Reprezentacja Polski Q3 TDM
czw, 16 październik 2003 18:47:40 | Autor: baxowy | Quake 3 Arena
W końcu po burzliwych dyskusjach została wyłoniona ekipa TP. Na Clanbase zamieścili krótką notkę ( link ) na temat zapisów do Nations Cup, obok której jest napisane, iż skład selekcjonerów to ognos, igor9k, boloman, hugo. Jednak na serwisie esports.pl, który jeszcze przed zatwierdzeniem adminów CB wybrał kapitana, pomocników i cały skład, możemy przeczytać że są to :
Hugo - kapitan
C-load, igor9k, boloman - pomocnicy kapitana
detal, zoom, v3ndor, syn, mayhem, lop, kertal, zik - gracze
hardmuth, jarzabek - coache
Ognos jako stary wojownik kuczy, widocznie zaginął w akcji, cóż może się odnajdzie.
O ile cały skład wydaje mi się dość rozsądnie ustawiony, to jednak nie moge się powstrzymać od stwierdzenia,
że zoomer jest w TP tylko i wyłącznie ze względu igora.
pent1um | 2003-10-16 18:52:17
Pierwszy @#$%!!!!!
GL GUYS !
#657267
dinhkertal | 2003-10-16 19:04:08
myslalem ze juz napiszesz o kertalu :D
#657272
ff7 | 2003-10-16 19:10:20
ja i tak uwazam ze w tym squadzie zabraklo paru graczy :/
#657273
lidek | 2003-10-16 19:11:36
a gdzie idol nastolatek pan pogromek z jego handicapowym lanem na caly swiat :D
#657274
BobeK | 2003-10-16 19:12:49
poszedl
#657275
LsT | 2003-10-16 19:35:16
mayhem gl tam ostatnio niezle zes gral masz tak samo grac w TP albo lepiej :)
#657280
bfr_aka_pablonzo | 2003-10-16 19:47:36
no tez uwazam, ze kogos tu brakuje ...
#657281
Dud9k | 2003-10-16 19:50:05
stary squad to l3si0 , mar1o , zik , p0gr0m
#657282
wizard | 2003-10-16 20:22:59
detal mayhem lop i syn powinni grac w 1 squadzie ;] oczywiscie jezeli pingi dopisza;]
#657284
ca1 | 2003-10-16 20:42:48
kto to detal bo jakos mi sie zapomnialo aaaaaaaa to ten z holigansow :D?
#657285
eng | 2003-10-16 20:46:04
da , haraszo!
#657286
rkniunia | 2003-10-16 20:46:49
"stary squad to l3si0 , mar1o , zik , p0gr0m" zgadzam sie jakos mi ich tu brakuje ii moze jeszcze kogos :asd
#657287
bfr_aka_pablonzo | 2003-10-16 20:57:31
powinni byc obowiazkowo ...
#657289
[pogo] | 2003-10-16 20:58:28
"Dopisano 16.10.2003 o godzinie 20:22 [ wizard ]
detal mayhem lop i syn powinni grac w 1 squadzie ;] oczywiscie jezeli pingi dopisza;] "
nom :D
#657290
rooseck | 2003-10-16 21:04:40
o detal jest:D a ino panocek tes od nas z masur i tes go jechalem jak gralem ale teraz jest lepsejsy od najlepsych (ode mnie :)
gwary pojebalem...
#657291
eRMaC_2 | 2003-10-16 21:08:30
wg mnie :-) shilder , lop , mar1o ,syn :-) 1 squad
#657292
ash | 2003-10-16 21:29:16
o ile fakt ze pogroma niema to wcale nie dziwi bo jednak z mocniejszym przeciwnikiem on traci kontrole nad soba, i gra na odpierdol.
Ale mario? ten koles sam potrafi wygrac caly mecz. Jedyny gracz ktory stoi raczej przy rowni do reszty eu. I on wcale nie gra na odpierdol. To ten fakt dziw, no chyba ze on sie nie zgodzil grac, bo mowil ze se przerwe zrobi:/i. No ale coz, sezon wczesniej pl byla od krok od wyjscia z grupy. Zobaczymy jak teraz, lepiej z ocenami poczekac;)
#657297
Luk4S | 2003-10-16 21:36:24
etam troche hujowy sklad bedzie gorsza porazka niz tamtym razem wedlog mnie zamias kertala powinien grac sh1elder i do tego jeszcze p0gr0m i mar1o i jeszcz kilku dobrych graczy i by byl zajebisty skal a tetaz mozna powiedziec ze jest do dupy i wstyd gdzies sie pokzaywac :D:D moim zdaniem lipa na maxa
#657303
putek | 2003-10-16 21:41:25
1v1 mozemy porzadzic:D
#657304
move | 2003-10-16 21:47:12
brakuje mi tu salomona, storma i mario
salomon - doswiadczenie & high skill
storm - net na minusie trafi sie u niego raz na 100 meczow
mario - nie musze chyba nic mowic o jego aimie?
a teraz kogo bym nie widzial:
vendor - nie obraz sie, bo wiem ze skill masz bardzo wysoki, ale wydaje mi sie ze bardziej pasujesz do 1v1 niz TDM.
kertal - to Ty grasz jeszcze?
#657305
Luk4S | 2003-10-16 21:47:23
dalej zmiencie ten sklad bo jest h u j o w y !!!!!!!!!!
#657306
sYnth|Bubu | 2003-10-16 21:55:07
I tu ash sie nie zdodze z toba poniewaz to p0gr0m sam potrafi wygrac mecz mar1o gra bardzo rozwaznie i to jest 2 wielka pomylka nowego "sztabu szkoleniowego" dwaj najbardziej cenni gracze sa nieobecni :/
godzine temu ogladalem demko z meczu z Finlandia pogrom wypadl ZDECYDOWANIE najlepiej z calego teamu zaraz za nim byl mar1o gdyby nie ich lacza i skill to bysmy nie grali w zeszlym roku w NC zik owszem tak samo b dobry gracz ale wtedy (nie wiem jak teraz) z duzym pingiem :/
wg mnie sklad powinien wygladac tak ! sklad oczywiscie mar1o p0gr0m , lop , zik z laczem albo det4l
a co do rezerw to najpierw bym patrzyl na lacza danych graczy lub ich mozliwosc skorzystania z dobrych lacz czyli np ktos z gp czy tam poison (swoja droga glupia ta nazwa:P) oni maja niezle lacza w tym Gdansku ktos tam wspominal o zoomie mysle ze na pro 6 z dobrym pingiem moze sie przydac to tyle i niech "wlacze " TP sie zastanowia nad brakiem mar1a i p0gieg0 EOT
#657307
putek | 2003-10-16 22:00:35
storm?:D:D przeciez mu tylek klepe non stop:PP gdzie on jest? STORRRRMMMMMMMMM!!!! :D:D:D
#657310
thrud | 2003-10-16 22:02:42
dobrze mowisz lukas, dla mnie pogrom, mario, zik i moze syn lub lop to jest team, a z tym daleko nie zajdziemy :( w ostatnim nation cupie pogrom wymiatal najlepiej co sie czepiacie :/
#657311
ash | 2003-10-16 22:06:16
Tak bubu tyle ze ja zaznaczylem z dobrym przeciwnikeim. Nie z noobami czy nawet pol noobami. Z takimi to pogrom potrafi zaszalec. Ale mi chodzi o gre vs dobry skillowo i taktycznie team, szczegolnie jesli gra przeciwko dobrze zgranemu teamowi.
