaniedlugo a i jeszcze czy mialbym grywalnego fps bo nei chce zeby mi chodzilo a mial np fps 30 ;o bylbym jeszcze wdzieczny gdyby ktos napisal ile mniej wiecej kosztuje teraz quake4 oryginalny z gory dzieki
#730441
Caleb | 2005-12-12 23:00:18
512 ramu to ABSOLUTNE minimum na tym gfmx ci chyba ruszy ale bedzie cielo... procek tez tak 2x szybszy by sie przydal:P
#730466
1|LaM4 | 2005-12-13 09:04:45
no niezle mu pojechales, chopak sie zalamie i popelni samobojstwo :)
#730474
Player1 | 2005-12-13 15:57:33
moze by tak jakis serwer?? do tego q4w , taki mniej legalny:P - bez cd kejow i innego gowna:D
#730489
Zaloguj się by dodać komentarz.