TeamPoland poza CB Nations Cup
nie, 14 grudzień 2003 23:05:50 | Autor: SAI4H | Quake 3 Arena
Tytuł newsa mówi sam za siebie. Dziś nasza reprezentacja miała rozegrać mecz play-off w CB Nations Cup. Naszym przeciwnikiem mieli być gracze z Wielkiej Brytanii. Dlaczego mecz nie został rozegrany? Tym razem to nie nasi przeciwnicy oddali w/o, a my. Przed meczem, okazało się, że nikt z TeamPoland nie pojawił się na naszym oficjalnym kanale i mecz nie może zostać rozegrany. Jeden z naszych kapitanów, igor9k, próbował rozpaczliwie szukać graczy, którzy chcieliby zagrać jako TP, jednak bezskutecznie (najlepiej jego starania obrazuje Quote of the day...). Jednym słowem - śmiech i... żałość. Tego, że porażka naszego teamu była z góry przesądzona, nie muszę mówić. Jednak samo to, że udało się nam przejść do fazy play-off CB Nations Cup powinno być dla nas motywacją do rozegrania tego spotkania.
Cóż - nie za bardzo chcę mi się dalej komentować to co się stało...
Poszukajmy raczej wytłumaczenia u naszych graczy.
Update
Nie wszystko stracone. Team UK okazał się bardzo wyrozumiały dla naszej reprezentacji. Dzięki temu [CB]Kat postanowiła pomysleć o daniu ostatniej szansy TeamPoland na rozegranie meczu. Jej decyzję poznamy już na dniach.
SAI4H | 2003-12-14 23:06:35
Jestem zmeczony, jesli news jest chujowy to trudno. ;(
ide spac. :P
#664583
nxs.mlk | 2003-12-14 23:09:39
ale plama:p
#664585
blade17 | 2003-12-14 23:19:30
heh..szkoda ze mi znac na gg nie dali..chetnie bym sobie pojechal UK :P
#664589
raZox | 2003-12-14 23:38:32
no comment , to po co wogole grali te wszystkie mecze i pchali sie do TP mogli puscic inych chetnych graczy !!
#664591
chrzomszcz | 2003-12-14 23:40:35
pozdrowienia dla tych co mowili zeby zamknal sie kazdy ktory twierdzil ze ten sklad i kapitany to porazka i zenada
buraki...
#664592
Sh1eldeR | 2003-12-14 23:48:39
buraki - tak
zalosc - tak
smiech - nie :( mnie to nie smieszy
beznadziejna postawa zespolu tp w zadnym wypadku niegodnego bycia reprezentacja wszystkich quakerow naszego pieknego kraju... :[
#664593
SL4VE | 2003-12-14 23:49:44
plebs plebs all plebs... nic dodac nic ujac.
#664594
t5-hugo | 2003-12-14 23:52:02
Pytanie, czego panowie siejecie dezinformacje ?? niewiecie jak bylo to nie piszcie, siedziales na kanale jeden z drugim? to czy mamy w/o czy zagramy za tydzien okaze sie jutro po decyzji KAT, a co do graczy UK to okazali sie bardzo wyrozumiali, ze nie mamy graczy, w czasie kiedy mecz mial byc rozegrany 3/4 graczy mialo na zachodzie pingi 200, UK to widzialo , dezycja zapadnie jutro, przypuszczalnie bedzie to zmiana terminu, ale nic pewnego, wiec skonczie pierdolic farmazony.
#664598
t5-hugo | 2003-12-14 23:53:31
Sh1eldeR : zal Ci dupe sciska, ze nie nadajesz sie do TP ?
#664599
SL4VE | 2003-12-14 23:54:43
hugo...a Ty sie nawet na kapitana nie nadajesz, a co dopiero na gracza..
#664600
lecho | 2003-12-14 23:54:47
sajku kochany a wytlumacz mi co ci da najezdzanie na kapitanow, zorganizowalbys tp lepiej? pewnie zaprosilbys do grania kolegow z q5 a za taki teampoland (poza lokim i slepym ktorzy sa normalni i na poziomie) to ja dziekuje, wole walkowery [;
gracze jacy sa kazdy wie, lacza tez - to jest Polska i nie zmienymi tego, ale nie ma sensu na to wrzucac ... jesli bedzie w/o to nie ma sie co obrazac bo na awans i tak nie zasluzylismy powiedzmy sobie szczerze ...
#664601
t5-hugo | 2003-12-14 23:56:01
SL4VE za to ty sie nadajesz .... do tarcia chrzanu
#664602
igor9k | 2003-12-14 23:56:54
Nie no, nie no, teraz to ORG juz w ogole stracil resztki mojego szacunku. Bravo s4iek, widac kretynie, ze nie wiesz o czym piszesz i masz chyba informacje z dupy. Jako serwis, ktory jest odwiedzany przez szersze grono graczy Q3 informacji za przeproszeniem z dupy nie powinno sie tu podawac. Po pierwsze, jaka jest moja wina w tym balwanie, ze:
Kertal - zle sie czuje, nie chce mu sie grac, poklocil sie z bolomanem
mar1o - nie bedzie gral bo mu sie sluchawki zepsuly
zik - set ma ECT i nie da mu kompa
victor - wyszedl i nie ma z nim dzisiaj kontaktu
Informacja na temat meczu z UK zapadnie jutro, kat musi sie zastanowic, bo brytyjczycy byli tak mili, ze powiedzieli, ze wola zagrac w innym termini, a nizeli wygrac przez w/o.
To co wrzuciles zalosniku do QOTD to wszystko legalnie. Kat zaproponowala, zebysmy znalezli 4 gracz (nawet jesli nie sa zapisani jako reprezentanci PL w CB) i zebysmy grali takim skladem.
Po prostu zalosc... podajesz do publicznej wiadomosci informacje z dupy. GG SAIEK KRETYNIE.
#664603
matr0x | 2003-12-14 23:56:54
Hmm dziwne. Chodzi o to ,ze no mielismy mecz w CB a igor mial faktycznie o tym poinformowac. Ale jakby nie patrzec to On nie jest tylko od Informowania prawda? Bo nie wierze ,ze jest jeden kapitan TEAM POLAND. Wiec nie zwalajcie znowu winy na igora bo On nie bedzie wszystkiego za wszystkich robic.
#664604
SL4VE | 2003-12-14 23:57:14
ano awans był fuksem dzieki niemcom :).
hugo... przynajmniej jest coś do czego się nadaje... ;]
Poza tym wsio mi jedno czy się nadaje czy nie. Chodzi o samo podejście. Powiedz mi, że o meczu z UK cały skład teampoland dowiedział się dzisiaj... jeśli tak to coś tu chyba nie gra
#664605
matr0x | 2003-12-14 23:58:24
Masz wyjasnienie calej sytuacji sai4h.
#664606
SL4VE | 2003-12-14 23:58:38
matr0x racja. Igor jest tylko asystentem. Jest jeszcze hugo i boloman...
#664607
t5-hugo | 2003-12-14 23:59:49
tak to jest jak pacany zabieraja glos w sprawach o ktorych nie maja pojecia
#664608
SL4VE | 2003-12-15 00:00:57
no, a newsa nie popieram, bo z tego co widze to serio był oparty na niezbyt rzetelnym źródle informacji.
W ogóle to ide spać, bo czaszke mi rozsadza od fizyki już.
#664609
matr0x | 2003-12-15 00:01:08
sl4ve Ty idz spac lepiej :) :P
#664610
SL4VE | 2003-12-15 00:01:27
tak jest! :D
#664611
[FPP]Krypton | 2003-12-15 00:01:38
LOL LOL LOL
Czemu igor? On jest chyba pomocnikiem tylko. sai pokazales teraz, ze naprawde jestes zalosny i zalezy ci tylko na pojeaniu ekipy esports.pl
#664612
Sh1eldeR | 2003-12-15 00:02:18
hugo masz osobliwe poczucie humoru. jesli to do ciebie jeszcze nie dotarlo to informuje cie ze ten dowcip sie juz troche zasmiardl ;-) obawiam sie ze niewiele osob poza t5 go rozumie.
Zreszta kto by chcial 'grac' w takim tp :D na pewno nie ja. Niech ludzie porownaja sobie to co obiecales zanim cie wybrali z tym co wykonales. Czyny mowia wszystko, a nie slowa (szczegolnie 'superobiektywne' - twoje).
Oczywistym jest ze pisze to wszystko tu na orgu na podstawie tego co napisal org i mam pelne prawo sie na tym opierac. Uwazasz inaczej? odpowiedz prosze prosze prosze dawno nie czytalem twoich super odpowiedzi i tlumaczenia typu 'ten murzyn jest bialy!' :DDDD plz odpowiedz :///
#664614
matr0x | 2003-12-15 00:03:27
No wlasnie. Igor to ,igor tamto ,igor siamto. A moze ma kazdemu robic jeszcze kanapki na sniadanie jak ruszacie dupy do szkoly?
#664615
igor9k | 2003-12-15 00:03:48
COS SPECJALNIE DLA PRO REDAKTORA SAIKA:
[20:28:52] [@Kat] dont u have any other players whatsoever in your country igor?
[20:28:58] [@Kat] you can use whoever u want
[20:29:00] [@Kat] from poland
[20:29:04] [@Kat] so i cant see how u cant get 4 players
[20:29:07] [@Kat] just ask in your channels
#664616
Sh1eldeR | 2003-12-15 00:05:38
igor i nikogo nei zalatwiles?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!? udalo sie to przelozyc czy nie? napisalby kto jak to naprawde wyglada!
#664596
SL4VE | 2003-12-15 00:06:51
pingi za granicą były zjebane. Ja ze snejkiem mieliśmy ODC grac za granicą, bo w polsce mielismy pingi nei rowne, ale TPSA była spieprzona i ping 260. podobno to był powód.
#664617
[FPP]Krypton | 2003-12-15 00:07:07
Shielder - czytaj uwaznie komentarze :P
Albo polegajcie na super-l337-pro newsach saika :P
#664618
t5-hugo | 2003-12-15 00:07:30
Sh1eldeR : ze jak ? co ty wogole do mnie rozmawiasz? nie chcailes grac w tp ? nie chcesz grac ? to moze ktos inny do mnie nawijal przez 2 godziny na gg o zagraniu w tp.
Co do popierania tego co pisze org to masz racje, mozesz sobie popierac, ale lepiej jest popierac sprawdzone i wiarygodne informacje .