Zostawmy mecz z finami, a wezmy np ze slovenia www.clanbase.com/news_league.php?qid=00fe2f25683A&nid=85746&mid=16860&lid=887
dm7 oto co wychodzi z pogroma jak przeciwnik kontroluje mape.
thrud jesli myslisz ze pogrom wymiatal najlepiej to wez przejrzyj jeszcze raz screeny:)
#657314
host | 2003-10-16 22:09:40
kertal nie obraź się, ale zamiast Cieie z u| powinien grac shrek ...
#657315
thrud | 2003-10-16 22:11:58
taaa te wszystkie screeny i demka widzialem juz wczesniej, wchodze na ten link i co widze pogroma pierwszego na 2 mapach, i jedna skiszona mapa dm7 ktora mozna nazwac wypadkiem przy pracy :)
#657318
move | 2003-10-16 22:12:42
tak puciu, my wszyscy wiemy, ze jestes najlepszy i reprezentacja polski powinna sie skladac z samych takich jak Ty :)
#657320
viltZz | 2003-10-16 22:14:05
bardzo duzo w tym racji, niestety ja tez musze powiedziec ze nowe TP mi sie srednio podoba:/
po pierwsze brak mar1a i p0giego - to moim zdaniem najciezszy blad. Rozumiem ze nowi selekcjonerzy postawili na swierza krew i w ogole, ale imo zmian w reprezentacji powinno sie dokonywac stopniowo, bo kto da gwarancje ze w nowym TP znajdzie sie jakis Niedzielan:D.
Po drugie troszeczke szkoda mi L3sia, @#$%, nikt nie portafi tak perfidnie kampic raila na pro-6 jak on;d na pewno przydatny.
Jak dla mnie wymazony sklad z ktorym moglibysmy sie pokazac i zrobic cos naprawde konkretnego to : p0gr0m, mar1o, zoom i soo (jakby gral:/).
enyłej gud lak.
#657322
dinhkertal | 2003-10-16 22:18:11
nie przecze ze wypadam blado na tle innych z reprezentacji. Jesli bede gral w niej to dam z sieibe wszystko. Jesli nie to zycze gl "nastepcom". Aha - na pingu 70 jestem grozniejszy niz na 30 bo mi nie skacza goscie na nudzu :D
#657324
putek | 2003-10-16 22:23:22
hmmm... mof no chociazby:) dobrze ze nie z takich jak Ty :ASD
#657325
putek | 2003-10-16 22:25:36
hmm... ja entuzjazmu co do pogroma nie podzielam, jestem za zdaniem asha, mario owszem.
#657327
najt | 2003-10-16 22:29:56
Moim zdaniem caly ten squad jest totalnie chybiony... Jest mnostwo lepszych graczy tdm na scenie :D Squad jest maly, selekcja zostala przeprowadzonaq chyba na podstawie prywatnych znajomosci albo jakichs skrinow, nie wnikam i nie interesuje mnie to, sam bym inaczej ustawil, oby ten squad cos wyrzadzil :D
autor: bodo
#657332
dinhkertal | 2003-10-16 22:32:45
np. Ty? :)
#657334
putek | 2003-10-16 22:34:16
;]] teraz juz raczej nic nie zmienicie, pozostaje czekac na rezultaty
#657335
MaxDamage | 2003-10-16 22:35:43
Poprzedni sklad byl lepszu, ale coz swiat idzie do przodu (czy to pozytywnie czy nie...) , wiec co tu narzekac pozyjemy obadamy :)
#657336
najt | 2003-10-16 22:37:31
Jak sobie kupie takie szare skary jak ty kerciq, to moze bym się nadawał :D
Za wczesnie myszka kliknąłem :P
autor: bodo
#657337
wizard | 2003-10-16 23:19:06
lol wielcy znawcy sie znalezli ... kolesie jeszcze ani 1 meczu nie zagrali , nie macie zielonego pojecia jak sie beda prezentowac a juz pierdolicie ze zly squad ... to nie nicki graja tylko ludzie. To co ze mario i pogrom potrafia fragowac , ale moze nie wkomponuja sie w squad , jaka macie pewnos ze wystawienie tych 2 da napewno wygrana? taka sama pewnosc jak wystawienie kogo kolwiek z tego squadu. mario i pog sa zawsze na 1 miejscu na screenach bo caly team pracuje na nich ( to dzieki podrzednym graczom -mrówkom moga pokazywac swoj skill) , tutaj kazdy bedzie musial na kazdego pracowac . Mowicie kiedy przeciwnik przysicnie to si egubia , nie mozna dopuscic wlasnie do tego zeby przeciwnik przyciskal , trzeba dobrac graczy pod wzgledam ogrania i zdolnosci dopasowania do druzyny.
Na co wy liczycie ? Ze z pogromem i mario pokonamy kilka cienkich panstw i to wszystko> znowu odpadniemy? znowu przegramy z kims kto gra lepiej taktycznie? Za małe ambicje tutaj trzeba czegos innego i może własnie tutaj zostana zbudowane jakeis fundamenty zeby pracowac nad czyms zeby wreszcie grac np z Niemcami jak rowni z rownym , zeby cieszysc sie naprawde z duzych sukcesow a nie ze wygralismy mecz z azerbejdzanem bo mario i pog maja po 60 fragow a reszta teamu nety na minusie ...
#657341
Luk4S | 2003-10-16 23:20:34
dalej zmiecie ten sklad jak widzicie z 90% graczy mowi zeby zmienic ten sklad to chyba sie nie mało co??? wiec zrobcie z tym skladem co trzeba !!!
#657342
wizard | 2003-10-16 23:34:43
a kto powiedzial ze 90% musi miec racje? kilkaset milionow ludzi wierzy ze bogiem jest allach , maja racje bo jest ich duzo>?;]
#657346
SL4VE | 2003-10-16 23:37:20
wizard, zgadzam sie z Tobą.
Pracować powinien cały team, równo, a nie że jedni nabijają fragi, a druga część teamu dostaje przez to baty.
