ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Kupowanie auta...

Bloodpa1nt

Od: 2009-01-11

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2009-05-24 12:46:03

alien. napisał:
> Rozmawiałem już z kimś tutaj o motorach
Hi.

=)

Gr3m

Od: 2005-02-09

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2009-05-24 14:15:17
  1. Jak kupować? Umawiać sie i jechać z gotówką? Mieć przygotowaną swoją umowę?

  2. Co kupować? Czy są jakieś modele od których trzymac się z daleka? Jakieś felerne silniki, marki...? Jak się zorientowałem najwięcej jest Fordów Ka, Fiatów Punto i Uno, Opli Corsa, Renault Clio i Twingo

  3. Na co zwrócić uwagę? Wiem, że żeby sprawdzić czy było robione to mają być równe "szpary" np drzwi czy maski i żeby zwrócić uwagę na pedały (jak są mocno zjechane to auto ma pewnie duuuuzo km). Jakieś inne sposoby i testy?

  4. Czy wszystkie liczniki są kręcone? Ile km to jest dużo a ile mało na takie auto?...

  5. moze byc gotowka ale nie jedz sam umowa to nie problem no ale lepiej miec juz swoja

  6. jak dla kobiety to bym kupil jej golfa , polo albo corse.... jeszcze jak mam byc to jej 1 auto to juz napewno :)

  7. bezwypadkowe.net tam Ci sprawdza autko... moja rada zadne gieldy albo za granicy od wlasciciela albo postarac sie tutaj od wlasciciela w niemczech jak dobrze trafisz dobra corse za 200-300 euro mozesz kupic.

  8. ilosc kilometrow zalezy od roku :) ale moim zdaniem do 200 tys to malo powyzej 300 to juz duzo :) ale wszystko zalezy od roku i od samochodu

"Push The Tempo, Fuck The Rest !!! "
150 watt

11.10.2008 rekrut

17.01.2009 pelnoprawny

alien.

Od: 2006-07-31

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-05-24 14:19:48

> jak dobrze trafisz dobra corse za 200-300 euro mozesz kupic

Gr3m z całym szacunkiem do Ciebie, ale nie dostaniesz corsy za 200-300 euro. Minimalna cena takiej corsy to 800 euro. Za 200-300 euro są Corsy, ale takie które wymagają wkładu finansowego bądź jest to pierwsza Corsa typu A

null

Od: 2003-09-22

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2009-05-25 14:16:58

offtop:

Sprawa z Citroenem wygląda tak:

  • wizualnie z zewnątrz i wewnątrz wygląda jak średnio używany/zadbany 7letni samochód, jeden wywietrznik pęknięty, z radia farbka schodzi, pare rys na zderzaku i lusterkach, jedna z felg zdaje się, że była prostowana

  • 'książka serwisowa' o dupe potłuc, pare nieczytelnych wpisów

  • jeździ się ekstra, nic nie stuka, silnik równo pracuje, przy hamowaniu znosi go w prawo ( na diagnostyce wyszło to samo )

  • ogólny wynik diagnostyki dobry (aczkolwiek nie przykładali się niewiadomo jak), zawieszenie wporządku, tarcze i klocki do wymiany, ale nie z miejsca, patrząc na silnik od dołu widać śladowe ilości oleju, pan diagnosta stwierdził: 'e tam, poci się', cokolwiek to znaczy...

  • opony 7mio letnie yokohamy ;o = do wymiany

  • sprawdzali jego przeszłość w serwisie Citroena, jeszcze nie znam wszystkich szczegółów, ale na pewno były 3 naprawy gwarancyjne: przedni fotel był zerwany czy coś (?), wymiana konsoli wskaźników i coś tam jeszcze, po 1 roku od zarejestrowania zanotowali przebieg 10k km

Narazie wiem tyle, jak coś jeszcze się dowiem to napisze, ale byłoby miło, gdybyście zechcieli wyrazić swoje opinie ;)

alien.

