ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

PM na ql?

toxa

Od: 2009-11-20

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2010-07-09 21:37:40

banan wszyscy :D

[21:35:21] :ASD
[21:35:28] ups
[21:35:35] słonko przygrzało :ASD
[21:35:41] pomyliłem posty @#$%
[21:35:43] * garbol (garbol@83.238.197.83) has joined #quakelive.pl
[21:35:43] * Q sets mode: +v garbol
[21:36:06] * AL|EN sets mode: -b !@77-255-121-21.adsl.inetia.pl

poukradło nicka ładafak?

move

Od: 2002-07-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2010-07-09 21:37:56

A tak przy okazji, obydwaj się zamknijcie...

kiedy dorosnę, będę grać jak slawek.

Moja firma
Fatal1ty Best Frag Contest

AL|EN

Od: 2003-01-16

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2010-07-09 21:40:43

To co toxa cytuje to też ja pisałem

EDIT: :ASD nie wiem jak mogłem sie tak pomylić z tymi postami :ASD nigdy mi sie coś podobnego nie zdarzylo, no ale przynajmniej ludzie się trochę uśmiali prawda ? Przyda mi się porządny sen :P

www.MojaMiranda.pl - Polski Portal komunikatora Miranda IM

Garbol

Od: 2004-12-10

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2010-07-09 22:02:36

ja bym tam wolal rozszerzyc ql w inna strone.

dac jakies servy gdzie mozna czasowki (mapy) robic, do tego systematycznie wrzucac nowe mapy.

mysle ze takie servery moglyby byc dosc mocno oblegane
wiele nie potrzeba by takie cos zrobic, w ciagu tygodnia mogli byc juz cos ladnego pokazac.

cos tam juz powstaje, jakies train mapy.. gdyby tam byl jakis czasomierz i mozna bylo na jakims servie odpalic
powinno sie przyjac cos takiego

chociaz fizyka troche przycieta wiec roznie to by moglo byc

ale taka innowacja byla by dla mnie o wiele lepsze niz jakis pm

niestety ja musze zgodzic sie z alienem

to ze lepiej widac model nie daje ci +15% aima

znaczaca roznica byla by tylko jezeli modela wogole nie widac bo np. bylby w kolorze tla

jezeli juz troche by sie wyroznial to mysle ze kazdy by wykrecil juz dosc podobny aim jak na ziolonym robocie na tle jednobarwnych scian

jak nie wierzysz to odpal sobie qla na defaultowych ustawieniach graficznych

i pograj... aim nie spadnie ci do np. 5% bo nie widzisz zielonego enemymodelu

Garbol

srakal1ty

Od: 2004-03-26

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2010-07-09 22:07:05

A tak w ogóle to zrobiło się w tym temacie 5 stron offtopicu niahaha, panie admin, weź pan to pokasuj :P

"Religion is dangerous because it allows human beings, that don't have all the answers, to think that they do." - Bill Maher

avalon

Od: 2004-11-04

Ranga: Shotgun Killer

Dodano dnia: 2010-07-09 22:07:37

omfg

Mav_8217

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2010-07-09 22:27:58

avalon napisał:
> omfg
ano

attyla7

Od: 2009-12-31

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2010-07-09 22:47:34

Japierdole kura napociłem się żeby se posta nabić a mi go usuneliści bezczelnie!!

/pożałowaniagodne

tu nawet jest dowód:

img696.imageshack.us/img696/873/blodpa1nt.png

Choooy

Od: 2008-09-25

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2010-07-09 22:53:46

.

