ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wieści z ClanBase Open Cup

wto, 01 luty 2005 18:32:31 | Autor: Mav_8217 | Quake 3 Arena

Bardzo ciężki okres przeżywają Administratorzy ClanBase. Przed rozpoczęciem sezonu Spring 2005 we wszystkich rozgrywkach trzeba przecież załatwić wszystkie sprawy organizacyjne. Do jednej z takich bolączek zalicza się między innymi sprawiedliwe rozstawienie drużyn i co za tym idzie, ich odpowiednie rozlosowanie mające na celu ustalić, w jakich grupach będą walczyły o wejście do fazy play-off swojej dywizji. Nie jest to proste zadanie, jeśli tylko do samego Open Cupa Quake III 4v4 zapisało się aż 125 klanów!!! Sprawa nie jest aż tak trudna, jeśli ma się doczynienia z klanami wiele lat walczącymi na Arenach i odnoszących już jakieś sukcesy, ale nie wolno zapominać o całej rzeszy graczy, którzy grają w klanach nieco słabszych, które dopiero mają ambicje, żeby zostać zaproszone do rozgrywek EuroCup. Każdy klan, bez względu na poziom skilla swoich zawodników zasługuje przecież na sprawiedliwy osąd.

Niedawno, Slajer oraz jego pomocnicy ogłosili pierwszą wersję listy na której widniały wszystkie już rozlosowane grupy. Na tej liście od razu rzucała się w oczy jedna bardzo nietypowa dla tego pucharu przypadłość. Otóż klany w niższych - drugiej i trzeciej dywizji nie zostały rozlosowane. Zostały one jedynie rozstawione w grupach, ze względu na narodowość ich członków. Tak więc np. w grupie C dywizji 3-ciej mieliśmy doczynienia z niczym innym, jak tylko kolejnym Polish Divisions a w grupie A dywizji 2-giej i 3-ciej z kolejnymi rozgrywkami Kuh 3 Liga. Miało to, jak większość rzeczy w dzisiejszym świecie, swoje dwie strony - tą dobrą i tą złą. Jasna strona takiego rozwiązania to oczywiście mniejsze problemy podczas rozgrywania meczów. Już nigdy więcej dwu-serwerowych spotkań i typowego dla niektórych klanów "whining", jeśli chodzi o niesprawiedliwości w tym aspekcie.

Druga strona medalu, to przecież założenie tych rozgrywek. Clan Leaderzy zapisali się w nadziei na międzynarodowe rozgrywki i chęć zmierzenia się z kimś więcej, niż tylko ludzie, z którymi grają co tydzień sparingi! Najwidoczniej to sprawiło, że w niecałe 24 godziny po ogłoszeniu tej listy, Slajer, na stronie internetowej Open Cupa, opublikował drugiego newsa zmieniającego prawie całkowicie wygląd grup w drugiej i trzeciej dywizji.

W Premier League reprezentują nas dwa klany, posiadające na naszej scenie ogromne tradycje. Niedawni zwycięzcy Second League z poprzedniego sezonu - the Shadows mają bardzo trudne zadanie przed sobą. Muszą się zmierzyć z obrońcami tytułu - EYEBallers oraz ze zwycięzcą poprzedniego EuroCup.q3.ctf - klanem broken. Zadanie o jedynie nieco mniejszym stopniu trudności postawiono przed popularnymi h00lsami. Oni z kolei będą musieli zmagać się z moim ulubionym klanem - HeadZ oraz także z klanem rewind. Oto grupy w których występują cienie i chuligani:

Premier League

Grupa A

Broken

decepticons

Eyeballers

next five please red!

the shadows

Grupa C

Clan Dollz

Clan HeadZ

Machinae Supremacy

rewind

the h00ligans

W drugiej dywizji reprezentuje nas pięć drużyn przed którymi będzie stawiany tag składający się z Polskiej, biało-czerwonej flagi. W porównaniu z listą z wczoraj, do drugiej dywizji awansował klan United Forces. Według mnie dużą niesprawiedliwość spotkała klan sYnth. Jedyni, którzy mają szansę dorównać cieniom w ich dominacji na polskiej scenie, zostali umieszczeni w drugiej lidze, zamiast w pierwszej. Już nie pierwszy raz Administratorzy ClanBase nie doceniają sYnthów. Oto skład wszystkich, interesujących nas grup:

Second League

Grupa B

All Cops Are Bastards

Clan Pro

clanserver4u.q3

Dioxide

internal life

Theos

Grupa C

Black Knights of Anger

Deathfromabove

Fear Factory

Force Of Alias

High Octane Therapy

wadlviaririchta

Grupa D

2 eXtreme

CyberSport Gamers Union

eXtremely powerful

Federation Lancer team

pa1n

pillZ

Grupa E

At the Gates

clan aRCa

FiaNna

MaD RaiLerS

Saint Warriors

sYnthesis

Grupa H

Art of Capping

coyote

Gladiators of Death

isnogud

Total Annihilation

United Forces

Z kolei w Trzeciej dywizji reprezentuje nas aż osiem klanów. Miejmy tylko nadzieję, że obędzie się bez sytuacji bardzo często spotykanych w poprzednim sezonie. Jeśli mnie pamięć nie myli, dwa polskie klany zrezygnowały wtedy z udziału w niej. Tak czy owak, oto grupy z naszymi rodakami:

Third League

Grupa A

ashlen

death kings

HUBBS

onfiRe

style 2 oufff !!!

The Z#D Clan

Wir zocken Jetzt

Grupa C

Alliance of Virtual Arca

Doomwarriors

e-Rencontre

Rijecki Pijanci

scarab

supreme Hustlaz .

TAK!

Grupa D

Black Eagles

JustinTimberlakeGamers

Private Virtual Gunners

Remix

Scions of Clandestine Op

taboo

wreCkamob

Grupa E

Doggie Style

malleus maleficarum

Morana Clan

n5p! Yellow

old school quakers

ToOns

X-treme Quakers

Grupa F

Absolute Predat0rz

Assault Force

gorońa que grońa

Guardians of Sorrow

MuerteMamonesdeMierda

No*TDM

qubism

Grupa G

All Killer No Filler

Czarne Pantery

Dark Side Quarter

e.ru

Paradox Of Life

Roasted Fragging Liches

Unnamed Killers

Podsumowując. W rozgrywkach ClanBase Open Cup w sezonie Spring 2005, scenę Quake III Arena 4v4 TDM, będzie reprezentowało aż 15 Polskich Klanów!! Jest to bez wątpienia rekord naszej frekwencji w tych rozgrywkach. Oby tylko ilość poszła w parze z jakością, bo nie mam specjalnej ochoty pisać newsów o kolejnych fazach tych rozgrywek bez udziału w nich Polskich drużyn! Tak więc Good Luck!

Należy jeszcze wspomnieć, że składy grup mogą się jeszcze nieco zmienić. Jest to spowodowane właśnie ogromną liczbą zapisanych i tym, że przecież każdy jest omylny. Tak więc jeśli uważacie, że to właśnie Wasz klan został sklasyfikowany zbyt nisko, bądź zbyt wysoko, zapraszam do komentowania wszystkiego tutaj. Być może powiększy też się pojemność Premier League. Ale na ostateczne decyzje będziemy musieli jeszcze poczekać do 7 Lutego.