Mówiłem już, mamy graczy ze skillem i nie potrzeba nam gości, którzy potrafią nabić dużo fragów tylko takich którzy potrafią zagrać dobrze taktycznie i zgrać się z resztą teamu.
#657348
bolomanrsquoek | 2003-10-16 23:40:02
niektore komentarze smiesza inne irytuja; latwo jest mowic kiedy nie zna sie wszystkich szczegolow (wiem to po sobie :>); pokrotce postaram sie odpowiedziec na pytania wiekszosci ...na tyle na ile bedzie to mozliwe i z naszej rzecz jasna perspektywy; najczesciej slychac ksywy pogrom i mario; zaczne od pogroma, skill rzeczywiscie nieprzecietny, ale to zawodnik na ktorego pracuje tim, i ktory sam leci na 3, 4 przeciwnikow, jego taktyka nie sprawdza sie na czolowe polskie klany via mecz z t5 w PD do sciagniecia, obie mapy z pova pogroma mysle ze wielu rozjasnia sytuacje; tym bardziej na graczy 2x lepszych sie nie sprawdzi, a pogi oprocz minusa pozbawi druzyne jednego zawodnika; sprawa maria, kazdy wie co on potrafi, niestety mario ponoc ostatnio nie grywa, mamy z nim rowniez slaby kontakt ...; dalej lesio, rowniez nie grywa a raczej nie zauwazylem; storm? ktos raczy zartowac? bez obrazy dla samego storma ktorego bardzo lubie; shielder jest w kregu zaintersowan, to samo ash i koston ...
#657349
3st | 2003-10-16 23:46:10
nie chce mi sie czytac wszystkich komentarzy wiec nei czytajac ich powiem ze BOLO powinien byc w squadzie TP...
#657351
Replay | 2003-10-16 23:51:18
hmm brakuje to pogroma zdecydowanie, no i maria..
#657352
Replay | 2003-10-16 23:54:37
laciu bez urazy ale jestes k u r w a dziecinny strasznie... jak chcesz udowodnic swoja racje to uzywaj sensownych argumentow a nie "ten squad jest hujowy zmiencie go!" zalosne to jest...
#657353
Luk4S | 2003-10-17 00:05:43
hmmm suchaj nie chce nikogo obrazac bo to nie ma sensu ale nie chce zeby bylo tak ze my nawet z gropy nie wyjdziemy wiec wtedy bedzie szyderka na maxa i chciablyb postawic na juz znanych graczy ktozi juz grali w reprezetacji ale co do nowych graczy nie wiem jak graja ale chyba ja bym postawil juz na graczy przetestowanych ale przeciez ten sklad wybierali ludzi ktozi znaja chyba sie na rzeczy wiec pozostawiam wszystko w ich rekach noi zycze zebysmy chociaz wysli z grupy jaka bedziemy mieli :P:P:P
#657354
Luk4S | 2003-10-17 00:10:01
acha a co do dziecinnosci ja mam dopiero 10 latek :P:PP:P::PP pozdro :D
#657355
Mad | 2003-10-17 00:13:00
"O ile cały skład wydaje mi się dość rozsądnie ustawiony, to jednak nie moge się powstrzymać od stwierdzenia,
że zoomer jest w TP tylko i wyłącznie ze względu igora."
O ile cały skład wydaje mi się dość rozsądnie ustawiony, to jednak nie moge się powstrzymać od stwierdzenia,
że vendor jest w TP tylko i wyłącznie ze względu c-loada.
"shielder jest w kregu zaintersowan, to samo ash i koston ... "
wlasnie tylko w kregu zainteresowan, a naprawde moglby zastapic kazdego z graczy teampoland i to z bardzo dobrym skutkiem... na bank moglby zastapic zoomera lub vendora - bez urazy panowie to moje skromne zdanie.
#657356
bolomanrsquoek | 2003-10-17 00:26:04
shielder ?? pomylilem sie nie jego mialem na mysli :>
#657357
coober | 2003-10-17 00:43:11
srx a moze inaczej , bo nie nadazam kto wybral selekcjonerow teampoland?
To ta ankieta o kapitana byla o to kto bedzie reszte dobieral ?
#657358
wizard | 2003-10-17 00:51:27
no prawde mowiac ja tez nie wiem co zoomer robi w tp ... no nie to ze gra ffa ale to ze nawet na polskich servach ma lagi , a jak nawet gral ta lige pro modowa to przecietnie z pineigm 120 ... no chyab ze czgos nie wiem;]
#657360
abs | 2003-10-17 03:05:07
nie no sadhaskjdhakjdhajkdhsajkhjksahfjkha kertal sory ale na moje oczy to nastepca bedzie po 1 meczu dla Ciebie:)) dzisiaj nic specjalnego nie pokazales na pingu 30, a teoria ze na pingu 70 bedziesz owner to raczej nie:D po 2 mar1o nie jest w TP dlatego ze nie gra czy cos tylko dlatego ze stwierdzil to co stwierdzil (nie bede tu obrazal skladu kapitanow bo to nie ja powiedzialem:D). Wlasnie najbardziej jego szkoda ze bo nie ma w TP kogos kto by mogl oprzec sie naporowi 4 przeciwnikow jak reszta naszego dream teamu bedzie latac po scianach i ich mozgi beda stanowily chujowe trofea np niemców:D
#657363
Replay | 2003-10-17 06:58:44
heh abs :] moze nie bedzie zle... :>
#657367
igor9k | 2003-10-17 07:23:58
"O ile cały skład wydaje mi się dość rozsądnie ustawiony, to jednak nie moge się powstrzymać od stwierdzenia, że zoomer jest w TP tylko i wyłącznie ze względu igora."
Zoomer! Odkryli nasz sekret! :-(. Spisek! Buaha. No comment.
#657371
najt | 2003-10-17 08:02:43
zoom to nie ten zoomer jak by co [madq] :] ! A co do składu to liczy sie gra TDM a nie fragowanie ! Połowa osób na scenie nie umie grac tdm , tylko biega i zabija i kompuje zeby miec najwiecej fragów i najmniejszy net ! Moze wykupimy kogos z innego kraju
#657372
irina | 2003-10-17 08:57:28
Panowie zacznijcie trening i realizujcie zalozenia taktyczne. Przeciwnicy juz trenuja a nie komentuja!!!
#657375
sYnth|Bubu | 2003-10-17 09:22:36
wizard poprawka
allah to odpowiednik naszego Boga tylko oni go sobie tak nazywaja :P
moglibysmy naszego nazywac "wizard" to nie ma znaczenia jak sie nazywa tylko w co wierza :P
co do wystapienia kostona w TP badz asha
przemilcze chodz trudno mi opanowac smiech :|
bez obraz chlopaki ale sa lepsi i duzo lepsi od was w TDM-ie..
