ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

PM na ql?

r3v.DOOMer

Od: 2005-05-03

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2010-07-04 00:26:02

Zupełnie nie rozumiem tej dyskusji. To tak, jakby sie kłócić o to, że F1 jest lepsze od WRC:/ Poznałem fizykępromode, sprawdziłem ją w Q3 i defragu i pożegnałem się z nią, bo mi nie pasowała. Fizyka w QL to z kolei nie vq3, przypomina raczej brodzenie w lepkim betonie. DLA MNIE OSOBIŚCIE najlepszą fizyką jest VQ3 i tyle. Jak w QL się pojawi PM to dobrze, ale niech nikt nie wciska tej fizyki wszystkim na siłę. Dopóki jest wybór, jest dobrze. I o co ten cały spór?

AL|EN

Od: 2003-01-16

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2010-07-04 00:32:35

Cytat z posta - autor: O)))satan

> Cytat z posta - autor: AL|EN
> > EDIT: Zaraz zaraz bo ciężko się czyta to co ty piszesz: co takiego fox zrobił z całą sceną promode ?
>
>
> odgasil waszych czolowych europejskich duelowcow na lanie jak peta na chodniku
ŁAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH WEŹ TO NAPISZ RAZ JESZCE BO PADAM ZE ŚMIECHU HAHAHHA

To jest właśnie ta piaskownica o której mówię ! Bo fox wygrał 2 mecze z napierdolonym łiskaczem podrazem (poza nim z dobrych graczy był tam tylko luiga) i to się nazywa gaszenie sceny promoda jak peta na chodniku ? ŁAHAHAHAHAHHA

Widzę, że nieźle musisz dowartościowywać swoje przekonanie o wyższości vq3/vql nad promodem xDDDDDD

www.MojaMiranda.pl - Polski Portal komunikatora Miranda IM

Mav_8217

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2010-07-04 09:17:53

AL|EN napisał:
> Cytat z posta - autor: O)))satan
>
> > Cytat z posta - autor: AL|EN
> > > EDIT: Zaraz zaraz bo ciężko się czyta to co ty piszesz: co takiego fox zrobił z całą sceną promode ?
> >
> >
> > odgasil waszych czolowych europejskich duelowcow na lanie jak peta na chodniku
>
>
> ŁAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH WEŹ TO NAPISZ RAZ JESZCE BO PADAM ZE ŚMIECHU HAHAHHA
>
> To jest właśnie ta piaskownica o której mówię ! Bo fox wygrał 2 mecze z napierdolonym łiskaczem podrazem (poza nim z dobrych graczy był tam tylko luiga) i to się nazywa gaszenie sceny promoda jak peta na chodniku ? ŁAHAHAHAHAHHA
>
> Widzę, że nieźle musisz dowartościowywać swoje przekonanie o wyższości vq3/vql nad promodem xDDDDDD
Ja tam dowartościowywać się nie muszę, ale jeśli czegoś przez prawię dekadę grania w q3/ql się nauczyłem, to że takie tłumaczenia na turniejach się nie liczą. Wygrana, to wygrana i tylko to się pamięta.

AL|EN

Od: 2003-01-16

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2010-07-04 11:13:13

Jestem pewien, że mimo swojej całej niechęci do promode nigdy nie powiedziałeś czegoś podobnego. I ja też nikogo tu nie bronie, przegrał to przegrał nie ma gadania. Ale zeby zaraz mówić o "gaszeniu całej sceny promode jak peta na chodniku" to sorry. To tak jakby powiedzieć, że scena cod zgasiła scenę promode bo zoom ze swoim zespołem nie dał rady przebić sie do czołówki.

www.MojaMiranda.pl - Polski Portal komunikatora Miranda IM

FSZEHMOGONCY

Gravatar

Od: 2005-11-18

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2010-07-04 11:18:43

> koleszqo to jest skrypt na rocketjumpa, nie czit. Sam dopiero niedawno usunąłem sobie skrypt na rj w QL :-D

No powiedzial co wiedzial :SA Dla ciebie jest to skrypt kolejny vstr ktorych w konfigu masz w @#$%. Ja to widze jako czit bo rocketjump to jest cos na co musisz poswiecic uwage, czas itp by go wykonac. Wiec ty masz skrypta, ktory za ciebie robi roketjampy, a ja sobie bede uzywal czegos co pomaga mi celowac albo widzec przez sciany. Ain't it same thing?:f