Ni Chooyah!

zablotzky

Od: 2003-05-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2010-07-09 23:02:23

tak sie wbijajac w ten offtopic, nie trzymajac zadnej ze stron, obiektywnie: trzeba chyba racje alienowi przyznac, przyklad: spaw (na byle jakies mapie) zielony keel/tank vs zwykly chocby sarge da nam raczej takie same acc, am i right?

inna sprawa jest to, ze zielone ludki sa lepiej widoczne, wiekszy kontrast z mapa co sie przeklada na szybszy czas reakcji oko -> myszka/klawiatura, tu chyba tez dobrze prawie

wiec wnioskujac: mozna uzyskac lepsze wyniki, lepsze efekty, czesciej trafic raila gdy ktos zza rogu sie wylania (jak gramy na zieolnych) ale sam fakt nie zmieni tego w jaki sposob celujemy i strzelami rakietami

lopatologicznie na chlopski rozum... wg mnie ;)
idac dalej, wylaczcie enemy model/colors na jeden mecz, pewnie pojdzie gorzej, ale aima bedziecie miec porownywalnego ;o

scratch aka zablotzky o/

r3v.DOOMer

Od: 2005-05-03

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2010-07-09 23:15:58

W zaciekłości broniąc swych racji pominęliście jeden element. Jedynie inside był skłonny pomyśleć przy pisaniu posta.

Zielony kolor modelu nie ułatwia celowania (jakzauważył AL|EN), ale ułatwia fragowanie (jak twierdzą inni). Dlaczego? Podczas gry, oko ludzie jest skoncentrowane na bardzo wąskim wycinku ekranu, załóżmy, że jest ok. 1/3 całej szerokości. I na tej przestrzeni zauważamy wszystko niezależnie od jego koloru, kontrastu itd.Więc faktycznie kolor przeciwnika nie ma większego znaczenia. Ale jednocześnie poza tym obszarem (którego granica jest trochę rozmazana, nie ma przejście 1/0) nasze oko/mózg odbiera bodźce już znacznie mniej precyzyjnie. W tym obszarze kontrastowy kolor przeciwnika jest bardzo pomocny, bo ruch (mimo że łatwo zauważalny przez nasz mózg -cecha wykształcona w toku ewolucji) jest łatwiej/szybciej wychwytywalny dla obrazów kontrastowych. Zielone robociki na brązowych tłach nie są stworzone dla celowania, ale dla szybszego ich zauważenia. To daje przewagę - szybkość, nie celność.

toxa

Od: 2009-11-20

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2010-07-09 23:21:28

Cytat z posta - autor: attyla7
> Japierdole kura napociłem się żeby se posta nabić a mi go usuneliści bezczelnie!!
>
>
>
>
> /pożałowaniagodne
>
>
>
>
>
>
> tu nawet jest dowód:
>
>
>
>
> img696.imageshack.us/img696/873/blodpa1nt.png

a to chuje ;p napisz do brawo!

attyla7

Od: 2009-12-31

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2010-07-09 23:27:47

samosie wole :

zablotzky

Od: 2003-05-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2010-07-09 23:43:20

r3v.DOOMer napisał:
> W zaciekłości broniąc swych racji pominęliście jeden element. Jedynie inside był skłonny pomyśleć przy pisaniu posta.
>
> Zielony kolor modelu nie ułatwia celowania (jakzauważył AL|EN), ale ułatwia fragowanie (jak twierdzą inni). Dlaczego? Podczas gry, oko ludzie jest skoncentrowane na bardzo wąskim wycinku ekranu, załóżmy, że jest ok. 1/3 całej szerokości. I na tej przestrzeni zauważamy wszystko niezależnie od jego koloru, kontrastu itd.Więc faktycznie kolor przeciwnika nie ma większego znaczenia. Ale jednocześnie poza tym obszarem (którego granica jest trochę rozmazana, nie ma przejście 1/0) nasze oko/mózg odbiera bodźce już znacznie mniej precyzyjnie. W tym obszarze kontrastowy kolor przeciwnika jest bardzo pomocny, bo ruch (mimo że łatwo zauważalny przez nasz mózg -cecha wykształcona w toku ewolucji) jest łatwiej/szybciej wychwytywalny dla obrazów kontrastowych. Zielone robociki na brązowych tłach nie są stworzone dla celowania, ale dla szybszego ich zauważenia. To daje przewagę - szybkość, nie celność.
dokladnie to mialem na mysli, tylko ciezko mi to bylo madrze napisac

/iq 20

scratch aka zablotzky o/

Choooy

Od: 2008-09-25

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2010-07-09 23:44:53

A ja jeszcze zaobserwowałem, że im mniejszy model tym bardziej się skupiamy przy celowaniu/bardziej wytężamy wzrok podczas celowania. Mi np. znacznie lepiej celuje się w crash niż w keela.