#657378
nita | 2003-10-17 09:28:08
niech sie ktos poda do dymisji :)
#657379
rooseck | 2003-10-17 09:54:10
ja bym wywalil detala i wstalil na jego miejsce siebie. chociaz wesolo bedzie w teamie :D bezstresowo wrecz chillautowo |-)
tak serio to brakuje
=l3sia (buraka zreszta :P
#657380
rooseck | 2003-10-17 09:56:15
ja bym wywalil detala i wstalil na jego miejsce siebie. chociaz wesolo bedzie w teamie :D bezstresowo wrecz chillautowo |-)
tak serio to brakuje
l3sia (buraka zreszta :P
#657381
rooseck | 2003-10-17 09:58:05
ej cos mi sie zepsoolo:/ komentarze tylko w polowie sie pojawiaja:/fuck. ej brakuje jeszcze mar1o i storma. no. sorx za te 2 posty ale cos sie pojebalo.
#657382
wizard | 2003-10-17 10:02:33
skoro macie tyle pomyslow to trzeba bylo startowac na kapitana a nie pier dolic teraz ;]
#657383
.gogi | 2003-10-17 10:24:48
yo GL !=D
#657385
kino | 2003-10-17 10:40:39
skald jest imo calkiem spoko, wierze naszym kapitanom :DDDD
#657388
baxowy | 2003-10-17 10:41:06
Zrobisz kolejne qpsko z TP, a ognosa wyrzuciliscie bo tak wam wygodniej? Zobaczymy co zoom zagra, okaze sie kto mial racje
#657389
move | 2003-10-17 10:47:32
irina dobrze mowi - moze TP zacznie juz trenowac? Proponuje na starcie meczyk z mistrzem polski :)
Oczywiscie bez lopa i zoom'a, ale za to igorMEGAskill moze zagrac w szostkach :)
#657390
fftwinsik | 2003-10-17 10:54:57
ludziska a gdzie krg??bo go nie widze...:)
#657391
zoom | 2003-10-17 10:56:25
baks co ma igor z tym ze ja gram w teampoland ? w tamtym roku on byl kapitanem glownym i jakos ja nie gralem ? zastawnow sie a pozniej pisz brednie w tych swoich newsach, jak masz cos do mojej gry vq3 tdm to zapraszam do demek z krk tdm 4v4.
#657392
zoom | 2003-10-17 11:10:24
a baks wiesz ze jest roznica w tym zeby byc a zeby grac? bo jakbys chcial wiedziec to o tym kto gra to decyduje hugo i wlasnie on wybral glowny sklad:
ja, detal, syn, mayhem.
#657396
pigulson | 2003-10-17 11:35:46
ale beda jaja jak rzeczywiscie cos wygramy tym squadem, wtedy wasze komentarze beda o dupe rozbic:D
#657402
t3m | 2003-10-17 11:52:45
wszystko zalezy od tego czy tp bedzie sie stawiac na treningi czy nie... z tego co pamietam w zeszlym roku nie bylo zadnych przygotowan, na treningi stawialy sie przecitnie 2 osoby. po drogie trzeba by sprawdzic jakie pingi na serwerach nations cup maja poszczegolni gracze bo wybierzecie sqyuad a okaze sie ze 3 osoby z teamu maja ping 100 i dupa nie granie...
#657405
kood | 2003-10-17 12:01:37
ehh narzekacie co poniektorzy na sklad, jak nawet nie pokazali jeszcze co potrafia. Rownie dobrze mozna ta sytuacje porownac do naszej beznadziejnej reprezentacji w pilke kopana czarno-biala, gdzie taki Niedzialan byl bohaterem meczu.. i sa spekulacje czy jakby gral Olisadebe to byloby lepiej? Niedzielan to dla przykladu detal, a Olisadebe wasz upragniony pogrom. Kapisz?
Poza tym trzeba by pomyslec o maskotce reprezantacji.. moj typ to Pani Domina Janina z Wampa (ona tam jeszcze jest? nie czytalem z 8 lat) i druzyne meskich cheerliderek na mecze. Igor, pomyslcie o tym :E
#657407
wizard | 2003-10-17 12:29:04
zoom , syn , detal , mayhem - wierze w was !:d
#657409
zoom | 2003-10-17 13:07:55
a baks i nie pisz ze zrodlo clanbase bo jebne ze smiechu na www cb nie pisze nic o skladzie wiec napisz ze przepisales z esp.pl i po krzyku
#657412
L3si0 | 2003-10-17 13:09:48
ja sie zgadzam odnosnie maria - pamietaj poprzednia edycje NC i wedlug mnie mimo plusowego netu mario gral najgorzej :/ zbieral wszystko co sie da i stal w jednym miejscu nie pomagajac nam, przykladem moze byc mapa osp5 gdzie gralismy bodajze ze slowenia lub finlandia mniejsza o to, w kazdym badz razie mario stal tylko na RA, bral wszytskie, mial 100/200, nabijal tam fragi, ale na quada nie raczyl przychodzic, ci co maja demka niech sobie obejrza i zobacza - a tak kazdy sie podniecal plusowym netem maria - lol i dlatego w tym roku mario nie gra w NC - proste
ps. widze ze znowu najwiekszy raban robia gracze z nizszej polki, ktorzy nie maja pojecia o tdm - klasyczne
#657414
SL4VE | 2003-10-17 13:15:59
mof... z mistrzem polski online czy lan? Z tego co wiem to nations cup jest online :).
A i nie pisze tego, żeby się pojarać tylko śmieszy mnie, że ludzie, którzy nie byli w Krakowie (hi mof) albo co w Krakowie nie zagrali ani jednego meczu (hi igor) się jarają, że są jakimikolwiek mistrzami...
Co do składu Teampoland to zgadzam się z bolomanem. Potrzebujemy ludzi, którzy zagrają na maxa taktycznie i będą wspólnie pracowac na sukces. Ja wiem z doświadczenia, że jak gram z p0gr0mem to często gdy ja spawam jakiegoś gośćia to p0gr0m wpierdzieli mi się dupskiem w celownik i zapryka gościa z mg tylko po to żeby mieć fraga... Takie fragi nic nie dają, bo team i tak by je zdobył, nie jest to wcale jego zasługa, a nabija cholernie dużo fragów. Rozumiem w pickupach, ale w meczu reprezentacji powinien także pracować na innych.
