Remake ZTN’a autorstwa Zeicon’a
śro, 30 listopad 2005 23:04:38 | Autor: pat | Quake 3 Arena
Na stronie www.esreality.com ukazał się remake mapy znanej już z czasów QuakeWorld. Zdobyła ona wtedy nie małą popularność jako ztndm3. Jeżeli ktoś jeszcze nie wie, o co chodzi, to powiem tylko, że jest to dokładnie to samo, co ztn3tourney1 w Quake’u 3, czyli nasza ukochana mapka, na której na pewno każdy już grał i to nie mało ;) . Właśnie ukazała się jej najnowsza odsłona na platformę Quake 4. Tym razem jednak jej nazwa to DM_gelato. Z uwagi na pewne różnice w poruszaniu się, pomiędzy Quake 3, a Quake4, jak na przykład wyższe skakanie, autor wprowadził zmiany takie jak podniesienie sufitu w niektórych miejscach aby nie obijać się o niego głową, czy powiększenie korytarzy. Nie wpłynęło to zasadniczo na wygląd mapy, lecz znacznie poprawiło dynamikę gry.
Jak widać mapa prezentuje się całkiem nieźle, jednak pamiętajcie, że jest to tylko wersja beta i ulegnie ona jeszcze pewnym zmianom, jeśli doszukacie się w niej jakiś błędów, lub będziecie chcieli się wypowiedzieć na jej temat zapraszam na forum strony www.esreality.com.
Download # 1 [quake.imro.pl]
Download # 2 [esreality.com]
Sądząc po tym, że w Quake’u 3 mapa ta przyjęła się bardzo dobrze to myślę, że i w tym przypadku będzie podobnie, co prawda owa beta nie będzie jeszcze zbyt grywana, ale po wprowadzeniu poprawek i po ukazaniu się wersji finalnej powinna być dość popularną mapą, gdyż trzeba przyznać, że jest wręcz genialnie zaprojektowana i granie na niej sprawia podwójną przyjemność. Nie pozostaje mi nic innego jak tylko życzyć Wam GL HF ;)
voodoo|norad | 2005-11-30 23:23:26
o looool ostro :D
#730001
pat | 2005-11-30 23:44:11
no @#$% raczej ^^
#730004
Gedi | 2005-12-01 00:10:20
No niebardzo. W każdym razie w q3 ta mapa ma klimat, tutaj - porażka :(. Jakbym miał proponować, to należy zrezygnować z krągłości. Q4 lepiej wygląda na "ostro" :D. No i dobór tekstur niezbyt trafny. Wydaje się, że lepiej będa wyglądać metale, zardzewiałe metale :). Brązy i pomarańcze zupełnie nie pasują. Ściany w stylu q4dm7, to by było coś :D!
Pozdroofko,
#730005
bryan | 2005-12-01 08:22:05
z kolor zardzewialy to jaki ? wlasnie braz z pomaranczem :D
#730007
castor | 2005-12-01 08:41:29
czy bedziemy ta mape ogladac juz bezprzerwy? ja rozumiem ze jest zajebista, wypasiona i wogole , ale no @#$% bez przesady. W kazdym Q byla... zzz
#730008
jarq. | 2005-12-01 09:52:57
i dobrze :) - przeciez grac nie musisz - q4 jest przecież "pełen fantastycznych map" ...
Gedi - to jeszcze beta - moze cos pozmieniają. Fajnie by bylo np. gdyby zrobili odbicie lustrzane geometrii mapy :D - ale by byla jazda :P
#730011
cin | 2005-12-01 10:05:47
ten ztn jest jak rower....sama rama bez dynama :D
#730012
voodoo|seRious | 2005-12-01 10:11:43
no jeszcze t4 , t2 i hub3aeroq3 i bedzie mozna grac w q4 :ASD
#730013
davep | 2005-12-01 11:10:56
tak jak edge nie przyjal sie w q3 tak ztn sie nie przyjmie w q4 poniewaz gralismy z equ na tej mapce kilka dueli i jest conajmniej daremnie :D gdyby mapka nie byla tak grywana w q3 to nawet by nikt na nia nie zwrocil uwagi. Nie jest poprostu grywalna w tej czesci kwaka no chyba ze jeszcze cos zmienia, ja uwazam ze mapki takie jak lost fleet, sandstorm, phrantic sa mapkami w ktore mozna juz smialo pykac duele i to calkiem przyjemnie. Po co w kolko te same mapki grac przez 15 lat :D oby pdm6 nie przerobili.