Od: 2006-07-31

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-05-25 23:28:05

Jeżeli Cię znosi na prawo, masz na bank tarcze do wymiany jak to stwierdziłeś. Tylko teraz przyczyna tego. Trzeba by było sprawdzić jak silnik jest ułożony na gumach.

Jeżeli będziesz miał okazje wsiądź do tego auta i postaw go na równej nawierzchni, wrzuć pierwszy bieg i na samym sprzęgle powoli nim ruszaj bez dodawania gazu. Jeżeli cała deska rozdzielcza zacznie Ci się trząść, auto miało przestawiony silnik = było bite. Ułożenie idealnie silnika na gumach jest bardzo trudnym zadaniem i nie każdy mechanik potrafi sobie z tym poradzić.

"silnik się poci" - na ten wiek to normalka że gdzie nie gdzie mogą pojawiać się rozszczelnienia nic groźnego

"wymiana konsoli wskaźników" i "przedni fotel" - pytanie czy było to robione razem? jednocześnie w tym samym czasie? Jest to dość ważne bo przedni fotel ma duże powiązania z konsolą wskaźników mimo że wydaje się to absurdalne

Która felga była prostowana?

null

Od: 2003-09-22

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2009-05-25 23:44:00

Na diagnostyce wyszło, że prawa strona mocniej hamuje, ale tak czy siak na wymianę tarczy, klocków i rozrządu byliśmy przygotowani.
Wymiana wskaźników i niewiadomo co dokładnie z fotelem było robione w tym samym czasie w ASO Citroena jako naprawa gwarancyjna po 10 miesiącach od zarejestrowania. Wtedy też zanotowano przebieg ~10k km. Możesz napisać jaki to ma związek?

Felga nie była prostowana, a jest otarta delikatnie na krawędzi, tak jakby ktoś zahaczył o krawężnik czy coś.

Dzisiaj wyoglądałem go jeszcze raz dokładnie i wyszły na jaw nowe fakty:

  1. Jedna lampa z przodu była wymieniana, ale raczej jeszcze przez 1go właściciela. Pod maską nic nie widać, chłodnica nie wygląda na uszkodzoną, za to ma dziwne wgniecenia od wewnątrz.

  2. Całe auto było malowane tym samym lakierem, jednak widać, że dosyć dawno.

  3. Spojler był dorabiany po sprowadzeniu, wyglądał jakby był pęknięty i zanitowany na środku ( ale spojler to tylko bajer ).

Alien, gdybyś mógł napisz wszystko co wiesz/masz do napisania, ponieważ stwierdziliśmy 'what the hell' i daliśmy zaliczkę, którą w przeciągu 1-2 dni możemy jeszcze odzyskać.

alien.

Od: 2006-07-31

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-05-26 00:07:47

Chodzi o to że jeżeli lampa była wymieniana przez 1szego właściciela i co lepsze fotel + tablica wskaźników. Mogło dojść do sytuacji że było gdzieś uderzenie z przodu wybuch poduszki powietrznej i pasy strzeliły. Dlatego trzeba było wymienić całą tablicę + airbag + nowy fotel cały. To może dać efekt skaczącej deski rozdzielczej przy ruszaniu na samym sprzęgle. Czyli, auto było bite silnik się przestawił nikt tego nie zrobił bo jest to bardzo trudne. Chłodnice można wymienić a wgnieciona? Może to kupiona jakaś na giełdzie i zamontowana nie wiem trudno mi się określić.

Otwórz maskę i popatrz na śruby na nadkolach jak wyglądają czy są te same i mocowania ich, jeżeli będą różne podnieś przód auta i zajrzyj od dołu na punkty zgniotu (dwie belki) jak wyglądają czy mają jakieś małe odkształcenia.

Bardzo ważne sprawdź kierownicę czy ma luzy ruszaj nią na wyłączonym silniku. Przydałby się jeszcze zobaczyć jak wygląda instalacja elektryczna od strony czujników airbaga, ale to może być trudne do zrobienia bo jest trochę kombinowania.