#664619
SL4VE | 2003-12-15 00:08:33
no wiesz hugo... każdy liczył, że jak już ktoś pisze newsa to informacje ma sprawdzone i wiarygodne... jak widać niestety nie zawsze tak bywa ;/
#664620
bfr_aka_pablonzo | 2003-12-15 00:11:19
tyle powiem :
buahahahahahahaha !!!! :D:D:D BUAHAHAHAHA
#664621
Sh1eldeR | 2003-12-15 00:14:49
hugo ty tez rozne rzeczy mowiles, i na gg i poza nim i jakos od siebie nie oczekujesz odpowiedzialnosci za to co mowisz, a uwazasz mnie za kogos JESZCZE bardziej honorowego od ciebie ze teraz zmienilem zdanie? :D
Hmm teampoland imo zapowiadal sie bardzo ciekawie, gdybyscie tylko zrobili to co chcieliscie zrobic i bardziej sie postarali (ok, mozna troche winy na tepse tez zwalic).... ale po tym co sie stalo to w zadnym razie nie chce grac pod twoja komenda chocbys tak lizal dupe nie wiem komu zebys stal sie bossem reprezentacji kosmosu ;)
#664623
igor9k | 2003-12-15 00:15:09
bfr: z s4ika sie smiejesz?
#664624
matr0x | 2003-12-15 00:16:41
No ja juz nic nie bede tutaj komentowal. Po prostu jeden czlowiek robi z czegos wielki problem i zaczyna sie wielka rozmowa na temat tego co kto moze a czego nie moze i jakie kto bledy popelnia. Nie jednego wina prawda? Chociaz widze ,ze tutaj po niczyjej stronie nie ma winy dziwne..
#664625
Insaneq3 | 2003-12-15 00:18:42
Porazka..;]
#664627
canis | 2003-12-15 00:23:00
Az dziw mnie bierze ze na cala reprezentacje nie znalazlo sie choc jednego gracza ktory by mogl zagrac :/ zawinili sami gracze ktorzy nie pojawili sie na spotkaniu... trudno :[
#664629
abs | 2003-12-15 00:23:23
pokłocił sie kertal z bolomanemsdjsakldjaskldjaskld dobre po prostu kertal nie chail isc do t5 a nie pokłócił sie i za to boloman chcial go wywalic z team poland:D po prostu kapitan z prawdziwego zdarzenia!!:D smieszy mnie to a ty igorek karzełku idz stad bo smierdzisz psem:/
#664630
sYnth|Bubu | 2003-12-15 00:25:51
Krypton a ty sie nie odzywaj bo jestes najglupszy z wszystkich tutaj (nawet glupszy niz matr0x :P)
w 1 newsie sie pomylil i odrazu h.ujowy Redaktor ?
to tak jakby przykladowo zik zagral slabszy mecz mial net na minusie to odrazu slaby gracz ? ty sie puknij w ten glupi eSportowy leb bo nikt nie nawiazal do tego sporu tylko ty.
A co do sytuacji to conajmniej smieszna chyba nie dowiedzielismy sie o meczu z uk dzis ?
#664632
abs | 2003-12-15 00:27:26
załącznie tu jakas fajna sonde jak na esports, np czy potrzebne sa przecinki albo czy p[otrzebne sa avatary:D albo tego nei bo powiedza ze ktos skopiował:/
#664633
igor9k | 2003-12-15 00:28:18
abs do budy
#664634
Sh1eldeR | 2003-12-15 00:29:29
matrox faktycznie zwrociles uwage na ciekawa rzecz. Tak sie sklada ze to kapitan jest odpowiedzialny za to co robi teampoland, bo takie jest po prostu zadanie kapitana ;-). To bardzo trudna robota wymagajaca nadludzkich niemal umiejetnosci i czasami zdzialania cudu. Bardzo niewielu ludzi moze podolac takeimu zadaniu, tym bardziej ze nasz skromny kraj ma ciut trudniej niz inne (tpsa :[ i inne wymowki). Trzeba byc kims kim hugo z bolkiem na pewno nie sa. Liczy sie rezultat, nie jakies wymowki. Trudno. Przyznam sie ze sam na nich glosowalem o ile pamietam i, coz, zaluje :D
#664636
lecho | 2003-12-15 00:35:34
bubu, nie zebym sie czepial, ale to juz drugi taki blad w ciagu dwoch dni :| no bo z newsow saika dowiedzialem sie ze jibo jest Rosjaninem, nigdy bym na to nie wpadl bo z tego co pamietam to on na WCG Chiny reprezentowal... weird, huh?
#664638
sYnth|Bubu | 2003-12-15 00:38:28
napisz to samo na cyberfight , esr, i esports bo tam tak samo to bylo napisane...
co zrobisz sami amatorzy na kazdym servisie
a tak pozatym to jezeli on mieszka w Rosji to pewnie ma juz obywatelstwo CCCP lub podwojne
#664639
t5-hugo | 2003-12-15 00:39:57
Sh1eldeR : ale po co ty wogole cos piszesz ?
#664640
SL4VE | 2003-12-15 00:51:17
nie sądze (c) inf
#664644
Replay | 2003-12-15 00:51:18
hmm napiszcie w koncu newsa jak to bylo i jak bedzie bo z waszych komentarzy to dupa wychodzi, pdzr.
#664645
Sh1eldeR | 2003-12-15 00:52:41
zebys ty stracil swoj cenny czas- buaha-haha-hah!
#664646
zik | 2003-12-15 00:57:13
"Trzeba byc kims kim hugo z bolkiem na pewno nie sa"
o zesz @#$% tos mnie rozpier.dolil
hugo z bolkiem sa nikim ? oni dla sceny zrobili napewno wiecej niz ty podniesiony do potegi setnej, oni przynajmniej robia cos dla sceny, a ty ? potrafissz tylko pierdolic w komentarzach i robic z siebie blazna. Jak hugo mi wklejal twoja rozmowe z nim na temat tp to mielismy ostry polew przez jakies 2 godziny. teksty typu "moge ci dac skriny jak gralem ostatnio" "napewno ja bardziej sie nadaje do TP niz ktos tam inny", ty sie zastanow najpierw co piszesz bo gowno robisz a za duzo gadasz, razem ze swoim gaykoleżką slejvem
A jesli chodzi o mnie to nie sam fakt ze moj brat mial wtedy ect nie pozwolilo mi grac, ale to ze od rana mialem problemy z kompem, siadla mi muzyczna, mialem problemy z Rundll32 i jakimis gownami, dopiero kolo 21:40 mialem juz dostep do kompa - ale i tak ciagle bez glosu.
#664647
Sh1eldeR | 2003-12-15 01:00:37
fajny jest z niego typ ze ci takie zbereznosci wkleja, naprawde tak powinien robic prawdziwy Kapitan! :D
zikus nie ma co ciebie sluchac, czego po was oczekiwac - jestescie w 1 klanie i trzymacie sie razem ;)
ja nie uwazam sie za kogos godnego bycia kapitanem reprezentacji, w zadnym razie bym sie za to nie bral. Dupna robota imo. Co takiego KONKRETNIE zrobil hug i bol to nie wiem do tej pory, nikt mi tego nie powiedzial, ciekawe jaki odsetek graczy to wie, poza tymi z t5? :D
#664648
Sh1eldeR | 2003-12-15 01:24:54
siemano....... niezle wdziano
to moze by ktos z esp napisal tam porzadnego newsa jak sie sprawy maja? :D holy?
to narazie..... w takim razie
;)
#664650
bolomanrsquoek | 2003-12-15 01:31:06
>>>pokłocił sie kertal z bolomanemsdjsakldjaskldjaskld dobre po prostu kertal nie chail isc do t5 a nie pokłócił sie i za to boloman chcial go wywalic z team poland:D po prostu kapitan z prawdziwego zdarzenia!!:D smieszy mnie to a ty igorek karzełku idz stad bo smierdzisz psem:/
?? tylko hugo chcial kertala do t5, ani ja ani zik, uwazalismy ze storm jest lepszy; kertal obrazil sie chyba na to ze juz w meczu z fin nie chcialem go wystawic, bo fatalnie zagral w ect u vs f i byl bez formy, wiec abs zachowaj rewelacje z nocy z tata dla siebie
shielder n/c slow zarozumialego, debilnego i falszywego czlowieka nie warto wogole komentowac; jedziesz na reprezentacje odkad po 2 dniach podlizywania sie, nagabywania az w koncu szantazy i grozb !! dostales negatywna odpowiedz na swoja obecnosc w tp; co to za slowa "nie chce grac w tp" ?!?!?!?! przeciez patrzac na Twoja gre takiego tematu nie podjalby nawet slepy kapitan ... smieszne
co do dzisiejszego, ba wczorajszego juz meczu od 2 tyg mam powazniejsze problemy niz q; i malo mnie obchodzi czy ktos w zwiazku z tym na mnie naskoczy, sa wazniejsze sprawy od gry, widac ludzie pokroju shieldera tego nie rozumieja, skoncza jako dziwice nie odrywajac oczu od kompa i zbierajac grosz do grosza na zakup nowej karty graficznej, keke; wiem za to ze igor z hugiem zrobili wszystko co w ich mocy; wracajac do zika nie mowi tak dlatego ze jestesmy z 1 klanu, kazdy widzi shielder ze jestes zalosnym debilem ot co ...
#664651
zik | 2003-12-15 01:34:00
tu nie chodzi czy on jest kapitanem czy nie, tylko o to, ze kretyna z siebie robisz. a to, ze jestem z nim razem w klanie i czesto ze soba rozmawiamy to jakas nowosc ? jak brakuje tematow to fajnie jest sie z czegos posmiac ;)
a co nie wiesz co takiego zrobil hugo ? uwazany przez "stara gwardie" promoda, za Boga sceny q3, glowny organizator zapewne najlepszej imprezy promodowej w polsce - humiliatnion2, jako pierwszy polak pomagal programistom Promoda w tworzeniu TDM, to m.in. dzieki niemu, kiedysniejszy Polski promode byl uwarzany za najlepszy na swiecie, a nie wspomne juz o tym jak w augustowie ujezdzal banana! juz cie olsnilo ? no ale nie przejmuj sie, mogles nie wiedziec co bylo kiedys, nie grales w promoda i gow.no wiesz
bolo - jak narazie glowny organizator eXc Krakow, ktory wypadl zaje.biscie, nikt na niego nie narzekal, wszystko bylo tak jak bylo przewidziane(moze byly male niedociaglosci, ale tylko takie tyci tyci), a najwazniejsze jest to ze szykuje sie druga edycja turnieju, ktory bedziemy mu takze zawdzieczac,oraz ze bedzie to jeszcze lepszy turniej z lepszymi nagrodami.
