Quake Champions – Debut Gameplay Trailer
pią, 05 sierpień 2016 10:05:00 | Autor: tath | Quake Live
Bethesda wypuściła fragment rozgrywki nowego Quake'a w którym poza klasycznymi elementami jak strafe (cpm?) i rocket jumpig widać też użycie kontrowersyjnych umiejętności tytułowych czempionów.




koszmar | 2016-08-05 10:26:35
Czas wrócić z emerytury ;]
#772641
Mariano | 2016-08-05 11:00:28
Apetyt się zaostrzył. :D
#772642
tath | 2016-08-05 11:26:33
dodałem jeszcze brakujące screeny do newsa - rl wygląda całkiem nieźle, ale railgun to porażka :asdas
#772646
Szczawson | 2016-08-05 13:35:09
Nareszcie. Czy ten movement jest z promode czy mnie oczy na starość już fps ów już nie wyłapujo
#772647
Redd | 2016-08-05 15:56:21
Wiadomo coś czy na turniejach będzie prowadzona rozgrywka 1vs1 czy gra będzie nastawiona na współprace?
#772649
Szczawson | 2016-08-06 10:06:41
Jeszcze nic nie wiadomo a kolega Redd już myśli o turniejach :)
Odpowiedź na komentarz:#772649
#772651
Redd | 2016-08-06 17:14:22
Pytam z czystej ciekawości. Tak jak napisał niżej koszmar twórcy chcą iść mocno w esport, więc sądziłem, że wiadomo coś więcej na ten temat. ;)
Odpowiedź na komentarz:#772651
#772657
O]]]satan | 2016-08-06 19:08:23
Już na samym początku twórcy mówili że gra ma być nastawiona na rozgrywkę drużynową.
Odpowiedź na komentarz:#772657
#772658
koszmar | 2016-08-06 16:17:40
Czytając zapowiedzi twórców chcą iść mocno w esport. Zatem w mojej ocenie postawią na widowiska drużynowe i efektowną współpracę, bo to siłą rzeczy angażuje większą ilość graczy i nie zamyka turniejów w często powtarzalnej sekwencji kilku tych samych nicków.
Znam tutejsze preferencje duelowe i duelowców zawsze szanowałem za umiejętności w swoim trybie, ale dla mnie osobiście zawsze Quake był przede wszystkim drużynowy i jeśli moje przemyślenia się potwierdzą to będę bardzo zadowolony ;]
Odpowiedź na komentarz:#772649
#772656
Xsi | 2016-08-07 12:11:38
www.youtube.com/watch?v=C_AWczGKlhI łykajcie poki nie usuneli
#772663
tofu | 2016-08-09 08:40:42
mam nadzieje ,że giby zostaną...
#772674
^buu! | 2016-08-10 11:39:05
httpvs://www.youtube.com/watch?v=bzc4MT6exhA . Wydaje się ,że poruszanie nawiązuje do CPM jeśli chodzi o Air control widać to na 2:16s , 3.15s i 3:28s. Napewno bedzie coś w stylu CTF ,tyle że zamiast flag będą "obeliski" Gra dynamiczna , widać to lepiej niż na oficjalnym trailerze.gdzie trudno cokolwiek odczytać jeśli chodzi o fizykę i rozgrywkę. Szkoda tylko że tylko zastosowali te udziwnienia takie jak "legalny WH".
#772677
Zaloguj się by dodać komentarz.