Chętnie bym Ci null pomógł gdybyś mi jutro odpisał na to wszystko z rana bo o 10:00 jadę do Holandii po Lexusa dla klienta i wracam dopiero w czwartek....

Mam nadzieje że wszystko dokładnie sprawdzisz i sam wyciągniesz wnioski z tego co napisałem. Najważniejsze jest bezpieczeństwo twoje i pasażerów. Nie daj się w chuja zrobić, bądź rozsądny i nie napalaj się. Po prostu podejdź do tego auta czysto technicznie a nie wizualnie i cenowo.

Powodzenia!

null

Od: 2003-09-22

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2009-05-26 00:26:27

Kierownice sprawdzałem wcześniej, nie ma luzów.

Gdyby lampa była wymieniana w tym samym czasie co wskaźniki i fotel ( w zapisach ASO nie ma nic o lampie ) nie było by takiej różnicy między lewą a prawą ( ta po stronie kierowcy jest nowsza, ta po stronie pasażera jest bardziej matowa ), przynajmniej tak mi się wydaję.

Nadkola sprawdzałem, nic nie rzuciło mi się w oczy ( ale specjalista ze mnie żaden ).

Zakładając, że 10 miesięcy po zarejestrowaniu ktoś zaliczył dzwona, poduszka wystrzeliła.

Wymieniałby w ASO tylko i wyłącznie fotel + wskaźniki, a resztę niewiadomo gdzie?

Jakie mogą być tego konsekwencje/efekty? Jeśli poważne, to czy jeżdżono by tym autem jeszcze przez kolejne 6 lat?

alien.

Od: 2006-07-31

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-05-26 00:52:39

Powiem Ci tak, jeżeli np kierowca spowodował wypadek z własnej winy ASO nie pokrywa 100% naprawy i np airbaga musiał we własnym zakresie opłacić etc. nie wiadomo co się działo wcześniej.

Proszę Cię sprawdź co robi się z silnikiem przy ruszaniu na sprzęgle samym czy deska się trzęsie to da Ci odpowiedź czy auto było bite z przodu.

Powiem Ci tak, każde auto w zależności od uderzenia traci swoje właściwości tłumiące energię podczas zderzenia. Nie można przewidzieć jak auto klepane się drugi raz zachowa. Chcesz wiedzieć miej więcej?

Weź pustą paczkę papierosów, zgnieć ją. Pierwszy raz ciężko:)
Wyprostuj i zrób to po raz drugi. Łatwo poszło prawda?

To samo dzieje się niestety z autem, auto klepane znacznie łatwiej ulega zniszczeniu podczas wypadku.

Zadziwia mnie to że auto było malowane, masz miernik lakieru?? przydałoby się sprawdzić nadkola, drzwi, tylną klapę, przód może i szpachla wyjdzie.

Ja podchodzę do każdego auta sceptycznie i dzięki temu jeszcze ani razu nie żałowałem zakupu :)

null

Od: 2003-09-22

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2009-05-26 01:14:15

Wielkie dzięki alien, bardzo dużo rozjaśniło mi się w głowie po tych informacjach.

Sumując wszystko: auto ma niepewną przeszłość, malowanie, wymiana wskaźników, fotela, lampy, drobne wgniecenia chłodnicy i pęknięcia plastików pod maską. Do 100% stwierdzenia tego, czy auto było walnięte brakuje tylko sprawdzenia ruszania na sprzęgle - szkoda, że wcześniej o tym nie wiedziałem. Rysy na karoserii, porysowana felga ( które defacto miałem zamiar sprzedawać i wymieniać na mniejsze ), wymiana klocków, tarczy, opon itd - dodatkowe koszta, które z 18k robią ponad 20k.

