Wtorkowa aktualizacja Quake Live
Wczorajszego wieczoru miał miejsce kolejny wtorkowy update Quake Live. Bynajmniej specjalnych rewolucji nie ma. Developerzy z id Software skupili się praktycznie tylko na naprawie występujących bugów oraz drobnych poprawkach. Żeby rozstać się z wersją "0.1.0.241" na rzecz nowej "0.1.0.244", wystarczy standardowo ściągnąć i zainstalować plugin oraz poczekać chwilkę na pobranie aktualizacji.
Code Changes:
Fixed a bug that broke the auto reconnect to the chat/control network when the connection got cut on the client side.
Fixed a crash for players with non-ASCII characters in their Windows profile names.
Fixed several issues with cg_forceEnemyModel and cg_forceTeamModel.
Fixed name truncation errors on color tagged player names.
Fixed cl_autoRecordDemo so it is no longer disabled after playing demos.
Fixed spectator code so they can no longer spam ready messages.
Added console event timestamps. Set cl_conTimeStamps 1 to enable.
Fixed dead player code so they do not get kicked for inactivity.
Fixed various crashes.
Web Changes:
Fixed a problem where your friends list could be loaded more than once, causing it to display the same players multiple times.
Fixed a problem that would cause the Match Browser tooltips on Firefox to, in certain situations, make the screen shake as a tooltip was being displayed.
Fixed a problem with the Recent Competitors list not showing a full list of competitors for players who primarily play duels.
Fixed a minor graphical glitch with the glow that appears around a selected match on the Match Browser.
Fixed a problem with the Proximity Mine, Chaingun, and Nailgun not binding properly in the Game Settings menus.
Fixed a problem where having more than 2 keys bound to a single action would only allow 2 to be used while in game.
We're properly detecting and alerting the player to a circumstance with Internet Explorer where the browser would need to be restarted before completing installation.
Added a new "account idle" logout screen graphic.
Źródło: QuakeLive
ins1d1um | 2009-07-22 01:11:35
I "zdupczyli" jeszcze bardziej hitbox w ql. Ale co tam cieszmy się z nowej czcionki na www.
#751195
aiken | 2009-07-22 19:01:08
W changelogu nie ma nic o tym, skad taka opinia?
#751202
ins1d1um | 2009-07-22 22:03:25
Jak czegoś nie ma to nie znaczy że nie zrobili.
Otóż w poprzedniej wersji, tak jak w wersji >0.1.0.218 (zamknięte beta testy) był uruchomiony mechanizm "unlagged" (w nawiasie napiszę bo to nie ten sam unlagged co w q3 ale na podobnych zasadach) tzn to co widzisz na monitorze i trafiasz w to, obojętnie gdzie ten cel znajduje się w czasie rzeczywistym zalicza HIT. Był to bardzo dobry pomysł dla słabych łącz coś ala neostrada. Dlaczego z tego zrezygnowano :/ nie wiem.
Dowód?
Zobacz moje staty z tdm przed ostatnim updatem tak z tydzień wstecz. Dokładnie wczoraj po updacie znowu mam sromote tzn. Strzelam z raila trafię centralnie a gra nie zalicza i muszę zgadywać jak na OSP 1.03 gdzie w danym momencie jest oponent.
#751204
O]]]satan | 2009-07-22 23:43:15
rofl ten caly anty lag byl wylaczony jeszcze za czasow zamknietej bety z tego co pamietam. po updacie strzela i trafia mi sie tak samo jak przed updatem wiec nie wiem, moze upal ci sie lekko udzielil
#751206
performer | 2009-07-22 23:47:24
też nie widzę różnicy, pozdrawiam :)
#751207
ins1d1um | 2009-07-22 23:57:11
Ja tam mam katastrofe po updacie na NEOSTRADZIE. Nic nie idzie z reila trafić :]. Napewno to nie wina upałów (klima) i i nie jestem upalony (brak palenia). Co do łącza WIEM neostrada to samobój, ale przed updatem było znacznie lepiej (o serwerach pl #1 nie wspomnę). Teraz znowu wrócił ujemny net.
#751208
Zaloguj się by dodać komentarz.