Szorty
śro, 25 wrzesień 2002 14:07:32 | Autor: LaGranda | Quake 3 Arena
Czyli pora na newsy mniej ważne oraz takie które przeleciały podczas przerwy w działaniu Orga:). Jednym słowem będzie o wszystkim i o niczym. Na początek informacja o wydaniu nowej wersji modu Niflheim, główne zmiany to:
*- Multiplayer support tested and stable (even with a dedicated server!);
Scripted events, allowing more interactive maps (take a look at the new version of The Keep!)
New Music
Some bug fixes (especially on the network module).*
Kolejnego wydana doczekał się też Afterwards Q3 (TC Beta 2). Po zniszczeniu ziemi musimy przetrwac itd, opisy chyba zbędny. Najciekawsze zmiany:
*- 18 highly detailed weapons (like tazers, shotguns, flamethrowers, futuristic energy weapons, grenades and many more)
11 maps in a post apocalyptic scenery
8 all different looking player models to choose from
DeathMatch and team-based (Tactical) gameplay
bot support for DeathMatch
an elaborate lag compensation for smooth internet play
impressive special effects*
Teraz przyszedł czas na wzmianke o Q_Ball. Pojawiło się jego nowe wydanie, nadal biegamy i bawimy się w paintbala :D. Wszelkie informacje i download na oficjalnej stronie. W końcu ostatnia nowość czyli najświeższe wydanie Unlagged 2.0 (mod po stronie serwera). Lista zmian:
*- Full lag compensation for instant-hit weapons (like in Unlagged 1.0, but much, much more accurate - usually no error at all)
CPMA/OSP's correction for Quake 3's built-in 50ms lag (for those who opt out of full lag compensation)
Negative cl_timeNudge setting doesn't make players look jerky; it extrapolates properly, making it an actual decent way of dealing with lag
Server-side correction for players who have bad connections, who would otherwise be skipping around
Client-side tweaks to make things look consistent*
Dla zwolenników modów Western Q3 i Urban Terror również mam ciekawe informacje. Zacznijmy od westerna. Na domowej stronie znajdziecie wyjaśnienia odnośnie Meksykańca i Spectator Flya. Teraz pora na wizyte na The The 6th Floor (nowy lay out), mają tam całkiem ciekawy artykuł na temat kobiet graczy. Kilka ciekawych rzeczy znajdziemu na stronie ThreeWave CTF. Na początek powinnien Was zaintersować nowy installer do wersji 1.6, sekacja obrazków wzbogaciła się o kilka nowych ciekawych pozycji. Zresztą sprawdzcie sami! I na sam już koniec szorótw o modach wzmianka o Crossfire. Na stronie tej moadyfikacji znajdziecie kilkanaście nowych screenshotów oraz 2 filmiki (smoke grenade i animacje modelu K-Bar). Teraz informacja dla miłośników CTF. Mappak pod nazwą X3maps zostanie oficjalnie wydany 28 wrzesnia. Pak będzie zawiera 8 map, bedą posiadały pełen support dla Vanilla CTF, 3W, Alliance i TA. Oczywiście jest jeszcze cała masa nowych map na LvL, rece bolą wiec pozwolicie, ze je pomine (sprawdzcie sami).
Na sam koniec tego przynudnawego newsa informacja o nowych programach. Wersja 2.3.0-a18 Q3Map jest dostępna do downloadu poniżej zmiany jakie wprowadzono:
*- misc_models can now be attached to any brush model entity. Just target the brush entity with the misc_model (select model, then entity, hit Ctrl+K)
q3map_tcMod translate (or shift or offset) [s offset] [t offset]
q3map_tcMod rotate degrees
q3map_tcMod scale [s scale] [t scale]
Metasurface merging now much, much better. Merges into roughly rectangular or square areas wherever possible
q3map_terrain no longer sets Z-axis lightmap projection. It must be set in the terrain layer shaders if you want previous behavior
Worlspawn _blocksize key now supports 3 elements for setting X Y and Z splits independently of each other (use a value of 0 for no splits on that axis)*
Do tego wszystkiego jest jeszcze nowy MilkShape 3D 1.6.4. Tylko najważniejsze zmiany, bo jest jeszcze cała masa poprawek. Gdzie lookać downloadu to chyba wiadomo?
*- Content, Index and Search help menu commands. If the new helpfile is not installed yet, it can be downloaded.
Spheremap support for materials.
new Spherify command, with optional x, y, z lock.
LithTech LTA importer, which imports all shapes and the skeleton. This importer is still experimental
Scene Description Format (SDF) export.*
P.S - Przepraszam Was za byki, ale ścigają mnie w pracy i musze już kończyć pisanie. Nie dam więc rady sprawdzić czy wszystko gra :(. Mam nadzieje że zbyt wiele tego tam nie ma. Pozdrawiam!
rauf | 2002-09-25 14:10:57
muszi byc ten newsa taki dluuuuuuugi ? :D
#620133
DreeD | 2002-09-25 14:16:01
Lagranda sie dzis wzil do pracy:)
#620135
LaGranda | 2002-09-25 14:26:07
skocze tylko do domu, to tego newsa pokroje i zrobie z niego 5 jak sie nie podoba !!!
#620138
StaryOrgowicz_140 | 2002-09-25 20:08:49
a gdzie o urban terrorze napisałeś???
i moze mi ktos powiedziec wiecej o tym unlagged?
holelra przydało by mi sie to : D
ciagłe lagi : (
#620159
LaGranda | 2002-09-25 22:19:16
Urabura The 6th Floor to zasadniczo strona poświecona UT. Co sie tyczy Unlagged to mod po stronie serwera, zreszta wszytsko masz w newsie. Pozdrawiam!
#620174
StaryOrgowicz_140 | 2002-09-26 12:49:36
ah spoko..moze ktos sie wypowiedziec na temat tego unlagged?
sa te lagi czy nie? :D
pozdro too
#620188
Zaloguj się by dodać komentarz.