Nie wiedziales, juz wiesz ;)
#664652
JarlB | 2003-12-15 01:43:53
z tych waszych komentarzy to jest wiekszy ubaw niz z niejednego benny hilla :D
#664654
zoom | 2003-12-15 06:55:23
igor bylo zadzowonic do mnie bym zagral wiem ze jeszcze ktos z pm sie nudzil ;-DDDDDD
A tak btw to dlaczego to jest wina igora ze nie bylo graczy ? Wogole smiesznie sie w tym tp zrobilo poniewaz na poczatku bylo narzekanie ze za duzo graczy powolali hugo i boloman a teraz nie ma kto grac ? Z drugiej strony to sie nie dziwie koledzy z vq3 nie zawsze jest czas na granie mozliwe ze poprostu nie mogli i tyle :-D ale szkoda ze grubasowi sie popsuly sluchawki :-DDDD
AAA i jeszcze jedno ktos ma jakies "ale" do bolomana i huga?, "odpierdolcie" sie od tych ludzi bo do nich to bym mial najmniej pretensji zrobili dla sceny wiecej niz wam sie zdaje.
BTW: abs prosze nie udzielaj sie tutaj :-S bo poprostu smierdzisz i nie przepraszaj mnie na gg bo to jest smierdzace.
#664659
zoom | 2003-12-15 07:00:14
Powtorze sie ale odpierolcie sie od huga bo czlowiekowi wielu do dzis dziekuje za hum2- byla to pierwsza liga w ktorych nie bylo w/o !
Hugo poswiecil sie do tego ze nawet wylozyl swoje pieniadze za final w cyberlandzie ;-o
#664660
zoom | 2003-12-15 07:03:49
Jeszcze jedno dobrze ze nikt z zagranicy nie zna polskiego poniewaz wasze komentarze byly by w (C) na esr :-))))) daje glowe, tylko polacy potrafia robic obciach w polsce i zagranica w komentarzach
Cyt. POLISH CPMA PLAYERS ROX !!
bueehhehehehhehe
#664661
Zell | 2003-12-15 07:37:31
"BTW: abs prosze nie udzielaj sie tutaj :-S bo poprostu smierdzisz i nie przepraszaj mnie na gg bo to jest smierdzace."
:DDDDDDDDDDDDDDDD
#664663
Rozz_z_pracy | 2003-12-15 08:21:19
Zum jak ty wczesniej wstajesz, milo nam ze zaczynasz dzien od lektury orga :-D
Tyci tyci. No tak, ect wazniejsze od tp, ale ok.
Jesli sajbot troche zaczarowal newsa w strone igora/esp, to wy tak samo czarujecie wjezdzajac teraz na niego. W newsie nie ma tak naprawde zadnej nieprawdziwej informacji, wiec o co w ogole chodzi. Zaszedl w/o z winy niestawienia sie graczy i nie podlega to dyskusji, wiec jest to napisane. To ze Kat BYC MOZE da szanse powtorzenia meczu to inna historia. Tym samym ktos musi byc odpowiedzialny za taka sytuacje, zwykle osoba organizaujaca, a wiec hugo/igor/boloman. Co z tego ze maja oni za soba fajne turnieje skoro nikt nie potrafi zmobilizowac ludzi do gry. Wiec my to tu zauwazamy i o tym piszemy, byc moze nieco ironizujac sprawe (vide qotw). Igor co to kogo obchodzi ze mario nie ma sluchawek a set gra ect? Waszym/twoim zadaniem bylo po prostu zapewnienie graczy na mecz, istnieje tez cos takiego jak lawka rezerwowa. Podejmujac sie organizacji automatycznie dopuszczacie mozliwosc krytyki pod waszym adresem. Nie wyszlo - czyli z winy organizatorow (tu: igor), wiec jest to napisane w sposob ironiczny, bo jest to ironia nic wiecej.
Jesli cokolwiek spieprzyl sajbot to powinien wymienic wszystkich kapitanow i zrobic edita skoro wyszla mozliwosc powtorzenia meczu. Nie wiedzial wiec nie napisal, ja @#$% a tu afera.
Wywalaja mnie z kompa, dokoncze pozniej.
#664666
abs | 2003-12-15 10:33:02
zoomer jestes po prostu skonczonym debilem:/ jezeli to ze napisalem ze skoro jetsesmy w 1 klanie to ze mozemy przestan na siebie flugac uwazasz za przepraszanie to powiedz ej cioci czy mamie z ktora byules na cglu bo nie chcieli cie samego puscisc z domu zebys sie nie zgubil i zeby cie za twarz w pociagu nie wyjebali przez okno zeby nauczyla cie znaczenia pewnych slow bo ty ich kretynie po prostu nie rozumiesz. Co do bola i huga jasne ze esc 2 bylo pewnie zajebiste, hum 2 tez nikt nie kwestionuje tego co zrobili dla sceny. Po prostu nie nadaja sie na kapitanow wg wiekszosci ludzi i tyle. To ze napisze ktos ze hugo jest chujowy jako kapitan nie podejrzewam nie znaczy ze ktos od razu pisze ze w ogole jest chujowy:/ ale tak to jest jak nazlatuje sie syfu z esports ktorzy nauczeni wspanialymi newsami tamtejszych mistrzow po prostu nie umieja czytac a jakas prosta dedukcjia to juz jest dla nich sufit:/
#664674
||| | 2003-12-15 11:22:10
no bez przesady zeby z jedngo klanu i tak sie klocic :>
idzcie sie sisiorami podotykac :DDD
PS. to zart i nie bierzcie tego do siebie :P
#664678
t5-hugo | 2003-12-15 12:38:43
hmm, przepraszam bardzo, ale czy my mamy odpowiadac za to, ze zikowi sie zjebal komputer, victora gdzies wcielo, mario mial uszkodzone sluchwaki, tepsa zrobila nam niespodzianke ?? itp itd?bo ja czegos tu nie rozumiem, mecz mial sie odbyc o godzinie 21:00, o 20:00 mielismy szukac serverow , na kanale z polakow bylem tylko ja, igor i hadrtmuth, negocjowalismy godzine, aby przelozyc mecz, kiedy KAT nie chciala sie zgodzic zaczelismy szukac graczy, aby nie oddac w/o, jak juz mielismy szukac serverow (a byla juz godzina 21:00 ) to pingi byly 200 dla kazdego, wiec @#$% wedlog regulaminu o 21:00 powinno byc w/o bez pierdolenia i do domu ,ale dzieki temu ze siedzielismy i nawijalismy raz z kapitanem UK , raz z KAT i innymi, udalo sie odwolac dezycje do dzisiejszego dnia
#664689
t5-hugo | 2003-12-15 12:44:48
zreszta po co my wogole cos piszemy, jak mastah jeden z drugim i tak beda pisac swoje dla szczytnej idei udowodnienia czegos co jest niczym wiecej jak przerosnieta ambicja bycia kims, kim sie nigdy nie bedzie i nigdy nie bylo
#664690
baxowy | 2003-12-15 12:49:40
GG TP!
Czy w reprezentacji sa 4 osoby? KTOS DAL DUPY i to nie ulega watpliwosci. Dupy dali gracze (nie wszyscy).Walkowerow nie ma z niczego.
"Kertal - zle sie czuje, nie chce mu sie grac, poklocil sie z bolomanem"
lool, to tak jakbym ja nie mial isc do budy bo mnie boli reka, nie chce mi sie rano wstac i poklocilem sie z jakims fajfusem. Zadne wytlumaczenie.
Sai4h dobrze napisal newsa, jezeli czegos nie wiedzial (no bo jak mial to wiedziec?), to jak mogl to napisac? Dostalismy w/o? Dostalismy. Na razie jestesmy PRZEGRANI. BYC MOZE kat zmieni decyzje, ale tylko BYC MOZE. Tutaj licza sie fakty. A to ze przy okazji padlo wyjsce TP na eu to tylko przypadek, ktory nie zmienia sytuacji.
I niech nikt mi nie wmawia ze nie szanuje huga. Mysle ze nie jest to jego wina. Jednak to ze ktos ma jakies osiagniecia, nie znaczy ze ma nie byc krytykowany po jakims zlym posunieciu. Wierze hugo ze wyciagniesz konsekwencje wobec graczy i jezeli kazdy nie poda POWAZNEGO powodu dla ktorego nie gral, zostanie usuniety z TP. Tlumaczenie kertala i mario jest conajmniej glupie. Jezeli istnieje grozba w/o to chocbym nie mial 10% warunkow do gry - ZAGRALBYM, a nie ze sie poklocilem/nie chce mi sie czy sluchawki nie dzialaja ROTFL! Hugo mam tez nadzieje ze opublikujesz powody(gdyby jakies wymyslili :P ) dla ktorych oni nie grali.
Gdzie w tym czasie byl detal, syn, vendor ?
P.S. Kercik sor, ale dales totalnie dupy :/
#664693
SAI4H | 2003-12-15 13:18:54
hehehe smieszny jestes ajgor. ;D napisalem to, o czym slyszalem. teampoland nie stawil sie na mecz, wiec co innego mozna bylo sobie pomyslec? sadzac po Twojej inteligencji sam tak bys to odczytal wiec nie udawaj madrzejszego niz jestes (:o).
a poki co goraco polecam slownik, w ktorym na pewno znajdziesz znaczenie slowa kretyn. ;p
dobra koncze bo igorowi znowu stanie (tylko co?;-U). :D
btw ktos tu mowil, ze ja sie zachowuje jak dzieciak?;D
sxl?
#664700
p5|H3ssian | 2003-12-15 13:35:55
Bleeee, TP, co to ma byc??? Myslalem ze do reprezentacji wybieraja najlepszych, ale widze ze NAJLEPSZY nie idzie w parze z ODPOWIEDZIALNYM. Przeciez reprezentujecie polskich quakerow, wiec jak mozna "sie nie zjawic"??? mam nadzieje ze beda bardzo wazne powody (wypadek [czego nie zycze], pogrzeb, komunia [ :) ]), bo jak nie to kapa LOL
#664701
SL4VE | 2003-12-15 13:43:34
popieram królika.
#664702
Sh1eldeR | 2003-12-15 13:48:30
yep, ktos dal dupy i to na pewno nie ja i nie nikt spoza tp. Skutek jaki jest kazdy widzi.
