Wywiad z John'em Carmack'iem
czw, 23 maj 2002 00:07:34 | Autor: StaryOrgowicz_2 | Quake 3 Arena
Gamers.com przeprowadził wywiad z programistą id Software - John'em Carmack'iem. W wywiadzie tym głównie poruszono sprawę Doom'a III - gry, o której mówi się coraz więcej. Mały fragment dotyczący trybu multiplayer w nadchodzącej produkcji id Software:
JC: To jeden z tych obszarów, który będzie miał negatywny oddźwięk. Doom III będzie zawierał tylko niezbędne minimum jeśli chodzi o multiplayer, ponieważ całe nasze wysiłki skupiamy na zrobieniu jak najlepszego trybu single player. Jesteśmy tak zajęci nową technologią i tworzeniem naszego świata, że nie starcza środków na zrobienie spektakularnego trybu multiplayer. Będzie dostępny deathmatch, ale nie spodziewajcie się niczego rewolucyjnego. Oczywiście będziemy robić gry które ponownie skupią się na trybie wieloosobowym. Wierzę, że lepiej jest robić więcej gier o konkretnym przeznaczeniu, niż starać się upchnąć wszystko w jednym tytule.
Całość (po angielsku) jest dostępna tutaj.
Single singlem, ale dobry multiplayer to jednak podstawa. Idę pograć w Quake'a 3 :)
Chingachgook | 2002-05-23 01:09:15
Jaki by nie był ten multiplayer to zawsze będzie i można będzie sobie pofragować z kolegą. Chciałbym aby Doom 3 nie odbiegał klimatycznie od swych poprzednich części. Bo to właśnie klimat zadecydował o sukcesie Doom'a. Singleplayer w Doom to była podstawa (a multiplayer to tylko dodatek który przyjął się zresztą świetnie), która wciągała tysiące graczy swymi satanistycznymi akcentami, wspaniałymi mapami a przede wszystkim potworami. To wszystko składało się na niepowtarzalny nastrój, który zadecydował o trzyletnim królowaniu tej gry na scenie fpp. Chyba żadnen produkt nie utrzymał się tak długo na pierwszych miejscach list gier komputerowych. Doom był prawdziwym majstersztykiem i miał (jak na owe czasy) najbardziej zaawansowany engine na świecie. Jeśli taki będzie Doom 3 to chwała mu za to. Multiplayer mamy przecież w Q3.
#614578
Zaloguj się by dodać komentarz.