> ale zapomnialem jacy to gracze pm nie sa zajebisci i jakiego to nie maja super skilla najwiekszego na swiecie bo graja w niezbalansowana i przekombinowana gre. dlatego tak cieszylo mnie to cienias fox zrobil ze scena pm na jednym z dreamhack'ow

tak masz racje gracze pm sa zajebisci. Na takim samym poziomie zajebistosci stoja gracze vq3, poniewaz obydwa mody sa na swoj sposob wymagajace i nie mozna jednoznacznie stwierdzic ktora fizyka ma wieksze wymagania. Mowie to po paru dobrych latach grania obu fizyk ^^. Jednym sie podoba vq3 drugim pm i nie mozna jechac po innych dla tego, ze ktos woli sie obijac o sciany albo i nie :F Wiec zamknij ktos ten temat w @#$% bo epicki pojedynek vq3 vs pm bedzie sie ciagnal jeszcze przez pare stron. I jeszcze zapomnialem :d panowie [M]aniek, Xsi, Bongo spita korwa Oo? Był temat czy bedzie pm na ql a jest gadka co lepsze : D Takze moderujta moderujta. o/

irc mnie wczoraj rozjebal cooller & k1llsen eswc

Bloodpa1nt

Od: 2009-01-11

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2010-07-05 15:03:10

crb napisał:
> ja sobie bede uzywal czegos co pomaga mi celowac albo widzec przez sciany. Ain't it same thing?:f
Jeśli napiszesz sobie aimbota korzystając z komend dostępnych w konsoli QL to nie wzruszę ramionami ;-)

=)

AL|EN

Od: 2003-01-16

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2010-07-05 16:42:49

CEFO bloodpa1nt napisał:
> crb napisał:
>
>
> > ja sobie bede uzywal czegos co pomaga mi celowac albo widzec przez sciany. Ain't it same thing?:f
>
>
> Jeśli napiszesz sobie aimbota korzystając z komend dostępnych w konsoli QL to nie wzruszę ramionami ;-)
I dlatego tacy ludzie jak ty nie powinni mieć głosu w sprawach pt "Co jest nieuczciwym pomagaczem" bo jakby takich było więcej to dzisiaj na scenie quake byłoby tak samo jak kiedyś na scenie Jedi Akademy: wygrywał pan, który napierdolił więcej skryptów HAHAH HAHAHHAHA

Już nie wspomnę o sztuczkach z developer 1 itp

www.MojaMiranda.pl - Polski Portal komunikatora Miranda IM

FSZEHMOGONCY

Gravatar

Od: 2005-11-18

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2010-07-06 15:09:02

> Cytat z posta - autor: crb
>
>
> ja sobie bede uzywal czegos co pomaga mi celowac albo widzec przez sciany. Ain't it same thing?:f
>
>
>
>
> Jeśli napiszesz sobie aimbota korzystając z komend dostępnych w konsoli QL to nie wzruszę ramionami ;-)

aaaaaaa ić pan pole oraj z andriejem ;f

zablotzky

Od: 2003-05-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2010-07-07 00:05:29

ins1de napisał:
> witam.
>
> Chciałbym poruszyć w tym wątku temat QuakeLive i fizyka pm, jak to wygląda obecnie,
>
> -w kwestii chociażby CA PM na ql, czy to wogóle możliwe?.
>
>
> Pamiętam że kiedyś jakaś petycja była do ID aby wprowadzić pm dla wszystkich trybów ale coś szybko umarła.
zapomnieliscie chyba o czym teamt byl :P dajcie sobie po razie i wroccie sie tluc grabkami w piaskownicy :) wyglada to niczym przerwa miedzy lekcjami w gimnazjum

