xLiga CPMA TDM 4v4 #2 - Let`s begin !
śro, 29 czerwiec 2005 09:39:20 | Autor: RauL | Quake 3 Arena
Cześć wszystkim ! Nadeszła ta chwila, na którą wielu z Was czekało niemalże od roku. Wszyscy pamiętają zapewne sytuację, kiedy to po pierwszym sezonie xLigi CPMA TDM 4v4 miała powstać nowa strona, której niestety nie widać do dzisiaj. Postanowiłem, że nie będę czekał na nią już dłużej i wezmę sprawę w swoje ręce. Tym razem liga startuje już samodzielnie spod bandery ORG`a PM. W przeciwieństwie do pierwszego sezonu, liga będzie składać się na fazę grupową (każdy z każdym, bez rewanżów) oraz fazę play-off, do której zakwalifikują się teamy z czołowych miejsc tabeli ogólnej (liczba awansujących drużyn zależeć będzie od tego, ile klanów zapisze się do ligi). Mecze rozgrywane będą podobnie jak w zeszłym roku, od poniedziałku do niedzieli, czyli cały tydzień. Ale nie będę się tutaj rozpisywał o szczegółach, gdyż o tym możecie poczytać w regulaminie. Od dziś rozpoczynają się zapisy do rozgrywek i potrwają do 9 lipca, sobota. W niedziele następnego dnia zostaną podane już terminy pierwszej kolejki, która rozpocznie się 11 lipca. Teraz przejdźmy do sedna sprawy, czyli jak zgłosić swój team do rozgrywek:
- Formularz zgłoszeniowy do xLigi CPMA TDM 4v4:
:: klan oraz tag klanowy:
:: cl i vcl wraz z numerami gg i mailem:
:: sqad klanu oraz pb guidy każdego zawodnika:
:: strona klanowa:
:: kanał iRC:
zgłoszenia należy wysyłać na mój adres e-mail - raul@o2.pl
- Ponadto xLiga CPMA TDM 4v4 poszukuje:
:: solidnych, odpowiedzialnych oraz doświadczonych arbitrów, którzy uzupełnią kadrę sędziowską.
:: ludzi odpowiedzialnych za GTV, tj. mających możliwość postawienia takowego na najciekawsze spotkania ligowe.
No to chyba tyle, nie będę zbędnie przedłużał, bo wyczekaliście się i tak kupę czasu. Mam nadzieję, że frekwencja dopisze, oraz, że liga będzie przebiegać przynajmniej tak sprawnie jak rok temu (choć będziemy się starać oczywiście, aby jej poziom sukcesywnie wzrastał). Na zakończenie standardowe GL&HF !
edit: postanowiłem, że do ligi mogą zapisywać się również klany zza granicy. Mecze jednak odbywać będą się jedynie na polskich serverach. Dzięki uprzejmości sh4un`a w dziale regulamin pojawiła się także anglojęzyczna wersja zasad. Sądzę, że krok ten jest słuszny, i sprawi, że rozgrywki staną się jeszcze ciekawsze !
teo | 2005-06-29 09:52:44
;ooooooooooo
#720345
r00ster | 2005-06-29 10:25:21
W wakacje nie ma sensu startowac imo
btw.... napisales ’sqad’(nie lepiej skład tak ladnie po polsku?) i śedziowskom
i nie pisz ze sie czepiam >8
#720348
p5|icem4n | 2005-06-29 11:32:08
Wręcz przeciwnie , wakacje sie zaczeły ... a niektórzy czekali cały rok na ten czas , wolny od nauki i wszelkich zobowiązań , dlatego uważam ze wystartowanie z ligą właśnie w tym momencie jest jak najbardziej słuszne ^^
Ponadto ciesze sie , że scena CPMA jeszcze daje o sobie znać , a moze właśnie ta liga pozowli odzyskać jej dawną świetność?
Wszystko zależy od organizatorów i zaangażowanych , zeszłoroczna LIGA obfitowała w emocje , chwile wspaniałe i kleski , przez co zrodziły się większe więzi między klanowiczami , uważam , że w tym roku powinno być podobnie albo i jeszcze lepiej !
Raul jestem z Tobą :F
#720350
lecho | 2005-06-29 11:40:27
a mnie osoboscie xliga najbardziej kojarzy sie z wycofaniem tec i amfgate :X
#720352
RauL | 2005-06-29 11:44:55
no było, było. ale wydaje mi sie, ze jest tylko to in plus dla organizatorow, bo oczustwo amfka bylo na wielka skale, a to dzieki nam jego sprawa zostala wykryta i rozwiazana ^_^
#720354
p5|icem4n | 2005-06-29 11:45:47
na każdej imperzce zdarzają sie jakieś nieprzyjemne incydenty ... jak dla mnie sprawa z TEC i amff została rozwikłana jak najlepiej , i podziwiam , że ktoś zdołał sie przeciwstawić krętactwu i oszutstwom na każdym kroku : /
Edit: KOCHAJMY DETEKTYWA RAULA xFFFF
#720355
gr. | 2005-06-29 13:37:00
ladnie pieknie ale ten FORMULAŻ to mnie zabil, na pm juz poprawilem
#720369
sh1bby | 2005-06-29 13:46:54
no fajnie ale kto z wlacz xligi cpma i sedziow o tym wie ? sopee/cry/soru/me ? pierwsze slysze... najpierw zrobcie msg tych co wymienilem i przedstaw/cie sytuacje... smiesznie by bylo jakby sopee o tym nie wiedzial... ;)))
#720371
RauL | 2005-06-29 13:53:08
nie boj zaby, wszyscy wiedza o co chodzi. z Toba nie czulem sie byc zobowiazany tego ustalac, ale juz wiesz ;)
btw. przypominalem sie sopelkowi ostatnio o tym, bo ma tyle spraw na glowie, ze mogl zapomniec. oto jego aprobata sopee.net/showposts.php?fid=4&tid=13&RL=0&CR=4#34
#720372
lecho | 2005-06-29 20:09:40
ja mysle ze to ze sprawa amfa wyszla na wierzch to zasluga tylko i wylacznie Platine’a, nie ludzi z xligi...
