Scumbot by RoX97
nie, 25 maj 2003 02:11:39 | Autor: Rozz | Quake 3 Arena
Pan RoX97 podesłał mi swojego bota, którego napisał edytując skrypty odpowiedzialne za charakterystyki botów. Według niego w ten sposób można z bota wyciągnąć więcej niż oferują programy do tworzenia botów. Testując bota miałem wrażenie że faktycznie gra nieco inaczej, ale czy lepiej od zwykłych czy tych robionych programami to nie jestem pewien. Ocenicie sami.
Poniżej opis od autora:
"Dwa slowa o moim bocie... Najwazniejsza sprawa jest to, ze nie jest to mod tylko bot. Czyli niema nawet mozliwosci porownywalnych do spiterbota, jednakze niejest to kolejny zupelnie 'zwykly' bot... Od 'zwyklego' bota rozni sie tym, ze nie byl tworzony przy uzyciu dostepnych do tego celu programow, a co za tym idzie nie jest ograniczony przez pewne parametry, ktore one narzucaja... (tworzenie/modyfikowanie bota jest dziecinnie proste i jedyne czego nam potrzeba to np. notatnik z windowsa i troche czasu).
Teraz male wyjasnienie jesli chodzi o te parametry o ktorych wspomnialem wczesniej. Programy przygotowanie specjalnie do szybkiego i prostego tworzenia botow maja takze pewna wade (pisze to jedynie na podstawie tych z ktorymi sie zetknalem, np. botstudio). Maksymalne wartosci jakie mozemy za pomoca takiego programu wprowadzic sa nizsze niz maksymalne wartosci jakie gra moze przyjac i z nimi dzialac.
Ponizej prosty przyklad:
Zalozmy, ze chcemy zmodyfikowac parametr odpowiadajacy za celnosc naszego bota, czyli "CHARACTERISTIC_AIM_ACCURACY". Botstudio daje mozliwosc maksymalnego ustawienia tego parametru na 1.0, jednak rzeczywista granica jest troche wyzej :) Dotyczy to wszystkich parametrow opisujacych naszego bota. Specjalnie nie napisze jakie parametry gra jest w stanie przyjac, jednak bot ktorego stworzylem ich nie osiagnal.
Wspomne jeszcze o parametrze "CHARACTERISTIC_VIEW_MAXCHANGE", ktory okresla o ile stopni bot jest w stanie sie obrocic przy jednorazowym wywolaniu przez gre komendy odpowiadajacej za obrot bota. Logika podpowiada ze 360 czyli pelny obrot to maksimum i wiecej nie potrzeba, blad :) !Scum, bo tak nazwalem mojego bota, uzywa tego parametru na 360 (na skilu hadrcore i nightmare), czyli normalnie, jednakze inna dosc znana produkcja uzywa go na 720 :) Czyli to chyba nie tylko moja teoria...
Jednak moge sie mylic, wiec najlepiej odpal mojego bota i sam sprawdz :)
Milej gry zyczy RoX97"
.:: Scumbot
Sh1eldeR | 2003-05-25 02:18:54
Rozz, wez ty spij a nie o drugiej w nocy newsy o botach piszesz... Juz ktorys raz ci sie zdarza chlopie. Eh, zloto nie redaktor. Zazdroscic? Wspolczuc? Isc spac...! ;-)
#642849
SAI4H | 2003-05-25 11:33:17
Po tym co pokazali nam tworcy spiterbota nie sadze, zeby ktos sie nim podniecal. ;]
#642860
Lucas_1 | 2003-05-25 11:37:54
Ee... - ale ja z tego wywodu malo zrozumialem ...
#642862
jordan | 2003-05-25 11:45:55
spiter bot loozak jest =)
#642864
hanti | 2003-05-25 14:29:22
shielder a ty jeszcez puzniej komentarze piszesz ;d
a ten scumbot to troszke lepszy od majora
#642877
damndog | 2003-05-25 23:26:48
kolekcje takich botow to ja juz 2 lata temu robilem :P i to ze skinami :D jako bonus masa smiesznych tekstow po polsku :) jeden bot mial wszystko na max tyleze musial na kazdego chata odpowiadac, heh wystarczylo w odpowiednim momencia wcisnac jakiesgos texta i po bocie :) nie ma jak spiter :0
#642918
kino | 2003-05-26 07:02:45
dziwne ze sie jaracie tym spiterbotem jak nie mozna z nim grac w osp a ustawienia w modzie sa conajwyzej ubogie, dla mnie to duzo za malo zeby grac z przyjemnoscia, pozatym to bot chodzi o to zeby sobie postrzelac dla zabawy i moze pocwiczyc movement wiec po co ma byc dobry, tylko bedzie przeszkadzal:D
#642926
Zaloguj się by dodać komentarz.