ps. a pozatym to mapka pojawila sie jakis miesiac temu ;>
#730018
v1n5 | 2005-12-01 11:50:27
no bez kitu.... niech jeszcze jakis bystrzak przerobi wszystkie mapy z q3 (te grywalne, turniejowe) to wdupie laćki :) pojebalo was ludzie? moze by tak wkoncu zaczac grac na czyms innym :o dawac jakies nowe mapki ale q4 niech ktos cos konkretnego zmontuje.... pozdro
#730020
THRAWN | 2005-12-01 12:27:39
no !! i co co misie lubią najbardziej :dsasdsdads
nawet fajnie sie ja gra , pare poprawek i ownedż ; D
...i niegadac mi tu , że znowu ztn bo to mapa kultowa ! i dobrze ze jest na q4 jak jest grywalna !:D
Bo jak narazie dlamnie zdecydowana wiekszosc map na q4 to porazka ;o
Ale przydało by sie aeby wyszły wkoncu jakies nowe i wyrabane mapy + gtv : D
edit: dave - "ps. a pozatym to mapka pojawila sie jakis miesiac temu ;>" - no kurde wiedziłem ze cos mi tu niegra : D
#730022
dAde | 2005-12-01 13:48:22
:|
Za takie rzeczy powinni karać...
#730024
jabol | 2005-12-01 14:34:52
dm6 juz dawno jest :D ale duuuuuuzo fps zjada
#730025
Gedi | 2005-12-01 21:30:52
@bryan, brąz i pomarańcz to w żaden sposób nie jest kolor rdzawy :). Co rdza, to rdza. Kolor pomarańczowej rdzy powstaje raczej nienaturalnie, czyli np. w zakładach chemicznych, czy wykorzystujących chemię :). Q4 to chemia? Chyba nie, zbyt nienaturalne. Jedynie co mi się podoba z Q4 to cienie i światła, chciałbym takie w Q3.
Jeśli ktoś twierdzi, że nie należy robić remake-ów map, to się myli. Są mapy wg mnie "nieśmiertelne", które zawsze i wszędzie należy dodawać, tak jak np. q2dm1 (The Edge), którą nie wszyscy lubią, ale jak dla mnie to klasyk. Tak samo ztn3tourney1, czy q3dm17. Kilka remakeów w gierce nie zawadzi, ale tych najlepszych i nie ważne, że "oblatane". Np. ja osobiście uwielbiam mapy charon, mają klimat. Wcale bym się nie obraził, jak ktoś zrobiłby charon3dm3 pod Q4, albo np. coś w stylu crem1, psc3dm1, senndm2, alkdm06 czy rdogdm4.
Mapy to tylko mapy. Chcesz to ściągasz, nie chcesz, to nie musisz grać :).
#730033
pat | 2005-12-01 22:38:27
no i racja, a co do tych mapek ktore wymieniles pod koniec to nigdy nawet nie slyszalem o nich, a nie wspomne juz zeby widziec, albo co lepsze grac ;D :asd
#730047
gr. | 2005-12-01 22:54:14
sciagam -.-
#730049
Gedi | 2005-12-02 13:44:14
@pat, nie znasz tych wymienionych przeze mnie mapek? To polecam sie z nimi zaznajomić -> ..::LvL
#730070
b4m | 2005-12-02 20:42:40
dobrze ze jest i nie fajnie ze sie pojawila :asd
#730097
Zaloguj się by dodać komentarz.