#657418
pepz | 2003-10-17 13:20:14
widac ze obecni kapitanowie wyciagneli wnioski z poprzedniej edycji NC, jak dla mnie sklad nie najgorszy :), brakuje mi to lesia, ktory w meczu z finlandia(chyba) na pro6, ostro trzymal rg i nie oddawal :}
#657420
bolomanrsquoek | 2003-10-17 13:21:57
kapitanowie dopiero co wybrani, sklad dobrany a juz co poniektorzy zarzucaja nam brak treningow; do waszej informacji juz wczoraj ustalilismy pierwsze treningi na : Sobote i Niedziele godz. 19 ... termin ustalony wspolnie z calym skladem TP - graczami, coachami i na szarym koncu kapitanami, treningi beda odbywaly sie 3x w tyg; na 90% sroda, sobota, niedziela ...kto sie nie bedzie pojawial wypad z kadry, jest kilka osob ktore bardzo chca grac i potrafia, 1 sklad jest narazie teoretyczny i zobaczymy co pokarze, zaden zawodnik nie moze czuc sie pewny swojego miejsca w kadrze i jesli tylko oleje trening wyleci, proste?
#657421
putek | 2003-10-17 13:23:58
pozyjemy zobaczymy:D zoom/lop dziwi mnie wybor tego 1 do podtsawowego skladu, no ale coz... gl panowie
#657422
putek | 2003-10-17 13:32:47
i tez mysle ze troche za duzo duelowcow i wielkich skillowcow mamy w skladzie, pogrom dla mnie odpada, mario... no juz o wiele lepiej, ale np. shielder by zastapil z powodzeniem wiekszosc ze skladu, bo na tych niskich pingach, bedziemy mieli zapewne swietne wyniki, bo chlopaki mastahuja aimem i w ogole, a jak przyjdzie troche mniejsza celnosc, to beda problemy z ulozeniem swojej gry
#657423
kino | 2003-10-17 13:40:38
no raczje trudno jest cos ulozyc jak kolezka cie zabija z mg jak masz spawa bo nhie mzoesz go trafic :D
#657424
igor9k | 2003-10-17 13:41:56
SL4VE: a Ronaldo wedlug Ciebie byl mistrzem swiata w 94?
Przypominam, ze nie zagral ani minuty...
#657425
putek | 2003-10-17 13:51:43
igorek, ale mysle ze gral w meczach ktore do samego finalu doprowadzily:D
#657426
putek | 2003-10-17 13:53:07
no... ale jak Ty jestes lanowym MP w q3, to Pan ktory uszyl koszulke Ronaldo, tez powinien sie czuc MŚ ;]]]]
#657427
igor9k | 2003-10-17 14:03:26
Ronaldo nie zagral w ani jednym meczu, ani w eliminacja, ani w finalach, a mimo to dostal medal... to nie te 4 osoby (ben, lop, zoom, akir) wygrały eXc, ale klan... takie to trudne do zrozumienia?
#657429
putek | 2003-10-17 14:09:09
:P dobrze, jestes Zwyciezca eXc ;asd moze byc?:P ale to tam sklad macie poterzny, biorac pod uwage legens... dzwoniles do fettera? czy jak bede sie z nim widzial to mam mu przekazac?:PPPPPP
#657431
putek | 2003-10-17 14:09:42
a btw. igorek, dlaczego nie grales w eXc?
#657433
ciastek | 2003-10-17 14:19:03
dobrze, ze zoom gra w reprezentacji. Ale co za squad :ASD. zoom sie zdadzam, ale z pozostala 3 niebardzo. (niechce nikogo urazic, to tylko moje zdanie =d)
#657434
zoom | 2003-10-17 14:20:37
bo igor byl jako jedyny trzezwy :-))) i kolczowal te jebane szardy ;-D a akir jadl jadl jadl :-D
#657436
Mad | 2003-10-17 14:51:44
Dopisano 17.10.2003 o godzinie 7:23 [ igor9k ]
"O ile cały skład wydaje mi się dość rozsądnie ustawiony, to jednak nie moge się powstrzymać od stwierdzenia, że zoomer jest w TP tylko i wyłącznie ze względu igora."
Zoomer! Odkryli nasz sekret! :-(. Spisek! Buaha. No comment.
"co do wystapienia kostona w TP badz asha
przemilcze chodz trudno mi opanowac smiech :|
bez obraz chlopaki ale sa lepsi i duzo lepsi od was w TDM-ie.." (c) bubu
lol :D:D:D spadlem z krzesla
#657438
dinhkertal | 2003-10-17 14:53:52
mysle ze jesli mocno potrenujemy w new sqadzie to niezle nam moze pojsc. Mamy coraz mocniejsze lacza (przyklady wprowadzenia neostrady) i na serwach mamy po 60 pinga (ja mam 60pinga na pakietach 100 na boomtowns i gamepoint przykladowo) wiec mysle ze nie bedziemy sie musieli w tej edycji usprawiedliwiac pingiem tylko ew. brakiem zgrania,gorszym skillem (w co watpie bo sqad jest starannie dobrany). Ja sie zgadzam z lesiem - mario wcale nie gral super a pamietam ze z germany na dm14 wzial lg,2ya pod rzad i pozniej udalo mu sie na quadzie nie zginac... a reszta zginela niesttety i co nam da ze marian sobie pobiega,sfraguje 2 gosci jak reszta bedzie ginac? no offence ale mysle ze w TP powinien grac sqad: kamper,kamper,kamper (kazdy ze skillem) a 4ty to jakis quadziarz typu zoom,lop :)
#657439
move | 2003-10-17 15:03:00
"mof... z mistrzem polski online czy lan? Z tego co wiem to nations cup jest online :).
A i nie pisze tego, żeby się pojarać tylko śmieszy mnie, że ludzie, którzy nie byli w Krakowie (hi mof) albo co w Krakowie nie zagrali ani jednego meczu (hi igor) się jarają, że są jakimikolwiek mistrzami... "
Slave misiu:
1. Z 666 odszedlem tydzien temu
2. Niczym sie /jak Ty to za kazdym razem okreslasz/ nie "jaram"
3. Z pospiechu nie dopisalem "lanowym" - wybacz mi, to ciezki grzech, obiecuje poprawe!
4. Co do Igora to sie zgadzam po czesci, bo mimo wszystko coach to rowniez bardzo wazne zadanie ;>
5. PS: Nie twierdze ze jestem jakims tam mistrzem, bo nim nigdy nie bylem i raczej nie bede, ale fakt fucktem jak nalezalem do tego klanu - moglem mowic, ze moj klan jest mistrzem polski tdm LAN i tego nie zabronisz mi robic czleku.
Peace.
#657440
SL4VE | 2003-10-17 15:14:07
nie ujmuję Ci tego, że byłeś w klanie, który zwyciężył... chodzi mi o samo to, że osoby które nie grają najbardziej zaznaczają, że są mistrzami. Jakoś jeszcze nie widziałem ak1ra, benny'ego, lopa czy zooma pyszniących się jak Wy, a to przecież głównie ich zasługa i to oni mają największy powód do radości :D.
