ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wysyp map na LVL

pon, 30 kwiecień 2007 15:02:01 | Autor: MateoMartinezz | Quake 3 Arena

Wybaczcie opóźnienie, lecz powodowany natłokiem zajęć nie zwróciłem uwagi na dość spory wysyp map w serwisie LVL. Nie zabierając Waszego cennego czasu szybciutko podaję co ciekawsze propozycje.
Na pierwszy strzał idzie:
Map Center's 1st Turtle Speed Map Pack - czyli znana Wam wszystkim paczka z kilkunadtoma mapkami znanych autorów - Myth, Akuma, Amph i innych. Wybaczcie, nie wkleję screenów, ale zapewniam że warto ściągnąć - paczka o wadze 50 Mb.
The Strange House, autorstwa Anphetamine - ciekawy, "zamkowy level", rozkład itemów nie jest idealny, lecz pobiegać można. Mapka do FFA lub TDM, w grupie do 8 graczy.

Jul18 - autorstwa Julka. Szybka turniejowa mapka to rozgrywek dla max 3 graczy. Level posiada aż 3 teleporty, zatem będą się zdażać częste telefragi :). Z broni mamy dostępny RL, plasmę, shotgun oraz spawarę. Całośc uzupełnia zestaw amunicji oraz RA.

Subdm8 - autorstwa Subst. Moim zdaniem najfajniejszy level w całym kwietniowym spuście LVL. Gotyckie teksturki, wygląd przypominający mapkę Dismembert, szybka rozgrywka, głownie duelowa, oraz jasny rozkład pomieszczeń. Dostępne bronie to: spaw, RL, plasma, shotgun plus zbroje, MH i pełen komplet amunicji. Szczerze polecam.

Projectile Vomiting - Stjartmunnen. Mapka typu space, robiona pod kątem Geocomp (czyli minimalna ilość tekstur). Jak dla mnie wiocha, w dodatku z kaszą. Kombinacja RG+MG sprawdza się tylko w klasyku DM17, a tutaj to po prostu żal.pl. Tak czy tak, Wam to ocenić czy jest OK.

Claustrophobic Edge - autorstwa sst13 - mała turniejówka w stylu QW. Dotyczy to tekstur, układu, i szybkiego gameplay'u. Level sam w sobie mnie nie zachwycił, lecz nie jest też do końca zły. Większośc popularnych broni jest dostępna. Od Was zależy czy jest sens trzymać ją dłużej na HDD.

SubDM1 - autorstwa Subst. Zdecydowanie najlepsza mapka prezentowana w tym rzucie. Solidna robota przy layoucie, świetny rozkład itemów, dobry gameplay. Jak dla mnie ocena 8/10. Bomba, na duela i małe FFA. Teksturowe podobieństwo do nieśmiertelnej pro-q3dm6. Naprawdę serdecznie polecam.

Życzę wszystkim miłego grania

RauL | 2007-04-30 19:11:13

Przemo jak zwykle, solidny news! gj!

Gravatar

Orbb | 2007-05-01 15:30:44

Subdm8 nie prawda że ta mapa jest najlepsza pozatym Julek zrobił najlepszą mapę!

Vymmiatacz | 2007-05-01 15:54:22

Ten Projectile Vomiting zawiera klasyczne błędy tego typu map - cholernie łatwo spaść poza mapę, i łatwo dostępny Rail, co wypacza całą grę. Reszta map ok, zaskoczył mnie ten "zamek" - to zwalnia do 40FPS nawet na podkręconym Core2Duo + 7900GTO + 2GB RAM !!

Julek | 2007-05-01 23:02:08

"Przemo jak zwykle, solidny news! gj!"
tak właśnie tyle że na mojej mapie są 3 teleporty a nie 4 :/

MateoMartinezz | 2007-05-02 09:35:10

Przepraszam Julek, zwykły błąd przy pisaniu - juz poprawiłem
Tak w ogóle - lubię nowe customy - a Wy? Chcecie więcej newsów o nowych mapkach?