Tak tak bolo, kazdy widzi zem zalosny debil. Widzi to t5-zik (fuck you zik, czy ja cos zlego na ciebie kiedys powiedzialem? just fuck the fuck you, mam tego dosyc), t5-hugo i t5-boloman! HALO! CZY TYLKO JA WIDZE JAKAS CZESC WSPOLNA u tych 'wszystkich'? ;-)))))
Wiem wiem, uwazasz mnie za przecietnego gracza jakich wielu. OK :D Wszyscy tak uwazaja pewnie, co? Tylko nie ci z ktorymi gralem. Ale ich zdanie sie nie liczy co? Tak samo jak nie licza sie swietne wyniki kertala i czy moje w lidze ect, natomiast liczy sie slabszy wystep kertala w ... oooo w analogicznym meczu w tejze lidze! Filozofii twej pojac nie jestem w stanie ;-) Widac odbiegam poziomem. Cieszy mnie to.
#664704
kino | 2003-12-15 13:56:01
i nie znalazly sie 4 osoby do gry?
niemozliwe
#664705
yurson | 2003-12-15 14:01:23
nawet jakby bylo 10 osob z tp to by nie zagrali pewnie na pingu 200
#664706
bolomanrsquoek | 2003-12-15 14:47:48
>>> Wiem wiem, uwazasz mnie za przecietnego gracza jakich wielu. OK :D Wszyscy tak uwazaja pewnie, co? Tylko nie ci z ktorymi gralem. Ale ich zdanie sie nie liczy co? Tak samo jak nie licza sie swietne wyniki kertala i czy moje w lidze ect, natomiast liczy sie slabszy wystep kertala w ... oooo w analogicznym meczu w tejze lidze! Filozofii twej pojac nie jestem w stanie ;-) Widac odbiegam poziomem. Cieszy mnie to.
pograzasz sie dzien w dzien, Twoj narcyzm wchodzi juz w stan samouwielbienia, z reguly takie objawy przejawiaja ludzie niedoceniani i zakompleksieni, wybacz wcale nie mowie ze nalezysz do ktorejs z podgrup ale takie wrazenie sprawiasz i nie zdziwie sie jesli tak wlasnie jest ... mialem przyjemnosc grac z Toba nie raz, min w ect 4 ...bedac szczerym trudniejszym przeciwnikiem bylo wroc na exc po kilku piwach : zreszta nie bede dyskutowal z Toba tylko o q bo jeszcze znizylbym sie do Twojego jestectwa; odbiegac poziomem odbiegasz ...in minus niestety
absa slow komentowal rowniez nie bede bo chlopak jest co najwyzej przykry
rozza ktory dostal bana i widac mu to wlazlo za skore rowniez, bo najchetniej by mnie zlinczowal ale mam go gleboko w xxx
#664717
t5-hugo | 2003-12-15 14:52:50
"nawet jakby bylo 10 osob z tp to by nie zagrali pewnie na pingu 200"
widze Yurson, ze kapujesz o co chodzi
#664720
dinhkertal | 2003-12-15 15:00:51
nie zagram,chory jestem i nie mam formy. Hugo kciales dac t5 zamiast tp i niech tak bedzie,przynajmniej sie nie zblaznimy.
#664721
dinhkertal | 2003-12-15 15:01:33
nie zagram,chory jestem i nie mam formy. Hugo kciales dac t5 zamiast tp i niech tak bedzie,przynajmniej sie nie zblaznimy. i @#$% takie tp z ktorego kce mnie boloman wyJeBac bo nie doszedlem do t5 tylko do 666.
#664722
Sh1eldeR | 2003-12-15 15:07:25
tak bolus, przypomne tylko ze to nie wy wygraliscie ect4. a ktoz to byl zwyciezca? oh nie wymienie tego bo mnie jeszcze nazwiesz - surprise! - narcyzem i znowu bede musial sie poplakac ;-) albo powiesz ze jestem gupi. albo jeszcze jakies argumenty przytoczysz i umre na zawal serca jak to zobacze! (odpukac, puk puk puk)
Kiedy to jeszcze "nie raz" grales ze mna i mnie zownowales? powiedz powiedz, jakos sobie takiej sytuacji nie przypominam, a przegladajac screeny wynika cos zupelnie odwrotnego... Tak tak, robie najbardziej lamerska rzecz jaka zik widzial, czasem robie sobie screeny pod real nickiem ;)
naprawde trudno w to uwierzyc ale pisze sobie z wami dla przyjemnosci :*
#664726
bolomanrsquoek | 2003-12-15 15:07:46
>>>i *le takie tp z ktorego kce mnie boloman wy*c bo nie doszedlem do t5 tylko do 666
lepiej pogadaj z hugiem bo pierdolisz glupoty, nie chcialem Cie bez obrazy ani juz przed meczem z FIN w tp - hugo sie uparl, ani po w t5 rowniez hugo :> ...jak sam to ujales jestes bez formy
#664727
Sh1eldeR | 2003-12-15 15:09:51
kertal uwazaj bo on zaraz ci napisze "a nie! to nieprawda bo nieprawda a ty jestes gupi!"
to tak oczywiste co sie dzieje, nieprofesjonalizm w prowadzeniu tp, ze dziwi fakt ze tak malo osob im o to wrzuca ;-) bolo by sobie poodpisywal na commentsy.
#664729
bolomanrsquoek | 2003-12-15 15:09:59
na glupote shieldera nie ma lekarstwa, wklej mi tu prosze wszystkie screeny ze mna prosze !!(jeblem autentycznie, spadlem @#$% z krzesla ahshahs) i juz do mnie, o mnie i wogole nic nie mow prosze; uwierz jestes dla mnie nikim i nudza mnie konwersacje z Toba na Twoim marnym poziomie bo i mnie ten narcyzm sie udziela ... wielkie EOT dla tego pana
#664730
xts | 2003-12-15 15:10:44
postanowilem sobie przesledzic dzial komentarzy w tym newsie i patrzac zauwazylem duzo gowno znaczacych wypocin ludzi ktorzy chca byc zawauzani na polskiej scenie q3 :> te smieszne anegdoty z dziecinstwa rozbawily mnie niemilosiernie..... no i kto tu jest debesciak? no
#664732
t5-hugo | 2003-12-15 15:10:46
uparlem sie bo chcialem Ciebie kertal w t5 jak i w tp. ale wyszlo tak jak wyszlo.
#664733
t5-hugo | 2003-12-15 15:11:44
Sh1eldeR a pani w obuwniczym miała taki ruch, ze az sie jej buty rozeszly
#664734
Sh1eldeR | 2003-12-15 15:12:59
a fige, nic ci nie wkleje, ty mi nic nigdy nie wklejasz =///
btw niech sobie ktos przeczyta moje przewidywania co do odpowiedzi bolka pare commentsow nizej a potem niech przeczyta tąże odpowiedz. Zarzekam sie ze moich przewidywan nie edytowalem :D
#664735
bolomanrsquoek | 2003-12-15 15:14:02
cos tu smierdzi, znajomy zapach ztechlej uryny ktorej nikt nie chce przygarnac ...
#664736
L3si0 | 2003-12-15 15:14:53
o co wy sie klocicie ??? przeciez juz napisali wczesniej, ze nie dalo sie i tak grac, bo na zagranicznych serwach pingi nie spadaly ponizej 250, wiec jest obojetne czy bylo 10 osob czy zadnej, tylko jak zwykle plebsy musza wtracic swoje 3 grosze :/ zalosne
ps. jak wam sie nie podoba TP to po co sie nim interesujecie ???
#664737
Sh1eldeR | 2003-12-15 15:15:43
tia znakomita wiekszosc tej uryny przygarnely szostki i dobrze szczochom wsrod bestii ;-) ale dzieki ze sie o nas martwisz.
#664738
bolomanrsquoek | 2003-12-15 15:16:05
Lesio niektorych boli ze sie do niej nie nadawali, ot co cala prawda ;)
#664739
SL4VE | 2003-12-15 15:16:53
"Dopisano 15.12.2003 o godzinie 14:47 [ t5-boloman ] "
czemu w tym komentarzu nei widze ani jednego kontr-argumentu tylko same wrzuty? Kto to jest głupi i nie umie dyskutować? ;-)
#664740
Sh1eldeR | 2003-12-15 15:17:46
lesio chodz se powtorzymy meczyk to kolejny raz pokazesz ze to nie ty jestes plebsem :D ;)
mnie tp interesuje nawet jesli to suxuje (a moze w szczegolnosci wtedy?) bo tak sie sklada ze to reprezentacja polski....
#664741
atOm_1 | 2003-12-15 15:18:55
Ja bym sie na waszym miejscu z ta kłutnią przeniusł na irca byłoby wygodniej...
#664742
SL4VE | 2003-12-15 15:19:58
aTomek dzisiaj kumpeli padło gg to pisalismy w ksiedze gosci, wiec ja jestem juz wczuty :D. Czuje sie jak na czacie prawie ;]
#664743
bolomanrsquoek | 2003-12-15 15:20:09
>>>czemu w tym komentarzu nei widze ani jednego kontr-argumentu tylko same wrzuty? Kto to jest głupi i nie umie dyskutować? ;-)
jakie kontr argumenty skoro po 1 - od 2 tyg repreza zajmuje sie tylko hugo z igorem, po 2 kazdy widzi jak jest a urazona duma pewnych osob pierdoli glupoty i po 3 ...wiesz ze Ciebie maja za przydupasa osoby ktora imho nadalaby sie do galerii osobliwosci, czemu ? sam sie domysl ;) uprzedzam slowa pewnej osoby ktora tu juz ignoruje, to nie byl atak na Ciebie !!:D
#664744
Sh1eldeR | 2003-12-15 15:20:58
ale tu jest smieszniej! zreszta ja nie mam irca, moj irc powiedzial ze jestem na niego zbyt przecietny i zapatrzony w siebie.
zauwazylem ze atmosfera sie rozluznia :(. panowie, postarajmy sie!
#664745
SL4VE | 2003-12-15 15:21:58
bolek w takim razie zik jest Twoim przydupasem :! :! :!
Z resztą myślisz, że zdanie plebsu grającego w tą gre co ja mnei obchodzi?
Anyway nadal się pytam w którym momencie z Twojej strony była konstruktywna odpowiedz o której brak oskarżasz innych?
#664747
bolomanrsquoek | 2003-12-15 15:23:13
ok mam wazniejsze sprawy niz glupi quake wiec zdupczam, czekam czeeekam na ostatnie slowo pewnego zadufanego !@#$%^&*() wiem ze napiszesz nie zawiedz mnie prosze !! noooo juuzzzz dawaj, zlam sie napisz !!