Dużo znaków zapytania, dużo niepewności, dodatkowe koszty w zestawieniu z autatmi, czyli mocny silnik, sportowy wygląd ( który z dnia na dzień staje się dla mnie coraz mniej atrakcyjny przez zaobserwowane uszkodzenia ) i wyposażone, nieźle utrzymane wnętrze sprawia, że samochód już nie przedstawia się tak fajnie, więc jutro raczej wycofam zaliczkę i poszukam czegoś bardziej pewnego. Tymbardziej, że nie potrzebuję nowego auta na gwałt, a teraz dodatkowo wiem na co zwracać uwagę i czym się kierować przy wyborze.

Jeszcze raz wielkie dzięki alien, masz u mnie duże piwo ;)

alien.

Od: 2006-07-31

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-05-26 07:14:48

Nie ma za co null, pamiętaj liczy się przede wszystkim twoje i pasażerów bezpieczeństwo.

btw.
sprawdź czy airbag był wybity. Widzę że poduszka jest osobnym elementem kierownicy, czyli wkładką zobacz czy na całej długości na górze jest równa szpara czy poduszka ma luzy. Fabrycznie nowa poduszka jest przytwierdzona mocno nie ma luzów, a na całej Lini jest idealnie równo położona.

o zauważyłem 4x airabg, możliwe że dostał strzał w słupek od strony kierowcy i poduszka boczna z jego strony wywaliła, rozrywając bok fotelu niszcząc przy okazji inne elementy. Nie wiem jak było naprawdę ale wymienianie fotela razem z wskaźnikami jest robione zawsze po wystrzeleniu jakiejś poduszki gdzie dana osoba miała zapięte pasy

shiv

Od: 2002-04-29

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2009-05-26 10:13:20

No , jestes mu winien flaszke null :D szczegol po szczegole i wyszlo szydlo z wora :) zauwaz tez ze zeby poduszka wystrzelila to musial byc w miare mocny strzal, generalnie przy byle klepnieciu czujnik nie pozwoli poduszce wypalic , tyle ze jesli byl dzwon w slupek to raczej walnela tylko boczna poducha wiec przednie elementy moga byc nienaruszone =o

............

alien.

Od: 2006-07-31

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-05-26 10:36:00

> generalnie przy byle klepnieciu czujnik nie pozwoli poduszce wypalic

Jesteś tego pewny??

pablo

Od: 2005-07-04

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-05-26 10:57:04

Nie no tu chyba coś nie tak :) Ta babcia uderzyła słabiej niż powietrze kiedy to auto by jechało z 200km/h :D

"Bieguny przemieszczą się. Do pierwszej wielkiej katastrofy na jednym z dużych kontynentów dojdzie w 2009, zaś w 2013 zdarzy się jeszcze potężniejsza..."

