Szokująca konwersja q3dm17!
śro, 02 lipiec 2003 08:35:06 | Autor: Requiem | Quake 3 Arena
Podczas przeglądania zagranicznego forum dla mapperów q3 natrafiłem na dość ciekawy final release. Wszedłem na stronę autorów, gdzie opublikowali tą niecodzienną mapkę. Jest to q3dm17 w świetnej oprawie graficznej i o baaardzo ciekawej konstrukcji. Całość nosi nazwę "Octopus Revenge", a jest autorstwa LordSquart. Do wyboru mamy aż 10 schematów kolorowych. Tak oto prezentują się trzy z nich:
Więcej screenów znajdziecie na stronie autorów. Tam także możecie zessać mapę. Na początku ssamy pak podstawowy, a następnie jeden z wyróżnionych schematów kolorów:
Czerwony
Fioletowy
Zielony
Szary
Brązowy
Niebieski
Czarno-biały
Pomarańczowy
Różowy
Żółty
Gdy już mamy oba: pak + pak z kolorowymi texturami, wrzucamy wszystko do katalogu baseq3 i odpalamy mapke:) Jest to level eksperymentalny. Nie zdziwcie się, że będzie wam ładował się bardzo długo (coś około minuty), a także nie zdziwcie się liczbą fpsów w grze... ta spada poniżej 15.
^M^ | 2003-07-02 08:51:58
Piekne dzielo... praktycznie zero ostrych krawedzi, ale... Coz - 10 fpsow to jednak nie dla mnie... do tego laduje sie z minute sam bsp... Mimo wszystko polecam choc zobaczyc te cacko - chocby i do poogladania...
#646092
Requiem | 2003-07-02 08:54:50
Zawsze mozna zrobic screeny, pozniej powiesic na scianie i moze w nocy przysni sie meczyk na takiej mapce :-)
#646093
kino | 2003-07-02 09:27:21
tylko czemu prawie zaden screen nie dziala
#646098
Requiem | 2003-07-02 09:34:55
Zapewniam, ze wszystko działa :) Ide chyba spac...
#646099
^M^ | 2003-07-02 09:55:21
Dziala wsio... ide zaraz inne kolorki posprawdzac chyba :D..
#646101
Szczawson | 2003-07-02 10:14:05
Piekna,piekna. To nie mapa - to dzielo sztuki...
#646104
.gogi | 2003-07-02 10:56:18
mapka ladna dla oczka ale nie do grania :)
#646108
bfr_aka_pablonzo | 2003-07-02 11:04:48
@#$% nie moge sciangac :[
#646109
bryan | 2003-07-02 11:22:08
niesamowita produkcja ... 70fps , ale grac sie da ... czlowiek automatycznie koncentruje sie na podziwianiu mapy zamiast na przeciwniku =D
#646111
slawek | 2003-07-02 11:38:27
Włoski styl... pamietacie quinta? oni wszyscy tam tacy pokręceni:D
#646114
Requiem | 2003-07-02 11:39:42
bryan: 70fpsów? Gdzie ty testujesz tą mapke? W NASA? :DDDD
#646115
mem | 2003-07-02 11:44:51
Mi nie chce sciagac :/
#646117
Prosektor | 2003-07-02 11:52:31
Hmmm na moim athlon 1800 256DDR i geforce4 440
Przy grafice 640x480 niskich detalach przy sredniej jakosci tekstur, moj komp wyrabia 13 fps :(((
Na tej mapie nie da sie grac, no chyba ze na picmipie ale wtedy mapa traci swoj blask.... :(
#646119
^M^ | 2003-07-02 12:21:22
U mnie 10, wiec nie narzekaj na swoje 13 ;).
#646122
^M^ | 2003-07-02 12:24:35
EDIT: Juz ok... bleh
EDIT2:
mem - sprawdz ten url:
xferoc2.fileplanet.com/^665573594/planetquake/lordsquart/lsdm17_map.zip
BTW: Jak linki robic? ;p
#646125
NecrosiS | 2003-07-02 12:48:27
Ja mam od 80 do 200 w porywach [np jak skacze po raila] fps'ow wiec moge grac :D [tylko z kim :| ]
Mapka bardzo fajna a zwlaszcza textoorki :D
#646128
Mattias | 2003-07-02 15:35:58
o kufa to trzeba miec pomysly
#646143
Prosektor | 2003-07-02 16:03:27
re Necrosis:
Podaj ustawienia na jakich grasz i parametry Twojego kompa, bo to ze wyciagasz ponad 100 fps na tej mapie graniczy z cudem...
#646144
szaky | 2003-07-02 16:06:41
eMek, linki, tak jak w html nazwa
a u mnie mapa nie działa... :/
#646145
bryan | 2003-07-02 16:47:51
70fps to nie nasa tylko gf4ti4600 ;-)
#646150
^M^ | 2003-07-02 17:29:14
SzakaL - a sciagnelas glowny pk3 + ktorys pak textur? To musi dzialac...
BTW: Z tym kodem htmla jak zrobilem to mi sie 2 komentarze sklelily :D... No ale niewyspany bylem, pewnie jakiegos znacznika nie zamknalem ;p... Ale thx :).
BTW2: Sprawdzal ktos wszystkie kolorki? Jak dla mnie mono chyba najgorzej wypada...
#646154
NecrosiS | 2003-07-02 18:06:52
mam gf4800ti se 768 ddr AMD Athlon 2600+ i gralem na res 1024/768 w full detalach a co .. jak niewiezysz to ci screeny gdzies podesle...
#646157
^M^ | 2003-07-02 18:14:24
Swoj komputer mozesz przeslac po skontaktowaniu sie ze mna - podrzuce adres ;ppp...
(Dzizus Chrajst...)
#646159
Requiem | 2003-07-02 19:13:19
Moze licytujmy? :D Oddam teściową (przyszłą...:) za ten komp!
#646163
mem | 2003-07-02 19:38:14
Ok dziala =)
#646167
bfr_aka_pablonzo | 2003-07-02 20:04:34
ej wysle mi ktos tego paka :( mi sie nie chce sciegnac :( bfrone@interia.pl
#646169
szaky | 2003-07-02 20:31:37
eMek, ściągłam i texturky, itd. ale po ladowaniu mapki wywala z q3 do konsoli jakis blad...
z_malloc: failed on allocation od 186016 bytes from the main zone.
#646171
^M^ | 2003-07-03 08:20:03
seta com_soundMegs "24"
seta com_hunkMegs "168"
I odpalaj q3 (odpisz do skrotu) +set com_zoneMegs 64, np:
"D:Quake 3quake3.exe" +set com_zoneMegs 64
Powinno pomoc...
BTW: Jak masz wiecej niz 384Mb Ramu to mozesz:
seta com_soundMegs "32"
seta com_hunkMegs "256"
#646179
szaky | 2003-07-04 01:39:03
sprawdzalam komendy, nie dziala.. zmienialy sie tylko wartosci tej liczby przy bledzie. najwyzej, popatrze sobie tylko na screeny...
ale i tak Thx eMek ;)
#646269
Vymmiatacz | 2003-07-20 18:43:48
eee, co wy opowiadacie? Ja mam Cel500 + GF2 64MB i po silnej redukcji grafiki (głównie krzywych) było około 20 klatek w 640x480... bieda, ale jako tako można grać... Tylko szkoda że nie da się wyłączyć tła poza mapą (r_fastsky 1 nie pomaga)
#647503
Zaloguj się by dodać komentarz.