scratch aka zablotzky o/

4lko

Od: 2004-01-24

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2010-07-09 01:06:39

AL|EN napisał:
> CEFO bloodpa1nt napisał:
>
>
> > crb napisał:
> >
> >
> > > ja sobie bede uzywal czegos co pomaga mi celowac albo widzec przez sciany. Ain't it same thing?:f
> >
> >
> > Jeśli napiszesz sobie aimbota korzystając z komend dostępnych w konsoli QL to nie wzruszę ramionami ;-)
>
>
> I dlatego tacy ludzie jak ty nie powinni mieć głosu w sprawach pt "Co jest nieuczciwym pomagaczem" bo jakby takich było więcej to dzisiaj na scenie quake byłoby tak samo jak kiedyś na scenie Jedi Akademy: wygrywał pan, który napierdolił więcej skryptów HAHAH HAHAHHAHA
>
> Już nie wspomnę o sztuczkach z developer 1 itp
Jesli programisci sa takimi idiotami, tudziez nie przeprowadzili odpowiedniej ilosci testow, ze dopuszczaja takie rzeczy i nie moderuja wlasnej abominacji, to nie dziw sie ze ludzie beda to wykorzystywac.

A dlaczego ma nie brac udzialu w dyskusji ? Moj drogi "nadludziu" - nie uznajesz jego zdania bo "nie i @#$%". Jak zwykle zreszta ;).

> crb napisał:
>
> > ja sobie bede uzywal czegos co pomaga mi celowac
To wyjeb picmip i enemycolors od razu.

Whaddya mean I ain't kind ? Just not your kind.

Our 'hit'? This is our 'hit'. This next song's our 'hit'. You won't hear this next song anywhere but in your goddamned car, at home, or on this fucking stage, and that's the way it should be.

AL|EN

Od: 2003-01-16

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2010-07-09 08:02:10

Nie jak zwykle. Ja się nie dziwie, że ludzie wykorzystują nieuczciwą przewagę, kiedy mają taką szansę bo nie każdy jest krystalicznie uczciwy w 1000%. I w opisanej przeze mnie sytuacji argument "Skoro wszyscy mogą to nie jest to oszustwo" całkowicie traci swoja wartość. Idiotami nazywasz programistów bo nie zablokowali czegoś co społeczność graczy odkryła przypadkiem po 5 latach ? W gdzie gdzie liczba komend opiewa na grubo powyżej setki ? I co ? Odkryli to i ktokolwiek bredził coś o "ale to jest komenda w q3 wiec każdy może jej używać i to nie jest czit ? Nie, zablokowali bez mrugnięcia okiem.

Skoro dla blodpa1nta każdy może używać wszystkiego co zna/umie to znakiem tego cg_bobup w Q3 nigdy nie powinien zostać poprawiony żeby nie umożliwiał wallhakowania z użyciem tej komendy ? I cg_shadows 2/3 również ? Brednie.

Picmip i enemycolorsnie pomagają celować(w Q2 ich nie było a Tresh walił po 50% z RG na kulkowej myszce) a już napewno nie pomagają celować ZA CIEBIE i o to chodziło crb.

www.MojaMiranda.pl - Polski Portal komunikatora Miranda IM

4lko

Od: 2004-01-24

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2010-07-09 13:48:38

Po prostu imo bindowany rj w swojej elementarnej postaci nie mial wiekszego wplywu na przebieg partii. Te oslawione swego czasu ninja jumpy, owszem.

Poczekaj, scena odkryla to po 5 latach, a zostalo zablokowane zupelnie niedawno z tego co widze. "Bez mrugniecia okiem" bym tego nie nazwal.

Prawde mowiac jak jeszcze gralem to mialem rj na bindzie jakis czas w cfg q3, ale koniec koncow i tak potem gralem bez tego. Nie czulem kompletnie roznicy i nawet gdybym gral jeszcze w ql wisialoby mi to czy ktos z tego korzysta czy nie. Nie ma co przyrownywac tego do aimbota czy WH. Nie ma co po tym plakac, ale wychodzenie z zalozenia, ze to kolejny wielki czit jest smieszne. Jak ktos jest lepszy to i tak oponentowi gowna ten rj da. I oczywiscie ze picmip i cg_enemycolors pomagaja celowac - nie bezposrednio, ale nie wpieraj mi ze gracze q3 uzywaja tych komend bo sa minimalistami i cenia tego typu walory estetyczne ;p.

Whaddya mean I ain't kind ? Just not your kind.

Our 'hit'? This is our 'hit'. This next song's our 'hit'. You won't hear this next song anywhere but in your goddamned car, at home, or on this fucking stage, and that's the way it should be.