Boryska - chłopiec z Marsa

www.npn.ehost.pl/serwis//index.php?option=com_content&task=view&id=161&Itemid=65

sYnth|Bubu

Od: 2002-05-07

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2009-05-26 11:14:54

eng napisał:
> LPG jest najtanszym paliwem dopiero w momencie gdy sie robi bardzo duze przebiegi bo: gdy masz lpg to oprocz taniego LPG dochodza inne koszty:
>
>
> 1) tankowanie benzyny na rozruch. Mimo iz czesc instalacji ma mozliwosc odpalania na gazie to na zimnym silniku powinno sie odpalac tylko na benzynie. Zreszta czesc instalacji to wrecz wymusza, dopiero po zwiekszeniu obrotow zasysany jest gaz
>
>
> 2) w zimie czesto zamarza parownik, wiec musisz miec benzyne do odpalenia
>
> 3) coroczny przeglad jest drozszy o 65zl czy jakosc tak :) (przy opcji przegladow bez gwarancji)
>
> 4) co XX km wymiana filtrow, regulacja i inne duperele = dodatkowa kasa
>
> 13) samozalozenie instalacji to 2 kafle za te najprostrze gaznikowe, za sekwencyjne to nie warto wspominac. I teraz mozna sobie policzyc ile km trzeba natrzaskac przez ile lat zeby to sie zwrocilo i oplacilo.
>
>
> For example:
>
> srednio liczysz, ze spalanie w takich autach wyglada:
>
>
> ON: 6 l * 3.5 zl = 21 zl
>
> ON 5l * 3.5 zl = 17.5 zl
>
>
> LPG: 9* 1.8 zl = 16.2 zl
>
> LPG 10 * 1.8 = 18 zl
>
>
> Moj stary szrot 1.4 palil w niezakorkowanym miescie 12.5 l LPG * 1.8 = 22.50
>
> + cena benzyny na odpalanie = szybko sie konczy
>
>
> Moim zdaniem opcja benzyny (ekonomiczne auto + styl jazdy kierowcy) rowniez jest dobra w przypadku przejezdzania mniejszej ilosci km. Auta benzynowe w zestawieniu z analogicznymi modelami w dieslu sa sporo tansze. W ogolnym rozrachunku diesle imho wygrywaja batalie z benzyna/ hybrydami / cng / LPG (patrz koszty, punkty wymienione wyzej)
I opisales jak to bylo w Twoim starym samochodzie a nie jak jest faktycznie. Moj golf 1.8 GT pali 9L/100 benzyny 10 gazu w cyklu mieszanym. Kumpel ktory ma sekwencje w bmw 3 (nie wiem ktory to model) ma spalanie identyczne na gazie jak i na benzynie wiec nie wiem skad Ty masz takie wyliczenia ze tak duzo wiecej pali na gazie. + setki innych przykladow ze sie mylisz ktore moge miec od Adama :)

2)- jezdze na gazie 5 rok i nic mi nigdy nie zamarzlo.

3)- 65zl... Biorac za przyklad ze instalacja zwrocila mi sie po 10k kilometrow i tym ze przy obecnym stawkach za paliwo robie 100km za 17zl gdzie na benzynie byloby to ponad 30zl kwota 65zl w skali roku w ktorym robie srednio 15k jakos mnie nie powala. I to jest taki normalny sredni przebieg jakis sie robi a nie jakies "bardzo duze przebiegi"

4) co xx wymiana filtrow. A na benzynie sie nie wymienia? Nie ma regulacji?

5)co do tankowania benzyny "na odpalanie" to w tym roku juz czynilem to dwukrotnie i to za oszalamiajaca kwote 25zl.

13) Adam ma teraz sekwencje za 2200zl, ja dwa lata temu za ta zwykla placilem 1700. A mozna jeszcze taniej.

I chyba zapominasz ze to co ja napisalem nie tyczylo sie nowoczesnych silnikow palacych 4L/100 tylko o furze za okolo 5-10 tys. Bo co to za porownanie starego typu silnika na gaz z czyms nowoczesnym co jezdzi prawie za darmo.

W tym roku mam przejechane ok 6tys km. Srednio cena gazu byla dwa razy mniejsza niz benzyny. Czyli po obecnej stawce 60x17= 1020x2=2040.

Do tego 50zl za benzyne na dotankowanie. Co bys nie pisal ja mam prawie 1000zl w kieszeni a nie w atmosferze.

"*Wasza Świętobliwość jest jak mój Milan: Często jeździ za granicę, by nieść światu zwycięskie idee.

Silvio Berlusconi do Jana Pawła II."*

alien.

Od: 2006-07-31

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-05-26 11:28:24

Z gazem jest różnie. Źle wyregulowany gaz podnosi spalanie o kilka litrów. Głównie większe spalanie mają instalacje stare gaźnikowe. Nowe sekwencyjne dają praktycznie ten sam wynik spalania, a moc w takim aucie spada o 2-5KM

Jedynym problemem jaki może występować podczas użytkowania gazu w aucie to w zimie szybkie przełączenie z benzyny na gaz i dławienie silnika...

Ogólnie gaz stosuje dużo polaków ze względu na jego koszta. Tylko szczerze mówiąc gdyby porównać Diesla do auta zasilanego gazem. Więcej korzyści odniesie się z Diesla ze względu na dłuższą żywotność auta. Gaz ma to do siebie że jednak zużycie poszczególnych elementów następuje szybciej.