Julek | 2007-05-02 15:37:40

spoko nie gniewam się :D
ja zawsze lubiałem customy i git by było jak by było więcej newsów z właśnie takimi mapkami :D

Vymmiatacz | 2007-05-02 18:33:36

Custom mapy generalnie są fajne, zawsze to coś nowego. Tyle że LvL jest aktualizowany co miesiąc... to już nie te czasy, że był co tydzień. A jeśli zamkną LvL....?

move | 2007-05-03 10:57:02

Przemo, dobrze że piszesz newsy o mapkach. Duelowe ściągam, oceniam przydatność i najlepsze uploaduje na swój serwer do 1/1, żeby ponabijać trochę ładnych fragów do filmu na mapie innej niż dm6 :D

move | 2007-05-03 11:28:00

Ok, więc tak - ściągnąłem 3 mapki, które zainteresowały mnie opisem i przeznaczeniem do modu 1/1 (oceniam pod kątem przydatności do gry z mojego punktu widzenia):

  1. jul18 - zdecydowanie za dużo teleportów jak na dwu-poziomową mapkę, walka skupiałaby się tylko na RA, więc ten, który zdobędzie górny poziom będzie panem. Nie podoba mi się również fakt, że mapka waży aż 5MB i nikomu nie będzie się jej chciało ściągać przez komendę cl_allowdownload 1 (a przecież nie będę nikogo zmuszał do wchodzenia na orga i zasysanie mapek z newsa).
    Pod względem konstrukcji i miłego wyglądu dla oka mapka jest super, ale nie pod tym kątem oceniam.

  2. subdm1 - ta jak i następna mapka, mają jakieś dziwne tekstury. Nie sprawdzałem jej wyglądu na picmip 1, ale na 5 wygląda okropnie. Ciężko ocenić odległość przy celowaniu z rakietnicy i to co najbardziej zapadło mi w pamięć po małej przebieżce: WKURWIAJĄCE wręcz schody, które utrudniają płynne poruszanie się po mapie (tj. w q3dade12 - największy minus). Gdyby mapki customowe miały schodki typu jak na dm6, dm7, osp6 itd. itp. wszystkim grałoby się o wiele przyjemniej.

  3. subdm8 - tak jak wyżej napisałem, dziwne tekstury i niesamowicie ciemna (nie zamierzam zmieniać configu na jedną mapę i rozjaśniać i tak bardzo wysoką gammę 2.3 w obecnej chwili). Praktycznie mogłem wziąć obydwa "suby" pod jeden mianownik, bo ocena ich jest niemalże identyczna - 0 na 10. No może 1/10 jako że dm1 jak i dm8 są malutkie (około pół mega), więc szybko można je zassać za pomocą cl_allowdownload.

Czego szukam w mapach? Jak mają one kreować zachowania graczy?

Przede wszystkim powinny spowodować, że rozgrywka będzie szybka, ciekawa, otwarta i ładna dla oka. Mapa rozkładem swoich itemów nie może zapraszać graczy do kampowania i pilnowania praktycznie jednego sektoru. Co najważniejsze jednak, mapki mają być szybko przyswajalne na co składa się to, że nie powinny posiadać więcej niż 2 teleporty. Nie powinny być po prostu skomplikowane, chodzi o to, żeby jak najszybciej poznać level i cieszyć się grą na nim.

Wzorem do naśladowania są moje 2 ulubione jak dotąd customy:

  • jaxtourney1
  • gl6

Warte polecenia są jeszcze 2 troszkę większe levele:

  • storm3tourney1
  • q3dade13 (mimo wkurwiających schodków)

Te mapki sprawdziły się świetnie w grze i dlatego mam do nich sentyment.

MateoMartinezz | 2007-05-03 23:00:05

no to w takim razie przygotuję coś w moich ulubionych mapek i opiszę

Zaloguj się by dodać komentarz.

Co nowego

Pokaż więcej »

Gracze

  1. scisek -2 - 88 pkt
  2. Requiem - 54 pkt
  3. Szczawson - 10 pkt
  4. Czarna_Bakłażana - 9 pkt
  5. gr. - 6 pkt
  6. bfr_aka_pablonzo - 2 pkt
  7. psych!cal - 2 pkt
Zobacz cały »
Zobacz wszystko »

Statystyki graczy ogółem:

  • Wygranych / przegranych: 163276 / 170973
  • Trafień / strzałów: 97258977 / 322570048
  • Fragów / zgonów: 5029245 / 4356508

Więcej statystyk już wkrótce...

Cytaty

Quakecon will soon start getting sponsored by hair loss solutions, erection pills, life insurance and QVC.

Źródło: http://esreality.com/post/2891023/clawz-everyone-can-give-me-a-hard-time-it-is-about/#pid2891208

Dodał: tath

Ankieta

OMPQ3 2023 - turniej 1v1 online (gracze sami się dogadują, finał 21 maja))

Głosów: 55