EDIT : slave prosze napisz kiedy nie udzielilem konkretnej odpowiedzi, zrob to dla mnie i zadaj te pytanie na gadu bo tu juz nie mam czasu, bedziesz mogl smialo wklejac dowoli !!;)
#664748
Sh1eldeR | 2003-12-15 15:23:15
"Ciebie maja za przydupasa osoby ktora imho nadalaby sie do galerii osobliwosci"
eerrm... czyli osobliwe sa osoby majace slejwa za przydupasa? to jak ja go bede uwazal za przydupasa to bede osobliwy i przestane byc taki.... przecietny?
o_O
O.O
#664749
atOm_1 | 2003-12-15 15:23:20
hehe no skoro wolicie tutaj to ok !! :) życze produktywnych wypowiedzi itp.. :P
#664750
SL4VE | 2003-12-15 15:24:50
aTomek bolomanowi właśnie tych produktywnych wypowiedzi zabrakło i uciekł :o
A idz bolek, mówiłem już, że zdanie plebsu mnie nie interesuje :D
edit: bolek, odpowiedz na posta shr (ale ze mnie przydupas, rofl)... chętnie poznałbym odpowiedź czym się kierowałeś w wyborze graczy do TP (bo to pytanie zadaliśmy już DAWNO TEMU).
#664751
bolomanrsquoek | 2003-12-15 15:27:00
patrz jeszcze jestem ! widac nie mylilem sie co do Ciebie, aczkolwiek pozdrawiam i zycze Wesolych Swiat; w tym radosnym okresie nie mam ochoty uzerac sie z blaznami wiec kilka osob bedzie sobie moglo pouzywac dowoli ...sayonara
#664752
Sh1eldeR | 2003-12-15 15:27:51
boloman widze ze zaczynasz stosowac moja taktyke tutaj, chwali ci sie to, za samo to masz u mnie pl....askacza? btw zastanawiam sie czy pogadamy kiedys na turnieju przy browarze. poprosze kogos zeby nam walnal screena wtedy i ci go wkleje! ok?
#664753
atOm_1 | 2003-12-15 15:28:47
ja sie tam do Waszej kłutni nie wtrącam ale zauważyłem ze juz sie nie kłucicie o TP (chyba) :P tylko o coś innego bliżej mi nie określonego :P
#664754
SL4VE | 2003-12-15 15:29:34
lol
bolek: WHERE IS THE FUCKING ANSWER?
#664755
SL4VE | 2003-12-15 15:29:39
Dobra ide się uczyć angola, fajnei by było bolek jakbyś nam w końcu odpowiedział ;]
#664756
baxowy | 2003-12-15 15:30:23
Go Go :d
Slejw jasne ze kroliki maja racje :D
#664757
SL4VE | 2003-12-15 15:31:11
a królik na to niemożliwe :D
#664758
atOm_1 | 2003-12-15 15:31:25
a tak z zupełnie innej beczki to jaki jest rekord nabitych komentarzy pod jednym newsem?? bo jak tak dalej bedziece sie kłucić to moze go pobijecie :P
#664759
SL4VE | 2003-12-15 15:32:48
ponad 200 ;-)
#664760
baxowy | 2003-12-15 15:33:11
Kiedys pod jednym z moich newsow bylo cos kolo 250... :D Ale charakteryzowalem sie tym ze wzniecalem duzo emocji, wiec to nie taki dobry wynik. Zwykly oscylowalo w granicach 80-100 :D
#664761
atOm_1 | 2003-12-15 15:33:55
a to chyba nie zdołacie rekordu pobić ale z tego co mi sie wydaje to rekord jest ponad 300 jak napisali news o śmierci szajbusa... ale moge sie mylić
#664762
atOm_1 | 2003-12-15 15:39:17
i wszyscy zamilkli... :(
#664763
Sh1eldeR | 2003-12-15 15:41:20
ta baks byl specem od takich newsow, zawsze bylo tyle wrzutow pod nimi ze hhhhhejjj
btw co mi sie podobalo w pracy kapitanow to to jak sciemniali organizatorom NC podczas meczu z niemcami - ze to caly nasz team do wawy pojechal i sie wykosztowal a tu niemcy nie przyszli, wiec nie mozemy sie zgodzic na inny termin..... i w/o dla nas :D:D:DD:D: jesli byl jakis sposob na wygranie z niemcami to wlasnie ten :D
aczkolwiek generalnei popieram to co mowi pogrom, wcale tak od innych nie odstajemy, obczajcie skill xtsa pogroma czy zika, na pewno kiedy sa w formie to sa lepsi od anglikow grajacych przecietnie. potrzeba nam tylko innego podejscia, wiary i lacz dobrych
#664764
acci | 2003-12-15 15:43:48
o czitach zika bylo cos ponad 300 :p
btw Polska dobrze ze juz odpadla bo i tak nie zaslugiwala na playoffy :->
#664766
enjoy | 2003-12-15 15:57:58
"to sa lepsi od anglikow grajacych przecietnie" - LOL
mimo ze jestem plebsem i zara mnie lesio pojedzie to sie wypowiem, a powiem ze lepiej bylo grac z nimi na pingu 200 bo byscie przegrali i nikt by sie nei smial bo na skrinie bylo by widac co i jak, a teraz jak przelozycie mecz i beda lepsze pingi to wynik i tak bedzie taki sam ale obciach wiekszy :asdasdasd
#664775
baxowy | 2003-12-15 16:07:22
Wynik bedzie wyzszy, bo nie beda tracic pakietow i latwiej bedzie ich trafic :D
#664777
skKox | 2003-12-15 16:24:15
dobra to i ja sie udziele jesli chodzi o huga to neimam nic do czlenia spoko jest jako jedyny zoorganizowany czlowiek na tej popierdolonej scenie(moze nie jedyny ale jeden z nielicznych)a co do bolomana to juz ten chlopaczyna nudny sie robi, gdzier jest jakas klotnia tam i boloman jest tak zawsze bylo i bedzie ...i wiadomo "slabszy gracz oznacza ze gorszy czlowiek"
tak mozna hyba okreslic bolomana..
zik: niemam nic do niego niegadam z nim wiec niekrytykuje..
ale co do tego tp to troszki zjebaliscie ale jak niemogli to niemogli co z tego @#$% to tylko gra a nie jakies
sprawy przez ktore odrazu byscie sie powybijali i wogule..to ze kertal niemogl czy tam chory byl to trudno @#$% zostawcie chlopaka jego wlasna sprawa ze niechce
mario troche zjebal z tekstem ze niedzialaja sluchawki no ale przeciesz wiecie jak drogie sa glosniki..niekazdy moze sobie kupic..
#664780
SL4VE | 2003-12-15 16:30:21
a ja i tak jestem śmieciem, bo move nie może policzyć butelek i ma zły humor ;/
#664781
Rozz | 2003-12-15 16:42:18
Ta bolo tak mi zalazlo za skore ze caly czas nie moge sie przestac smiac z ciebie i z tego niespodziankowego banana na gg :D
Jakby mi zalazlo to dawno bym cie zabanowal na caly org, masz stale ip.
#664787
hanti | 2003-12-15 16:43:29
ta z tymi pingami tepsa zjebala przez to nie moglismy w gs.net zagrac :/ ci co mieli aster to ping byl spx a neo padlo :( wiec nawet jakby bylo 20 graczy w tp to i tak squadu by nie bylo
ps. a co do bola rozz to faktycznie banuje na tym gg niewiadomo za co :D za to ze chcialem spzredac mu cos to mnie zbanowal ;d;d
#664789
abs | 2003-12-15 17:17:56
do bolka po prpostu nei dociera ze krytykuja go za to co robi w tp a nie za to ze normalnie tez jest głupi:D
#664800
t5-syn | 2003-12-15 17:28:03
ehhhhhh co do meczu to nie jest wina nikogo z nas wiec od tp sie odpierdolcie bylo paru zawodnikow i wchodzilismy wraz z sedzia na serwa i on badal ping i po naradzie wyszlo tak a nie inaczej jedynie do kogo mozecie sie przyczepic to tpsa dziekuje
#664803
gr. | 2003-12-15 17:36:52
"Update
Nie wszystko stracone. Team UK okazał się bardzo wyrozumiały dla naszej reprezentacji. Dzięki temu [CB]Kat postanowiła pomysleć o daniu ostatniej szansy TeamPoland na rozegranie meczu. Jej decyzję poznamy już na dniach."
hehe cwaniaki specjalnie chca zagrac zeby nas ograc i juz do reszty pograzyc.. ale mam nadzieje ze bedzie niespodzianka..
#664804
putek | 2003-12-15 17:46:31
o @#$% skusilem sie i przeczytalem wszystkie komentarze. no swietna lektura poprawiajaca humor. jak milo sie posmiac z kogos :))). nie roznicie sie niczym pd siebie, co do jednego, macie przezabawne argumenty, kazdy z Was sie ma za wielkie PRO... :DDDD ahahahahahahaa, i niech dalej Wam wszystkim [co do jednego] tak bedzie :)))) kazdy z Was jest poprostu najlepszy... (w sumie to milo miec na polskiej scenie tak rewelacyjnych graczy, organizatorow... BOSKO!!!!!!!!!) buhahahaha, pozdro Panowie i gl w pieknym WASZYM swiecie... btw. powiadomcie sie o meczu w UK wczesniej, zeby walkow nie bylo, jak cos to zbierzcie kogos z AsterCity do grania, zeby po raz drugi walkow nie bylo.
edit: bosko z duzej dla 3nGonGi :P hehehe
#664806
eng | 2003-12-15 17:47:38
Lepiej skonczcie glupio pitolic - w koncu niektorzy z was sa dorosli i powinni dawac przyklad :F
Jezeli jest mozliwosc zagrania tego meczu to tp powinna juz w pelni pro sie przygotowac, mimo iz swieta tuz tuz :} Koniec przekazu.
p.s tak jak pucio napisal : bosko :D
#664808
p0gr0m | 2003-12-15 18:15:26
mialem nic niepisac ale jednak i ja zostawie tu swoj slad .