Gravatar

edix | 2005-02-01 18:41:43

to zes sie rozpisal ;p

MaS | 2005-02-01 18:56:03

No zobaczymy, jak to będzie...

sYnth|Bubu | 2005-02-01 19:01:44

Ja tam wierze ze nas jeszcze do 1 wrzuca :>
gl all :>

Gravatar

_riper_ | 2005-02-01 19:15:45

Slajer przewidzail tylko dwa miejsca dla Polskich klanow w 1 dywizji wiec musial decydowac czy hoolsi czy Synth, a z Ta deycja ciezko sie sprzeczac bo h’ ma troche wieksza tradycje w CB- Synth musi sie teraz wykazac. jak jest w rzeczywistosci czy h’ czy Synth kazdy ma rozne zdania wiec napewno Slajer tego wiedziec nie moze.

sYnth|Bubu | 2005-02-01 19:23:07

riper wieksza?
Hmm oni chyba tam 2 sezony graja.. sYnth gra 4 sezony i zdobylo 2 miejsce w 2 lidze i 3 miejsce w 4 lidze. h00lsy w 2 lidze nie doszli nawet do 1/2 finalu wiec nie wiem gdzie tu wieksza tradycja.

No offence hÓÓjki

k3m | 2005-02-01 19:26:15

gl hf rl lg rg bfg

Gravatar

_riper_ | 2005-02-01 19:46:11

n/c

ramm | 2005-02-01 20:13:51

ehh nich sie zmieni #ashlen w 3 div :/ man... potem nastepny klan ktory prawie jechal XP ktorzy wygrali (raz) z t5... damn change sth :D

wishoza | 2005-02-01 21:26:37

czyż to nie piękne ? :D

bryan | 2005-02-01 21:29:37

i tak ladnie , w kazdej grupie mamy reprezentacje ;-)

rav | 2005-02-01 21:44:05

bubu olej juz to... pogramy sobie w div2 :]

szłem | 2005-02-01 21:54:11

HF bfg

gr. | 2005-02-01 21:59:35

i wlasnie w takich chwilach brakuje mi HIDE takiego jak na ESReality
znow komentuje jako 13 n/c

eng | 2005-02-01 22:01:13

no i fajniutka grupka ]:o

Logitech|Lopez | 2005-02-01 22:07:01

Juscenko TAK! :O

v3rb | 2005-02-01 22:16:38

"Według mnie dużą niesprawiedliwość spotkała klan sYnth. Jedyni, którzy mają szansę dorównać cieniom w ich dominacji na polskiej scenie, zostali umieszczeni w drugiej lidze, zamiast w pierwszej." chyba sobie korwa zartujesz maksymalnie tym tekstem smiesznym......... a powiedz mi dlaczego synth przegralo swoje spotkania w PD ? chyba nie sa tak "wspaniali" na polskiej scenie jak Ci sie wydaje...... no ale bez komentarza....

Mav_8217 | 2005-02-01 22:16:53

gr - mi też :o

v3rb - nie, nie żartuję. To, że przegrali - ok. Mój klan - ukochany be też przegrało na początku kilka spotkań, po czym poczyniło małe rotacje w składzie. Pozyskało kilku graczy. M.in. mnie ;)) I teraz, nie sądze, że np. wpadki z dk czy rk by się zdarzyły.

Nie wiem jak to było z sYnth, ale h00lsi na pewno sobie nie zasłużyli na pierwszą ligę, tak jak oni.

eng - no nie wiem czy taka fajniutka dla Was :) Lancer i 2eX, to bardzo mocne teamy...

Gravatar

boloman | 2005-02-01 22:21:09

dorownac to troche zbyt mocne slowo, sam rav nic nie zdziala ]:-> tak jestem @#$% i nie kryje sie z tym !":D

sYnth|Bubu | 2005-02-01 22:39:04

ojej v3rb :(

eng | 2005-02-01 22:50:57

Dlatego dalem smiech mrocznego byka na koncu zdania - mav ;d
Szwedzi z cGu sa tez bardzo mocni , zreszta Litwini takze i w nich upatrywalbym lidera.

Tata_RIPA | 2005-02-01 23:27:10

oj bubu nawet nie wiesz jak mi przykro ze jestescie w 2 lidze... ale cos o tym musialo swiadczyc ?..... Mozecie mowic ze h00ls nie zasluzylo no 1 lige ..... ale ja wiem ze jest inaczej ..... a ten tekst ze tylko sYnth moze dorownac t5 to jzu mnei zwalil z krzesla .... czemu wlasnie synth nie pokazalo co umie w pd jak ponoc tacy sa mocni... a 2 miejsce w cgc to czysty przypadek bo raczej ff powinno go miec ... :D to chyba an tyle zaraz poczytam jak mnie objezdzacie :)

sYnth|Bubu | 2005-02-01 23:35:31

Wiadomo ECT5 przypadek, ECT2v2 przypadek, cGc przypadek, Open Cup przypadek, FFX przypadek, l4f przypadek... Ile jeszcze tych przypadkow?

Dziki a co do tego meczu z PD: q3arena.gry.imro.pl/pd/?id=1&akcja=komentarze&n=7927

Admin spotkania wyjasnia w jakich okolicznosciach sie wszystko odbylo.
eot

Mav_8217 | 2005-02-01 23:50:31

Słuchajcie, Bubu ma w 100% rację. Chyba nawet wyślę maila do slajera, czy dorwę go na ircu jutro, żeby tą sprawę wyprostować.

m4k | 2005-02-01 23:53:12

bubu przypadki chodza po ludziach :D

MisieX | 2005-02-02 00:13:18

Ja tam czekam, aż otworzą w końcu supreme league dla mojego klanu to sie zapisze :P

szaq | 2005-02-02 00:29:11

yyy... jestem w temacie, dlatego zapytam - kogoś trzeba zabić?

A tak btw. polski pr0zac czyli Bubu jest w teamie sYnth - dlatego nie trzeba mi więcej argumentów, żeby być przekonanym, że to oni, a nie h00lsi powinni być w Premiere League. To jak, czas pisać i nękać slajera?

ziemba | 2005-02-02 00:44:18

bubu ... z tymi tradycjami w cb to d.o.j.e.b.a.le.s.!!! zauwaz, ze nasz klan przezywal 2 razy rozpady ( zamkniecie cafe ) trwajace okolo 1,5roku lacznie ... a pomimo tego zagralismy tez 4 razy w cb :) i raczej gralismy wczesniej niz wy .... GS.net ... ( fakt faktem musliemy all oddac w/o, bo nie mielismy warunkow zamykali nam cafe .... )

a co meczu z wami w PD .... tylko was lagowalo :| ..... pffffffffff

co do grup ..... bardzo nam przykro i nie wiem co chcesz pokazac przez, to ze raz w turnieju byliscie wyzej niz my .... ( mowa o cGc - dopiero co odrodzilismy sie i juz bylismy w pierwszej czworce .... to musi o czyms swiadczyc .... jest jeszcze kilka innych dobrych klanow ... dlaczego one nie znalazly sie na naszym miejscu .. ? ) ... zaraz powiesz/napiszesz, ze na innych turniejach tez bylo h’ .... l4f cz jakis inny ...... BZDURA ..... byli tam ludzie z h00lsow ale to byly 2 osoby i jechali z innymi ludzi nie nalezacymi do h00liganow ...

co do ... mavelitego .... i co powiesz slejerowi zeby nas wyrzucil z 1div, a synth na nasze miejsce wrzucil .... lol ?

koniec

Mav_8217 | 2005-02-02 02:05:31

ziemba - dokładnie tak. Postaram się go do tego przekonać. Pomimo tego, że nie przepadam za tym, kiedy ktoś pisze mój nick mavelity zamiast poprawnej formy - mavalitym, nie kieruje mną jakaś nienawiść czy sympatia do jednego z klanów. Ja po prostu uważam, że na div1 najzwyczajniej nie zasługujecie.

