O)))satan napisał:
> gralem we wszystko poza q2 i nie wiem co dawno zrozumieli inni ale mod do q3 ktorego pierwowzorem bylo qw pozostanie dla mnie marna i nieudana proba najsladownictwa protoplasta.
Błąd. QW nigdy nie był pierwowzorem dla promode. Gdyby tak było w promode liczyłaby się tlyko jedna broń: RL tak jak to ma miejsce w QW. W QW nie ma też ani ramp jumpów ani double jumów. I wielu innych rzeczy. To scena Q2 miała największy wpływ na kształt promode. Cały twój tekst to kolejna nieudana próba umniejszenia trybu rozgrywki posiadającego najwięcej wymagających elementów w grze FPS. I szkoda, że nie grałeś w Q2 bo jakbyś grał sobie fajnie i nagle dostał q2 z lepszą grafiką ale wykastrowanego z połowy rzeczy które sprawiały ci frajde to by nie pierdolił takich farmazonów.
Cytat z posta - autor: O)))satan
> tak jak nieciekawy i maly widowiskowy miszmasz wszystkich quakow, warsaw.
War$oW to zupełnie inna bajka. Tam programiści spłycili wszystko w takim stopniu, że zatwardziali fani tej gry ją pożegnali.
Cytat z posta - autor: O)))satan
> cpma samo w sobie mialo tylko 2 fajne rzeczy, net code i mvd.
Hmm ... kod sieciowy i mvd nieobecne dotą w żadnej grze prawda ? Dla mnie jako mod ma jeszce wiele innych fajnych rzeczy. Ma też złe.
Cytat z posta - autor: O)))satan
> a ca na pm to tez byl smiech na sali. pol swiata gralo to na cpma, druga polowa na osp, daj pan spokoj
No i co to ma do rzeczy ? Na OSP to gra tylko PLCA bo Gemi zesrał się w gacie ze strachu, że paru malkontentów powie mu "jesteś hujem bo mi zabrałeś raket jampy" co pokazali przy okazji ankiety o zablokowaniu używania RJ. Było tam paru, którzy kategorycznie odmawiali grania bez skryptowanych rj itp.
crb już ci pokazał gdzie masz sobie zabrać argumenty o "podziale sceny" Bo w QL obecnie cała śmietanka casuali z FFA/iFFA gra w proTDM/CTF i rozbija się po ligach xDDD
EDIT: Tak Synek, nie zam wszystkich KOS'ów na tej ziemi. I cieszę się, że już czujesz się lepiej :-]