jako ze pewnie jeszcze duzo ludzi niewie to jednak naleze (chyba) tez do tp bo z miesiac temu przeprowadzilem rozmowe dluga z hugo na gg ale nie o tym tu jednak chce napisac
napisze tu tylko o moim zdaniu co do wczorajszego dnia z ktorego wynika ze wina za to nalezy sie tylko i wylacznie do kapitanow czyli hugo ,bolo? i niewiem kto tam jeszcze sory niechce was tu urazac ale jak wy sie zajmujecie prowadzeniem tego tp skoro wczoraj na 15 minut przed meczem dostaje od kapitana informacje o tym ze ma byc wogule jakis mecz (zreszta z tego co gadalem z graczami tp miedzy innymi vendorem tez o tym nic niewiedzial)? i ze bedzie w/o bo jest tylko 2 zawodnikow
przeciez o takim meczu powinno byc glosno jak to zawsze bywa na pare dni wczesniej . Druga sprawa to to ze co sie stalo z zaangazowaniem kapitanow w tp ? czyzby juz wam sie niechcialo tego prowadzic czy co bo jakos przestaliscie trenowac a przeciez trening czyni mistrza ?:) a z tego co kojaze to od przegranego meczu a byl on juz chyba z miesiac temu ? niebylo zadnego treningu itp wogule nic niebylo jakby tp przestalo istniec hm co jest z wami ? niemacie czasu ? czy co zeby prowadzic tp ? bo jezeli niemacie czasu , checi czy czegos tam to poddajcie sie do dymisji :O
dodam jeszcze to ze wczoraj byly lagi za granice i ze to wina telekomunikacji czy to ze temu niedzialal komputer a temu sluchawki itp to nic nieznaczy w tym wypadku bo to poprostu awaria a liczy sie to wlasnie ze nikt z was kapitanow niezrobil nic , nic , nic i jeszcze raz nic od ostatniego meczu (treningi itp) czy chociazby w tym wypadku jak bardzo znaczacej informacji o tym ze ma byc mecz z uk pare dni wczesniej a nie na 15 minut przed meczem
nom i tyle chcialem tylko napisac wedlug mnie to wlasnie tak wyglada
szczeze mowiac hugo prawie sie nieznamy i niemam zamiaru cie tym postem osadzac ale w tej sytuacji dales dupy jako kapitan i teraz niepowinienes sie wykrecac ze to z winy tego ze pingi itp a przyjac to wszystko na klate jak na czlowieka z honorem przystalo :/
#664816
putek | 2003-12-15 18:19:54
no.. i pogi dojeb..ał wszystko albo kogos do podlogi :)))) dziekujemy za relacje, tego chyba bylo trzeba. o wiele nam to sprawe wyjasnilo. no to GL TP !!!! ;lol
#664819
LsT | 2003-12-15 18:24:10
nie no bez jaj jestescie zajebisci :ASD z polowy tych komentarzy mozna by niezly kabaret zrobic :DDD
#664820
sYnth|Bubu | 2003-12-15 18:29:29
moj ziąąąąąąąam
:D
#664823
dinhkertal | 2003-12-15 18:34:07
aahahhaha boloman to po co mnie chcieliscie do t5 skoro : "kertal ale ty slaby jestes" (C) boloman ? :DDD
robisz maniane teraz, przekrecasz wszystko! ;q Skoro podst. sqad byl syn,detal,kertal,zik to wychodzi na to ze zamiast mnie i detala powinni grac inni... INNI GRACZE T5 MOZE CO? BO W KONCU T5 JEST NAJLEPSZE NIE? Zalosny zapatrzony w siebie @#$% :/
#664824
putek | 2003-12-15 18:35:51
ciekawych rzeczy mozna sie tu dowiedziec... :)))) piszcie no jeszcze... ahahahahahahahahahahha
#664825
sYnth|Bubu | 2003-12-15 18:37:20
putek czytaj komentarze , smiej sie ale nie nabijaj :PPPP
#664826
p0gr0m | 2003-12-15 18:39:21
wiesz co putek chodzi tu wlasnie o to ze wcale niechce na nikogo narzekac poprostu juz wczoraj sie wkurzylem po tym info na 15 minut przed meczem bo stary ale zadlugo gram w ta gre i jakby niebylo jak narazie jest czescia mojego zycia i zalezy mi na takich wlasnie spotkaniach typu polska vs swiat bo jest to cos innego niz granie ciagle z ludzmi z polski znajomymi itp a takto mam mozliowsc gry/ogladania/emocji ze swietnymi graczami z calego kraju i wychodze z takiego zalozenia ze :
"mamo kup mi psa mowi ela do mamy - bede z nim wychodzila itp a po miesiacu mama mowi do eli - elu wyjdz z psem a ela mowi niechce mi sie to twoj pies" jest co badz bezsensu a tak to wlasnie sie ma zaangazowanie w tp i jestem zdania ze jezeli ktos sie bieze za prowadzenie tego to powinien to prowadzic od poczatku do konca a nie tylko przez krotka chwile :/ jak to bylo na poczatku boloman wszedzie oglaszal na ze ma byc trening itp a teraz niema nic tp istnieje tylko w dzien meczu a pozniej sa gadki tego typu ze nieznaczymy nic w q3 i jestesmy ciency co jak pisalem kiedys jest dla mnie stereotypem bo nieczuje sie na rownych warunkach gry gorszym graczem od jakiegos tam foxa czy nawet @#$% fatalitego a nawet jezeli jestem gorszym to nie o tyle zeby ten fatality po grze ze mna stwierdzil ze jestem lama :/ hehe odrazu chce tu dopowiedziec ze niejest to z mojej strony jakis tam narcyzm czy cos poprostu kazdy wie ze jestem dobrym graczem i wiem to i ja i wcale sie z tym nieukrywam i wychodze z tego zalozenia ze w tp sa sami dobzi gracze ktorzy na dobrych i rownych warunkach (przedewszystkim ping) mogli by wygrac nawet te jebane NC :/ bo jak juz kiedys pisalem wedlug mnie umiemy grac i to nawet dobrze w ta gre q3 ale zawsze przegrywamy miedzy innymi przez ping a i przez stres (ktory tez miedzy innymi bieze sie w podswiadomosci przez ping)-niewiem czy to zrozumiecie ale ja to tak widze i podkreslam jeszcze raz ze wedlug mnie jestesmy na tyle dobrymi graczami ze na dobrych warunkach (jakies spotkanie Lan) potrafilibysmy wygrac nawet i z najlepszymi klanami na swiecie a jezeli niewygrac to przegrac ale nieduza iloscia fragow bo przeciez to tez ludzie a co moze umiec wiecej jeden czlowiek od drugiego - napewnio niewiele :)
#664827
mutonek | 2003-12-15 18:41:47
urzekły mnie wasze historie widze ze niektorym by dobrze zrobil odpoczynek od komputera i tych strzelajacych sie robotow
#664828
Sh1eldeR | 2003-12-15 18:50:30
kertal to nie oni sa zapatrzeni w siebie tylko ja, zapomniales? przeciez w tp gra czterech shielderow; kazdy kto shielderem nie jest od razu stoji na gorszej pozycji!!! :D ja zem narcyz a biedne t5 ma przeze mnie przesrane bo ich nigdzie nie dopuszczam i uwazam ich za noskilli o czym przeciez ciagle pisze (bo to raz pisalem ze zikus nie umie rakiet!!!) ;-))))
Sprawa niezle zakrecona bo kazdy mowi co innego :D a prawda moze byc tylko jedna czyz nie?
pogi, kertal dzieki za relacje troche to nam naswietlilo sytuacje ;)
fajnie fajnie. lolek bedzie jak t5 nie wygra jednak ect, sa do tego na niezlej drodze. Ale wtedy okaze sie ze ect jest plebejskie i ze w finale byl przekret czy cos, no bo na pewno to sie nie bedzie liczylo!
Na podobnej zasadzie jak dobre mecze kertala sie nie licza a zle sie licza ;-D
A btw co tam hugo zrobil dla promoda to mu sie chwali, chociaz mnie to niezbyt interesuje bo z promodem nie mam i nie chce miec nic wspolnego, z calym szacunkiem dla zoomera zika messa matroxa rata el pedzia i aphelona. Niech robia to w czym sa dobrzy.