Przepraszam Cię bardzo, ale odniosłem dziwne wrażenie, że Bubu przedstawił dużo większą liczbę argumentów niż Ty. Po prostu napisałeś coś w stylu, "w PD z Wami wygraliśmy, a reszta się nie liczy, bo to to i to". Słuchaj, jak się jest w finale div2, to jednak na coś się zasługuje. Nawet jeśli to ma się odbyć kosztem innych rodaków - oni po prostu wywalczyli sobie ten awans i nie rozumiem dlaczego miałoby ich zabraknąć.

Na Twoim miejscu nie martwiłbym się zbytnio jednak. Już po swojej polemice z HellSpaWNem zauważyłem, że razem z Malciem nie lubią oni, jak się wtrąca do ich najbardziej prestiżowych rozgrywek.

Zaznaczyłem jednak w newsie, że rozważa się powiększenie liczby klanów, które będą miały możliwość udziału w div1, więc być może żadne roszady nie będą potrzebne?

eng - ano, nie zauważyłem cGu :) Ale Litwini... jacy Litwini? :D

THRAWN | 2005-02-02 03:38:56

bijatyka zaraz bedzie :D jak jest tak jest ...bywa

sYnth|Bubu | 2005-02-02 07:44:31

Dopisano 1.2.2005 o godzinie 23:53 [ pa1n-m4k ] [kasuj komentarz ]

bubu przypadki chodza po ludziach :D

:DDDDDDDDDDD

ziemba przeciez ja nie chce zeby Was wywalali :P
Z1 sluchaj przegladalem historie OC doszedlem do chyba 6 sezonow wstecz i Was nie widzialem dlatego napisalem ze 2 sezony graliscie :P

pzdr

ziemba | 2005-02-02 08:07:27

o lol z tym pd to powiedziales ... napisalem prawde z tymi turniejami ... byli wyzej raz .... i nie staram sie usprawiedliwiac tym, ze dopiero co wrocilismy na areny q3, ale taka jest prawda! co do reszty ..... zreszta nie chce mi sie wogole wypowiadac na ten teemat, bo widac, ze albo jestes pupo-wlazem albo chcesz dojsc do synth .... :) tego ostatniego nie odbierz zle, ale wydaje mi sie to troszke smieszne ...... cala ta afera .... rozumiem nie lubisz nas .... i tyle

bye

ziemba | 2005-02-02 08:33:47

bubu spoko
troszke przesada z ta zamiana ... polak polaka ..... ehhhhh to sie nazywa SYNDROMEM OGNOSA mav .....

akk0 | 2005-02-02 10:29:47

Hf dla wszystkich klanów reprezentujących nasz kraj ;) Pokażmy im!:D

Gravatar

scar | 2005-02-02 10:43:11

watpie zeby doszlo do zamiany, poniewaz h’ jest zaproszone do EC wiec jakby miala byc zamiana to tu i tu zeby to mialo sens. Jezeli juz to poprostu dopisza... pzdr h’

Mad | 2005-02-02 10:44:09

mav ahahah co ty jestes jakims sedzia q3 ze mozesz sobie wyrokowac kto powienen grac w div1 a kto nie ? ahaha no nie moge ;p

Gravatar

boloman | 2005-02-02 11:15:02

wszyscy sie kloca a i tak zawsze wygrywa t5 ;-)))

Mav_8217 | 2005-02-02 11:19:08

ziemba, za tego "pupo-wlaza, katóry chce dojść do sYnth" powinieneś dostać pulicera. Wytęż trochę wzrok i zobacz co napisałem w poprzednim poście.

Mad - mogę przecież przedstawić swoją opinię, prawda?

sYnth|Bubu | 2005-02-02 11:31:19

Koniec wasni i tak dojdziemy do 1 dywizji :P
To juz pewne :>

Mav_8217 | 2005-02-02 12:19:30

Slajer @ ClanBase:

Chill!
rc3 will be up in few hours..expect some changes.
Check cup page at 17:00 CET... i have to make dinner now :)

ramm | 2005-02-02 13:50:34

"Dopisano 1.2.2005 o godzinie 22:16 [ Mav9l1ty ]

(...) M.in. mnie ;)) I teraz, nie sądze, że np. wpadki z dk czy rk by się zdarzyły."

to mnie rozjebalo :D czy wy kiedykolwiek z najmi wygraliscie ?:> zreszta ostatnio gralismy :D nawet eekz wam nie pomogł.

apropo wpadek to zajrzyj na www.wpadka.pl //u need some help?

ramm | 2005-02-02 13:55:11

"Mav: Well... yes, but right now h00ls are a very weak clan in the Polish scene"

i życze Ci abys kiedykolwiek dorównał takim słabiakom.

unnzor | 2005-02-02 14:06:09

Gwiazdy na scenie CTF’a - Rewind - to jakis zart ?:) przeciez oni nie grali wczesniej ni w cb ni gdzie indziej

Mav_8217 | 2005-02-02 15:08:36

yo fada - w porównaniu z sYnth są słabsi o lata świetlne

rav | 2005-02-02 15:26:21

wyluzujcie !! :DDDD

znowu jakies klutnie :l jak nie zagramy w div1 to nie zagramy nie zalamiemy sie :) a jak zagramy to bedzie fajnie sprawdzic sie z lepszymi klanami z europy a byc moze cos osiagniemy a byc moze nie :>

PEACE !

L3si0 | 2005-02-02 15:48:10

omg i znowu to samo, Mav9l1ty jak mowisz o osiagnieciach to synth nam w 4v4 napewno nie dorownuje, mimo tego ze przez 1,5 roku nie gralismy, jestesmy za synth lata swietlne ??? asahsahsh po czym to wnosisz ??? po cgc ??? gdzie wrocilismy po polrocznej przerwie, pogralismy z 2 tygodnie i odrazu w czworce bylismy ??? teraz sprawy troche inaczej sie maja i nie udawaj ze znasz sie na polskiej scenie q3, bo z tego co widze gowno wiesz, po cgc gralismy z synth tylko jeden mecz, ktory wygralismy, potem zadnych, wiec nie wiem dlaczego sadzisz, ze synth sa o niebo lepsi
ps. i przestan wkoncu lizac dupe bubu :D
ps2. znowu zrobiliscie (Mav9l1ty) bydlo na clanbase w komentarzach i po raz kolejny smieja sie z Polakow, ze rzucaja sobie klody pod nogi itd gratuluje :) polacy nie potrafia pokazac umiejetnosci w q3 to pokazuja chamstwo jupi :DDD

Mav_8217 | 2005-02-02 16:01:24

Lesio - jeszcze jeden taki koment i zostaniesz usuwany, bo jeśli jush coś piszesz, to pisz z sensem a nie stękaj. Bo zachowałeś się teraz jak jakiś 13-latek z wybujanymi ambicjami. Po raz 3-ci powtarzam, że do sYnth i do Bubu mam taką samą sympatję, jak do klanów Blobby Volley w Zimbabwe. ONI SOBIE NA TO ZASŁUŻYLI. KAPISZ? I TO JEST JEDYNY POWÓD MOTYWUJĄCY MNIE DO DZIAŁANIA.

A tak w ogóle, to wiecie co? Nie mam już ochoty się o tym wszystkim rozpisywać. Mam sporo innych zajęć, niż przekonywanie jednych o wyższości nad drugimi. A jeśli już mnie cytujecie ze stronki CB, to dawajcie pełne cytaty, ok? Ciekawe kto wtedy na kogo wyjdzie.