Opisy igora:
"mistrz Polski je"
"mistrz Polski wyszedl na dwor"
"mistrz Polski..."
#657442
zoom | 2003-10-17 15:15:29
kertal i wlasnie na tej podstawie co mowisz zostal dobrany sklad!
#657443
SL4VE | 2003-10-17 15:20:26
zoomer... niezupełnie.
Kertal mówił o stosunku QUADZIARZE:TEAMOWCY 1:3, a nie 1:1.
Ja w tym składzie widze takich teamowców:
kertal, mayhem, syn i detal. Reszta to duelowcy/"quadziarze". Wiec niezupełnie :)
#657444
bolomanrsquoek | 2003-10-17 15:39:01
sl4ve a teraz wez teoretycznie 1 sklad syn mayhem detal zoom ... sprawa nastepna, w t5 glownie ja gram na quada i offence wiec zarzucani tego zikowi ktory tdma umie jak malo kto jest dziwne :> lop tez gra pod tim nie na fragi; proporcje zostaly zachowane :)
#657446
tofu | 2003-10-17 16:04:33
Ja pi3r4ole !!! kolesie nawet jednego meczu nie zagrali a jush wszyscy na okolo qrw4 wyja jaki wpierdul wylapia...moze i fakt ze mario by sie przydal ,ale to ze go nie ma nie znaczy ze wogole nie bedzie gral a pozatym Ci wszyscy ktorzy tak dra pyski powinni sie sami wziasc za montowanie TP i teraz nie pi3rd0lic jak wszysctko jest sux...Ogolnie sumuje = gl TP a q3 jest popi3rd0lona gra - ide w baldura grac ]:D
#657452
Zenith | 2003-10-17 16:08:10
uuuu... widze ze ostre slowa padaja w tym newsie =>
#657454
dinhkertal | 2003-10-17 16:17:33
zoomek i to jest najlepsze ustawienie jakie mzoe byc! taka metoda gra IC (3 teamowcow,kampia sie jak koty w okresach godowych i jeden np. gopher ktory zapieRdala po mapie i zbiera to co moze,podkrada armory,bierze guna i ucieka, taki wkurzacz ze tak powiem (hi mess:)). By me ta taktyka jest o tyle dobra ze w razie czego tracimy jednego gracza nie 4(np. podczas quada 3 kampi a jeden przykladowo zoom wskakuje,z rl robi masakre ze swoim 250/720 life/armor i mukaczuje pozniej po mapie z lg i shg :p
Aha slv: ja w TP bym chetnie pogral ale pewnie bede rezerwowym zwazywszy ze skillowo praktycznie wiekszosc mnie przerasta ale ja jestem wyjatkowo ograny w tdm (czego nie mozna powiedziec o vendorze - no offence,b.dobrze grasz ale jednak troche malo w tdm pykasz wiec to widac :( ) Wiec na chwile obecna sqad przedstawia sie: syn,detal,zoom i zik?:D no czy mayhem ine pamietam :)
#657455
baxowy | 2003-10-17 16:17:49
"a baks i nie pisz ze zrodlo clanbase bo jebne ze smiechu na www cb nie pisze nic o skladzie wiec napisz ze przepisales z esp.pl i po krzyku" (c) zoomer
Ty nawet czytac nie umiesz, to nie bede z toba polemizowal na zaden temat. NIE PISALEM ZE NA WWW CB JEST SKŁAD GRACZY, TYLKO SKŁAD KAPITANÓW, CO WIECEJ, NAPISALEM ZE LISTA GRACZY JEST Z ESPORTS. Palo niebita
Dalej nikt nie wyjasnil mi co sie z stalo z ognosem w drodze z CB na ESP. Ja sie zaraz oglosze trenerem reprezentacji polski w pilke nozna, bo tak chce moje podworko.
Zoom odsylasz mnie do screenow z krk? To byl lan, lan a net to dwie rozne sprawy. Nabijasz tyle fragow tylko dlatego ze 666 gra pod ciebie, tak samo jak synth gra pod pogroma. Chcesz screeny z netu? Patrz co znalazlem, www.quadsquad.republika.pl/wars/q5-vs-666(lc)-ospdm5.jpg W dupe od jakiegos nieznanego klanu? Mistrz polski -17 ? Gdzie twoje DSL ? Minusuja cie tacy ludzie to nie ma o czym gadac, ze masz jakiekolwiek szanse na wyjscie z minusa z reprezentacjami byle jakiego kraju. Na 666 nie ma duzo screenow ktore bylo w dupe.
#657456
n3*paker | 2003-10-17 16:18:06
Powiem krótko:wszystko cacy,chociażnei do końca,ale ten igorek to ja nie wiem po co sie w to wszystko miesza,a jeszcze te jego akcje o których slave wspominales troszke nizej jzu wogole utwierdzaja mnie w tym ,ze jestes zwyklym plebsem.Mistrzem to ty jestes ale w podwodne bierki.Pozdro dla wszystkich NORMALNYCH ludzi grajacych w ta gre.A dla wyzudanych ,wywyzszajacych sie plebsow nara.A jak jakis problem to zapraszam do rozmowy na najblizszym turnieju.Pozdro lop i kert-wam sie nalezy miejsce w reprezentacji bankowo :D
#657457
n3*paker | 2003-10-17 16:20:07
Sorry ZIK ,tobie tez sie nalezy miejsce w skladzie zioooom ;)
#657458
dinhkertal | 2003-10-17 16:21:12
dzieki piker paker ziomku :>
#657459
intens1ty.dk | 2003-10-17 16:24:35
Fakt, nadaja sie dobrzi gracze Tdm a nie duelowcy. Ale co do mar1a to jednak mysle ze by sie przydal.
Lesio pisal ze zabral armory i dal sie zabic - ech, wytykanie sobie pojedynczych akcji jest pomylka. Oglada sie te demka najlepszych, i co tam widzimy? Kazdy jest na swoim miejscu, kazdy czegos pilnuje. I taka sytuacja nie zachodzi ze ktos wciaga pare armorow, bo maja wypracowana jakas taktyke. ORAZ DOBREGO COACHOWANIE. Wlasnie tego zabraklo w poprzednich rozgrywkach. Na tym poziomie skilla i taktyki jesli widzisz wolny armor i nikogo ze swoich znajomych to go bierzesz, bo zaraz pojawi sie wrog ktory ci rakiete w dupe wsadzi.
Kazdy powinien znac swoje miejsce i to wlasnie od tego beda zalezaly wyniki i mysle ze z obecnym klanem jest to calkiem mozliwe... Zyczie GL.
