'Wysokie napięcie II' by ShadoW_86
czw, 09 styczeń 2003 21:02:32 | Autor: szaky | Quake 3 Arena
W 'Beta Corner' pojawiła się nowa mapka ShadoW'a. Jest to kontynuacja jego starej mapki pt. ' Wysokie napięcie'.
Fragment pliku readme:
Moja kolejna spora mapka do ffa. Tym razem prócz grywalności chciałem zwrócić szczególną uwagę na op. graficzną. Przedtem różnie z tym bywało. Chyba wyszło mi niezle (zwłaszcza iż osobiście wole zdecydowanie gothic , od mapek w stylu base). Mapka przedstawia jakąś stację kosmiczną zawieszoną w przestrzeni. Użyłem głownie textur z paku evil8. Jest to sequel mojej starszej mapki (q3shw7) , i on również 'zużuł' :P mnóstwo brushy. Dlatego użyłem na mapce tylu drzwi (i areaportali) , i mapka mimo wszystko chodzi płynnie (przynajmniej u mnie). HF.
Mapkę możecie zessać stąd
Wszelkie uwagi piszcie na komenarze.
SAI4H | 2003-01-09 21:23:10
Heh, sugeruje wyraz stąd pisac przez "s" i razem :).
Pozatym jest ok, mapke sciagne (prawdopodobnie :P) jutro.
#630428
szaky | 2003-01-09 21:24:12
Jedna z lepszych map jakie widziałam :).
#630429
bryan | 2003-01-09 22:04:12
mapka wykonana bardzo ladnie , do grania w ~10 osob :)
#630434
SL4VE | 2003-01-09 22:08:21
ztund czy ztamtund? :P
Słownik do łapy jak już piszesz newsa.
shadowek? ten z urinalu? :)
#630435
SAI4H | 2003-01-09 22:42:04
Śmiem powątpiewać. ;)
#630440
szaky | 2003-01-09 22:43:44
chyba raczej nie. Przynajmiej ja wiem że on tylko mapki robi :P
#630441
cOijN | 2003-01-09 23:07:21
ej super mapka i plynnie mozna po niej skakac... ale zdziwisz sie do czego sie najlepiej nadaje...
do scigania sie we 2 albo 3 przez te korytaze! wymyslilem nawet trase i se biegalem, z kims 1v1 jeszcze nie probowalem ale musi byc CZAD!
jakbys mogl zrobic cos takiego ale zeby licznik orkazen byl, i wiecej pochylosci i dluzsze korytaze byloby spooox i extra fun :D
a wogole to mapka odpicowana graficznie na glanc- VGW!
#630443
freak | 2003-01-10 13:53:03
nie moge nic pisać bo mi wypaliło dziurki w oczach już po widoku tych małych gif'of
#630463
*M4STER* | 2003-01-10 14:24:17
ładna oprawa graficzna.. i grywalnosc w wiecej osob :)
#630465
qw3rterro | 2003-01-10 15:38:57
skoro sie tak jaracie, to ja tez sciagam :)
#630468
ShadoW_86 | 2003-01-10 18:16:00
Raczej, nigdy nie bede grać w klanie, bo ja po pierwsze nie gram po sięci, po drugie prawie wogóle w nic nie gram :P , zamiast grać wole robić mapki.
#630491
qw3rterro | 2003-01-10 21:05:15
i tacy ludzie sa potrzbni :), GJ!!!
#630501
MaxDamage | 2003-01-10 22:10:18
shadow , moglbys ta porecz zrobic 3d? mysle ze to 10min rooboty a efekt duzo lepszy bo ten 2d wyglada po prostu syfnie na tle cale mapki a ta jest niezla, na pm mozna ladnie zapierdzielac i wybijac sie z tej barierki i wielu innych rzeczy! plz popraw to.
#630507
cOijN | 2003-01-10 22:34:45
wlasnie maxdamage!:D
ej postaw kiedys na nią serwa to sie poscigamy- co ty na to?:P
daj znac :p
#630517
ShadoW_86 | 2003-01-10 23:20:01
Hehe, szczerze to myślałem żeby zrobić tą barierkę z łuku (3d) , ale wtedy taki mały drobiazg wcinał by efps'y jak cholera. Tak wiec uznałem ,ze nie warto. Tu nie chodzi o to rze roboty jest mało, czy dużo , tylko czy to się opłaca. Chociaż zobacze (pomyslę jak będe wypuszczał 2 betę).
#630529
Shadow | 2003-01-11 10:46:49
Mapka mi sie nawet podoba, niezła robota, tylko dodał by ktoś w źródle ze to shadow_86, bo mnie ludzie posądzają o tą mape a nie autora
Pozdrowionka =:-]P
#630549
cOijN | 2003-01-11 13:18:41
hehe a oprocz was znam jeszcze 2 innych shadow'ow ;p
chyba ze ktorys z was grywal kiedys w CPM albo grywa regularnie w urban terror :p
ej shd_86- plis zrob konwersje tej mapki zeby mozna bylo se "wyscigi" na niej urzadzac [pisalem otym wczesniej- wiecej pochylosci, dluzsze korytaze] bo mam fajny pomysl na to i moze byc niezla jazda ;p
#630571
Zaloguj się by dodać komentarz.