A pewnie, że PEACE! Przecież w innych okolicznościach, maógłbym przekonywać adminów CB o wyższości h’ nad kimś.

rav | 2005-02-02 16:04:23

po cgc gralismy z synth tylko jeden mecz, ktory wygralismy

no sorry ale 4v2 to my bysmy tez wygrali i to z ic ( chyba :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD )

hanti | 2005-02-02 16:16:01

bez przesady rav ale nie odbiegaja od was o jakies lata swietlne ... jesli w ogle odbiegaja

mavality - widze ze ci redaktorstwo zaczyna troche odpierdalac tak samo jak temu masowi wczesniej czy to jakas choroba naprawde redaktorzy orga nie znacza jakos duzo wiecej niz gracz ktory gra miesiac itd

L3si0 | 2005-02-02 16:16:45

"Lesio - jeszcze jeden taki koment i zostaniesz usuwany, bo jeśli jush coś piszesz, to pisz z sensem a nie stękaj"

ahsahshahsha wez mnie koles nie rozluzniaj, jezeli dla ciebie w moim komentarzu nie ma sensu to widac, ze jestes ograniczony, a po tym jak sie zachowales w tej sytuacji, widac, ze z toba nie wszystko jest w porzadku, skoro nawet gracze synth probowali jakos normalniej to zalatwic, a nie szczekac na clanbase i pisac nowelki

"ONI SOBIE NA TO ZASŁUŻYLI. KAPISZ? I TO JEST JEDYNY POWÓD MOTYWUJĄCY MNIE DO DZIAŁANIA"

wczesniej wiele polskich klanow zaslugiwalo na cos, a nie dostawali tego, czemu wtedy sie nie mobilizowales sie do dzialania ???

RAV a my przed cgc nie spalismy caly tydzien i bolaly nas rece, bo jestesmy drwalami i rabalismy drzewa przez ten tydzien i mielismy pelno drzazg w rekach, co uniemozliwialo nam dobry chwyt myszki i dlatego przegralismy ashahshasha
- nie wiesz koles, ze tlumaczenie sie juz dawno wyszlo z mody i jest uwazane za objaw lamerstwa ??? :DD

Mav_8217 | 2005-02-02 16:33:33

OK, może przesadziłem z tym, że o lata świetlne. Przyznaje się do błędu! Proszę nie bić! W ogóle, to zjadło mi 3/4 tego posta przez jakieś znaczniki w HTMLu, ale jush nie dawałem edita ani delete, bo mi najzwyczajniej na świecie siorka kompa oqpywała :] Miałem zamiar dać delete za godzinę, ale już odpisało mi kilka osób. Ale ok, nie próbuje się tłumaczyć, po prostu przepraszam. A lesiu po prostu nie rzudaj się tak z bluzgami na mnie i wszystko będzie OK. Przecież nie zawsze będe tak reagował na zdania w stylu "Koleś, gówno wiesz o Polskiej scenie".

Czemu wtedy nie reagowałem? Bo najzwyczajniej na świecie nie miałem w domu neta i nie zwracałem większej uwagi na Polską scenę. Ot po prostu zwykłe życie kafejkarza - Iść, possać nieco demek, pograć z qmplami.

hanti - nie sądzę, żeby mi odpierdalało. Czy ja tutaj kogoś wyzywam? Czy robię cokolwiek, co jest przejawem lamerstwa?

Slajer @ CB w newsie o rc2:

"If i made any mistakes with that plz comment. Try not to flame..rather explain your rage in constructive manner."

I właśnie to robiłem. Nie wiem, czy masowi coś się działo, bo jak już mówiłem, byłem tylko stałym bywalcem w kafejkach i nabiłem kilka postów na boardzie podczas nocek. Nie uważam się także za kogoś lepszego. Robię po prostu to do czego jestem święcie przekonany i jak narazie nikt nawet nie stara mi się racjonalnie, beż żadnych bluzgów mimochodem wytłumaczyć mi, że się mylę.

Czy z Polaków się tam śmieją? Kiedy im pokażecie na co Was stać, kopara im opadnie. A śmialiby się, gdyby niektóre posty stąd przetłumaczyć i wrzucić na stronkę CB.

Czy teraz ktoś ze mną poważnie porozmawia? Bo wg. mnie nie ma sensu, skoro i tak za 30 minut wg. Slajera ma się pojawić zupełnie nowa tabela, ale jeśli ktoś naprawdę chce, to zapraszam. Tylko jeszcze raz proszę - z sensem i kulturalnie.

rav | 2005-02-02 16:34:27

hanti - ja cos takiego pisalem ze oni sa duzo slabsi od nas ? :o

lesio - no sorry ale to ty sie chwalisz ze wygraliscie z nami po cgc, spoko wygraliscie po 50frag roznicy nasz problem ze nasi zawodnicy mieli problemy z laczem, ale gdybysmy mieli 4 chlopa ( sprawnych :)) to bylo by moze 10frag roznicy na wasza korzysc albo na nasza, kto wie... wiec bezsensu jest pisanie ze z nami wygraliscie :(

a ja to chcialem wszystko pozalatwiac w pokoju i w dyplowacji :P

L3si0 | 2005-02-02 16:36:35

sorry rav, ale to nie my zaczelismy ta cala gadke o tym, ze synth>h’ poniewaz synth wygralo z h’ na cgc, i tak wogole to sie nie chwale, bo to nie jest zaden powod do dumy, tylko poinformowalem mavelitiego, ze od czasow cgc nasze klany rozegraly tylko ten jeden mecz
ps. juz sie przyzwyczilem do takiego najezdzania na h’ tak samo bylo przed ecc, ect4 (bodajze) i kilkoma innymi turniejami, gdzie kazdy gadal ze jestesmy ciency i sie nie nadajemy, a po zwyciestwie te same osoby nam dupe lizaly, taka jest wlasnie polska scena q3 :/ szkoda

Gravatar

tox1c | 2005-02-02 16:46:20

buehehehehe polew!

Plebs! :>

szaq | 2005-02-02 16:46:38

Panowie, dajcież pokój tym dyskusjom.
Tradycje tradycjami, liczy się tu i teraz - H’ nie grało jakiś czas i dlatego są w czwórce a nie w trójce polskich klanów. Samo przez się mówi, kto zasłużył na miejsce w 1st div. Bez żadnych sympatii, patrząc obiektywnie, zasłużył na to miejsce z pewnością klan ... t5 !!! Ktoś chce na ten temat podyskutować?
Jeżeli idzie o drugi polski klan, to moje zdanie brzmi sYnth - i jestem co do tego przekonany prawie w takim samym stopniu, jak co do cieni.

No a teraz śmiało, pojedźcie mi za to, że napisałem, iż to sYnth a nie h’ powinni reprezentować nasze barwy w 1st div obok t5.

Gravatar

tox1c | 2005-02-02 16:48:35

jade Ci !
hooj wiesz jak cala reszta. Widac ze nikt z was nie patrzy co sie dzieje na servach z kim gramy i jakie wyniki sa :>

L3si0 | 2005-02-02 16:55:25

tox bo oni sa krotkowzroczni i pamietaja tylko jeden mecz a najlepsze jest to, ze znowu noskille to pisza, ktore znaja tylko wyniki z turniejow, a nie to co sie dzieje aktualnie na scenie q3 :/

Mav_8217 | 2005-02-02 16:56:20

OK toxic.

Niecałe dwa tygodnie temu graliście w pifpaf z Panterami. Przegraliście bodajże 8-ma i 14-ma fragami. Czy to jest rzeczywiście odpowiednio wymierna różnica do siły doświadczonych klanów z div1 a nowych klanów z div3?