PeterSchiff

Od: 2003-08-31

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2010-07-09 14:51:29

4lko dyskusjonuje o quaku ;o łolaboga :D

mises.org / marksdailyapple.com

AL|EN

Od: 2003-01-16

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2010-07-09 16:25:51

4lko napisał:
> Po prostu imo bindowany rj w swojej elementarnej postaci nie mial wiekszego wplywu na przebieg partii. Te oslawione swego czasu ninja jumpy, owszem.
>
> Poczekaj, scena odkryla to po 5 latach, a zostalo zablokowane zupelnie niedawno z tego co widze. "Bez mrugniecia okiem" bym tego nie nazwal.
>
> Prawde mowiac jak jeszcze gralem to mialem rj na bindzie jakis czas w cfg q3, ale koniec koncow i tak potem gralem bez tego. Nie czulem kompletnie roznicy i nawet gdybym gral jeszcze w ql wisialoby mi to czy ktos z tego korzysta czy nie. Nie ma co przyrownywac tego do aimbota czy WH. Nie ma co po tym plakac, ale wychodzenie z zalozenia, ze to kolejny wielki czit jest smieszne. Jak ktos jest lepszy to i tak oponentowi gowna ten rj da. I oczywiscie ze picmip i cg_enemycolors pomagaja celowac - nie bezposrednio, ale nie wpieraj mi ze gracze q3 uzywaja tych komend bo sa minimalistami i cenia tego typu walory estetyczne ;p.
Właśnie, że miał i było to szczególnie widoczne na promode bo mogłeś lecieć na przeciwnika w milisekundzie nie machając myszką i jeszcze celować w międzyczasie. Od dawna chciano zablokować komendy pithspeed i yawspeed, ninja rj były tylko dobrym pretekstem, które zaakceptuje całe community Cpma.

Tu się pomyliłem: 99v7

add: block the bobup cheat

Wbudowany wallhack off :-]

czyli 2002 rok, odkryto to po 3 latach a zablokowali w kodzie na drugi dzień, pamiętam że ktoś pisał ze coś takiego miało być nie ujawniane ale wkońcu zdecydowali się wpisać zmianę do changeloga.

To, że ty nie czujesz różnicy nie znaczy że inni nie czuja a napewno jest bardzo dużo ludzi (hi gracze ca osp) którzy odczuli by jego brak - zobaczyłbyś jak kaleko się poruszają po zabraniu wspomagacza. Nikt też nie pyta o to co ci zwisa bo niektórym nie przeszkadza granie z kimś kto posiada wallhaka/aimbota, bo z nim wygrywają :-] a niektórzy powiedzą że oszukujesz jak zwiększysz jasność na monitorze.

A co do picmip i cg_enemycolors: była już o tym długa dyskusja i ja nadal twierdzę, że nie pomagają bo: Q2, Tresh, taka sama celność na kulkowej myszce jak dzisiejsi najwięksi ajmerzy w Q3.

www.MojaMiranda.pl - Polski Portal komunikatora Miranda IM

PeterSchiff

Od: 2003-08-31

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2010-07-09 16:47:40

Zależy do kogo celował. A nawet jeśli nmemodel nie pomaga w celowaniu (choć pomaga, bo latwiej się skoncentrować na jaskrawym modelu na tle jednobarwnych ścian), to można go szybciej zauważyć i to ma największe znaczenie w użyciu tej komendy.

mises.org / marksdailyapple.com

4lko

Od: 2004-01-24

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2010-07-09 16:55:19

AL|EN napisał:
> A co do picmip i cg_enemycolors: była już o tym długa dyskusja i ja nadal twierdzę, że nie pomagają bo: Q2, Tresh, taka sama celność na kulkowej myszce jak dzisiejsi najwięksi ajmerzy w Q3.
Nawet nie bede probowal tlumaczyc, ze to nie jest zaden dowod.

Jak nie pomagaja to dziw bierze, ze wszyscy na tym graja. To jest tylko kwestia percepcji i niczego wiecej. Daj sobie ciemny model na ciemnej mapie i powiedz mi ze nie ma roznicy. Litosci.

Whaddya mean I ain't kind ? Just not your kind.

Our 'hit'? This is our 'hit'. This next song's our 'hit'. You won't hear this next song anywhere but in your goddamned car, at home, or on this fucking stage, and that's the way it should be.