Aha, jedna jeszcze sprawa co do mar1a, skoro wtedy niby zlamil to trzeba jeszcze raz zobaczyc demo ze slowacja(chyba) na ospdm5 gdzie w pojedynku mar1o zabija goscia z mg ktory ma lg i quada... Co spowodowalo niezly komentarz sedziego i narzekanie wroga na ping.
#657460
lop | 2003-10-17 16:39:20
Mam nadzieje ze skoncze te gadanie o igorku , w krakowie byl naszym coachem ,a czy coach niemoze sie czuc ze tez dzienki niemu odnieslismy sukces? Jakim to bylo wygranie turnieju na lanie?
#657463
baxowy | 2003-10-17 16:39:41
Aha mad, jeszcze raz mi usuniesz komentarz / posta na esports. To postaram sie zebys juz tu nigdy nie wszedl.
#657464
L3si0 | 2003-10-17 16:42:18
intensity to byl tylko przyklad, bylo wiecej takich sytuacji, a uwazanie gracza za dobrego tylko dlatego, ze udalo mu sie zabic quada z mg jest wrecz smieszne, gracza nie ocenia sie po jednym meczu, a tym bardziej po jednej akcji, wiec przestancie mi tu pieprzyc kto sie nadaje, a kto nie - sklad wybrany i zobaczymy jak im pojdzie, pewnie nie za dobrze :-/, ale bedzie to raczej wina braku doswiadczenia, niz samych graczy, wiadomo, ze na takich meczach kazdy daje z siebie wszystko i nie mozna potem miec do nich pretensji o to :P
#657466
intens1ty.dk | 2003-10-17 16:58:40
Ja tez dalem tylko jeden przyklad... Ale wyobraz sobie co by bylo jakby sklad byl z samych takich gosci co zabijaja quaderow :D
Nie no, czy mar1o by byl czy nie to mysle ze to nie zmieni wynikow. Chlopaki musza popracowac nad coachowaniem i taktyce. Jesli sie to uda to...
#657467
baxowy | 2003-10-17 17:00:43
Taktyki nie wycwicza w 3, 5, a nawet 8 treningow, oni nie moga myslec co teraz maja zrobic, oni musza to wiedziec. Nalezy pamietac ze z takimi przeciwnikami, bardzo latwo sie pogubic.
I mam pytanie, czy poza samym wybraniem skladu cos juz zostalo zrobione? Taktyki? Jakis trening? Juz minal tydzien.
#657468
zoom | 2003-10-17 17:15:26
przeciez sklad zostal podany wczoraj :-f wiec jak przez tydzien moglismy cos grac ??
#657473
zoom | 2003-10-17 17:23:12
baks zobacz ping moj i storma w tamtym meczu !
Co do mojego lacza to jest dobre i gram na 30 zawsze a w tym meczu 150-200 sie robilo i nie nie moja wina.
To moze cos wiecej powiesz o tym screenie:
q3arena.gry.wp.pl/666/wars_screeny/297/1.jpg
I wytlumacz dlaczego zik ma -22 ?? moze dlatego ze poprostu zle zagral dana mape a nie ze jest slaby w tdm ?
#657474
zoom | 2003-10-17 17:24:16
Ale z tego co wiem to w TDM sie liczy caly team a nie jedna osoba? I jak sie przegrywa to dostaje caly team a nie jedna osoba i tak samo jest z wygrana.
#657475
zoom | 2003-10-17 17:27:23
baks widzisz boli cie jak ktos ci usuwa newsa/posta a jak wasza redakcja mi usuwala to bylo dobrze? Widzisz ja mam godnosc i nie bede z wami walczyc na usuwanie newsow lub bannowanie bo to jest poprostu zalosne. Nie boj sie nikt ci na esp nie bedzie usuwac postow.
#657476
dinhkertal | 2003-10-17 17:43:56
haha ale tu sie glupoty robia :D juz mi sie nie chce nawet z tego smiac, powoli kazdy wysuwa swoje najgorsze mysli. Rany boskie, 3/'4 z was nawet nie wie ze jak sie ma 30hp to sie quada nie bierze a wy chcecie o tdm mowic??? lol :D
#657482
rooseck | 2003-10-17 18:35:23
bax moje dziecko.... dobrze ci idzie w tej ulicznej bojce. obserwooje dalej :D
edit: krt ale jak trza to trza :D zawsze lepiej zebys z tym quadem zgina niz przeciwnik mialby quadrany robic. ale ty o tym wiesz wiec nie wiem po co pisze... lol
#657494
igor9k | 2003-10-17 18:35:46
bingo kertal :)
#657495
putek | 2003-10-17 18:44:22
baks stary bro sie odzywa:D huhehehe, screeny? eeeeeeee... ja swoich zbiorow nie bede pokazywal i innym jeszcze bardziej obciachu robil:P pozostawie to dla baksa:D to jego brocha:D ludzie, dajcie juz na wstrzymanie nie o tym jest news, wezcie jakie FFA wlaczcie sobie i pogadajcie, tu gadamy o graczach TDMa:D ktorych w TP moim zdaniem troche za malo:D
#657496
vTm | 2003-10-17 19:07:31
brakuje vtm'a:PPPPPPPPPPPPPPPP
#657499
sYnth|Bubu | 2003-10-17 19:15:18
Szkoda gadc :P zacznijcie grac
p.s banowac mada!!!!
gupiego k.u t. a sasasassasa
Przynajmniej iloraz ingeligencji na www sie znacznie podniesie :P
Co do zooma nie mam nic ale wystawialbym go jedynie na pro 6 tak jak Kret z Urinalu powiedzial zeby zabieral innym a dawal naszym :P
#657501
Mad | 2003-10-17 19:57:03
baks :P widze ze spowarzniales ... hmm usunalem ci tylko jednego komentsa ...
#657518
baxowy | 2003-10-17 20:04:59
Chodzi mi zoom o to, ze kapitan jest juz tydzien, a wybraliscie zawodnikow dopiero wczoraj. LOL szesc dni ;d
Jak widac twoje lacze plata czasem figle, zreszta nie o to tu chodzi. Wedlug mnie byla masa lepszych ludzi w TDM jak i skillowo od ciebie, jednak dzieki igorkowi trafiles do TP.
Nadal nie wiem co sie stalo z ognosem? Odpowie mi ktos na to do cholery jasnej? Na bank igorek przeczytales moje pytanie i widziales je juz pare razy, wiec nie omijaj tego i odpowiedz mi.
Usuneles conajmniej cztery, wczesniej przyblokowales konto o co byla spora zadyma, ty sie odczep ode mnie, ja sie odczepie od ciebie, ok? Po cholere robic sobie nieprzyjemnosci.
#657522
Mad | 2003-10-17 20:16:51
ok przepraszam...
ash mogl na bank grac w tp !!