Tylko Pantery, proszę, nie rzucajcie się zaraz na mnie, jak większość ostatnimi czasy. To napisałem w formie dla Was komplementu a nie, żeby Was zbluzgać czy coś.

Aha i co do zdania - "hooy wiesz, jak wszyscy inny" - tak trzymać. Rzeczywiście, bardzo inteligentnie.

ed: Zauważyłem nowy koment lesia:

"tox bo oni sa krotkowzroczni i pamietaja tylko jeden mecz a najlepsze jest to, ze znowu noskille to pisza, ktore znaja tylko wyniki z turniejow, a nie to co sie dzieje aktualnie na scenie q3 :/"

Nie nazwałem Cię noskillem, przecież w porównaniu ze mną, Ty jesteś dla mnie Bogiem! A co do wyników z turniejów - tylko takie się liczą. Czasami podczas sparów ktoś gra na fazie, bo wtedy jest większa szyda na tsie. To nie mogą być wyniki wiążące.

Gravatar

tox1c | 2005-02-02 16:59:13

buehehe mave cos tam :D tak pantery spoko Nie przypominam sobie :d Tylko wiedz ze zlewamy na mecze z nizszej polki

Mav_8217 | 2005-02-02 17:04:31

Oto screeny:

www.quake3.imro.pl/p/wars_screeny/728/1.jpg
www.quake3.imro.pl/p/wars_screeny/728/2.jpg

Info ze stron panter:
Data - 19.01.2004

Jeśli zalewacie z niższej półki, to co z tymi z wyższej? :o A zresztą... od psychica słyszałem, że ponad połowę cpm4 wygrywało właśnie P!. Przecież to świadczy o tym, że chyba Oni wymiotą wszystkich w div3 (czego im szczerze życzę... oprócz wymiecienia be! :] )

Gravatar

tox1c | 2005-02-02 17:07:16

a to ten mecz :d nie bede pisal co ja mialem i dziki :D Bo jak lesio nizej wspomnial to jest lamerskie :D Ale mam zwal z ciebie mave idz juz.... Gdzies daleko :D

L3si0 | 2005-02-02 17:07:55

tym wlasnie komentarzem potwierdziles jakim ty to jestes wielkim redaktorem orga ashahshashahs przegrana z panterami ?? nawet nie umiesz pozyskac informacji z polskich stron, a na pif-paf wszystko jest napisane :D lol juz wiecej nie zaufam wiarygodnosci twoich newsow :D

Mav_8217 | 2005-02-02 17:13:38

Miałem na myśli Wygraliście :D Sor, przejęzyczenie a chodziło mi dokładniej o małą różnicę punktową.

ed: Aha... ale co ma do tego jeszcze na dodatek wiarygodność moich newsów? Nie próbuj chociaż tego podważać, bo do tej pracy naprawde się przykładam.

L3si0 | 2005-02-02 17:16:56

mav juz kiedys napisalismy, ze na luzie podchodzimy do takich lig jak pif-paf czy pd, gdyz traktujemy je raczej jako trening i zabawe, powazniej podchodzimy tylko do CB, gdyz to jest jedyne powazniejsze wyzwanie, mysle, ze takie t5 rozumuje podobnie :D jak i wiekszosc polskich klanow
ps.wybaczam ci pomylke :D

L3si0 | 2005-02-02 17:16:58

czemu dwa razy ? :D

Gravatar

boloman | 2005-02-02 17:22:50

jak dla mnie to tylko mav zrobil z siebie i nas posmiewisko na cb; wogole kim ty jestes zeby dyktowac slajerowi kto ma grac w 1 a kto w 2 dywizji ? ty nawet w polsce masz ***** do powiedzenia wiec zrywaj sie z tymi newsami, komentarzami i wogole; obiektywnie rzecz biorac i z calym szacunkiem dla synth mysle ze h jest mocniejsza druzyna (bynajmniej nie zamierzam na ten temat dyskutowac, to tylko i wylacznie moje zdanie), co nie zmienia faktu ze dobrze sie stanie jak i synth umieszcza za kogos (d9?) w premiere; ale tobie raczej nic do tego, i nie wypowiadaj sie za wszystkich na cb skoro twoj chory tok myslenia popiera moze ze 5% sceny; wstyd

Mav_8217 | 2005-02-02 17:31:42

boloman - czyli jeśli ja uważam inaczej niż Ty, to już od razu, automatycznie mam się po prostu zamknąć? :) Poza tym jesteś kolejnym, który niestety błędnie zinterpretował moje posty. Napisałem tam tylko swoje, obiektywne zdanie i nie dyktuję Slajerowi, tylko przedstawiam ku mojej racji argumenty. Gdybym mu dyktował, pewnie wtedy by mnie olał. Nie tędy droga.

Małe info:

"Slajer (ClanBase Crew) 2 Feb 17:15 Reply
i’m still working on groups.. i’ll have to post new groups a bit latter."

Gravatar

boloman | 2005-02-02 17:34:40

wlasnie nie chodzi o moje zdanie tylko ...zreszta nie wazne, byc moze zle zinterpretowalem, z nikim nie zamierzam sie sprzeczac
zdrowie !

l1nk | 2005-02-02 17:37:34

mialem tu cos napisac, ale sie rozmyslilem

Mav_8217 | 2005-02-02 17:39:51

Na zdrovije, ku chwale Krakozji! :)

Jedno mogę Wam obiecać - dla swojego świętego spokoju już bardzo długo nic nie napiszę o sile Polskich klanów. Ale tylko i wyłącznie dla spokoju!

szaq | 2005-02-02 17:40:00

boloman chill :b, chyba więcej niż 5%, odważyłbym się powiedzieć, że będzie to więcej niż 10 %

toxic - taa... hooj wiem, w ogóle, to wyraźnie podkreśliłem, podobnie jak boloman pode mną, że to jest moje zdanie, obiektywnie patrząc na ostatnie wyniki. Poza tym, coniektórzy (bez xywek), prezentują tu typowo chłopskie zachowanie. Zapewne wielu jest zwolennikami lepperiady.

Jak się tylu ludziom nie podobają zdania innych ludzi, to najlepiej w Waszym prostactwie - jakże tutaj potwierdzonym sposobem wypowiedzi - zasypcie Polskie łącze pszenicą, i nikt nie będzie mógł grać :asd ... żenada

Ciekawe, dlaczego tak jest, że zazwyczaj (choć nie jest to zasada) gracze reprezentujący naprawdę wysoki poziom, jak np. toxic, który jest bardzo dobrym graczem (to również moje osobiste zdanie), reprezentują jednocześnie tak mały poziom inteligencji/kultury/okrzesania ... : (

March | 2005-02-02 17:54:31

Wg mnie mav jestes w bledzie ;) jak bycmoze zauwazyles h00ls w tym sezonie OC grala w 1 lidze a t5 i synth grali w 2 lidze. Nie wiem dlaczego probujesz powiedziec ze to wlasnie synth jest zaraz za t5, skoro nawet nie miales szansy zobaczyc, co by sie stalo gdyby w 2 div gralo h’. Przeciez nie oszukujmy sie i popatrzmy obiektywnie na mecze rozegrane w obu ligach. Nie wiem (bycmoze) widziales mecz 1/2 FINALU gdzie to sYnth gralo z GF. Ja siedzac na GTV i obserwujac graczy klanow GF ( GTV bylo od nich to nie mialem okazji zobaczyc jak sYnth wymiata ;D ) GF grali na poziomie 3-4 ligowych klanow w PD!! (jak ktos nie wierzy na pewno znajda sie demka z tego meczu) Nie jeszcze czy wiesz ze jest drobna roznica miedzy 1 liga a 2 liga (tymbardziej w tym sezonie 1 liga byla liga najwyzsza uwazana jako EC) Z tego co pamietam h00lsi rozegrali swoj mecz z PZZ i o ile dobrze pamietam prawie z nimi wygrali (tu moze mnie ktos oswiecic ;D ) Wiec uwazam jako obiektywna osoba ze nie ma co mowic jaki klan zasloguje na gre w 1 lidze (jestem jedynie pewny co do t5 :P wiec dopuki nie zagracie meczu ze soba (sYnth vs h’) to takie gadki nie maja sensu.

ok widze ze sie troche rozpisalem wiec koncze :D gl t5 h’ sYnth i innym klanom ktorzy godnie reprezetuja nasz kraj !!

