Screenshoty z Dooma 3
śro, 08 październik 2003 20:33:00 | Autor: SAI4H | Quake 3 Arena
Do sieci trafiło 6 nowych screenów z długo już oczekiwanej przez nas gry Doom III. Musze przyznać, że obrazki naprawdę robią wrażenie, ale też trochę mnie zasmucają, jak pomyślę jaki sprzęt będzie potrzebny, aby móc nie tylko oglądać, ale i grać z taką grafiką w grze. ;) Zobaczcie sami:
Jak to pewien mój kolega mawia: "cud, miód i orzeszki". ;)
Wszystkie screeny i trailery z Dooma 3, jakie do tej pory się ukazały znajdziecie tutaj.
nxs.mlk | 2003-10-08 20:46:03
ja sciagnolem na dc wersje doom3.e3-demo.ShareReactor ale nie moge tego odpalic , tzn odpala sie konsola i wyglada na to ze wszystko powinno zadzialac ale czekam i czekam i czekam ...i nic .. wiecie cos o tym
#656139
iMMortal | 2003-10-08 21:10:16
ohooo screeny-wypasik
ale jak ja odpalilem demo D3
to w miejscu jak stalem bylo ze 25fps, ale w ruchu jak gosc jakis wyszedl to "piknie mi lagowalo" :/
A sprzet mam sredniej+ klasy! :( i w to nie da sie grac!
Ale jak wyszedl q3 bylo podobnie, aby pograc z jakas plynnoscia to trzeba bylo obciac troche piekna grafike gry!!!!!!!!!!!!!!!!!!TAK MUSI BYC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
#656144
bfr_aka_pablonzo | 2003-10-08 21:25:01
malaka na forum hardware bylo o tym, poszukaj
screeny full wypas !!!!!!!!! +DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD ale u mnie za @#$% nawet instalkla nie pojdzie =d
#656149
squ1b | 2003-10-08 21:37:25
hmm... pamietam ze wersje z e3 mialem juz jakiś rok temu, ale mialem wtedy 15 klatek jak patrzylem na sciane... a kompa mialem nowiutkiego, miesiąc nie cały... tak się wqr*** że demo wyjebalem :P
Ale tak czy siak - jak na quakera przystało zobaczcie konfig!!! Da się dużo klatek zyskać przy niewielkiej utracie jakiści obrazu...
#656150
v1n5 | 2003-10-08 21:38:23
hmm. prawie w 100% gier, firmy podaja mega wypasione wymagania a jak przychodzi co do czego to jest zupełnie inaczej i moim zdaniem tak samo bedzie z D3, a jesli nie to bedzie masakra :/
#656151
bryan | 2003-10-08 22:06:47
no ja mialem te 30-40fps na max detalach niezaleznie od oswietlenia i przeciwnika , jedynie w momecie strzalu jak krew chlapala to mulilo , ale juz rozprysnieta lezala ladnie i spowrotem 30-40 :) na minimalnych detalach 60fps (ale to jeszcze w 1 alfie wiec przypuszczam ze troche to zoptymalizowali)
#656155
MaxDamage | 2003-10-08 22:27:29
Wogole to poza tym ze to "demko" to bardziej techdemo , to wogole poczytajcie o tym... odpalcie sobie alphe q3! , ja w niej mam kolo 40fps na max detalach, a w q3 mam stale 125 (mialem , spalilem grafe ale to szczegol), jezeli tak samo bedzie z d3 a bedzie bo to "demo" z demem nie wiele ma wspolnego, to to naprawde niezle sie bujac bedzie. Na bartonku 2500@3200 , 1gb ddr 333 i radku 9700 @standart toto wyciaga po 70fps w 800x600 maxdetal, czyli w fullu bedzie stale 125, a mulenie jest spowodowane spapowaniem, to demo nie korzysta z ramu... wiem ze smiesznie brzmi ale tak jest! korzysta minimalnie , wszystko liczy na zywo dlatego tak muli przy krwi itd. Trzeba szybkiego dysku procka i grafy z duza przepustowoscia. Poza tym jak macie wersje z neta e3demo to po rozpakowaniu zaznaczcie caly folder i odznaczcie read only , to da wam mozliwosc modyfikowania przez demko swojego swapa i bedzie chodzic szybciej... (oczywiscie zaznaczcie tez dla folderow wewnatrz :]) To tyle :]
#656157
enjoy | 2003-10-09 09:50:30
"jaki sprzęt będzie potrzebny, aby móc nie tylko oglądać, ale i grać z taką grafiką w grze"
-o to nie sie martwia singielplajerowcy :)
#656166
bryan | 2003-10-09 11:25:19
maksik obys mial racje , nie wnikalem jak to demo dziala , ale fakt faktem ze swapem ostro mielilo - dysk prawie caly czas pracowal , jednak nie jest mozliwe za bardzo zeby nie korzystalo z ramu
#656168
SAI4H | 2003-10-09 13:49:34
Hmmmmm... news ze screenami zginal z esreality w dziwnych okolicznosciach :O :D
#656174
Zenith | 2003-10-09 15:42:12
no niby jest ok, ale te postacie jakies kwadratowe :|
#656191
NeaQuan | 2003-10-09 17:58:28
Heh, to są stare screeny z alphy doom'a 3
edit ----
MaxDamage: nowa rewolucyjna teoria! Program nie kożystający z ramu! lul
alpha d3 kożysta z ramu, ino go nie opróżnia, i po pewnym czasie pracy zaczyna zawalać pamięć wirtualną na dysku, stąd mielenie :).
#656202
pat | 2003-10-13 00:02:55
No nie wszystkie ale conajmniej w 3 miejscach z tych screenow bylem jak gralem na alfie
#656532
Zaloguj się by dodać komentarz.