Sam osobiście w życiu bym gazu do auta nie wsadził, ale to moja prywatna opinia

Spadam się pakować i śmigam po Lexusa IS350 mam nadzieje że uda mi się wrócić do Czwartku :)

o/

Gr3m

Od: 2005-02-09

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2009-05-26 15:32:14

alien :D jak dpobrze poszukasz to trafisz :) no czasem cos trzeba naprawic :) ale i tak taniej wychodzi niz mial bys kupowac u nas :) i zalezy jeszcze jaki rocznik

"Push The Tempo, Fuck The Rest !!! "
150 watt

11.10.2008 rekrut

17.01.2009 pelnoprawny

null

Od: 2003-09-22

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2009-05-26 19:23:24

Citroen Xsara II VTS RS

Upolowałem następnego. Pięcioletni ze Szwajcarii, 2 miesiące w kraju, stoi i się kurzy. Brak jakichkolwiek dokumentów.

Kierując się wskazówkami aliena, na 99% stwierdzam, że auto nie było walnięte. Kierownica nie ma luzów, ze sprzęgła rusza elegancko ( mam porównanie do swojego opla ), klamoty pod maską w dużo lepszym wizualnym stanie. Hamuje dobrze, nie znosi go na żadną stronę.

Karoseria. Pierwszy właściciel lekko zachaczył tyłem, co widać na zdjęciach. Jest mała fałdka po prawej, porysowany zderzak, odstaje po prawej stronie. Zderzak z przodu po lewej też trochę odstaje i deko porysowany. Poza tym z zewnątrz wygląda ok.

Wnętrze w podobnym stanie co karoseria. Drzwi ( tzn. cały ten mechanizm, plastik i tapicerka, który jest na drzwiach ) od strony kierowcy odstaje, linka od ręcznego pęknięta, pod schowkiem, koło nóg kawałek materiału odstaje, obudowa stacyjki lata, fotele w stanie dobrym.

Najważniejsza rzecz - świeci się kontolka od uszkodzenia silnika, aczkolwiek pracuje równo, nie dławi się - obowiązkowo do sprawdzenia.

Obecny właściciel w porównaniu z panem z komisu wywarł na mnie dużo lepsze wrażenie, obeszliśmy samochód do okoła, pokazał każdą rysę i tę fałdkę oraz to co jest nie tak wewnątrz. Powiedział mi, że licznik raczej nie kręcony, ponieważ w Szwajcarii jest zakaz kręcenia silników. Czy ktoś może to potwierdzić?

Ogólnie - utrzymany trochę gorzej. Widać po samochodzie, że nie jeżdżono w nim tylko do kościoła, ale nie ma takich niepokojących faktów jak poprzednik.

Mam nadzieje, że nie macie nic przeciwko moim wypocinom :p Mnie to trochę pomaga, kiedy podsumuje sobie wszystko i później mogę to przeczytać.

alien.

Od: 2006-07-31

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-05-27 23:31:35

Wróciłem przed chwilą z nowym autkiem. Jutro około południa wyjeżdżam po następne wyjątkowe auto jakim jest Mustang z 70tego roku :))

odnośnie tego co napisał null

Jeżeli świeci się kontrolką uszkodzenia silnika, mogą to być problemy z sondą lambda wymiana różnie od 100zł do 500zł zależy gdzie.

Ogólnie walcz o zbicie ceny, bo trochę duża jak dla mnie a tak po za tym to jeżeli wszystko jest okej to bierz :))

Powodzonka:)

null

Od: 2003-09-22

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2009-05-28 16:18:43

Mam walniętą sondę w oplu, więc wiem jak samochód w takim wypadku się zachowuje.

Tym czarnym przejechałem się chwilę i nie występuje żadne szarpanie ani nic podobnego. Wszystko okaże się jutro na serwisie i diagnostyce.