Gravatar

tox1c | 2005-02-02 17:57:46

Szakal chciales zeby Ci jechali to Ci pojechalem :]]] Dla mnie to jest polew i nie mialem intencji Cie jakos obrazic :) A przy okazji przychodze z licka wkurwiony i jestem dlatego malo inteligenty :DD Nie slucham na lekcjach :))

btw. Dziex za mala opinie o mnie dawno nikt tak nie napisal :D

EDIT: march tak dobrze napisales o PZZ byli tak zafascynowani ze zrobili 10 sec filmik ktory pokazal jak doszlo do dogrywki na pro-q3dm6. Filmik zostal wrzucony na CB wiec to nie byle co z mojego mniemania :>

Mav_8217 | 2005-02-02 18:03:53

March - nawet nie wiesz jak się cieszę z takiego komentarza :)

O takim meczu też myślałem pisząc kilka poprzednich postów. O tym meczu z PZZ, tak, rzeczywiście hoolsi zagrali z nimi bardzo ładnie i... jakoś wszyscy o tym zapomnieli.

Pawuj | 2005-02-02 18:08:56

"jade Ci !
hooj wiesz jak cala reszta. Widac ze nikt z was nie patrzy co sie dzieje na servach z kim gramy i jakie wyniki sa :>"

pozniej...

"buehehe mave cos tam :D tak pantery spoko Nie przypominam sobie :d Tylko wiedz ze zlewamy na mecze z nizszej polki"

Szybka zmiania zdania, no coz trzeba sie jakos wykrecic, a co do twojego pierwszego komentsa to look:
pempek.pc.cz/ha.jpg

Gravatar

tox1c | 2005-02-02 18:11:25

blah mowie o meczach na servie a nie jakims pif paf :>
EDIT :
EHEHEHASDHAS dadfds fasfkhasf ;d
Zrbil screena :ASD bardzo ladnie po calej nocy grze od 22 do 10 i wlasnie o 10 zagralismy to z wami i do lozka odrazu :D buehe :D

eng | 2005-02-02 18:15:22

Mavality mam jedno zastrzezenie do Ciebie a raczej twojego newsowania ;)
Jak piszesz nius to powinienes zachowac chyba calkowita obojetnosc odnosnie tego co piszesz ; czyli nie powinno byc miejsca na wypowiadania swojego zdania. Newswritter powinien byc obiektywny od poczatku do konca,

Po drugie news mial na celu przedstawienie sytuacji rozlosowanych grup z uwzglednieniem polskich clanow , zgadza sie ?

Tak , to w takim razie dlaczego zajales sie sprawa synth , sprawe czy im sie nalezalo granie w II lidze czy w pierwszej powinienes zostawic do roztrzygniecia kazdemu a nie pisac co Ty myslisz. Jak czytasz artykul w gazecie to zazwyczaj jego autor zachowuje full dystans do tego co pisze.

Btw jak juz zaczales opisywac poszczegolne klany to trzeba bylo kontynuowac i scharakteryzowac wszystkie grupy, chyba chodzi nam o jedno - zeby kazda polska druzyna sie zaprezentowala godnie, prawda ?

Ost kwestia ; Twoj nick piszesz przez 9 w srodku co wiekszosc ludzikow interpretuje jako E , tak wiec na jakiej podstawie TY interpretujesz to jako A ?:D Pozniej wychodza smieszne sutuacje typu mavelity zamist mavality :> To tak offtopickowo

Jesli chodzi o te ligi, to rowniez uwarzam , ze "hoojom" bardziej nalezy sie miejsce w Pr. l. [ moje zdanie] i tutaj nie ma sie nadczym spierac.

ps WIECEJ OBIEKTYWIZMU w newsach a bedzie ok :)

Pawuj | 2005-02-02 18:15:29

Ok ok nie tlumacz sie :) Zreszto ja tam nie gralem i nie ja robilem screena, ale czy to wazne... ;]

edit: lesio: "- nie wiesz koles, ze tlumaczenie sie juz dawno wyszlo z mody i jest uwazane za objaw lamerstwa ??? :DD"

Buhaha :D

sYnth|Bubu | 2005-02-02 18:21:21

heh smiechowo :D
Na to wychodzi ze my nie potrafimy grac same przypadki i farty :D

Pawuj | 2005-02-02 18:23:49

heh, no qrwaaaa.... :D

Gravatar

g0ral | 2005-02-02 18:32:32

pawuj chcesz 4v4 ? zobaczymy jaki bedzie wynik.. a linka do screena bede wklejel w kazdy mozliwy komentarz ......

Pawuj | 2005-02-02 18:59:07

Heh wiem zebyscie nas zmasakrowali ;]

Tata_RIPA | 2005-02-02 19:21:37

to po @#$% podajesz linka do jakiegos screena i sie panoszysz.... jak wiesz ze jak bysmy grali 4vs4 to bysmy was zmasakrowali ..... dziwny jestes ..

pepz | 2005-02-02 19:32:23

Troche kultury "@#$%", to że jesteście z lepszego klanu nie znaczy, że macie nie szanować wypowiedzi innych.

ja @#$%..

Tata_RIPA | 2005-02-02 19:36:00

pepez ja sznauje wypowiedzi innych ale po co pawuj zaczol wklejac jakies linki? on sam zaczol ..... a takie cos mnie denerwuje :d

Gravatar

_riper_ | 2005-02-02 19:44:02

sa juz nowe grupy z Synth w 1wszej dywizji wiec mozecie przestc narzekac;)

Pawuj | 2005-02-02 19:46:54

dz1k1 bo chcialem po prostu zobaczyc reakcje toxa ;]

ramm | 2005-02-02 19:57:55

ej tak wogle to co to za przytaczanie meczy z cGc ;D matROX ?:> ajj

sYnth|Bubu | 2005-02-02 20:00:14

Ta kolejny ktory uwaza ze all matr0x assasas :D
Elimki cGc byly bez niego i jakims cudem fartem przypadkiem tez wygralismy.

ramm | 2005-02-02 20:12:19

bub. plz zostaw ten temat i nik nie mowi ze all matrox. tylko tyle ze duzo wniosl do waszej gry... to tak z pozycji spectator.

Gravatar

avek | 2005-02-02 21:05:54

Te komenty mi poprawiły humorek :D Czytałem je z pół godziny .
Zgadzam sie z eng . Co do tego dystansu de newsu , nie ma po co wrzucać linkow do screenow z meczy treningowych ( my nie wrzucamy takich na www ) zaiskrzajac cala atmosfere .
Może i jesteśmy gorsi w sYnth ale to nie powód do tekstów typu "na @#$% h’ jhest w 1 lidze jak sYnth jest lata swietlne przed nimi " jestesmy w 1 lidze bo jak gralo stare h’ wywalczylo nam tradycje w OC i tyle .
PS . :))))

Tata_RIPA | 2005-02-02 21:45:28

avek ma racje :D ale w oc jak gralismy z pzz i z alpha to juz nowe h00ls bylo i tez pokazalismy na co nas stac .... a ze z cgu nam sie wtedy nie udalo zagrac (ping) to juz nasz problem, ale byly tez takie komenty ze my sie cgu przestraszylismy chodz to wogole prawda nie byla... :D jak ja teraz t5 zazdroszcze ze oni maja eye w grupie a my jakis siusiakow dworskich... . :d

rav | 2005-02-02 21:57:17

to zacofany troszq jestes...

