Zasady na WCG
sob, 15 czerwiec 2002 00:03:38 | Autor: Rozz | Quake 3 Arena
Na cyberfight.org znajdziemy listę zasad, według których będzie rozgrywany World Cyber Games. Dla q3 1v1 (nie będzie grany tdm) są one następujące:
- PR 1.31, osp 1.01
- mapy: q3dm6, q3dm13, q3tourney2, q3tourney4, ztnTourney1 - zapomniano dodać pro czy nie?
- czas gry: 15 minut, sudden death
- jest podana lista komend, ale jest tam sporo sprzeczności, np. nie ma przecież komendy cl_125hz 1 - a chodzi oczywiście o pmove_fixed 1. Co to jest freeze? Handicap 100 czy none (default) - to zasadnicza różnica. Ktoś zdecydowanie zbyt szybko wypisał te zasady, najlepiej zobaczmy sami.
StaryOrgowicz_119 | 2002-06-15 13:23:03
lol
co do tych ustawien to takie sa na wszsytkich wcg
i na turniejach zawsze sie gra na pmove_fixed 0 bo jesli masz na kompie tak na oko 120-200 fps i dedykowany serwer to zawsze wskoczysz tam gdzie trzeba.. a ta komenda tylko wprowadza przeklamania..
a na WCG beda takie kompy ze bedzie 300-400 fps wiec...
freeze i handicap tak wszedzie jest napisane...
choc co freeze oznacza to sam nie wiem :/ a handicap 100 to standart czyli to samo co i 0 :)
eh Ci ludzie a co do map.. to pewnie Pro-T4 Pro-DM6 i T2 jak bedzie w Pradze :)
#615430
StaryOrgowicz_119 | 2002-06-15 13:27:20
ups to ja chyba z tym cl_125hz przegapilem
ale tak pozatym to nie jest to to samo co pmove_fixed :PPP
ustaw toto sobie i zobaczysz :P
#615431
Rozz | 2002-06-15 15:44:21
Tak, ale nie ma takiej komendy juz w 1.31 ani w osp; o ile mnie pamiec nie myli byla w 1.25 po czym w 1.27 znikla.
#615436
ortho | 2002-06-15 17:12:03
cl_125hz jest taka cmd w osp i w wersji 1.31 tyle ze trzeba ja wprowadzic za pomoca cfg i wg. mnie (czyli mojego skromnego zdania) cos sie komus potentegowalo z mapami zaden debil nie bedzie gral na q3dm6 poniewarz mapa ta jest strasznie stronnicza (mh ra obok siebie lol :P) i all zalezy od 1 rp....
#615438
StaryOrgowicz_131 | 2002-06-15 19:38:20
pro-q3dm6 nie jest stronnicza. Armory są silnie usytuowane, ale nie za silnie patrz - q3dm6tmp. Poza tym Jeżeli kolo bierze RA a Inny kolo jest na mostku to praktycznie jush po tym RA :> A o MH jest czasami naprawdę fajna batalia. Ta mapka obok hub3tourney1 rulezz :)
#615444
Zaloguj się by dodać komentarz.