AL|EN

Od: 2003-01-16

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2010-07-09 17:01:41

Weżcie sobie oboje przeczytajcie temat na forum QL. Tam podano argumenty dlaczego picmip i enemycolors nie dają przewagi wiele razy i napewno pisali tam ludzie mający conajmniej tyle samo doświadczenia (jak nie więcej) z grami FPS co wy.

www.MojaMiranda.pl - Polski Portal komunikatora Miranda IM

Mav_8217

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2010-07-09 17:10:47

Enemycolors nie pomaga w celowaniu, tak? :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

AL|EN

Od: 2003-01-16

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2010-07-09 17:16:38

No dawaj, zapraszam na forum QL albo załóż nowy temat na esreality gdzie wypowiedzą się na ten temat wszyscy.

www.MojaMiranda.pl - Polski Portal komunikatora Miranda IM

Bloodpa1nt

Od: 2009-01-11

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2010-07-09 17:22:12

Alien, zostałeś oficjalnie wybrany idiotą tysiąclecia, przybij pjone!

=)

AL|EN

Od: 2003-01-16

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2010-07-09 17:29:28

Bo ty i Mav tak twierdzicie ? I zaraz dopiszą się do listy kolejni hejterzy (np gienek, freak itp) a ja poraz ostatni mówię wam, żebyście przeczytali batalie na forum QL jaka się toczyła o to i jak odpowiedzi noctisa/ix-ir/innych dobrych i przedewszystkim mądrych graczy do was nie przemówi to zapytajcie innych raz jeszce :icon_wink:

Ja nie bede niczego wam udawadniał bo sram na to co sobie myślice. Tylko może napiszcie czegoż to nie da się uzyskać bez enenycolors. Takiej celności ? Ups ... 10 lat temu taką uzyskiwali :icon_rolleyes: Na kulkowej myszce :icon_wink:

I jeszce jeden dobry przykład: najlepszi gracze C-S'a walą te strzały z za winkla, przez pół mapy po obrocie o 120 stopni bo im głowy przeciwników świecą na zielono tak ? HA HA HA

www.MojaMiranda.pl - Polski Portal komunikatora Miranda IM

4lko

Od: 2004-01-24

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2010-07-09 17:36:25

Ale co mnie gowno interesuja opinie takich czy srakich graczy ? Wystarczy byc na lekcjach biologii pare razy, wiedziec jak funkcjonuje ludzkie oko i co to jest percepcja kolorow. Im wiekszy kontrast pomiedzy elementami tym lepiej je widac - to jest proste, oczywiste, udowodnione i dziala tak samo w q3 jak wszedzie czy Ci sie to podoba czy nie.

Wam sie wydaje ze odkrywacie kolo od nowa. Kwadratowe w dodatku, dorabiajac sobie przy tym jakas popierdolona esportowa ideologie do wszystkiego :D.

Whaddya mean I ain't kind ? Just not your kind.

Our 'hit'? This is our 'hit'. This next song's our 'hit'. You won't hear this next song anywhere but in your goddamned car, at home, or on this fucking stage, and that's the way it should be.

AL|EN

Od: 2003-01-16

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2010-07-09 17:40:29

Tak, im wiekszy kontrast miedzy tłem a przeciwnikiem innego koloru to oko wyłape ale nigdzie nie jest napisane, że czarny model na żóltym tle daje wiecej celnosći w stosunku do zielonego modelu na brązowym tle. Przewaga jest jak modela nie wiadać wcale. Jak go widać to już enemycolors nie ma znaczenia a że przeciwnika zawsze widać i widać jego ruch to enemycolors nic nie daje. Liczy się tlko wielkosć modelu.

www.MojaMiranda.pl - Polski Portal komunikatora Miranda IM

Choooy

Od: 2008-09-25

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2010-07-09 17:42:19

Ten człowiek jest naprawdę chory :D

Ni Chooyah!

4lko

Od: 2004-01-24

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2010-07-09 17:45:04

Nic nie daje wiecej celnosci sensu stricte - chodzi tylko o kwestie postrzegania, a im wiekszy kontrast tym lepiej owy model widac. Ale jak nie widzisz, to nie celujesz nes pa ? ;p

Whaddya mean I ain't kind ? Just not your kind.

Our 'hit'? This is our 'hit'. This next song's our 'hit'. You won't hear this next song anywhere but in your goddamned car, at home, or on this fucking stage, and that's the way it should be.