Mav_8217 | 2005-02-02 22:09:19

PEACE! At last! :)

ziemba | 2005-02-02 22:25:26

mav..lity po co podajesz przyklad meczu z panterami skoro g.o.w.n.o. wiesz o tym meczu ....???? w przeciagu 3-4 tygodni ze mielismy problemy z laczem ( tzn. wszyscy z h procz mnie ) i moglismy grac dopiero od 23 godz .... a mecz z panterami mielismy o 20 ..... lagowalo naszych jak s.k.u.r.w.y.s.y.n. .... i tego nie uwzgledniles .... a jak my wygralismy z synth, to odrazu 4v2 ( my tez mielismy skoki pingu )..... mowie tobie wez sie zastanow co piszesz ... jak nie znasz prawdy ....

co do wypowiedzi, ze polacy znowu zrobili z siebie blaznow zgadzam sie .... tylo teraz zastanawiam sie kto bedzie wygrywal w rankingu OGNOS czy MAV9LITY .... ?

pawuj a te screen to zalosc ....

a i nie ma zadnego peace!!! napewno nie z judaszem ...

PS.
komentarz pisany bez ladu i skladu poniewaz cisnienie mi skacze :|

Mad | 2005-02-02 22:28:12

pozyczanie graczy do roznych lig jest na maxa lamerskie heeee ;)

Mav_8217 | 2005-02-02 22:43:42

ziemba - przecież już po sprawie. Po co to wszystko rozgrzebywać? Nie dociera do Ciebie, że już po wszystkim? Jeśli nie chcesz pokoju, to gadaj zdrów. Ja wcale nie muszę odpowiadać, bo mi to lata. To świadczy tylko o Tobie.

Mad - Ja gram 4 fun i nie za bardzo obchodzi mnie z kim gram. Poza tym, jeśli masz o to jakieś przykrości, to do CLa, bo ja o tym nie decyduję.

eng | 2005-02-02 22:45:40

i znowu sie pozmienialy grupy :}

gemi | 2005-02-02 22:47:43

hahahahaha no i teraz 1 liga stracila na prestizu... coz ;D

Gravatar

tox1c | 2005-02-02 22:48:28

Teraz to mam zwal !!! :ASD:AS:DAS:DASD:ASD:ASD:AS:DAS:DAS:DA

Group A
Biberbutzemaenner
Broken
decepticons
Eyeballers
next five please red!
s1 gaming!
sYnthesis

Group C
clan aRCa
Clan Dollz
Clan HeadZ
Machinae Supremacy
rewind
the h00ligans
the shadows

:ASDSADASDASD"ASD"ASd’ASdASd Pasi synth ? teraz polacy sie nawzajem eliminuja :ASD bravo bravo :)

Mav_8217 | 2005-02-02 22:53:32

Setny koment pod niusem, który wydawał mi się ot, kolejną suchą porcją informacji.

W grupie C nie tylko Polacy się eliminują. Tam są też trzy klany Szwedzkie. Nie czujmy się aż tacy wyróżnieni :)

Gravatar

tox1c | 2005-02-02 23:15:39

Dobra jestes polakiem czy szwedem ? My i tak jestesmy sto lat za nimi i z lanczami i ze wszystkim to po co jeszcze grac przeciwko...

sYnth|Bubu | 2005-02-02 23:57:36

tox1c jakos mecz PL vs SWE pokazuje ze mimo ich BBB mozna zagrac 50 vs 50-60. Wystarczy poszukac serwa.
Pozatym piszesz te komentarze jakbym to ja albo rav ustalal grupy.
t5 pewnie troche sie cieszy bo ma latwiejsza grupe ale z 2 strony zagrac oficjalny mecz vs EYE to tez spoko sprawa.

THRAWN | 2005-02-03 00:44:50

to co niektorzy powypisywali jest b.śmieszne...zrobiła sie z tego walka be vs. h’ :ASD

ja rozumie że h00lsi bronią swojego "stołka"...i słusznie !

Ludzie to jest sprawa h’ i sYnth i wyluzujcie !

edit: juz jest cool ?

edit2: ahahahahaha tego nie widzialem sYnth z EYE i t5-z h’ ...to sie namieszało :/ mi osobiscie ta mozliwość się nie podoba , no ale jak wolicie....wsio....

szaq | 2005-02-03 06:59:54

Ziemba napisał:
"co do wypowiedzi, ze polacy znowu zrobili z siebie blaznow zgadzam sie .... tylo teraz zastanawiam sie kto bedzie wygrywal w rankingu OGNOS czy MAV9LITY .... ?
PS.
komentarz pisany bez ladu i skladu poniewaz cisnienie mi skacze :|"

Ziemba po pierwsze, wyluzuj, bo Ci żyłka pęknie - szkoda nerwów brachu.
Po drugie, takiego smrodu jak owego czasu narobił OGNOS, to długo jeszcze nikt nie narobi - a sprawa, którą poruszył Mav9l1ty wcale nie narobiła pośmiewiska - mylnie to oceniasz. On po prostu napisał slajerowi, iż uważa, ze klan sYnth bardziej zasłużył na div1 niż klan h00ls. Była to raczej obiektywna opinia, gdyż nie należy on do żadnego z w/w klanów, i nie robi żadnego chamstwa w celu uzyskania korzyści dla siebie (patrz OGNOS).

I jeszcze jedno. Podałem przykład - było minęło, ja tam i tak szanuje OGNOS’ia - to tylko gwoli ścisłości.

ziemba | 2005-02-03 07:37:08

szakal zobacz sam:
Dopisano 2.2.2005 o godzinie 0:44 [ ziemba ]
co do ... mavelitego .... i co powiesz slejerowi zeby nas wyrzucil z 1div, a synth na nasze miejsce wrzucil .... lol ?

Dopisano 2.2.2005 o godzinie 2:05 [ Mav9l1ty ]
ziemba - dokładnie tak. Postaram się go do tego przekonać. Pomimo tego, że nie przepadam za tym, kiedy ktoś pisze mój nick mavelity zamiast poprawnej formy - mavalitym, nie kieruje mną jakaś nienawiść czy sympatia do jednego z klanów. Ja po prostu uważam, że na div1 najzwyczajniej nie zasługujecie.

tak to jest dla mnie SYNDROM OGNOSA ........

szaq | 2005-02-03 08:23:31

ziemba, ale on robił to obiektywnie - chamstwo byłoby wtedy, gdyby należał do sYnth !!!
Zrozum, że nie robił tego dla własnej korzyści - poza tym, nie masz pojęcia, ile naprawdę chamskich przekrętów w związku z zamieszaniem w grupach zrobili gracze innych (niepolskich) klanów :b

A i w ogóle, to Mav9l1ty jest wporząsiu, bo jego klan (czyt. www.blackq3.glt.pl ) został ostatecznie przesunięty z trzeciej do czwartej dywizji - i jakoś o to nie napisał ani jednego słowa żalu do Slajera.