Takie same zyczenia swiateczne skladam bolkom i hugom - robcie to w czym jestescie dobrzy panowie... no wlasnie ! :o
#664829
putek | 2003-12-15 18:55:02
pogi ja Ciebie doskonale rozumiem. ale widzisz, Ty cos odkryles, co bylo tuszowane przez cale t5.. blah cofnij przez "cale" TP. Widzisz, wchodza tu pokolei zganiaja na ping, a reszta jest pieknie i w ogole. kertal stoi gdzies po srodku i nie chce za duzo powiedziec. ale pojawiasz sie Ty i wszystko sie wyjasnia. Bubu, popatrz ze z tego juz smiac sie nie da, tylko mozna sie nabijac. Karty wylozone na stol Panowie... tylko z ironicznym usmiechem na twarzy na nie patrze, szkoda ze to nie sa same ASy... ;/
#664832
L3si0 | 2003-12-15 19:16:29
ja juz nic nie rozumiem, najpierw klocicie sie o TP, a teraz wrzucacie na siebie, shr czyzbys wykorzystywal temat TP do powrzucania nielubianym przez ciebie graczom ??? robisz zenade i tyle, co do TP wczesniej gadaliscie ze nie wyjda z grupy bo sa cieniakami, jak wyszli to po dupie ich calowaliscie, teraz, gdy i tak nie mogli grac, bo pingi byly powyzej 250 wy robicie afere, nie wiadomo dlaczego, a tak wogole to ze wyszli z grupy to tylko ich zasluga, wiec dziekujcie im chociaz za to, bo wedlug mnie play-offy to i tak bardzo duzo, a co do anglikow to nie powiedzialbym ze graja srednio :/ a wasze narzekania napewno im nie pomagaja, jednak bolo prawde napisal o tym, ze niektorzy czuja sie urazeni tym, ze nie graja w TP, ale przeciez to tylko plebsy pokroju shr, ktorzy od zawsze tylko narzekac potrafia :/
#664847
p0gr0m | 2003-12-15 19:17:37
wiesz co putek kazdy popelnia bledy np ja , czy ty czy doslownie kazdy w tym wypadku wedlug mnie blad popelnil hugo i reszta i mysle ze niema tu czego ukrywac i tuszowac . czasami wypadaja jakies nieprzemyslane rzeczy / czyny i takie tam ale trzeba miec jaja zeby sie do tego przyznac ze popelnilo sie blad co do tp to jak napisalem to niewiem w zasadzie kim jest hugo czy boloman mysle tez ze maja dobre intencje i wlasnie jak napisalem czasami wplywaja na to czynniki uniemozliwiajace zrobienie czegos , praca , szkola , dom itp ale w takich sytuacjach jak sobie nieradzimy mamy od tego przyjaciol kolegow ? ktorzy moga pomoc (bije tu o treningi) i wedlug mnie jezeli np : jestem kapitanem i maja byc treningi ale ja niemoge bo niemam czasu sie tym zajac to mowie koledze np bubu :O i taki bubu robi trening przy czym wszyscy i wszystko jest w porzadku a pozniej niema jakichs niedomowien i niewazne czy to jest quake czy picipolo na trawie biorac sie za cos trzeba to robic tak zeby prowadzic do zwyciestwa przy czym zgadzajac sie na prowadzenie tego trzeba pamietac ze biezemy na siebie odpowiedzialnosc od poczatku do konca co wiaze sie z wyzeczeniami np takimi ze jak ma byc mecz to np ja jako gracz niemoge w tym czasie isc na piwo do pabu z kumplami a w przypadku gdy kapitan w picipolo na trwaie bieze sie za reprezentacje to musza byc treningi i to nie raz na ruski rok ale pare razy na tydzien przez caly okres trwania ligi . czy moze sie myle ? i jak pisalem jezeli niema sie ochoty bo sie znudzilo czy cos dalej tego prowadzic to sie rezygnuje wtedy z takiej funkcji a jezeli sie ma ochote i dalej ma sie ambicje zeby takie cos prowadzic a jakies tam warunki niepozwalaja na to brak czasu itp to wtedy prosi sie o pomoc kolegow -wiem wiem prosi to sie swinia ale pamietajmy ze jestesmy wszyscy swiniami tylko ze szlachetnymi bo mamy ogony z przodu :d
dobra tyle chialem napisac i ide pograc jeszcze bede tu zagladal ale chyba juz nic nienapisze bo wszysko co chcialem to napisalem ale jezeli ktos z czyms bedzie do mnie o cos tu bil niech napisze mi to na gadugadu 1667573
#664848
p0gr0m | 2003-12-15 19:21:53
aha zapomnialbym chcialem dodac jeszcze tylko ze mysle osobiscie ze hugo tym wszystkim naprawde sie przejmuje bo z tego co mam w archiwum gadugadu jak do mnie napisal zebym gral z miesiac temu w tp to naprawde byl szczery i czulem wtedy ze mu zalezy na prowadzeniu reprezentacji polski i dlamnie to moze on dalej to prowadzic ale jednak bije tu o treningi a wczorajszy zonk traktuje tu jako blad ktory jak pisalem popelniamy wszyscy
#664849
skKox | 2003-12-15 19:41:55
hahah ale zieja piszcie wiecej bez kitu..:DDDD
#664857
SAI4H | 2003-12-15 19:44:27
skonczcie juz bo to sie nudne robi. ;
#664858
rooseck | 2003-12-15 20:06:09
teraz ja :D jako doswiadczony gracz i super koles powiem wam z:
tp (timpolant) to jest REPREZENTACJA polski w quake 3 arena. Reprezentacja ma polske REPREZENTOWAC... tam wczesniej chyba na 5 stronce igor podal powody dla ktorych nie bylo graczy tp. hmmm... bardzo wazne... temu sie suchafki rozwalily i mu sie nie chcilao... tamten sie pokloocil a nastepny znikna... LOL
ok no mieli bardzo WAZNE powody wiec nie mogli nas reprezentowac (nas polakow)
mysle ze inni eyuropejscy gracze to zrozumieja bo to wazne chyba isc na piwo albo nie grac z powodu sluchwek.
chcialbym napisac tylko ze wolalbym 4 graczy ktorzy zyja klejkiem i reprezentuja ch.ujowy poziom niz 4 kolesi ktorzy granie w tp traktooja jakby to bylo takie ot NIC!czemu nie ma w tp spoko kolesi? nasi przeciwnicy przynajmniej mieliby zaj.ebiste wspomnienia po takim meczu.wygralismy z polaczkami ale milo bylo... wypasione wrazenie na nas wywarli. nie lepiej do tp wziac mastahoof takkich jak mario, ktorzy nie graja bo nie maja sluchawek. taki koles no np z q5 jakby dostal mozliwosc grania w tp to by bez monitora zagral na 300% swoich mozliwosci!!!
wybrano taki sqad... no ok. przeciez to nie jest w 100% powazna propozycja zeby brac slabych ale smisznych kolesi no ale troszke szacunku....chociazby dla nas...graczy, obserwatorow.
a co do teej nimoznosci znalezienia graczy. lol
to mogl byc kazdy!!!!!!! KAZDY... jest tylu graczy a nie mozna bylo znalezc 4? no lol
#664866
zik | 2003-12-15 20:16:31
kertal ? juz ci sie w dupie sie poprzewracalo od 666 ? jakie cale t5 w reprezentacji ? o co wogole chodzi ? z t5 w TP gram tylko ja i syn ktory gral w poczatkowych meczach az do momentu zepsucia lacza. To, ze zachowales sie wobec t5 jak @#$% mowiac jedno, robiac drugie nie ma zadnego wplywu na to jaka masz pozycje w TP. To, ze poszedles do 666 to twoja sprawa, mogles powiedziec "nie chce do t5, wole do 666" a nie to, ze idziesz tylko tam gdzie bedziesz razem z putkiem, a jak dotad jeszcze nie widzialem putka z tagiem 666... A jeszcze tak zupelnie przypadkowo zauwazylem, ze ex urinalowcy maja cos wspolnego - chca ustalac wlasne terminy spotkan podpozadkowane tylko im. Pokazales klase wczoraj, tak jak lop w eCC, kiedy to igor zadzwonil do niego przed finalem, a ten mu powiedzial ze "ja nie gram jestem zmeczony i ide spac" pokazal on wtedy, jaki to wielki szacunek ma do ś.p. szajbusa dla ktorego dedykowany byl m.in. ten finalowy mecz. Powiem jeszcze cos, w ta niedziele mialem urodziny, tylko ze wzgledu na mecz TP, twardo staralem sie naprawic mojego kompa aby zagrac ten pier.dolony mecz, zamiast siedziec z moimi znajomymi w pubie i swietowac ten dzien. hugo mnie prosil abym zagral na trzezwo, dotrzymalem obietnicy. Przez takich ludzi jak ty czy lop, normalnie az mnie nosi. My jestesmy druzyna ? Czy gramy w zielone ? zachowujecie sie jakbyscie byli pepkiem swiata, dla ktorych wszystko trzeba przyniesc i jeszcze trzeba zrobic tak aby bylo dobrze. a tak btw kertal, to popoludniu jeszcze nie zachorowales grajac na dialogu razem z 666 ?
shielder, chodzi o to, ze jakbys poznal moja babe od historii, to bys sie nauczyl kiedy nalezy schowac morde w kubel, a kiedy moc cos powiedziec.
Zje.bal "troche" saiek piszac przedwczesnie newsa. Zje.bali "troche" gracze, zje.bala "troche" tpsa, ale na szczescie anglicy sa wyrozumiali i dali nam jeszcze szanse zagrac. Jak widac czesc z was, nie umie tego docenic.
#664869
t5-syn | 2003-12-15 20:23:56
dobra szkoda czasu s4iek za wczesnie ten news i na podstawie niepewnych zrodel ja wczora wiedzac o meczu bylem gotow sprobowac zagrac na tym 150 ale okazalo sie ze jest gorzej ale siedzielismy na ircu i z nimi gadalismy jak widac te cale winne T5 jako jedyne bylo gotow grac wiec odjebcie sie od tego a zacznijcie obrabiac innym dupy bo narazie to jest zal a takie malo znajace sie na scenie q3 spectatory tudziez kibice o ile w esporcie takie slowo istnieje gadaja totalne bzdury jesli nie znacie szczegolow to sie nie wypowiadajcie bo sie osmieszacie w oczach tych ktorzy wiedza jak bylo i to co piszecie dla mnie jest smieszne bo osadzacie bez podstaw a pozatytm kazdy z czlonkow Tp dostal e-maila od CB przypominajcego o meczu bo taka jest procedura a moze wy poprostu spierdoliiscie bo sie baliscie ponizenia na oczach "kibicow" ?
#664872
SAI4H | 2003-12-15 20:25:02
takie zycie niusrajtera. ;p
#664873
dinhkertal | 2003-12-15 20:31:15
ziku to jesio zobaczysz ;) a tak odbieram relacje bolomana,hugo jest swietnym kapitanem ale bolo nie, zamiast podnosic na duchu mateow z t5, tfu z TP to on mi powtarza ze mnie wyJebie z TP i sie jara jak ma lepszy score ode mnie na serwach. TO MA BYC POMOC TP? nie dzieki,gl mojemu nastepcy bo ja w tp juz nie pogram cu ;p
#664875
SL4VE | 2003-12-15 20:34:19
L3si0, awans do playoff był fuksem, bo niemcy oddali w/o. Nothing more. Nikt ich po dupie nie całował, przynajmniej nie ja.
Zgadzam się w tym momencie w 100% z p0gr0mem.
#664876
SL4VE | 2003-12-15 20:34:31
L3si0, awans do playoff był fuksem, bo niemcy oddali w/o. Nothing more. Nikt ich po dupie nie całował, przynajmniej nie ja.
Zgadzam się w tym momencie w 100% z p0gr0mem.
#664877
SL4VE | 2003-12-15 20:34:39
L3si0, awans do playoff był fuksem, bo niemcy oddali w/o. Nothing more. Nikt ich po dupie nie całował, przynajmniej nie ja.
Zgadzam się w tym momencie w 100% z p0gr0mem.
