Teaser Q3 G.O.A.T.
nie, 28 grudzień 2008 23:09:01 | Autor: move | Quake 3 Arena
Pamiętacie topic na naszym forum filmowym o zbieraniu akcji do następnej mega-produkcji Stolarza i Jaracza? Przypominam: Give us your demos!!! Temat powstał 14 maja 2006 roku, a za pasem 2009 i na pewno sporo osób zapomniało o jego istnieniu. Pozostali zapewne przestali wierzyć, że film kiedykolwiek ujrzy światło dzienne... W ostatnich tygodniach dyskusja znacznie się ożywiła, a jeden z twórców ponownie wlał nadzieję w nasze quakowe serca, że film jednak powstanie! Co więcej, podsycił nasze apetyty wydając krótką zapowiedź Q3 G.O.A.T., która jest pewnym wstępem do traileru... Przed podaniem linków z downloadem, mam dobrą nowinę dla wszystkich, którzy chcieliby zobaczyć swoje fragi na wielkim ekranie:
MOŻNA JESZCZE WYSYŁAĆ SWOJE AKCJE!
Instrukcje wysyłania swoich akcji
Tryb gry - nick - mapa - czas akcji - broń
Przykładowo: 1v1 - move - dm6 - 6:6*6* - piła
Następnie spakujcie demko w zipa/rara i wyślijcie na adres:
Prośba taka, żeby wysyłać tylko bardzo wypasione akcje, które ciężko znaleźć w innych filmach, żeby nie marnować czasu twórców na 100x widziane raile z połowy wyskoczni do RL na dm6... A jeśli już o dm6 mowa, starajcie się wysyłać akcje z innych map, chyba że macie coś super-giga-ekstra-masakrycznego z dużą ilością krwi i gibów.
.::[**quake.net.pl]::.**
.::[**own-age.com]::.**
.::[**filefront.com]::.**
Mp4:
.::[**filefront.com]::.**
Cieszy fakt, że produkcja została wznowiona w tym miesiącu po wielu perypetiach życiowych twórców filmu, tj. emigracja, ślub czy przeprowadzka. Pozostaje mieć nadzieję, żeby nic jej znów nie przerwało, a Stolarzowi i Jaraczowi życzyć jak najlepszych pomysłów na wykorzystanie obfitego materiału zbieranego przez prawie 3 ostatnie lata.
kos | 2008-12-29 00:40:02
Mimo że wyszedł taki jakiś trailer tego filmu to i tak nie wierze że on powstanie. Wszystkie swoje lepsze demka wysłałem na film klanowy t13 ;> który robi sobie aiken w wolnym czasie.
#747233
enjoy | 2008-12-29 01:10:50
"która jest pewnym wstępem do traileru." - ololol n/c to jeszcze trailer przed filmem bedzie?
PS w nazwach plikow nie mozna robic dwukropka
#747235
Drunkinho | 2008-12-29 01:15:48
To się kos zdziwisz :>
#747236
move | 2008-12-29 01:33:04
kos: teaser, nie trailer, a czy wyjdzie to czas pokaże - wydaje mi się, że wyjdzie.
enjoy: o czym Ty mówisz?
#747237
extrim | 2008-12-29 08:02:19
ten film staje się legendą niczym ta gra która powstaje od kilku lat i powstać nie może mowa oczywiście o Duke :D
#747238
enjoy | 2008-12-29 11:22:02
move: "Przykładowo: 1v1 - move - dm6 - 6dwukropek66 - piła"
#747240
Xsi | 2008-12-29 12:41:23
ano enjoy ma racje, windows nie pozwala na stosowanie dwukropka w nazwach plikow
teaser obejrze chyba za tydzien dopiero jak w koncu wroce do mojego komputera, na tym starym szrocie to widze tylko poczatek i koniec tak tnie niemilosiernie :/
#747241
Yeltzyn | 2008-12-29 13:19:18
stream or gtfo
#747242
move | 2008-12-29 16:00:57
A gdzie ja napisałem, żeby wpisywać w nazwie pliku dwukropek? Czytać ze zrozumieniem.
#747243
srakal1ty | 2008-12-29 16:13:35
Oj kuźwa dajcie se siana z tymi nazwami lol. A jak ktoś się pomyli o sekundę w nazwie dema albo nazwie je inaczej to co - od razu do kosza?
#747245
Xsi | 2008-12-29 17:06:06
move chyba tutaj:
"Akcje opisujcie w sposób:
Tryb gry - nick - mapa - czas akcji - broń
Przykładowo: 1v1 - move - dm6 - 6:66 - piła"
chyba ze chodzi o pisanie w pliku tekstowym ;), nie wazne zreszta :P
#747246
move | 2008-12-29 17:38:27
demon: Skąd tyle nieuzasadnionej agresji?
Xsi: Opisywać = dodać wiadomość w pliku tekstowym lub w treści maila.
#747247
PeterSchiff | 2008-12-30 01:09:40
Co do trailera czy tam teasera - bez rewelacji. Mam tylko nadzieję, że to robione na kolanie w 15 minut coś, a film będzie dużo lepszy.
#747257
Vymmiatacz | 2008-12-31 20:23:48
Ta "zajawka" dokładnie nic nie pokazuje.
I odpuśccie sobie te zasrane 50FPS w filmie. Ludzkie oko widzi max. 30, i to naprawdę wystarcza.
#747319
PeterSchiff | 2009-01-02 00:10:47
To akurat nie jest prawda. Jeśli nie widzisz różnicy w płynności pomiędzy filmem z 50 fps, a 30, to coś jest z Twoimi oczami nie tak:P
#747322
aiken | 2009-01-05 12:18:49
Z tym widzeniem plynnosci to jest troszke bardziej skomplikowane niz ci sie wydaje, czlowiek widzi znacznie wiecej klatek niz to sie przyjelo mowic. Wszystko jednak zalezy od tego jak te klatki sa zmontowane/zarejestrowane. Chodzi tutaj o taka sztuczke jak np. motion blur. Dopoki obraz nie zmienia sie jakos znaczaco nie odczujesz braku plynnosci nawet przy 15 fps, ale jak cos sie dzieje to i 50 bedzie malo. No chyba ze do zrobienia tych 50 klatek uzyto 1000-ca. Wtedy 1 klatka filmu 50fps zawiera zakodowane informacje pochodzace z 20 innych posrednich klatek.
Mozesz sprawdzic jakis dowolny film, ktory chodzi plynnie i sobie zastopowac w momencie ruchu. Zobaczysz rozmazany obraz, z rozciagnietymi obiektami, jakby za kazdym ciagnela sie łuna i ani troche nie bedzie to przypominac tego co zobaczysz w grze gdy zrobisz pause. Dlatego w grze uzywa sie 125fps, zeby jakos zrekompensowac ten efekt.
Podejrzewam ze w filmach tradycyjnych nagrywanych kamera optyczna jest to bardziej naturalne, gdyz czas naswietlania nie jest zerowy tak jak to ma miejsce w grze robiac screenshoty, stad wzial sie mit o tym ludzkim oku.
#747343
Zaloguj się by dodać komentarz.