#657524
baxowy | 2003-10-17 20:18:39
No i luzik, jedna sprawa zalatwiona ;)
#657525
baxowy | 2003-10-17 20:19:02
No i luzik, jedna sprawa zalatwiona ;)
#657526
vult | 2003-10-17 20:33:27
zoom po co bierzesz quada jak masz mg :p
#657527
bolomanrsquoek | 2003-10-17 21:24:03
Kapitan zostal wybrany we wtorek, CB bodajze zamiescilo informacje w srode badz czwartek wiec gdzie Twoj tydzien baks? przestan sie kompromitowac i siac propagande ...
#657532
ciastek | 2003-10-17 21:44:40
Takich problemow i klutni to nawet ciastek nie stwarzal...
#657534
zik | 2003-10-17 21:53:07
piker piker ziom ziom ;}}}} y0y0!
#657535
SL4VE | 2003-10-17 21:56:18
ciastek :D, dobre :D
#657536
move | 2003-10-17 21:59:36
nalac kubusia ciastkowi! :-D
#657537
viltZz | 2003-10-17 22:05:08
jestwm taki boski ze az moim imieniem sok nazwali :D heh:D
#657539
ciastek | 2003-10-17 22:10:16
Ja tez mam na imie Kubus =)
#657540
viltZz | 2003-10-17 22:24:44
o zesz ty qrva tort, :D toz to plagiat;d
#657542
zoom | 2003-10-17 22:51:05
baks ale igor nie podejmowal decyzji odnosnie mnie tylko hugo, a propozycje zebym gral dal boloman a nie igor :-s i nie pisz bzdur w newsie bo strona wyglada wtedy jak szmatlawiec typu bravogirl gdzie 99% to jakies bajki
#657544
ciastek | 2003-10-17 23:04:19
Ja juz nas/was nieruzmiem. Koles gra w TP, a na najwiekszej stornie o q3 koles z nim jezdzie dlatego, ze on gra. To jest scena czy dzielimy sie na grupy jak dzieci w przedszkulu i np. ta grupa nielubi tych, a ta tych. Niemoge ;/
#657545
eddie | 2003-10-17 23:18:03
wogole od kiedy to noskille typu igor sa pomocnikami kapitana? aaaaaaaaashdaes co za lewasi A:SFAwr
#657548
ciastek | 2003-10-17 23:19:07
ja igorka nieznam i nie wypowiadam sie na tym temat, ale podobno spoko koles i mam o nim chyba te lepsze zdanie. Niewiem dlaczego z nim jezdziecie.
#657550
baxowy | 2003-10-17 23:26:09
Bolek kurde, ahha :D W niedziele juz sklad byl wybrany, wiec co pierdzielisz ze kapitan we wtorek. Igor nosil sie z tym juz od soboty/piatku, TU masz tydzien.
I jeszcze jedno, chcesz szmatlawca? Zobacz na swoje newsy zoom.
#657553
LsT | 2003-10-17 23:28:41
hehe ale porownanie :D
#657554
zoom | 2003-10-17 23:30:39
edi bo nie poczujesz milosci ! w krakowie!
#657555
JarlB | 2003-10-18 00:26:46
"Dopisano 17.10.2003 o godzinie 23:18 [ eddie ]
wogole od kiedy to noskille typu igor sa pomocnikami kapitana? aaaaaaaaashdaes co za lewasi A:SFAwr "
eddie? czy to moze byc TEN eddie? to naprawde ty eddie? niemozliwe, to TEN eddie! eddie! pierdolisz gupoty!
#657562
move | 2003-10-18 00:38:47
lewasi w dupe hej! dlas;dasdva as a
#657563
wizard | 2003-10-18 00:59:18
ciastek tak bylo w przedszkolu , pamietaasz?;d
#657565
bolomanrsquoek | 2003-10-18 02:11:56
donos®
#657569
akir | 2003-10-18 02:12:35
uahahdhasdhas!!
#657570
putek | 2003-10-18 09:35:39
eddie :D
#657574
rooseck | 2003-10-18 11:09:36
popieram edka w calej jego rozciaglosci :P
edek... wogole jaki oldschool sie wkradl :D
#657366
viltZz | 2003-10-18 13:17:16
eh bylo ciastka zrobic kapitanem to by nie bylo tej calej klotni:D
#657585
BobeK | 2003-10-18 14:51:41
I nie byloby reprezentacji. :p
#657594
baxowy | 2003-10-18 15:09:34
Dobra, widac wybieracie sobie pytania na ktore udzielacie odpowiedzi, a na ktore nie. Wiec nie bede juz nawet probowal z wami dyskutowac, ja staralem sie zawsze odpowiedac na wszystkie wasze pytania, wy natomiast jestescie zbyt tepi zeby znalezc sobie jakiekolwiek argumenty dla waszych glupawych decyzji i teorii.
#657595
StaryOrgowicz_614 | 2003-10-18 19:20:29
1) hm juz to ktos napisal ale ponownie napisze: nie oceniajmy naszej reprezentacji jak nie rozegrala zadnego meczu jeszce:D ktos ja tworzyl, ktos ma jakas na nia koncepcje i ktos za nia odpowiada
2) mam tylko taka delikatna dygresje: czy ktos zrobil jakis spis pingow:D w sensie czy gracze kiedys z mojego lacza mailem fajne pingi na europe (mialem wiec nie pisze tego posta po to zeby sie gdzies wkrecic:P) co powodowalo ze nie odstawalem za bardzo ze sie tak oglednie wyraze:)) czasem koles z extra pingiem moze wiecej zrobic ( po oczywiscie odpowiedniej przeroobce) niz niejeden wymiatacz, tak juz jest w online gejmsach
3) jak juz komentujecie nasze reprezentacje to zacznijcie od komentarza lig gdzie np klimta sprzyja braniu wo niz graniu i innym dziwnym zagraywkom - nie mowie tu teraz o orgaznizacji tylko podejciu niektorych osob
pozatym zycze owocnego zgrania i samych wygranych meczow:)) NASZEJ reprezentacji !
#657613
baxowy | 2003-10-19 23:20:37
A oto podejscie zooma do TP:
a ja wole zelki harribo i **** mnie polska reprezentacja w cpma, tak samo jak olalem tp w vq3 ! po co takie cos ? przeciez polacy to szmaciaze w q3 (CPMa vq3) wiec lepiej dac sobie spokoj i grac w cos co nam wychodzi np. ski jumping, oprocz tego polacy sa za*ci w turniejowych kradziezach w sumie to ci co kradna maja racje jak nagrody sa *owe to lepiej cos za****c zeby z pustymi rekami nie wracac !
(c)zoomer
Rozumiem ze sobie odpusciliscie z braku argumentow, luz.
#657782
Zaloguj się by dodać komentarz.