Reasumując - nie masz pojęcia co to syndrom ognosia :b.
ps. Jak tam ciśnienie? spadło Ci coś? Zluzuj z deczka, bo kitniesz na klawiaturze i nie będę miał z kim dyskutować (no chyba, że toxic wpadnie i mi od skurwysynów i innych popierdoleńców pojedzie :b).

akk0 | 2005-02-03 08:35:40

Jedno mi się tylko nasuwa na myśl:
Znów Polska pokazała wszystkim z ClanBase jaka jest głupia! Ponownie kłótnie, bluzgi, itp. Zero rozumu!!!

n/c

Gravatar

_riper_ | 2005-02-03 11:11:05

cmx (uK) 3 Feb 00:45 Reply
Clans "Czarne Pantery" and "dk" present the same level, as our, and i think, we’re better than these clans, because we won a lot of clanwars against them. We have very good players and we want be in Third League. I think we deserve to 3rd division.
cmx (uK) 3 Feb 00:08 Reply
lol supreme Hustlaz . in Third League ?? :O no, no, no!!! we won with they everyone when we play :D so i think, we better be in Third League

Teraz cmx probuje pokazac ze Polak potrafi.

propos news cmx ze strony uK :"Reasumując zapewniam was, że niedam nas zjeść i @#$% prędzej się @#$% niż nas dadzą do 4 ligi z samymi noskillami. Chyba że chcecie grać z klanami typu af itp."
Fajnie ze macie skriny z trenow jak udalo wam sie wygrac z kims z 3ciej ligi. Ale czemu np nie macie skrina jak przegrywacie z Af w swoim 1wszym squadzie? Jestescie nowym klanem w Cb nic nie graliscie w PD tez- a checie zeby kogo wyrzucono z 3ciej ligi zebyscie wy mogli sobie pograc-w twoim przekonaniu to winno byc SH, dk , czy P! - jestem pewien ze oni podziela wasz poglad- proponuje dogadanie sie z nimi napewno was popra .ps. Jesli jestescie tacy PRO to zapewne z honorem wygracie cala 4ta lige,a uwierz mi jest tam kilka klanow ktore podobnie jak wy wygrywaja z klanami z 3ciej ligii.Z calym szacunkiem ale na 3cia nie zaslugujecie.

Pawuj | 2005-02-03 12:23:29

Ja @#$% ale ten cmx to @#$%, ja sam jade to smieszne uK ;o

akk0 | 2005-02-03 13:04:35

Boże !!! cmx to się popisałeś omg.

pepz | 2005-02-03 14:43:30

cmx -

:DDDDDDDDDDDDDDDDDD

Tata_RIPA | 2005-02-03 16:24:03

ehhhe teraz sie przezucacie na cmx’a :D ehehhe dziwny jest ten swiat :DSAD:AD

Gravatar

scar | 2005-02-03 18:40:52

pawuj do t5!

szłem | 2005-02-03 19:41:45

cmx zachował się jak ostatni pro :/

moim zdaniem na pierwszą dywizje bardziej zasłużyli h’ niz synth miedzy innymi po ostatnim treningu naszego klanu z synthami.

Gravatar

avek | 2005-02-03 21:06:31

PEACE każdy w życiu popelnil jakies bledy czy to wirtualne czy tez w rzeczywistosci :D

Zaloguj się by dodać komentarz.

Co nowego

  1. bfr_aka_pablonzo napisał post: @Requiem: ja ostatnio pogrywam ft melodeiro :D wciągnęło mnie na no... / hellou ludziska :)
  2. Requiem napisał post: Fajnie, że ktokolwiek tutaj bywa :D Co tak na co dzień w życiu pora... / hellou ludziska :)
  3. MucieK napisał post: o to już nas troje jest ;) / hellou ludziska :)
  4. bfr_aka_pablonzo napisał post: @MucieK: ja co parę dni też zaglądam :D / hellou ludziska :)
  5. MucieK napisał post: chyba co dwa dni :P ;) / hellou ludziska :)
  6. Requiem napisał post: Tutaj masz Patcha do Q3 oraz linka do ulepszonego silnika Quake3e: ... / eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
  7. Requiem napisał post: Tak :D Ja tutaj bywam codziennie :D / hellou ludziska :)
  8. MucieK napisał post: żyje ktoś jeszcze ? ;) / hellou ludziska :)
  9. bit stworzył temat: eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
  10. bfr_aka_pablonzo napisał post: @247_QL: qra1337 :D @LongeR HoQ to jest aktywny discord, ctf, tdm ... / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
  11. LongeR napisał post: Też szukam kogoś z kim można pograć , jest jakoś aktywny discord z ql? / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
  12. k3m napisał post: Dzień dobry :D / Powspominajmy ! :>
  13. Szczawson napisał post: trzeba zatem pograć / 05.06 (sobota) trening
  14. Requiem zaktualizował post: Na wieczór podzielę się z Wami moim nowym filmem - nagrałem kulisy ... / [FINAL] Blast from the Past - rocznicowa mapa Q3/QL
  15. 247_QL napisał post: @bfr_aka_pablonzo: wszystko jasne. Jaki masz tam NICK? / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
  1. bfr_aka_pablonzo napisał post: @Requiem: ja ostatnio pogrywam ft melodeiro :D wciągnęło mnie na no... / hellou ludziska :)
  2. Requiem napisał post: Fajnie, że ktokolwiek tutaj bywa :D Co tak na co dzień w życiu pora... / hellou ludziska :)
  3. Requiem zaktualizował newsa: Quake Live Instagib Pickup 3v3 - dołącz do gry!
  4. MucieK napisał post: o to już nas troje jest ;) / hellou ludziska :)
  5. bfr_aka_pablonzo napisał post: @MucieK: ja co parę dni też zaglądam :D / hellou ludziska :)
  6. MucieK napisał post: chyba co dwa dni :P ;) / hellou ludziska :)
  7. Requiem napisał post: Tutaj masz Patcha do Q3 oraz linka do ulepszonego silnika Quake3e: ... / eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
  8. Requiem napisał post: Tak :D Ja tutaj bywam codziennie :D / hellou ludziska :)
  9. MucieK napisał post: żyje ktoś jeszcze ? ;) / hellou ludziska :)
  10. bit stworzył temat: eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
  11. bfr_aka_pablonzo napisał post: @247_QL: qra1337 :D @LongeR HoQ to jest aktywny discord, ctf, tdm ... / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
  12. LongeR napisał post: Też szukam kogoś z kim można pograć , jest jakoś aktywny discord z ql? / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
  13. k3m napisał post: Dzień dobry :D / Powspominajmy ! :>
  14. Szczawson napisał post: trzeba zatem pograć / 05.06 (sobota) trening

Pokaż więcej »

Gracze

  1. scisek -2 - 81 pkt
  2. Requiem -2 - 26 pkt
  3. Czarna_Bakłażana - 21 pkt
  4. bfr_aka_pablonzo - 7 pkt
  5. MucieK - 5 pkt
  6. bit - 1 pkt
Zobacz cały »
Zobacz wszystko »

Statystyki graczy ogółem:

  • Wygranych / przegranych: 163276 / 170973
  • Trafień / strzałów: 97258977 / 322570048
  • Fragów / zgonów: 5029245 / 4356508

Więcej statystyk już wkrótce...

Cytaty

Quakecon will soon start getting sponsored by hair loss solutions, erection pills, life insurance and QVC.

Źródło: http://esreality.com/post/2891023/clawz-everyone-can-give-me-a-hard-time-it-is-about/#pid2891208

Dodał: tath

Ankieta

OMPQ3 2023 - turniej 1v1 online (gracze sami się dogadują, finał 21 maja))

Głosów: 54