#664878
L3si0 | 2003-12-15 20:37:12
slave wygrana to wygrana, nie wazne w jaki sposob :P
#664881
matr0x | 2003-12-15 20:41:00
Ale sie tego nazbieralo :>
#664883
666|Benny | 2003-12-15 20:51:55
wkońcu nauczyłes sie pisać :*
#664887
t5-syn | 2003-12-15 20:56:48
moze poprostu dano nam szanse doceniono nas tam w gorze i los chcial zebysmy sprawdzili sie w play-offach ale czemu fux ja uwazam tak jak pogrom kazdy zna swoje mozliwosci na lanie nie ktorzy to ujawniaja tez na necie i wedlug mnie mielibismy szanse rozegrac dobry mecz z takimi druzynami jak szwecja czy niemcy gdyby byly rowne pingi i treningi tak jak wczesniej i by bylo zgranie to moglibysmy byc czarnym koniem tego turnieju nie dziwie sie ze tak wiele osob zrezygnowala z quaka jak ta polska scena to zlepek mlotow z paroma wyjatkami a pozatym zacznijcie traktowac to jako zabawe bo ztego wszyskitego bardziej wy sie przejmujecie niz TP bo mecz prawdopodobnie odbedzie sie w innym terminie . UK pokazalo honorowa postawe ale szkoda ze nie zgodzilo sie grac na polskim serwie
#664892
putek | 2003-12-15 21:06:22
"jaki to wielki szacunek ma do ś.p. szajbusa dla ktorego dedykowany byl m.in. ten finalowy mecz" wiesz zik, zastanow sie najpierw bachorze co piszesz. szajbusa wciagac w to, zeby pokazac lopowi jaki jest zenujacy??? troszeczke wiedzy o tym co mozna napisac a co nie i o kim... nie moge no, jak mozna cos takiego napisac. zreszta o tym ze final byl poswiecony szajbusowi, napisane bylo chyba tylko na esp, chyba ze sie myle, ja sie o tym dowiedzialem juz po finale. ale nie o tym mowa. zastanow sie co mozna tu pisac, bo wciaganianie tej osoby, w celu pokazania jaki kto jest, jest tylko wyrazem Twojego szczeniactwa. niechcialem takich slow tu pisac, ale to juz moim zdaniem bylo przegiecie... :/ ................
#664894
putek | 2003-12-15 21:09:33
acha, jedno jeszcze co mnie bawi, jestescie wniebowzieci wpsaniala postawa UK, ze dali inny termin rozegrac... jedno mnie zastanawia, gdzie piekna postawa Polakow w meczy z Niemcami??? czyzby obawa o przegrana i nie wyjscie z grupy? mysle ze jakbyscie dali im szanse, to org ligi by dali rowniez szanse rozegrania meczu... no ale coz, pocieszmy sie ze chociaz anglicy sa tak wspanialomyslni. gl TP
edit: zik a chcesz mnie z tagiem 666 zobaczyc? wtedy nie bedziesz kertalowi wyrzutow robil :)))))
#664895
bolomanrsquoek | 2003-12-15 21:12:57
>>>ziku to jesio zobaczysz ;) a tak odbieram relacje bolomana,hugo jest swietnym kapitanem ale bolo nie, zamiast podnosic na duchu mateow z t5, tfu z TP to on mi powtarza ze mnie wy**** z TP i sie jara jak ma lepszy score ode mnie na serwach. TO MA BYC POMOC TP? nie dzieki,gl mojemu nastepcy bo ja w tp juz nie pogram cu ;p
?? fajnie ale o co chodzi ? jebnales cos glupiego w moim kierunku to odpowiedzialem; swieta krowa jestes czy jak ? to czy byles czy nie w tp nie ma nic do tego; licz sie z tym, ze jak sie komus wrzuca debilne texty ten nie odpowie tylko dlatego zeby gracza i tak z fatalna forma i nie potrzebnego zarowno w tp jak i t5 podtrzymywac na duchu; zachowalbys sie fer zachowalbym sie rowniez i ja
edit: putek my jemu czy on nam robi wyrzuty ?
#664901
putek | 2003-12-15 21:16:35
bolo, w sumie to taki zart raczej:P nie platam sie w Wasze sprawy!!!! nie mam na to ochoty ani prawa do tego i w sumie mnie to nie interesuje. moje wypowiedzi tutaj sa tylko do spraw zwiazanych ze scena i ogolem, a nie konkretnymi osobami i sprawami miedzy poszczegolnymi....
#664902
bolomanrsquoek | 2003-12-15 21:18:35
nawet nie wiem co w polowie tych komentarzy pisalo i nie chce wiedziec; Wesolych Swiat, pomyslcie jaka dupe na sylwestra zaprosic a nie sleczcie nad komentarzami ...
#664906
putek | 2003-12-15 21:20:05
no Wesolych :) gl, dupe to juz mam... :) mal oczasu, LUDZIE DUPY SZUKAC NA IMPRE!!! :))) hehe
#664909
t5-syn | 2003-12-15 21:28:02
"pomyslcie jaka dupe na sylwestra zaprosic a nie sleczcie nad komentarzami ..." luzaackie mlodziezowe podejscie do shitu jakim jest Q3 sylwestra chcecie spedzic czytajac newsy i uzalajac sie jak to zesmy zle zrobili czy co ? dajcie spokoj zachowujecie sie jak emeryci ktorzy walcza o wyzsza emeryture :/
#664912
putek | 2003-12-15 21:29:35
wez syn, kto Ci tu mowi ze sylwka spedzi przed kompem?:D gdzie tam do sylwka :PPP teraz to sie uczyc trzeba :PPP trzeba caly badziew pozaliczac :D
#664914
SL4VE | 2003-12-15 21:34:54
syn... to był fuks, bo niemcy z pingami 30 na bank by zmietli was z pingami 100. Gdyby były równe pingi gadalibyśmy inaczej. Chociaż moim zdaniem nawet na lan z niemcami byśmy oberwali.
L3si0, wygrana to wygrana ok, ale w/o to nie jest NASZA ani tymbardziej TEAMPOLAND zasługa, a tylko i wyłącznie niemców ;-).
Popieram putka, zachwycacie się, że anglicy tacy mili, a czy wy byliście tacy mili gdy szło o mecz z niemcami?
A co do sylwka to jak ktoś go chce spędzić czytając orga to 'gratuluje' wyboru :DDDDDD
#664915
SL4VE | 2003-12-15 21:36:11
działa wam gg? :P
#664916
abs | 2003-12-15 21:46:37
sagsfagsfagsfagsaf pomyslcie jaką dupe na sylwestra zaprosić:DDDDDDDDDDDDDDd i jeszcze poradźcie sie bolka on wam powie jak sie dupy zaprasza na sylwerstra bo przeciez nikt nie umie. Ja przynajmniej nie skorzystam bo co z tego ze ktos mnie nauczy zapraszac na sylwestra 15letnie idiotki:DDDDDDD wole juz chyba ogladac telewizje niz isc na sylwka z jakas nierozgarnieta jeszcze do konca malolatą:DDDDDDDDD ale coz kazdy robi to co lubi nie bolek?:D
#664918
bolomanrsquoek | 2003-12-15 21:56:52
z Twoim wygladem i tusza nawet moich 15-letnich idiotek bys nie wyrwal, przykre nie ??;> baw sie dobrze w sylwestra ogladajac pornosy i czytajac orga
#664920
LsT | 2003-12-15 22:03:18
@#$% zamknoc juz mordy wziasc sie za robote a nie sie klucicie zamiast te emocjie wyladowac w q3 na "treningach" o ktorych tak p0gi apelowal zrobicie cos z tym ja tu nie mam nic do gadania ale to co napisal pogi i coniektorzy powinno was zmobilizowac do ciezszej pracy (mowie tu caly czas o treningach :P) i wkonu wygrania z tymi UK :D bo wcale nie jestescie od nich gorsi, ale zeby ich zownowac to trzeba trenowac jak napisal pogi "trening czyni mistrza"
A WIEC @#$% DO ROBOTY TRENOWAC I ZOWNOWAC MI TU TE UK !!!! BO KAZE WYCHALSTAC :ppp
no offence :)
#664922
atOm_1 | 2003-12-15 22:17:50
"teraz to sie uczyc trzeba :PPP trzeba caly badziew pozaliczac :D" putek święte słowa, 2 kolosy przedemną :/ kto za mnie pojdzie i napisze ?? czekam na propozycje :)
#664926
t5-syn | 2003-12-15 23:06:31
ja mam jutro 3 kolosy i wogole nie wiem co jesze przy kompie o tej porze robie ? a moze wy wiecie? tak moze dzieki temu gr8 newsowi saiah pobije rekord na miss nius 2003 w komentarzach no mamy czas do sylwka wiec spokojnie
#664937
t5-syn | 2003-12-15 23:08:36
slave- fux ok ale lepszy fux niz nic :P
putek - :* no nie wiem z tego co tu widac to sa ludzie ktorzy tu chca siedziec 3 tygidnie i rozwazac poczynania poltimu: P
#664939
abs | 2003-12-15 23:29:47
bo wiez bolo jak to jest jedni wola 15 latki inni wola pozostac normalni:D
#664942
Sh1eldeR | 2003-12-15 23:40:31
no przesrany okres jakis :D moja kumpela ma w tym tygodniu 4 kola i 5 kolosow (studiuje zaocznie na 2 kierunkach) ... slabo co?
#664943
SL4VE | 2003-12-15 23:55:28
kolos po grecku oznacza "d u p a" ;]]]
#664945
Bs0d | 2003-12-15 23:59:35
Eee shr jaka jest roznica miedzy kolem a kolosem? Studiuje co prawda dopiero pierwszy rok, ale jakos dla mnie to jest to samo :PP
#664946
bolomanrsquoek | 2003-12-16 00:00:59
jeden @#$%, ja musze juz prace pisac i zaliczyc 2 egzaminy z poprzedniej sesji :
#664947
putek | 2003-12-16 00:11:01
syn Ty studjujesz??? rotfl
#664950
abs | 2003-12-16 00:45:41
chyba ksiazki do gimnazjum:P
#664953
intens1ty.dk | 2003-12-16 01:30:43
Wiadomo ze TPSA to kur. Ale w tym wypadku obwiniac tylko tpsa jest nie logiczne :/ przeciez caly dostep tpsa stoi na laczach polpaka i to wlasnie im sie cos sypnelo.
#664955
blade17 | 2003-12-16 09:25:45
chyba jednak nie bedzie rekordu :p
#664970
irina | 2003-12-16 11:18:47
Balcerowicz musi odejsc!!!
#664976
Sh1eldeR | 2003-12-16 12:53:49
looooool :DDDD roznica jest w tym ze ja jestem gupi
ona ma 4 kola CZYLI kolosy i 5 egzaminow (przejezyczenie! [?]) :D Ale w greckim znaczeniu kolosa ma tylko jednego co prawda ale za to .... mhmhm...
ok, nie wnikajmy
#664980
t5-syn | 2003-12-16 17:39:55
putek nie poprostu zapozyczylem slowo bo mi sie spodobalo :P
#665033
putek | 2003-12-16 20:33:53
pier dol pier dol bedzie wiosna... :PPP chciales byc bardziej dorosly :D:D:D:D:D
#665054
t5-syn | 2003-12-16 23:17:06
aaaa wydalo sie ;[
#665077
Zaloguj się by dodać komentarz.