Ogólnie mniej niewiadomych, wątpliwości etc niż w poprzednim aucie. Facet podszedł do sprawy uczciwie, wszystkie wymagane opłaty zostały zrobione, więc nie ma póki co żadnych wałków.

Jeśli jutro nie wyjdzie nic niepokojącego prawdopodobnie będę okupował temat o zdjęciach prezentując nową fure 8)

sYnth|Bubu

Od: 2002-05-07

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2009-06-01 21:04:12

alien. a do 15-17k co bys polecal? Warunek- ekonomiczny (gaz, ropa) w miare zrywny (nie musi byc tysiac "pińcet" koni czy cos byle nie jakis mułowany) + klima....

:)

"*Wasza Świętobliwość jest jak mój Milan: Często jeździ za granicę, by nieść światu zwycięskie idee.

Silvio Berlusconi do Jana Pawła II."*

eng

Od: 2002-05-09

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-06-01 21:24:57

Ja mam propozycje dla Ciebie Jakub!

Zrywny jak malo co, za 15 tyskow juz go zakupisz, kolor brazowa perla z czarnymi wstawkami ale dosc czesto lubi jak sie go zatankuje pod korek, zawieszenie wielowahaczowe - bardzo wyrzymale, dosc tani w eksloatacji, mozna trzymac pod strzecha.

propozycja

Okręt mój płynie dalej, gdzieś tam...

» yt

alien.

Od: 2006-07-31

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-06-04 00:09:58

Widzę że tu nic się nie dzieje od mojego wyjazdu, wróciłem przed chwilą z rocznym BMW Z4 za 70.000zł :ASddd jedynie co ma to lekko wgnieciony błotnik. Taniocha co?:D

Jutro spadam do Francji dla klienta z Jelcza-Laskowic koło Wrocławia po rocznego Range Rovera Sport (trzeba być idiotą żeby kupować tak awaryjne auto, za kurewsko dużą kasę...)

@jakub.m
Sprecyzuj dokładniej rok, gabaryty, spalanie, wyposażenie

Bo aut do 15k jest od chuja i jeszcze trochę i ciężko mi się określić, a chętnie bym pomógł

sYnth|Bubu

Od: 2002-05-07

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2009-06-04 10:32:00

Od 1997. Gabaryty nie mniejsze niz Golf4, ale znowu nie jakas krowa wielka. Spalanie.... Ma byc ekonomiczne ja preferuje gaz jak wiesz.. Ale jak sie trafi fajny diesel to tez moze byc. Do 2.0. Wyposazenie- przede wszystkim klima, jak ona jest to inne elektryki tez.

Chyba tyle wystaczy:)

"*Wasza Świętobliwość jest jak mój Milan: Często jeździ za granicę, by nieść światu zwycięskie idee.

Silvio Berlusconi do Jana Pawła II."*

alien.

Od: 2006-07-31

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-06-04 12:53:26

Renault Laguna I generacji.

Dawna limuzyna, auto do dziś uważane za najbardziej bezawaryjnego francuza jaki kiedykolwiek został wyprodukowany. W kwocie do 15.000zł kupisz w dobrym stanie diesla 1.9 (niecałe 100KM) bądź benzynę 2.0 z instalacją gazową (ta benzyna jest potwornie szybka, ale dużo pali gazu) rocznik około 2000, przebieg do 180.000km

Co znajdziesz w tym aucie? No na pewno ABS, elektryczne szyby lusterka, klimatyzacja (ręczna, bądź automatyczna klimatronik), ESP (jak dobrze poszukasz to trafisz na lagune z ESP)

Mimo że to auto jest wiekowe ma swoje lata to cieszy się ogromną popularnością we Francji. Tych lagun jeździ tam najwięcej spośród wszystkich wyprodukowanych modeli II i III generacji. Zresztą jest to auto naprawdę wygodne i bardzo dobre na długie i krótkie trasy.

Teraz uciekam właśnie do Francji :))
cya o/