Ni Chooyah!

Mav_8217

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2010-07-09 23:53:51

Ja również zauważyłem, że lepiej gra mi się po pół litra wódki. Wtedy wiem, że jestem pijany i bardziej sie skupiam, żeby zrekompensować swoje upojenie alkoholowe.

Choooy

Od: 2008-09-25

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2010-07-10 00:12:43

I po seksie z bloodpa1ntem :p

Ni Chooyah!

Bloodpa1nt

Od: 2009-01-11

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2010-07-10 00:17:50

Chooyyer napisał:
> I po seksie z bloodpa1ntem :p
No Anka mi mówiła, że rano czuje sie jak Strenks.

=)

toxa

Od: 2009-11-20

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2010-07-10 00:24:12

Cytat z posta - autor: Mav_’
> Ja również zauważyłem, że lepiej gra mi się po pół litra wódki. Wtedy wiem, że jestem pijany i bardziej sie skupiam, żeby zrekompensować swoje upojenie alkoholowe.

ja to szukam piwa żeby nie wyszło, że nic nie trafiam po pijaku ;p

// również zauważyłem, że po przekroczeniu limitu piw odpowiednio dla twojej osoby wagi i skuteczności alkoholowej zwiększa się współczynnik pingu i na lanie gra się jak na jakimś porosyjskim serwie O_O

avalon

Od: 2004-11-04

Ranga: Shotgun Killer

Dodano dnia: 2010-07-10 02:54:49

Chooyyer napisał:
> .
Po tak ciezkim boju alkoholowym chcialem sprawdzic czym jest ta magiczna kropka, zajelo mi to 30 minut plus pomoc siostry, damnnnn.

4lko

Od: 2004-01-24

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2010-07-10 17:57:14

r3v.DOOMer napisał:
> W zaciekłości broniąc swych racji pominęliście jeden element. Jedynie inside był skłonny pomyśleć przy pisaniu posta.
>
> Zielony kolor modelu nie ułatwia celowania (jakzauważył AL|EN), ale ułatwia fragowanie (jak twierdzą inni). Dlaczego? Podczas gry, oko ludzie jest skoncentrowane na bardzo wąskim wycinku ekranu, załóżmy, że jest ok. 1/3 całej szerokości. I na tej przestrzeni zauważamy wszystko niezależnie od jego koloru, kontrastu itd.Więc faktycznie kolor przeciwnika nie ma większego znaczenia. Ale jednocześnie poza tym obszarem (którego granica jest trochę rozmazana, nie ma przejście 1/0) nasze oko/mózg odbiera bodźce już znacznie mniej precyzyjnie. W tym obszarze kontrastowy kolor przeciwnika jest bardzo pomocny, bo ruch (mimo że łatwo zauważalny przez nasz mózg -cecha wykształcona w toku ewolucji) jest łatwiej/szybciej wychwytywalny dla obrazów kontrastowych. Zielone robociki na brązowych tłach nie są stworzone dla celowania, ale dla szybszego ich zauważenia. To daje przewagę - szybkość, nie celność.
O tym przeciez caly czas pisalem, a nie o aimie w sensie doslownym - zaznaczylem to chyba 3 razy :D.

edit:

Oficjalnie uznaje sie mistrzem mistrzem derailu ;D.

Whaddya mean I ain't kind ? Just not your kind.

Our 'hit'? This is our 'hit'. This next song's our 'hit'. You won't hear this next song anywhere but in your goddamned car, at home, or on this fucking stage, and that's the way it should be.