#720410
RauL | 2005-06-29 21:17:11
hemm, no to albo nie sledziles sytuacji, albo masz do nas jakies ukryte zawiesci. btw. nawet ESR juz napisali o xL :) na esp jeszcze?
#720415
gr. | 2005-06-30 02:44:36
beka
jak ja tu wjade z newsem PM zawsze ma wiecej komentarzy niz na podserwisie
a ten news jest dokladnym zaprzeczeniem tego o/
#720433
zoom | 2005-06-30 07:56:46
Lecho ma racje przeciez xliga nic nie zrobila tylko platine.
A tec i tak nie musialo nic udowadniac po wyniki 400:0 mowily za siebie :-/
BTW:
Regulamin:
snaps 30
cg_nudge 0
ROTFL leze :-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Kto to wymyslil ???
3.2 Kazdy klan podczas trwania ligi ma prawo do zmina składu , jednak organizatorzy musza byc powiadomieni o zmianie przynajmniej 48h przed meczem
Bzdura to powinno to byc zabronione, i kazdy klan powinien miec np. 2 mozliwosci dodania gracza w czasie ligi.
#720437
sh4un | 2005-06-30 08:40:01
zoom: ustawienia netowe juz byly/sa omawiane na serwisie pm i raul sie stara naprawiac ;).
co do zmian skladu w lidze... no faktycznie, imo tez lepiej jakies dwie maks. zmiany po rozpoczeciu rozgrywek, bo inaczej jeden team zacznie lige a skonczy drugi ;).
w ogole pare zasad dziwnych jest... miec uwagi moze miec tylko CL a reszta ma byc cicho... no no ;)...
#720440
RauL | 2005-06-30 08:52:14
"snaps 30
cg_nudge 0
ROTFL leze :-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Kto to wymyslil ???"
arQon tak podpowiedział, mowil min. ze cg_nudge to juz co innego niz, dawniej cl_timenudge i w 99% najkorzystniejsza wartoscia dla graczy jest wlasnie 0, wiec chyba nie wysmiejesz tworcy ProModa, ze sie myli ? tymbardziej, ze chodzi to klany zagraniczne, ktore beda graly wylacznie na polskich serverach.
sh4un z tym CL`em to ta zasada powstala w polowie zeszlego sezonu, musielismy ja wprowadzic, bo tak to na kanale irc/serverze kazdy sie staral klucic o swoje, robil sie burdel, a tak to przekazac nalezyuwagi clowi, ktory wypowie sie w imieniu calej ekipy, pelni funkcje reprezentatywna. co do zmian, byc moze zmienie, skoro uwazacie ze bedzie to z korzyscia.
#720442
zoom | 2005-06-30 09:04:19
raul ja juz arqona wysmialem za to co robi ;-) i jak bardzo zjebal promode
#720443
RauL | 2005-06-30 09:07:54
racja, za 1.31 nalezalo mu sie.. ale 1.32 jest juz calkiem niezly IMHO, no moze sporne RG dmg 80, ale w sumie idzie sie przyzwyczaic... bo do resztu sie juz praktycznie przyzwyczailem...
#720444
zoom | 2005-06-30 09:08:57
A wiesz dlaczego 1.32 jest lepsze od .1.31 ? bo bardziej przypomina 1.1 :-(
#720445
RauL | 2005-06-30 09:12:21
zgadzam sie, mowisz o fizyce i wogole game playu, ale jesli chodzi o kod sieciowy, konfigurowalnosc to 1.32 wygrywa zdecydowanie. jak dla mnie jest to juz niemalze mod doskonaly. z duzym naciskiem na niemalze...
#720446
gr. | 2005-06-30 09:44:32
juz mu sie nie uda naprawic promoda musialby wprowadzic zmiany prowadzace go warunkow tych z 1.11
...
#720447
RauL | 2005-06-30 09:55:35
to wcale nie chodzi o to, ze 1.11>1.3x ! gdy by jako pierwsza ukazala sie fizyka i gameplay z 1.3x, a nastepnie wyszedl mod na ksztalt 1.11 to i tak bysmy nazekali. bo kto powiedzial, ze te zmiany sa lepsze/gorsze? jest sie od nich poprostu mniej lub bardziej trudno odzwyczaic, a my Polacy zmian przeciez nielubimy !
#720448
nita | 2005-06-30 11:54:29
raul nie zapominaj ze arqon nie zyje w polsce : DD poza tym tej komendy nie da sie chyab skontrolowac wiec po co o tym pisac ; D i tak kazdy sobie ustawi jak lubi
#720453
RauL | 2005-06-30 12:19:09
ciii, nie kazdy musi o tym wiedziec :P
#720454
zoom | 2005-06-30 13:12:22
To bylo tak:
1.1- zlo na maxa i gwalt
1.31- promode dla nieudacznikow
1.32 proba powrotu do 1.1 (moim zdaniem bardzo udana)
#720458
RauL | 2005-06-30 14:10:56
dobrze to podsumowales ^^
#720460
Zaloguj się by dodać komentarz.